Nekünk szép volt
2007. december 27. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Nekünk szép volt

Nagycsaládi karácsonyi partin voltam, körülbelül századmagammal (anyámék nyolcan voltak testvérek, 20 unokatesó, mindenkinél minimum 3 gyerek, így jön ki). Van köztük néhány lelkes UFI-/Reakció-olvasó és azon aggódtak, hogy itt van ez a Zindex, amelyik megvásárolt minket és mi is olyan gyalázatos kereszténygyalázó, nyálasliberálisok leszünk. Mondtam nekik, hogy olvassák az újságot és a blogot, mert ennek semmi jele nincs.

Két cikket kifogásoltak a Zindexen: ezt a sportos gyalázóst, és ezt a Linux gyalázóst. Azonban idén visszafogottabbak voltak, mint tavaly Tóta káromló írásával (igaz, a blogjában Worluk az idei ünnepben rejlő keresztényezési lehetőséget sem hagyta ki). De nyilvánvaló, hogy liberális barátaink egy részét irritálja a Karácsony, ezért szerveznek fuck the x-mass partit a Kultiplexben.

Szóval én elhatárolódom az idei indexes, cinikus, sportos, linuxos írásoktól is. Nekünk szép volt a Karácsony és gondolom, az olvasóinknak is. Nem nyelt le minket a nagy liberális métely. Kóstolgattak, de mi ügyes, karakán gyerekek vagyunk, egyszerű átlagreakciósok. Ne féljetek!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr80275984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.27. 14:37:45

Muhahaha, látom a sok karácsonyi szeretetet kompenzálni kell egy kis anyázással.
Inkább töltsétek az időtöket okos befektetésekkel.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/12/jelents-versenypiacokrl.html

irrelevant 2007.12.27. 14:37:52

Elpet

Jól van, erre nem tudok mit írni.

Tóta W. Árpád

Más fogalmaink vannak a gyalázkodásról. Egyébként nem csak arra a posztra értettem, hanem az összes cikkedre, az alapstílusodra. A Konzervatóriumon olvastam, hogy Bayer Zsolt az egyetlen újságíró, aki írásban is tud üvölteni. Na te vagy az, aki írásban okádik. Ha nem ilyen stílusban írnál, egyetértenék a kereszténységről írott cikkeiddel. Csak nálad már régen nem a mondanivaló a lényeg, hanem maga az ocsmány stílusod.

Molnárgörény

Hú, de gyenge ez a hozzászólásod.

"Szarunk mi tótavé "érveire", melyeket részben magadévá is tettél, csatlakozva egy ócska, felületes összeesküvéselmélethez."

Nevetséges vagy. Csak minősítgetni tudod az érveket, mivel cáfolni nem lehet. Ellenérvek helyett kijelented, hogy ócska összeesküvés-elmélet, ennyi telik tőled. Hol vannak a Mithrász-kultusz és a kereszténység kapcsolatát cáfoló adatok? Hm? Vagy csak minősítgetésre futja? Olvass utána előbb, aztán ha kínosak a tények, akkor hallgass, bölcsebb maradsz.

Érdekes amúgy, hogy a világméretű zsidó összeesküvésről szóló képzelgéseket nem támadod ilyen hévvel, amikor Bloginnal bájcsevegsz. Milyen mérce?

"Eldönthető? Ott voltál? Tudod, hogy nem támadt fel?"

Jaj, ez már szánalmas, ne haragudj...

"Ugyan, bizonyítsd már be valahogy..."

Bizonyítsd már be, hogy feltámadt. Elvégre te állítasz valamit. De ne a torinói lepellel gyere. Mondjuk mutasd be orvosilag (úgyis orvos vagy) hogy hogyan támadhatott fel egy három napja halott ember. Na?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.27. 14:39:21

lelkylola 2007.12.27. 14:24:35:
"Csak azon gondolkoztam, hogy milyen rossz lehet annak, akit idegesít a Karácsony."

Engem a karácsonyi bevásárlási láz idegesít, nem kicsit. Idézzem Jézust ezzel kapcsolatban?

Elpet 2007.12.27. 14:40:22

Lola

Neked is minden jókat, örülök, hogy szépen sikerült nektek is.
Hát igen, nehéz elfutni előle, ha valaki nem szereti. És zárva a boltok, képzeld, elfogy az ember piája, és mit csináljon? Nem volt elég előrelátó, vagy barátai jöttek, és ott áll szárazon... Elképzelni sem lehet szörnyűbb érzést. Még Budapesten csak-csak, de vidéken!
Látod. Ha komolyan vesszük a liberalizmust, akkor mekkora marhaság az egész! És ha én Jézus születését februárban akarom ünnepelni? Ki szolgáltat nekem igazságot? Korlátozzák az ember jogait, mint a heti pihenőnapokkal is! Képzeld, kötelező módon a keresztényeknek kedvezve a vasárnap az egyik heti pihenőnap, vaszkreszényje, kis Húsvét minden héten, ugye, kiderül ám minden. Meg aztán a szabad szombat, ami, ha nem a zsidó világösszeesküvés része, akkor mi az? Szóval sok minden ellen kell harcolni egyszerre, nem könnyű.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.12.27. 14:45:21

Doom, igazad van az anyázásban. Úgy tűnik nem mindenkit nyugtatott le a Karácsony, de én nem akartam anyázni, csak elhatárolódni a cinizmustól.
A bevásárlás sokakat idegesít, de azt ki lehet kerülni, ha az ember kihagyja, vagy máskor megy. Én jópofának tartom. Hülye fogyasztó vagyok és nagyon szeretem az ajándékokat.

Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2007.12.27. 14:48:53

lola, megajándékoztam a családtagjaimat, kaptam egy robotot, és játszottam a kisfiammal dömperest és labdást. ja és sütöttem meg ettem fokhagymás csukát. fair enough?

otvospeter: igazad van, nem véletlenül vigyáztam most, nem is került ebbe semmiféle kurvaisten, csak némi felületes ismeretterjesztés, ÉS a jézusi (és egyéb) fikció erkölcsi értékének elismerése. (btw a tavalyi meg nem karácsonykor ment ki, hanem utána.)

ami a keresztény ünnepet illeti, az még engem is kellemetlen érzéssel tölt el, hogy a tesco előtt konkrétan az autópályán már áll a sor, míg a templomok körül bezzeg nincs dugó. na ennyire keresztény ünnep ez. lényeg hogy a gyerekkel legyen az ember, na.

most tényleg off és seasonal greetings.

Elpet 2007.12.27. 14:53:46

otvospeter

Tudod, a világon egy csomó dolog hit kérdése. A nem-hit is hit dolga, az ateista pont olyan hívő, mint a zsidó, a muzulmán, a keresztény. Mindazonáltal azért megkapó, milyen lesajnálás érzik a szavaidból azok iránt, akik tényleg hisznek abban, amiben hisznek. Semmiképp nem bocsátkoznék vitába erről, de nekem soha nem tűnt a hívő emberek közössége zagyva gondolkodású, elvakult társaságnak. Sorolhatnék példákat, érveket, de fölösleges, korunkban az apologetika elvesztette talaját. Nem vitatkoznék semmiképp, csupán a felsőbbrendű lesajnálást... no nem nehezményezem, hanem így ilyen határozottan kijelentve azért erősnek érzem kicsikét.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.27. 14:59:14

lelkylola 2007.12.27. 14:45:21:
"A bevásárlás sokakat idegesít, de azt ki lehet kerülni, ha az ember kihagyja, vagy máskor megy. Én jópofának tartom. Hülye fogyasztó vagyok és nagyon szeretem az ajándékokat."

Kijelentettük a feleségemmel, hogy nem veszünk semmit. Én be is tartottam, erre megsértődött, úgyhogy a kis ajándékocskákat utólag kell bepótolni. Hülye nők ... ;-)))

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.27. 15:00:58

Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2007.12.27. 14:48:53:
"ami a keresztény ünnepet illeti, az még engem is kellemetlen érzéssel tölt el, hogy a tesco előtt konkrétan az autópályán már áll a sor, míg a templomok körül bezzeg nincs dugó."

Nálunk nem lehet beférni a templomba az éjféli misére. Egy közönséges vasárnapi vagy hétköznap reggeli misén is rendesen tele van a templom. Ez egy ilyen környék.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.12.27. 15:12:14

Na. Akkor leszögezhetjük, hogy tótának is szép volt a karácsonya. Ennek örülök.

Doom, a nőknek a legfontosabb az ajándék, különben készpasz :)

Egyébként tényleg gyakran dugó van a templomok körül vasárnap, bár azt el kell ismernem, hogy nincs akkora parkolója a templomoknak, mint a tesco-nak.

Elpet 2007.12.27. 15:14:47

Árpád, mondták már, hogy olyan Jáksós vagy? Nem külsőre, de van benned valami, ami a Jáksó Lacira emlékeztet, nehezen tudnám megfogni. Nem vagy te is szegedi véletlenül?

Elpet 2007.12.27. 15:21:30

A templom azért általában nincs olyan messze, hogy ne bírna gyalog menni az ember, nálunk legalábbis. A gyalog templomba menésnek is megvan a maga spirituális tartalma, és még eészséges is. Szerintem eleve sokan mennek gyalog. Amit kapsz, azt el tudod hozni gyalog is, a bevásárlóközpontból próbálnád meg ugyanezt!

Igen, a nőknek legfontosabb az ajándék, de azért az ajándék mibenléte nagyon sokféle lehet...
:))

gloire 2007.12.27. 15:29:05

Szép volt nekünk is, bár csak harmincan voltunk.
Vásárlás, ajándék nuku (ez milyen szó lehet?),
viszont '98-as Tiffánok és Gerék, és valami
bolgár csodabor is játszott, egy kissebb
halastónyi ponty teljes elpusztítására
is sorkerült.

A Mithrász-kultusszal 15 éves koromban
találkoztam először, az iskolában, elsőben.
(Ez elég rég volt) Én úgy emlékszem, hogy a sok
ikonográfiai egyezés, a kor divatjainak megfelelő
ábrázolásbeli hasonlóság ellenére a két dolog lényegileg más.
Ha lesz időm utána nézek.

Mindenesetre az idei év meglepetése: megszületett a
vándor-mese hívők karácsony kultusza. Ők nem
hisznek semmiben, mégis karácsonyfát állítanak,
és sok más, eredetileg keresztény szimbólumot
átvesznek és használnak. Úgy néz ki, fősámánuk
is van már, a jele: egy fordított M, ez valami
sátánista beütés lehet náluk, de ez sem biztos.
További megfigyelésüket javaslom felfüggeszteni.


dowNLoad 2007.12.27. 15:37:40

tótagyerek Téged meg melyik szemétdombról fújt ide a szél? (idézet egy indexes topikból) úgymaradt mint a 7i7es 2002-es kormányváltás után, haha
Legalább kifizetődő, barna nyelvvel létezni?
fákk hanuka fákk mekka írás mikor lesz? (rohadt bloghu!)
Kevés vagy mint a zsidó vér Stephen Colbertben!
ccinsider.comedycentral.com/cc_insider/2007/09/last-day-to-cal.html

oblomov 2007.12.27. 15:37:48

"... nem is került ebbe semmiféle kurvaisten, csak némi felületes ismeretterjesztés, ÉS a jézusi (és egyéb) fikció erkölcsi értékének elismerése."

Ehhez képest érdekes cimkéket kapott az írás: "egyház, történelem". Mondanám, hogy jogosan, mert a Jézus-történet mögé az egyház kanyarított ember- és társadalomképet, ami nem feltétlenül a versenyről szól.

A templomok körül meg azért nincs dugó, mert Jézus kikergette onnan a kufárokat.:)

dowNLoad 2007.12.27. 15:39:19

When will come the DAYS OF REPENTANCE to the Hungarian TV-Shows?, hogy a liberális nézőink is értsék
ccinsider.comedycentral.com/cc_insider/2007/09/last-day-to-cal.html

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.12.27. 15:47:29

download, kicsit állj már le. Milyen volt a Karácsonyod, meg ilyenek?

oblomov 2007.12.27. 15:55:42

Ami viszont a vallások versenyét illeti, a kereszténység talán azért tarolhatott, mert a szegények mellé (és nem fordítva) beengedte a gazdagokat is az egyházba, ami szemben a versenytárs szektákkal a keresztényeknél valami evilági szociális gondoskodásfélét eredményezett.

dowNLoad 2007.12.27. 16:11:49

Csak válaszoltam tótagyereknek.
A karácsony átlagos volt, jövőre jobb lesz, remélem. (ki vagy te itt lola, valami bigboss?)
ccinsider.comedycentral.com/cc_insider/2007/09/last-day-to-cal.html

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.27. 16:12:14

Ötvöspéter: hogyne, remek érvek vannak a Mithrász-kultusz és a kereszténység összemosására. Tényleg egyenként kéne őket megcáfolni. feltéve, ha ugyanilyen érveléssel nem lehetne "bizonyítani" a sumér-magyar közös eredetet, az ősmagyar vallás igazi keresztény voltát. De akár a többistenhívő görög-római mitológiában is megtaláljuk a fény, a Nap isteneit, illetve a napi ciklus mitizálását. Melyik vallásban nem? Akkor Jézusnak Hélioszhoz is köze van?

Nézd, igaz, orvos vagyok. Sőt. Újraélesztettem keringésmegállásból saját feljegyzéseim szerint mintegy 60 embert. Kissé kurvanehéz megmagyaráznom, HOGYAN ÍRHATTA LE A LAIKUS BETEG MAGÁHOZ TÉRVE A NEM IS ŐFELÉ FORDÍTOTT MONITORON LÁTHATÓ VOLT EKG-GÖRBÉT (amit csak én láttam, a személyzet nem, de én se beszéltem meg velük, mert fölösleges)? Nem tudom megmagyarázni. Nem azt mondta vissza, amit közben beszéltünk (nem is szoktunk sokat beszélni). Mondhatnék még más példákat is, de túl személyes lenne - mindenesetre személyes tapasztalatok rendítettek meg a korábbi materializmusomban, méghozzá alaposan.

Maradjunk abban, hogy a feltámadás, a testenkívüliség bizonyítható élményei mai tudásunkkal nem magyarázhatóak. Nem okvetlenül bizonyítják Isten létét; de azt mindenképp, hogy a lélek nem szimplán a neuronok elektromos bizsergése. Több. Megjegyzem, az élet keletkezésének materialista elméletén is akkora a lyuk, mint a Titanicon.

Én szeretnék hinni Istenben - mert igazi hívő se lettem, most mindkét irányba kételkedem, illetve Isten felé reménykedem. Jobb lenne, ha létezne.

De az, hogy egy ilyen senki stílusnyargonc, mint a tótavé, sportot csinál abból, hogy keresztény ünnepek táján a kereszténységgel szemétkedjen - miközben nemhogy többet, de kevesebbet se tud, helyesebben, semmit se tud - az undorító, ocsmány és vita nélkül elítélendő. Mondjak valamit? Ha a zsidókat cseszegetné hasonlóan - akkor is elítélném. Nem szokta, ő tudja, miért, de attól, hogy kormányzati mainstream irányba valláspocskondiázó csupán, nem lesz se több, se jobb. Sőt. Marad hitvány bértollnok.

Elpet 2007.12.27. 16:22:02

Lola

A karácsonyban nálunk az volt a jó, hogy majd´ 4 napot együtt voltunk egyfolytában a feleségemmel meg a lányaimmal, templomba mentünk, főztünk együtt, könyvből olvastam nekik, DVD-t néztünk, szóval együtt voltunk szeretetben és békében. Hiszen ezért született a Kisded tuljdonképpen, nem? Az hogy pl Árpád hasonló dolgokat írt, az nagy örömmel tölt el, azt kell mondjam.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.12.27. 16:29:14

download, nem vagyok bigboss, csak posztgazda és szeretném, ha kicsit jó hangulat lenne itt. Rá vagy pörögve a zsidó témára és jó lenne, ha lecsavarodnál picit. Mert olyan szép dolgok vannak, mint a Karácsony. Milyen lesz jövőre, ha jobb lesz?

Téglagyári Megálló 2007.12.27. 16:33:30

Mithrász-kultusz: nem értek hozzá, de hogy magamat idézzem: a filológusok nem jutnak be a mennyországba...

Téglagyári Megálló 2007.12.27. 16:35:26

Elpetnek: Jáksó Lászlótól béreltem életem első szegedi albérletét. Akkor még persze (kilencvenkettőben) nem tudtam, milyen nagy ember lesz Ő.

Téglagyári Megálló 2007.12.27. 16:38:42

Hitbéli dolgokban ajánlom Wittgenstein Lajos "A bizonyosságról" c. munkáját. "A bizonyosság az egy hanglejtés", mondja a szűkszavú mester.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.27. 16:40:34

Én csak azt tudom, hogy semmit se tudok - meg azt, hogy aki ilyen dolgokban tudósnak mondja magát, az biztosan hazudik.

Elpet 2007.12.27. 16:45:05

Molnarg

Azért hiszünk, mert nem tudjuk. Csak épp rátesszük az életünket. Ez benne a szép

Téglagyári Megálló 2007.12.27. 16:51:12

OFF, PRIVATE: Elpet, küldesz nekem egy levelet a

posta at szobatudos.hu

címre? Innen nem tudok neked sehogyse mailt küldeni, mert nem jelentkezel be Indapass-szal.

Elpet 2007.12.27. 17:01:25

Mert még sose sikerült igazán
Várj, megpróbálom a levélküldést, remélem jól értelmezem a címedet.

jbb 2007.12.27. 17:33:52

Nekem klassz volt a Karácsony, köszi. Vagy ha tótavés lazalibsiként kellene írnom: So, nagyon cool volt, nyomtuk a gombot, lőttük a feelinget, eldurrant pár cigi, csak az a légtornászt nem vágtuk a kereszten...
Bár lehet, hogy túl ritkán használtam angol szavakat modern progresszívként.? Elnézést a libsiktől, remélem azért értik.

Mi is a családdal töltöttük az ünnepeket, anyuék és anyósomék is meglátogattak, kislányom teljes eksztázisban volt végig az érkező ajándékok miatt, egész nap játszottunk, 5 kilót felszedtem, egy normand fenyőt féláron vettem az M3 Metro mögött egy ág hiánya miatt, feleségem sütije nem érte meg, hogy kihűljön, a teljes utcánkat vendégül láttuk 23-án babgulyásra, előtte forraltunk bort az utcán, éjfélig olvastam a kapott könyveket, és ma délután kettőig ültünk a II. szülészeten az ultrahangra várva. Ennyi. Gondolom senkit nem érdekelt, de legalább kiírtam magamból.

Üdv

Elpet 2007.12.27. 17:38:58

jbb

Engem érdekelt, a babgulyás őrült jó ötlet, nálunk sem 800 ember az utca, jövőre lehet, megpróbálom én is... A forralt bort nem kevésbé... És minden jót a kisbabának meg anyukájának!
Nekünk 7000 Ft volt a fenyő...hahh

dowNLoad 2007.12.27. 17:56:14

download, nem vagyok bigboss, csak posztgazda és szeretném, ha kicsit jó hangulat lenne itt. Rá vagy pörögve a zsidó témára és jó lenne, ha lecsavarodnál picit. Mert olyan szép dolgok vannak, mint a Karácsony. Milyen lesz jövőre, ha jobb lesz?
?????
Elmegy végre szeretett királyunk? tudsz valami belső hírt? csak nem hagynak itt bennünket a vámpírok? Idén is elmaradt a DAYS OF REPENTANCE ebben az országban. (máshol megtartották)
Ennyi lenne lola, csak nehezen fogod fel.
ccinsider.comedycentral.com/cc_insider/2007/09/last-day-to-cal.html

gyz 2007.12.27. 18:04:56

T W Árpádnak csak annyit:

1. aki csak Tescóba jár, az csak ott látja a tömeget. Aki templomba is, az ott is (három kiskorúval végigállni egy misét elég macerás, szerencsére idén időben érkeztünk). Szóval emiatt Te ne érezd magad kellemetlenül.

2. Nekem soha semmi bajom nincs azzal, amit írsz, mert vagy egyet értek, vagy nem, ennyi... De azt azért illene legalább magadnak elismerni, hogy az ilyen cikkek tartalmát és főként időzítését (karácsony előtt, vagy a Game Over JP 2 c. szösszenet gyakorlatilag a klinikai halál beálltával egyidőben) egy jó adag genyózásra, kekeckedésre való hajlam határozza meg.

Fölhergeled vele a legvehemensebb főhülyéket, hogy aztán a nekik adott válaszodban jólesően konstatáld, hogy mennyire hülyék. :-)

jbb 2007.12.27. 18:14:19

Aranyosak vagytok, ez jól esett. Feleségem is vigyorog, itt ül mögöttem, és piszkál, hogy álljak már fel...

Az utcánk helyzete elég speciális. Szinte csak barátok vettünk meg egy teljes utcát egy bp-hez közeli erőteljesen fejlődő kisvárosban. Nos, igen, ez nevelte ki szeretett eü miniszterünket, hála az égnek. :-))) De én elhatárolódom tőle, ráadásul infoim szerint itt sem szerette senki, dilettánsnak tartották. :-)
Tehát itt mindenki fiatal, gyerekes, többnyire multinál dolgozik vagy vállalkozó, újépítésű háza van (köszönjük 98-99)és körben csak erdő vesz minket körben. Nehogy félreértsetek, nem arcoskodás miatt írtam, egyszerűen tény, hogy egy nagy baráti körben élünk, esténkét összejárunk, beszélgetünk, miközben a gyerekek egymás és a mi idegeit teszik próbára. Közösen jön a Mikulás, karácsonykor átkopogunk egymáshoz, a locsoláskor minden lányt együtt öntünk tarkón. Mióta tavaly ősszel egy fideszes srác lett a képviselőnk, megadatott, hogy fejlesszük is a közösségünket, építettünk két hónap alatt egy nagy játszóteret a ligetbe, hogy ne adhassák el beépítésre. Természetesen került oda tűzrakóhely is rengeteg asztallal és padokkal, így a lassan már 25 fős társaságunk időjárástól függően nap mint nap tud találkozni. Igazi közösséggé formálódtunk, amire büszkék is vagyunk és senki nem akar innen elköltözni.

Ez persze vidékieknek, főleg alföldeiknek nem újdonság, de itt Pest környékén feltétlen mintapéldája a közösség emberformáló szerepének. Így lett ismét közös forraltborozás (Atti és én: bor, Szabi: bogrács, narancshéj, Ákos: állvány, Joe: pálinkák, Olivér: fűszerek, András: poharak), gulyásozás. Ha jól tudom holnap mindenki vissza fog érni a körútjáról, már megyek is keresni a poharamat.

További szép estét, üdv

dowNLoad 2007.12.27. 18:17:03

Egy átkeresztelést (micsodát? névváltoztatást) javasolnék tóta ÁRPÁDNAK, mondjuk ROLAND-ra, Kevin-re, Krisztoferre vagy valami más divatos kozmopolita névre, haha.
ccinsider.comedycentral.com/cc_insider/2007/09/last-day-to-cal.html

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.27. 18:20:59

Elpet: hajlok én is rá. Azért járatom a gyereket is katolikus iskolába. Egyelőre túl racionális vagyok, ám több esemény (nem csak újraélesztés-észleletek) ezt igencsak megingatta. Úgyhogy fogalmazzunk úgy: bízom benne, ha bátortalanul is.

Viszont addig biztosan eljutottam, hogy a tótavé féle genyózás kiveri a biztosítékot. Nagyon megértem azokat, akik ezt durva és ocsmány sértésnek, provokációnak tartják. Ha pedig valaki ezt nem materialista meggyőződésből (mert akkor minden vallást egyformán fikáznia kéne), hanem helyezkedve, üléspont-mediált állásponttal csinálja - remélem, megérted, hogy jelen esetben ez NEM zsidókritika! - akkor különösen rongy embernek tartom.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.12.27. 18:45:31

jbb:
Ez igazán idilli. Javasolni fogom barátaimnak ezt az utca-projektet, ha majd ott tartunk. :)

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.12.27. 18:50:19

\"So, nagyon cool volt, nyomtuk a gombot, lőttük a feelinget, eldurrant pár cigi, csak az a légtornászt nem vágtuk a kereszten...
Bár lehet, hogy túl ritkán használtam angol szavakat modern progresszívként.?\"

szerintem jbb ez most épp ugyanolyan paraj dolog volt, mint mikor a keresztényeket cseszegetik a szokásaik miatt. buta sablonokon alapul, általánosító és csak egymás cseszegetésére való. és ezt úgy mondom, hogy én is keresztény vagyok.

Őrnagy Őrnagy 2007.12.27. 18:55:34

Bármilyen vallást, hitet gyaláznmi, mocskolni, kinevetni nyilvánosan hihetetlen nagy primitívség, kb. mint zsidózni pl. Én már 18 évesen rájöttem, lázadó korszakom végével, hogy mekkora köcsög voltam mikor a papokat fikáztam. Ez a baj az indexékkel, hogy ilyen kb 16-17 éves szinten vannak vallásügyileg. Meg most már minek? Nem kell hozzá nagy bátorság. Próbálták volna pl 1848 előtt ebben a stílusban írna a vallásról, ünnepekről, vicces lett volna.
Árpád csalóstam benned. Ha igazi, harcos liberális lennél, már azért se ünnepelnéd a karácsonyt semmilyen formában. Úgyhogy van még hová fejlődnöd.

hcrules 2007.12.27. 19:06:09

jbb:
Ez akkor olyasmi mint egy kommuna, nem?

Különben nekem is jó volt a Karácsony, rokonok, stb, tegnap olyan 40-50 ember fordult meg nálunk (hja, nagy a család)

Téglagyári Megálló 2007.12.27. 19:10:50

hcrules, az csak az eszkimóknál szokás, hogy kölcsönadják a feleséget a vendégnek, jbb nem írt erről.

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2007.12.27. 19:45:18

dowNLoad, van egy rossz hírem számodra Stephen Colberttel kapcsolatban. Stephen Colbert egy szerep, érted ? Van egy Stephen Colbert nevű zseniális színész-standup comedian aki kitalált egy hozzádhasonló szélsőjobboldali figurát, és őt a showban szintén Stephen Colbertnek hívják. Az igazi, a valóságos Stephen Colbert demokrata, csak ennek a világon semmi jelentősége sincs. Ő ugyanis egy színész, érted, olyan mint a III.Richárd a Vígszínházban, valójában az sem ölet meg senkit, csak úgy csinál. Te a fiktív karaktert látod, a faszkalapot akivel azonosulni tudsz. Az kb. annyira ő mint amennyire a Humphrey Bogart francia ellenálló volt. Mondjuk ezt te itten nem értetted meg dowNLoad szeretetreméltópolgártársfelebarát, de sebaj.

irrelevant 2007.12.27. 19:55:52

Elpet

Nem volt szándékomban lesajnálni téged vagy bármelyik keresztényt, egyszerűen arról van szó, hogy az én agyam ledobja az ékszíjat, ha arra gondolok, hogyan hihetnék a Jézus-sztoriban. Egyébként sehol nem említettem, hogy ateista lennék, de nem tudok és nem is akarok hinni sem az ószövetségi istenben, sem a Jézus-sztoriban, főleg úgy, hogy tudom, milyen transzformációkon ment keresztül ez az egész politikai, hitéleti, stb. megfontolásokból. Nyilván nem tudnék veled hitvitázni, mert egyrészt szerencsére soha nem tanítottak nekem hittant, másrészt mert a keresztény hit repedéseit, ellentmondásait már több száz éve tömködik befelé, és minden kínos kérdésre megvan a jól kidolgozott válasz.

Molnárgörény

Jaj, akkorákat csúsztatsz, hogy elmehetnél a curling-válogatottba.

"hogyne, remek érvek vannak a Mithrász-kultusz és a kereszténység összemosására. Tényleg egyenként kéne őket megcáfolni."

Valóban kellene már valami konkrétat mondanod a szájkaratézás helyett.

"feltéve, ha ugyanilyen érveléssel nem lehetne "bizonyítani" a sumér-magyar közös eredetet, az ősmagyar vallás igazi keresztény voltát."

Göri, a Mithrász-kultusz és a kereszténység kapcsolata nem néhány száz habókos barom rögeszméje, hanem sima vallástörténet. Olvasni kell róla, és levenni a szemellenzőt. Ennyi a titok. Anélkül, hogy bármit tudnál erről, nem kell ugatni.

"De akár a többistenhívő görög-római mitológiában is megtaláljuk a fény, a Nap isteneit, illetve a napi ciklus mitizálását. Melyik vallásban nem? Akkor Jézusnak Hélioszhoz is köze van?"

De még mennyire, beletrafáltál. Pontosabban Solhoz, de majdnem ugyanaz. Mondom: nézz utána, különben csak égeted magad.

"Kissé kurvanehéz megmagyaráznom, HOGYAN ÍRHATTA LE A LAIKUS BETEG MAGÁHOZ TÉRVE A NEM IS ŐFELÉ FORDÍTOTT MONITORON LÁTHATÓ VOLT EKG-GÖRBÉT"

Jaaaaa... És ennek mi köze Jézushoz? Vagy Mitrához? Hogy jön ez ide?

"de azt mindenképp, hogy a lélek nem szimplán a neuronok elektromos bizsergése. Több. Megjegyzem, az élet keletkezésének materialista elméletén is akkora a lyuk, mint a Titanicon."

Egyetértünk.
De hogy jön ez Jézushoz?
Látványosan mellébeszélsz.

"Én csak azt tudom, hogy semmit se tudok"

Akkor miért szólsz bele?

"meg azt, hogy aki ilyen dolgokban tudósnak mondja magát, az biztosan hazudik."

Ez egy tudomány, olyan mint a te orvoslásod. Vannak tények, adatok, meg lehet tanulni. Csak olvasni kell hozzá. Te sem születtél mentőorvosnak. De én nem megyek a MedIQ-ra okoskodni a sívszebészetről, mert fingom nincs hozzá. Nem arról van szó, hogy én vallástörtönész lennék, nem. De olvastam már erről, te pedig szemmel láthatóan nem.

És a történelem szerencsére nem arról szól, hogy te miben reménykedsz vagy miben szeretnél hinni.

"Viszont addig biztosan eljutottam, hogy a tótavé féle genyózás kiveri a biztosítékot. Nagyon megértem azokat, akik ezt durva és ocsmány sértésnek, provokációnak tartják."

Szegény Göri.
Még szolidáris is lennék veled, ha nem a te elvtársaid zavartak volna meg egy másik vallási ünnepet. Ugye milyen gáz a másik végén lenni? :D

jbb 2007.12.27. 19:59:15

smalladam: igen az volt. I thought cool lesz ha már itt-ott úgyis cool. Btw tényleg, a small magyarul kis?

Nem, nem kommuna, az ilyentől elhatárolódom. És nem is vonulunk senki magánszférájába, de vagyunk egymásnak ha kell, ha igény van rá. Amire igazán büszke vagyok, hogy különbözőek vagyunk, mást gondolunk egy csomó mindenről, méigs meg tudunk mindent beszélni, tudunk együtt élni. Kölcsönös tiszteletben és szeretetben. Haj, de jó tényleg.
Egyébként itt zárójelben meg kell jegyeznem, hogy az éppen mellettem levő telek egyedüliként
még eladó. Nyáron békakuruttyolás, grillezés, télen hólapátolás, forralt borozás. Jó lenne egy reakcióst látni reggelente amint húzza ki a szelektív kukáját újrahasznosítás végett. Szóval, jöjjön, aki a legtöbbet szeretné kipréselni még a jövőjéből. :-)

irrelevant 2007.12.27. 20:05:07

Molnárgörény

"Elpet: hajlok én is rá. Azért járatom a gyereket is katolikus iskolába."

Na ezen tudom felcseszni az agyam, de nagyon. Miért nem te jársz hittanra, ha te hajlasz rá, miért a gyereket küldöd magad helyett?

Na most kiverem a biztosítékot, nem is akartam ezt elmondani, de én nagyon rossz szemmel nézem a gyerekek vallásos nevelését. Egy gyereknek még nincs kritikai érzéke, nem tudja eldönteni, mi jó, mi nem, mi biztos, mi bizonytalan. Kitenni gyermekkorban egy embert masszív vallásos propagandának, az szerintem szellemi erőszak. Az egész életét befolyásolva már fiatal korában beszűkíti az értelmét és rárak egy szemellenzőt. És ez nagy baj szerintem. Belenevelnek a gyerekekbe olyan axiómákat, amiket soha nem lehet kitörölni. És ezek az axiómák sok esetben baromságok.

És nem érdekelnek azok az ellenérvek, hogy a vallásos iskolák erkölcsöt vernek a gyerekbe, meg hogy nem propaganda, csak tanítás, mert jól tudom, mi folyik a vallásos iskolákban.

Téglagyári Megálló 2007.12.27. 20:11:57

otvospeter, a gyerek, pl. en magam is, azert jar hittanra, hogy megtanulja, mi a jo. Mert ha nem ott, akkor az utcan tanulja meg...

adgressor 2007.12.27. 20:11:59

Mintha hinni kéne TótaW-nek. Mintha olyan okos lenne és kompetens. Mintha nem arról lenne szó, hogy provokatívan belekevert néhány (középiskolás szintű és részben meghaladott) vallástörténeti információt a szokásos „anti-krisztianita" (vö. „anti-szemita") hőbörgésébe. Amin aztán jól fennakadtatok. Mintha meg lennétek szeppenve Mithrásztól.

„Hol vannak a Mithrász-kultusz és a kereszténység kapcsolatát cáfoló adatok?"

Kérdem én:
1. mi van, ha van kapcsolat a kettő közt?
2. mi van, ha nincs kapcsolat a kettő közt?

és
3. mi következik a keresztény hit(em)re nézve mindebből?

illetve
4. kell-e egyáltalán, hogy következzen belőle bármi?

Ezen érdemesebb agyalni.

Az aufklérista TótaW egyszerűen egy parasztvakító trükköt dobott be, hogy a hitben gyengék meginogjanak: nézzed mán, hülye keresztény gyerek, ez is olyan, mint a betlehemi sztori, meg az is, meg amaz is. Éééérted, emmind mind ennagy mese.

Nekem ez idáig Feuerbach light, meg némi manipulált összehasonlító valláselmélet.
Aztán ettől a mesés ponttól kezdve mehetünk ateista irányba, vagy játszhatunk Jungosat archetipusokkal meg közös tudattalannal, vagy mehetünk a Popper / Müller Péter & Co irányába (ez az Univerzum Törvénye, ilyen kozmikus izé, hogy mi, Emberek ilyen meséket gondolunk ki, és ez egyben a Nagybetűs Ám Elfeledett Tradíció)... Ilyesmit akármelyik bölcsészkar folyósóján / kávézójában / kocsmájában / lehetne hallani. Játék a retorikával, meg olyan vallási jelleg
dolgokkal, amiknek az átlagolvasó úgyse akar / nem ér rá / nem tud utánamenni.

Kit érdekel itt igazán Mithrász? Mindenesetre az erzsébetvárosi MSZP-t pl. igen: „Mithrasz-kultusz kontra kereszténység"
www.mszp007.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=368
Vajon mért is? Antikrisztiánus e vagy?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.27. 20:12:43

Ötvöspéter: olvastam vallástörténetet. Érdekelt, mint a történelem általában. Héliosz a görög napisten, nem Sol (a "sol" latin szó, de ez ne zavarjon a fennkölt marhaság osztásában).

Hogy hogyan jön a reanimált beteg testenkívüli élménye Jézushoz? Hát úgy, hogy te a feltámadást "cáfoltad", mire én egy egyszerűbb és köznapibb, de mégis megmagyarázhatatlan jelenséggel mutattam be, hogy alaptalan, amit beszélsz. Amennyi erővel láthatja az eszméletlen beteg azt, amit fizikailag nem láthat, annyi erővel Isten fia harmadnapra feltámadhat. Szerinted meg nem, mert te a vallástörténetet magára a transzcendenciára is alkalmazhatónak véled, materialista barátom. Én meg azt mondom: a feltámadás megmagyarázhatatlan, de ettől még igaz lehet. Namármost azzal, hogy hasonló, megmagyarázhatatlan, anyagi világ felettinek látszó, de valós jelenséget mutatok be neked, azzal cáfolom a feltámadás valós voltának biztos kizárását. Azért nem értetted az összefüggést, mert nem akartad megérteni: van ilyen.

"Elvtársaid" - marhaság. Azok neked vannak. Tomcat például nem a keresztény vallás híve. A világnézeti eltéréseket nem magyarázom újra, már megtettem - mindenesetre szégyen neked, hogy a Bombagyár nálad toleránsabb... A micsoda rossz végén meg te vagy, amikor velem kiállsz, és tótavé felületes és általánosító fröcsögésébe süppedsz az ő sziporkái nélkül...

Téglagyári Megálló 2007.12.27. 20:13:35

"mert jól tudom, mi folyik a vallásos iskolákban."

Ha nem jartal olyanba, akkor mitől tudod olyan jól?

Téglagyári Megálló 2007.12.27. 20:17:35

"Belenevelnek a gyerekekbe olyan axiómákat, amiket soha nem lehet kitörölni."

A matematika a te vallásod, úgy látom...

irrelevant 2007.12.27. 20:17:48

Téglagyári Megálló

Vannak olyan ismerőseim akik katolikus iskolába jártak. Ők meséltek róla.

irrelevant 2007.12.27. 20:26:14

Molnárgörény

"Érdekelt, mint a történelem általában. Héliosz a görög napisten, nem Sol (a "sol" latin szó, de ez ne zavarjon a fennkölt marhaság osztásában)."

Na ne mondd, tényleg? NEm is mondtam, hogy görög. Ennyibe tudsz belekötni? Ez elég sovány.

"Én meg azt mondom: a feltámadás megmagyarázhatatlan, de ettől még igaz lehet."

Ja, és itt már a hit területére léptünk, ahol érvek nincsenek, csak maga a hit. Hiszen ez a lényege, nem logikus, tehát hinni kell benne. Ezzel nem lehet vitatkozni.

"Elvtársaid" - marhaság. Azok neked vannak."

És kik azok?

"a Bombagyár nálad toleránsabb..."

Ja. Mindjárt megyek is légiriadózni, hogy legalább olyan toleráns legyek.

A minősítgetéseidet inkább nem is kommentálom, a jelzők osztogatásában nagyon ügyes vagy.

Istvan 2007.12.27. 20:34:50

Nekem ilyen karacsonyom volt, mint mindig:

www.flotas.hu/Flotas/Felvetelek/%E9n%20felkel%E9k%20-%20max.mp3

(sot iden meginkabb)

Amugy a szokasos, feleseg/anyuci/anyos osszesen 20 fele sutit sutott, rokonok korbeltogatasa, stb.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.12.27. 21:21:01

a post és a kommentek liberálisokat érintő gondolataival alapvetően nem értek egyet. mondok valamit: az én ismeretségi köröm, illetve a munkatársaim jó része az itteni értelmezés alapján "liberális", sőt bizonyos értelemben én is annak számítok.

Kezdetben féltem, hogy ha nyiltan felvállalom hogy katolikus vagyok, akkor hülyének fognak nézni, de aztán rájöttem, hogy igazából ez nem így van, és ezt mindenki nagyjából tiszteletben tartja. Hallottam már a saját környezetemben is negatív előjeles kritikákat, de szerintem azok nem nagyon érték el azt a szintet, amire azt kellene mondanom, hogy na ez már direkt gyűlölködő keresztényellenesség, blabla.

ha nem kell, nem beszélek róla, próbálok igazodni hozzá, és úgy látom, hogy ez ugyanúgy kevéssé izgatja a nem katolikus ismerőseimet, mint engem, hogy melyik ismerősöm zsidó, ateista, vagy hit gyülekezete tag. Hogy még valamit mondjak, nekem jó ismerőseim között van katolikus szerzetes-pap és tilos rádiós műsorvezető egyaránt.

Lehet, hogy a kép, amit felvázoltam egyedi és idilli, és nem tagadom, hogy sokan és tök fölöslegesen hadakoznak a hit vagy az egyház ellen (a kettő nem ugyanaz) csak szerettem volna, ha nem csak ilyen képet láttok magatok előtt.

A kultiplexről meg azt gondolom, hogy egy szórakozóhely, ami ismereteim szerint a náci rockzenekarokon kívül mindennek (minden szarnak) helyt ad. Ezt lehet liberálisként értelmezni, de kb ugyanaz, mintha andy warholt vagy a rolling stones-t liberálisoznánk le csupán szabados életvezetési szokásaik miatt. szerintem a kulti egy "alternatív-lázadó" klub és kész.

viszont politikai értelemben liberálisként kezelni, ahogy azt a bezáratásáért kapálózó fideszes politikusok, de maga Horn Gábor is megtette, szimpla faszság. és, mint a kulti törzsvendége, marhára sajnálom, hogy kultúrmisszióként előadott ingatlanbiznisz címén lebontják és bezárják.

dowNLoad 2007.12.27. 21:46:39

jotunder! Stephen Colbert egy patrióta konzervatív! (nem egy O'Reilly, haha) És ő tényleg ilyen, demokrata szélsőliberálist nem tudna eljátszani, ez idegen az ő 100%-ig normális hajlamaitól. (van backstage meg egyéb felvétel is ahol ugyanolyan mint a műsorában. Olyan kb.mint Fábry aki, a műsorban jobboldali, és műsoron kívül is jobboldali, alvás közben is az, ...)
NEM véletlen , hogy ő vezette a White House Correspondents Dinner vicces műsorát. (de Bush rácseszett vele, így még nem égették, haha)
Nehogy már nekem mutasd be Colbert-et, a kezdetektől (Daily-show-ból) majdnem az összes Report megvan. Az egyik zsidó ismerőse pont Jon Stewart. Lásd alább:
ccinsider.comedycentral.com/cc_insider/2007/09/last-day-to-cal.html
De MIÉRT NINCS MAGYARORSZÁGON A MEGBÉKÉLÉS JEGYÉBEN: DAYS OF REPENTANCE (a bocsánatkérés napjai: a Rashasana és a jomkippur között van, de itt nem tartják???????)

Gabe 2007.12.27. 21:57:43

Rohadt megveszekedettt katolikusként évtizedek óta a húsvétot jobban szeretem a karácsonynál. Épp azért mert nem a bevásárlásról, nem csak a sonkáról, locsolásról stb. szól. Van még ünnep, amely megmaradt ünnepelhetőnek is.

Krapulax 2007.12.27. 22:01:02

Jöttem Indexezni picit:

Szerintem az se volt semmi, hogy "Szeressük egymást..." vagy milyen címen, de Szenteste kis video összeállítást közöltek Havas Henrikről, Kövér Lászlóról és Tasnádi Péterről (!) Lehet, hogy tulságosan jobboldali vagyok, de azért ez beszarás, nem?

Kövér és Tasnádi, hehe?

Mert ha a Horn Gyulát, vagy Csintalant tették volna oda az úr mellé, azon még mosolyogtam volna...

Smalladam,
szerintem sokan bírnak olyan ismeretségi körrel mint te, mégis beállnak fikázni az egyik, vagy másik oldalon... de sajnos többek között azért is, mert sok haverságban egyszerüen kerüljük a kényes témákat...

illetve, ha egy sokkal erősebb barátunk sértegeti a másik barátunk eszméit és értékeit inkább hallgatunk és "valahol igazat adunk neki", mintsem felhívnánk a figyelmét az erőszakos elfogultságára...

vagy valami ilyesmi...

oblomov 2007.12.27. 22:41:33

"...sokan és tök fölöslegesen hadakoznak a hit vagy az egyház ellen (a kettő nem ugyanaz)..."

Tóta úr nem hadakozik egyik ellen se. Sőt nyilatkozott szándéka szerint "a jézusi (és egyéb) fikció erkölcsi értékének elismeréséről" kívánt beszélni. Persze relativizálja az értékrendet, ha a Timur és csapata erkölcsiségének jelentőségével rakja párhuzamba. Ezt csak úgy teheti, ha a keresztény tanítást, vallást, erkölcsöt materizálja egy leegyszerűsítő Ember-képbe, -testbe, -történetbe. Ezt lehet fikcióként, storyként szemlélni. Akit meg az így beállított (lebutított) történet andalít, az valóban beállítható gyerekes hülyének.

Plussz a krapulax emlegette erőszakos elfogultság, mint hab a tortán.

vaffanculo 2007.12.27. 23:35:32

lola, jó ez a poszt. nekünk a Karácsony gyerekek, buli, karácsonyfa stb. jegyében telt:). pihi, nyugi, relax, stb. És sok sok finom kaja:)
Göri, ez a mondatod zseniális: "Én szeretnék hinni Istenben-mert igazi hívő sem lettem, most mindkét irányban kételkedem, illetve Isten felé reménykedem."
jbb: riszpekt a közösségedért..
lEtöltés: te annyira negatív töltésű vagy, h a világ összes elektronja megirigyelhetné:)
ÖP: az az érzésem, h Göri fikázásával (ugyanis ált-ban nem azt kritizálod, amit ír, hanem őt magát) a saját faszságodat akarod leplezni. De lehet, h tévedek:)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.28. 00:14:33

Ötvöspéter: most vettem csak észre ezt:

"Kitenni gyermekkorban egy embert masszív vallásos propagandának, az szerintem szellemi erőszak. Az egész életét befolyásolva már fiatal korában beszűkíti az értelmét és rárak egy szemellenzőt. És ez nagy baj szerintem. Belenevelnek a gyerekekbe olyan axiómákat, amiket soha nem lehet kitörölni."

Bravó. Jó vízfejű liberális süketelés. Válasszon a gyerek, ha majd felnő, ezt tedd hozzá, meg azt, hogy sértem a jogait.

Tudod mit? A te gyerekeid, ha vannak, nőjenek úgy, mint a gyom, és nehogy véletlenül is kapjanak valamiféle etikai mintát: Aztán felnőve szabadon választhatnak majd - a drog és az alkohol között.

A szövegedben csak annyi apró malőr van, hogy alig pár évtizede még az iskolában a hitoktatás általános volt. Hogy, hogy nem, a közerkölcs némileg magasabb nívón állt. De persze biztos nincs összefüggés! Nem azért nem loptak, mert megtanulták, hogy lopni bűn, hanem véletlenül.

Amúgy meg rohadtul semmi közöd ahhoz, hogy miképp neveljük a gyerekeinket. Ahhoz se, hogy járunk-e hittanra. Egy viszont bizonyos: én nem bízom a kicsire, hogy "döntsön". Majd ha felnő, dönthet, addig meg ahogy okosodik, egyre inkább beleszólhat - de a felelős én vagyok érte. Ha nem tudnátok, ultrakonzervatív vagyok. Ha úgy jobban tetszik: fasiszta, ezt is szokták mondani páran. Viszont engem még tisztelnek is a gyerekek, még ha ez elavult dolog is. Mert megkövetelem tőlük: én vagyok az apjuk! Márpedig az apjukat tisztelniük kötelesség, akkor is, ha liberáliséknál ez nem divat.

Lehet küldeni a családsegítőt nyugodtan, ötvöspéter. Merthogy sikerült a klerikális házizsarnokot is leleplezned: néha még a fenekükre is verek. Más kérdés, hogy az én gyerekeim tudják, mit szabad és mit nem, köszönnek az iskolában-óvodában, és ha elsőre nem is mindig, de amikor hangosabban szólok, megteszik, amit mondok nekik. Amitől nagy biztonságban is érzik magukat, mert mindig tudják, mennyit lehet, mi az, ami már túlzás.

Újra kéne olvasnod a Tüskevárt. Rád férne.

vyrydy 2007.12.28. 01:23:00

Hogy is volt a parbeszed Az oroksegben (avagy Gutentag faszikaim) Bohus es az ugyved felesege kozott? Bohus: - Hisz on Istenben? No: - Nem. Nincs bebizonyitva. Meg senki se latta. Bohus: - En se lattam a maga pics@jat, megis elhiszem, hogy van. (sajnos csak csehul:) www.youtube.com/watch?v=eYPmC4zTTQE&feature=related (megjelenik benne a magassagos Karel Gott is ennek az elejen:) www.youtube.com/watch?v=YJYAJgO867I&feature=related Amugy meg mind meghalunk, es akkor ugyis kiderul, kinek van igaza. De akkor mar tokmindegy. Lehet hogy lesz, aki pislog, hogy ocseeem, itt tenyleg van valami, cool, meg bajdovej, mikozben masok ugy mennek el mellette, mint akik mindig is tudtak. Vagy az is lehet, hogy ugy lesz, hogy van, aki csak pislog, hogy banyek, itt nincs semmi, pedig azt hittem, lesz, a masik meg azt kialtja: en megmondtam! Nekem megvan a verziom, ugyhogy mindenkinek a legjobbakat. Es hat azt mindneki tudja ugye, hogy dugohuzoba kerult repulogepen nicnsenek ateistak.

hcrules 2007.12.28. 01:30:33

Téglagyári Megálló
Félreértettél, nem ilyen hippi-kommunára gondoltam! Sokféle kommuna van, a lényeg hogy hasonlóan gondolkodó, hasonló értékrendű emberek élnek együtt, közösségben. Ilyenek pl. erős protestáns formában a Hutteriek vagy a Bruderhof, de szélsőséges esete az Amishek is.

Az, hogy valaki egyházi iskolába jár nem jelenti , hogy belevernének egy értékrendet, világnézetet. Katolikusként jártam református gimnáziumba, mégsem lettem eretn...ööö...református :P. Sok volt osztálytársam van aki ateista volt amikor bekerült (már amennyire egy 14 éves gyereknek van önálló meggyőződése ilyesmiben) és az is maradt. Felmutatnak egy lehetőséget, amiben vannak jó és rossz dolgok is, aztán mindenki maga dönt. Ha lesz majd gyerekem szívesen járatom majd egyházi iskolába. Nem fundamentalistákat nevelnek az egyházi iskolákban, de még csak nem is fogja a keresztény erkölcsöt követni valaki attól, hogy oda járt. Volt ott mindenféle ember, olyan kis hülye is aki pentagrammát égetett a karjába meg Mardukos \"F*ck me Jesus\" pólóban járkált sulin kívül. Ja és Kóka is ferences gimnáziumban érettségizett...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.28. 01:46:29

Persze hogy nem vernek bele semmit. Az egy szamár exbolsi sztereotípia, némi Abigél-feelinggel megspékelve. Én nagyon szeretem a lány iskoláját. Szépet, jót, értékeset kap ott, amellett magyarnak nevelik az iskolában is.

Továbbá: van fegyelem, van iskolaköpeny (váááááá, mekkora antidemokratikus jogsértéééés, liberó uraim), ünnepekre elegáns egyneruha és iskolai nyakkendő. Valamint vannak olyan pedagógusok, akik kinéznek az iskola elé is, úgyhogy ott nem sompolyoghat a drogdíler. Meg az összes gyerek köszön a portás néninek, méghozzá úgy, hogy "Dicsértessék a Jézus Krisztus!"

Igen, dicsértessék. Erről szól a karácsony. Nem arról, amit egy tóta kiböfög...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.28. 01:48:59

Ja, és elvárják, hogy a gyereket vasárnap misére vigyük. Hát visszük. Sőt. Az eredeti után 17 évvel elvettem templomban is a feleségemet, megkereszteltettük a gyerkőcöket, vagyis rendeztük az egyházzal szemben fennálló deficitet.

Inkább száz templom, mint egy tótavé...

dowNLoad 2007.12.28. 02:19:59

kiskókák, kisfletók, stb.. jobb ha megváltoztok mielőtt eljönnek értetek:
gd.tuwien.ac.at/soc/Dr-Fun/df9412/df941220.jpg

Chem 2007.12.28. 02:49:34

Árpád!

Arról miért nem mesélsz amikor a gimiben (tudod, a Trefort) nem voltál hajlandó résztvenni az október 23-ai ünnepségen mert szerinted semmiféle forradalom nem volt? Persze akkor még csak Tóta Árpád voltál...és egy fusztrált, beteg kamasz ahogy hallom a tanáraidtól...

Téglagyári Megálló 2007.12.28. 08:32:53

Ja, a kedves nagyapó az ötvenes éveket emancipációként élte meg, Chem.

Elpet 2007.12.28. 08:53:12

otvospeter

No kérlek szépen.

Én keresztény vagyok, latin szertartású katolikus. Kereszténynek lenni annyit jelent, mint hinni az Evangéliumban, elsősorban Jézus, mint a második isteni Személy megtestesülésében (Karácsony), halálból való testben történt feltámadásában (Húsvét) és megkeresztelkedni a bűnök bocsánatára. Ez tesz valakit kereszténnyé. Te nem vagy az, rendben. Közülünk itt senki nem fog ezért téged bántani.
De azért figyelj csak ide.
Lola ezt a postot többek között azért indította, hogy elmondjuk egymásnak, milyen volt a Karácsony, illetve, hogy ismerősei aggódtak, miféle társaságba keveredett a Reakció. Leírta, milyen szép nagy családi ünnepségen vett részt. Még maga Árpád is meglátogatott bennünket, magához képest viszonylag elég visszafogottan viselkedett. Te pedig, ebben a kis karácsonyi postban mást sem teszel, mint azt szajkózod, hogy mennyire ökrök vagyunk mi, ha ebben a badarságban hiszünk. Biztos, hogy kíváncsi erre bárki is? És egyáltalán, miért szeretnéd előttünk ennyire igazolni a véleményed?

Nem bántódunk meg ezen, egyáltalán nem. Csak épp nem érezzük ideillőnek. Egy keresztény fel kell legyen készülve arra is, hogy megölik a hitéért, ez azért nem akkora inzultus. Pusztán úgy látom, nem a legmegfelelőbb helyet és időpontot választottad. Nem akarsz blogot nyitni a témában?
:))

Elpet 2007.12.28. 09:36:00

Akkor a Zindexes gyalázós fiúkról.

Véleményem szerint a dolog kissé túl van erőltetve minden oldalról. Hozzá fogunk szokni, hogy mindenféle vad dolgokat látunk az interneten. Ez ilyen világ. De tárgyszerűen, a jelenséget megvizsgálva.
Ezek a fiúk azt hiszik, hogy a keresztények merev, nyársat nyelt fajankók, akik, ha mutatnak nekik egy vulváját széttáró nőt, szemük elé kapják a kezüket, és elszaladnak, úgy, hogy közben résnyire szétnyitott ujjaik közül még egy utolsó pillantást vetnek rá. Ugyanez nőben merev péniszű férfival és sikoltás kíséretében. Ezt gondolják, és mindenképpen ragaszkodnak ehhez a szemlélethez, mert világképük nélkülözhetetlen eleme. És mikor megjelentetnek egy ilyen cikket, az érkező felháborodásokat elégedetten söprik be, mert mindez elméletüket igazolja. Tehát úgy gondolom, ezekre a cikkekre semmit nem kell reagáljunk, egyáltalán semmit, kár az időt vesztegetni rájuk. Különben esetleg az a gyanú fogalmazódhat meg bárkiben, hogy időnket ezeknek vadászásával töltjük.
Ezeknek a fiúknak sajnos pillanatnyilag óriási élvezetet okoz, amikor a felháborodásokat kézhez veszik. Mindezek alapján szellemi-lelki érettségük szintje nagyjából meghatározható. Segítsünk nekik a továbblépésben azzal, hogy nem veszünk tudomást róluk, hátha egyszer megunják, és valami értelmesebb elfoglaltságot keresnek maguknak.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.28. 09:43:18

Chem 2007.12.28. 02:49:34:
"Arról miért nem mesélsz amikor a gimiben (tudod, a Trefort) nem voltál hajlandó résztvenni az október 23-ai ünnepségen mert szerinted semmiféle forradalom nem volt?"

Dehogy nem beszélt, beszélt bizony.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/10/1956-valdi-arca.html

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.28. 09:48:57

Téglagyári Megálló 2007.12.28. 08:33:58:
"TGM persze nem bírta ki:
lektur.transindex.ro/?cikk=6536"

Nagyon szép cikk, ha levonjuk belőle az aktuálpolitikai töltetet.

"És a keresztyénség mégis „istennek”, azaz a lehető legjobbnak tekinti a legszégyenteljesebb, legmegalázóbb, leggyötrelmesebb módon kivégzett, társadalmon kívüli, státus, cím, kaszt, foglalkozás nélküli, nyughatatlanul ide-oda vándorló hippit, az minden áldott nap gyönyörű meglepetés."

Ja.

dolphin 2007.12.28. 10:32:33

"jotunder! Stephen Colbert egy patrióta konzervatív!"

Nyilvan ezert kerdi a Bill O'Reilly interju legvegen, hogy: "If you are an act, then what am I?"...

irrelevant 2007.12.28. 12:16:07

Molnárgörény

"A te gyerekeid, ha vannak, nőjenek úgy, mint a gyom, és nehogy véletlenül is kapjanak valamiféle etikai mintát: Aztán felnőve szabadon választhatnak majd - a drog és az alkohol között."

Úristen...
Etikai mintát a szülő is belenevelhet a gyerekbe, Biblia, Jézus, zsoltároskönyv meg ábeleszkóbelesz nélkül is. Ugyanis etika, erkölcs =/= kereszténység, már megbocsáss. A kettőt összemosni akkora baromság, mint ide Lacháza.

Az meg még nagyobb, hogy aki nem jár egyházi iskolába, az drogos vagy alkesz lesz. Te kilátsz a fejedből vagy vakon írsz a világba? Honnan szedted azt, hogy aki egyházi iskolába járt, az nem lesz piás? És azt, hogy aki nem hívő, az szükség szerint drogos vagy alkoholista lesz? Ezt a baromságot a misén hallottad?

"Amúgy meg rohadtul semmi közöd ahhoz, hogy miképp neveljük a gyerekeinket."

Teljesen igazad van, nem is akarlak kioktatni. Csak kicsit furcsa volt, hogy saját hited miatt (ami még nem is hit, inkább csak remény) a gyerekedre teszed a szemellenzőt. De a te dolgod (a ti dolgotok).

"Az egy szamár exbolsi sztereotípia"

Most akkor libsi vagyok vagy bolsi? Döntsd már el! Máskor nem vagy ilyen következetlen a minősítgetésben.

irrelevant 2007.12.28. 12:20:08

Elpet

Lola vetette fel a postban Tóta W-t, a Kultiplexet meg a keresztényellenes provokációt. Erről alakult ki vita. Nem érzem offnak, de befejezem, mert látom, téged zavar. Lolától meg elnézést, ha ő is offnak tekinti.

Elpet 2007.12.28. 12:25:17

otvospeter

Nem zavar, de folytassuk majd máskor, más apropóból. Amúgy hitekről elég nehéz vitatkozni, sajnos gyakran csúszik át egymás minősítgetésébe, sértegetésbe, mint Molnárg-vel való pengeváltásotok is mutatja. És nem haragudtam meg egyáltalán.
:))

vaffanculo 2007.12.28. 12:56:24

Göri, Péter, egyházi iskola vonatkozásában elmentetek szélső irányba. What about arany középút?
A saját példám: két gyerek, volt feleségnél beíratódott 6 osztályos egyházi gimibe (két különbözőbe). Most a kölkek 22 és 20 évesek, tök jó fejek, egyetemisták, kiegyensúlyozottak, normális világképpel. Nem nagyon szerették a hittant, a vasárnapi osztálymiséket, de elfogadták. Kiszabadulva a középsuliból már nem járnak templomba, inkább bulizni:) De valami fontos maradt bennük! Még mindig összejárnak középsulis oszitársakkal. A drog messzire elkerülte őket és ők is a drogot. Pia csak bulik során:)
Szóval, le a kalappal exem előtt, akinek a döntése vót az egyházi suli. Ha nem oda jártak vóna,nem tudom mi lenne, nem is érdekel. Így mindenkinek jó.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.12.28. 12:59:19

Vaffi:
Öcsém Premontrei gimnáziumba járt. Kollégistaként nem hetente, hanem naponta jártak misére - azt mondja, ő egy életre letudta a mise-penzumát. :)

ch 2007.12.28. 13:58:03

fuck the x-mass = szard le a karácsonyi forgatagot

Nálam legalábbis, csókolom.

dowNLoad 2007.12.28. 14:54:12

Dolphin, most akkor mindenkinek külön-külön el kell magyaráznom? Fábry sem azért jobbooldali a műsorában, mert a műsoron kívül meg a munkáspárt aktivistája, és a műsor csak egy szerep.
(szerep, de mégsem lehet mindenki tudathasadásos)

Nyilvan ezert kerdi a Bill O'Reilly interju legvegen, hogy: "If you are an act, then what am I?"...

Mert O'Reilly nem a legsúlyosabb neokon bokorgyuri imádó a valóságban?
(láttad az összecsapást Michael Moore-ral, meg David Lettermann-nel?
CSAK ITT és MOST megnézheted:
www.youtube.com/watch?v=trOdCU6aZOg
www.youtube.com/watch?v=fLHI0b43xa4
www.youtube.com/watch?v=Jtica4Q401w
video.google.com/videoplay?docid=-7444434525630165719
(titokban Hillaryt támogatja,haha)
kb. MINT FÁBRY A NAPKELTÉBEN, haha
ccinsider.comedycentral.com/cc_insider/2007/09/last-day-to-cal.html

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.28. 15:52:31

A napi mise nyilván túlzás volna. Az a papoknak, szeminaristáknak való. A mi iskolánk nem bigott és nem ostoba (továbbá nem katolikust is felvesz, csak a havi egy iskolai mise a kötelező, amúgy mindenki saját egyházközségébe jár a többi alkalommal, az eret... protestánsok is). Érdekes, hogy aki csak járt vagy rokona járt egyházi iskolába, egyik se érzi nyűgnek meg agymosásnak, csak aki kívülről ugatja, mint kutya a holdat.

Ötvötpéter: "Etikai mintát a szülő is belenevelhet a gyerekbe, Biblia, Jézus, zsoltároskönyv meg ábeleszkóbelesz nélkül is. Ugyanis etika, erkölcs =/= kereszténység, ..."

Azért az az etikai minta, amit az ilyen szövegek kiagyalói adnak, az inkább ne legyen általános mérce... Azt nem mondta senki, hogy a keresztény etika egyedüli és kizárólagos. Az viszont tény, hogy ma is alapmérce, még ha szekularizálódott is (ami egyben sajnálatos eróziót jelent). Egy dolog, hogy vannak, akik a nevelés ellenére nem bírják megtartani; egy másik, hogy aki a hozzávaló nevelést se kapja meg, még kevésbé tartja meg. Érdekes, Mithrász-ügyben oly fene tudósként hogy nincs arról fogalmad sem, hogy a mai jogelvek bizony nem másra, mint a keresztény erkölcsiségre épülnek...

Hogy libsi vagy-e avagy bolsi? Ha már megkérdezted - ma Magyarországon tökmindegy, a kétféle fafej között nincs gyakorlati különbség, nyalogatják is egymást körbe doszt. Mindenesetre az bizonyos itteni szándékosan egyházfikázó, harmadcopy-szintű tótaizmusaidból, hogy tökéletesen rádillik a mai magyar liberálisok definíciója: arról ismerszik meg a liberális, hogy toleranciát követel attól, akivel szemben ő maga egy körömfeketényit se toleráns.

De lehet, hogy csak simán fafejű vagy (illetve, nagyon is valószínű). Az olcsó csúsztatásaid, miszerint én azt mondtam volna, hogy a nem egyházi neveltetés SZÜKSÉGKÉPPEN alkoholizmushoz vagy droghoz vezet, erre utalnak. Minőséget, ha kérhetném...

irrelevant 2007.12.28. 16:15:28

Továbbra is csak minősítgetni tudsz, Görike, ezt legjobb lesz, ha válaszra sem méltatom, úgy is megígértem, hogy befejezem.

"szándékosan egyházfikázó, harmadcopy-szintű tótaizmusaidból"
"mai magyar liberális"
"fafejű"
"libsi"
"exbolsi"

Ennyi vagy. Jelzőket tudsz aggatni, de nincs mögötte érv. A toleranciáról meg szerintem ne papoljon egy rovott emlékgyűrűs bombagyár-törzstag, mert picit röhejes lesz a dolog.

u.i.: nem vagyok se libsi, sem bolsi.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.28. 16:20:27

Tényleg röhejes, mert én toleráns vagyok, te meg nem, Bombagyár ide vagy oda. Még Elpetet is megsértetted (ha nem is hangsúlyozza), mert csapkodzs, mint elefánt a porcelánboltban.

Minek kéne érv azon felül, amit leírogatsz? Elég érv az, csak legyen másnak elég Daedalon elolvasni...

irrelevant 2007.12.28. 16:21:36

Toleráns? Aha.
A legközelebbi légiriadóban te is részt fogsz venni, vagy ismét csak utólag nyalod a rádióban Bloginék talpát?

irrelevant 2007.12.28. 16:23:26

És mikor fogsz újra néhány millió embert a kultúrája miatt kollektív bűnösnek nevezni a tolerancia nevében? Majd ha lesz egy újabb post a románokról?

dolphin 2007.12.28. 16:36:37

dowNLoad,

en nem ketlem, hogy leteznek emberek, akik szerint Colbert egy "patriota konzervativ", mint ahogy vannak emberek, akik szerint a Belga "Magyar nemzeti hip-hop"-ja szinten patriota zenemu. Az viszont masik kerdes, hogy igazuk van-e, illetve tudjak-e mi az a szatira.
A Colbert Report celkozonsege gyakorlatilag megegyezik a Daily Show-jeval, nem veletlenul sugarozza oket egymas utan a Comedy Central (es nem veletlenul van Jon Stewart is a Colbert Report alkotoi kozott). Marpedig ez nem kifejezetten republikanuskoat jelent: haromszor annyi demokrata, es tobb mint ketszer annyi fuggetlen nezi estenkent Stewartot es sleppjet estenkent, mint republikanus.

O'Reilly pedig az amerikai konzervativ media egyik nagyagyuja, talan legfontosabb velemenyformaloja: a Pew Research legutobbi felmerese szerint hallgatosaganak kozel 70% hatarozta meg magat konzervativkent.

Google 2007.12.28. 17:57:37

Egy kicsit Tótawézhetek, ilyenkor karácsonykor?
Azt hiszem ezt a palit túl sokat, túl sokan ajnározták, elkapatták, mint egyes kisdedeket, s most dühöng, ha leteszik. S netalán tán másokat is felkapnak, hát az lehet a legszörnyübb Árpádnak, s hogy ezt a nevet kapta a keresztségben, hát az már tényleg a sors fintora... Szekértoló is lett, hát nem sok ez egyetlen embernek?
Ami pedig a vallást illeti, hát az nem foci. Biztos, hogy nem mindenki ért hozzá. De azért szükségét érzik, hogy hozzászóljanak, vajon miért?
A karácsony születésnap. Egy kedves családtagunk születésnapja, és még annál is több. Ünnep már jó ideje, és az is marad, hol többeknek, hol keveseknek, de ünnep marad.
Mítosztalanítanak kegyetlenül, ez látszik, de olyanok ők, mint a protesztszavazók, csak azt tudják, hogy nem, de hogy utána mi van, arról már fogalmuk sincs.
Az utolsó szó soha nem a miénk.

Elpet 2007.12.28. 18:27:39

Igen, Árpád státusza érzékeny, és, ha meg akar maradni, muszáj lesz neki vagy egyre vadabbakat mondani, vagy elkezdeni szép lassan az értékes írásművészet irányába elsunnyogni. Nyilván nem lesz belőle megyéspüspök, de azon a térfélen is van igény a színvonalas publicisztikára, amiben, ha van gondolat, jómagam is kedvem találom. (Ne feledjük, ha valamiből valami tetszik, az nem jelenti, hogy behódoltam neki! és minden gondolat lehet termékenyítő hatású) Szóval Árpád válaszút elé kerül, hacsak meg nem tartják udvari tollnoknak.
Google, hitről nemigen lehet vitatkozni. Be akarják bizonyítani nekünk, hogy valami nem történt meg. Hát ez bajosan megy csak. Utána nekünk szögezik, hogy mi bizonyítsuk be, hogy megtörtént. És amikor azt mondjuk, hogy mi ezt nem akarjuk bebizonyítani, hát lehülyéznek. Ez a kereszténység és ellenfelei vitájának lényege, ez volt mindig és ez lesz mindig. Semmi új benne. Meg kell próbálni a lehető legkisebb anyázással túllenni rajta.

Google 2007.12.28. 18:58:49

Egy emlékezetes beszélgetés jut eszembe. Orosz József (ki más?) azt kérdezte egy katolikus paptól, hogy hogyan magyarázza ő meg azt, hogy...(egy vallási tézist).
És akkor a pap azt mondta, hogy nem is kell neki ezt megmagyaráznia.
Mert fájjon bárhogy, nem kell mindenkinek mindenhez hozzászólnia, és főleg megmagyaráznia. Orosznak ott a politika, vagy amit ők annak neveznek, nekünk meg van a vallás. Is.
Pluralizmus, ez az a tér, ahol el kell férnünk, vallásosok és ateisták, anélkül, hogy egymást térítgetnénk, vagy lehurrognánk.
Ha már nem lehet üldözni, akkor próbálják lefitymálni a vallásosokat, főleg a katolikusok szálka a szemükben, de ez még mindig, még ma is rombolás, nem építés.
De azért minden évben újra eljön a Megváltó, és ez így van jól! Semmit sem ígér, de mindent ad!

kerub 2007.12.29. 11:47:42

[Egy az egyben ezt kommenteltem TWÁ írása alá is. Enél többe vele kapcsolatban itt sem tudok elmondani.]


Még mindig nem tudom mi ennek a posztnak a célja, a december huszonnegyedikére, a kereszténység szent ünnepére időzítve. \"Tóta W. Árpád kommentál\"? Netán \"Tóta W. Árpád szemtelenkedik\"?
Végtelen munka ez. Mindig marad profanizálható szent. Kiforgatható hit. Mind csak lerombolásra vár, bezony.


KARÁCSONY


Ma tán a béke ünnepelne,
A Messiásnak volna napja,
Ma mennyé kén\' a földnek válni,
Hogy megváltóját béfogadja.
Ma ugy kén\', hogy egymást öleljék
Szivükre mind az emberek -
De nincs itt hála, nincs itt béke:
Beteg a világ, nagy beteg...

Kihült a szív, elszállt a lélek,
A vágy, a láng csupán a testé;
Heródes minden földi nagyság,
S minden igazság a kereszté...
Elvesztette magát az ember,
Mert lencsén nézi az eget,
Megátkozza világra jöttét -
Beteg a világ, nagy beteg...

Ember ember ellen csatázik,
Mi egyesítsen, nincsen eszme,
Rommá dőlt a Messiás háza,
Tanítása, erkölcse veszve...
Oh, de hogy állattá süllyedjen,
Kinek lelke volt, nem lehet!...
Hatalmas Ég, új Messiást küldj:
Beteg a világ, nagy beteg!...

(lejegyezte: Ady Endre, valamikor a XIX. század utolsó éveiben)


Áldott karácsonyt nektek.

(utsó.megj.: semmi szín alatt nem értek egyet azokkal, akik a keresztet fenyegezőtésre használják és Árpádot közveszélyesnek tartják. Árpád hihetetlen nagy megtérés előtt áll. Ezt ő maga sem zárhatja ki. Isten mindenkinél más és más időt választ, addig pedig meg van a maga szerepe az egész szempontjából. Szóval no para.)
XD

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.29. 12:07:09

kerub 2007.12.29. 11:47:42:
"Még mindig nem tudom mi ennek a posztnak a célja,"

Mi a célja, mi a célja. Egy új elméletet akart a Mester kibontani a Biblia eredetéről.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/12/pedig-mg-kurvaisten-sem-volt.html

Szörny 2007.12.30. 17:29:35

Lola, köszönöm ezt a posztot!
Az index nálam megint indexre került egy időre, de a karácsonyi produkciójuk már csak hab volt a tortán.
És hajrá Reakció!

Na, most sietek misére :-)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.12.30. 21:00:05

Szörny, köszi, hogy köszönöd. Nekünk szép volt :) Szerinted illik a poszthoz a nyelvét nyújtó vadállat kép?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.30. 21:24:52

lelkylola 2007.12.30. 21:00:05:
"Szerinted illik a poszthoz a nyelvét nyújtó vadállat kép?"

Szerintem ez egy gepárd. Szép és gyors, de emberre ártalmatlan ragadozó.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.12.30. 21:37:21

Doom,
Na jó, de határozottan nyújtogatja a nyelvét: Be-be-bee! Szerinted illik ide?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.12.30. 22:03:07

lelkylola 2007.12.30. 21:37:21:
"Be-be-bee! Szerinted illik ide?"

Lola, te rébuszokban beszélsz.
Ki a vadállat itt (még ha ártalmatlan is)?
Aki provokál vagy aki nyelvet nyújt a provokátorokra?

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.12.31. 00:36:04

Háát! Eredetileg a google-ben kerestem arra a szóra képet, hogy nyel, mert hogy nem nyel le minket a liberális métely. Aztán rájöttem, hogy a nekünk szép volt bebebeee -re még jobban illik. Tehát a provokáció provokációja akar lenni. De szerintem mindenki megértette, mert nem kifogásolták, hogy nem valami karácsonyi fotó került ide :)
süti beállítások módosítása