Hogyan veszítsünk? - Vereség-menedzsment
2008. március 12. írta: TuRuL_2k2

Hogyan veszítsünk? - Vereség-menedzsment

 Keresse meg az alább látható két képen elrejtett apró hasonlóságokat!


Gyurcsány Ferenc, 2008. március 9.
(a kép forrása: Hírszerző)



Orbán Viktor, 2006. április 10.
(a kép forrása: Index)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr92377586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.12. 11:19:45

Turul nagyon beindultál, poszthegyek zúdulnak ujjaid alól. De legalább jók!

A képek nagyon találóak: a "vegye már ki valaki a citromot a számból, vazze"-arckifejezés totál azonos.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.03.12. 11:33:05

Én Kósa és Lendvai arckifejezését látom nagyon hasonlónak. "Mély fájdalommal tudatjuk" fejük van.

smalladam 2008.03.12. 13:29:47

az első kép olyan, mintha a szocialisták felavatnák gyurcsány ferenc mellszobrát (jobbra a művésznő, farmerban). maga a kép pedig "Az utolsó vicsora" L'art pour l'art poént jutatta eszembe.

A második képen mikola istván reb tevje módján az Úrtól kéri számon a vereséget.

CrL 2008.03.12. 13:42:28

Vadai Ágnes európai értelemben vett politikushoz képest igen alulöltözött.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.12. 13:51:58

CrL 2008.03.12. 13:42:28:
"Vadai Ágnes európai értelemben vett politikushoz képest igen alulöltözött."

Ne hulyeskedj, egy jelentoseg nelkuli, elhibazott nepszavazas eredmenyhirdetesere miert oltozzon ki?

simonmondja.... 2008.03.12. 13:56:36

A fiúk a Tótában dolgoznak?

nénike · http://mandiner.hu 2008.03.12. 13:56:39

A Fidesz felirat fordítva ül a lovon.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.12. 13:57:55

persze, Ov még csak gyakorolja a beszédet a pulpitus mögött, a többiek meg a nézést.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.03.12. 13:59:05

A Fidesznél nincs nő (pontosabban nem látszik)

Francois Pignon 2008.03.12. 14:03:49

A Mikola melletti fehér váll valószínűleg egy nőhöz tartozik.
Nekem az tetszik a képeken, hogy senki sem néz a szónokokra. Egész biztosan valahol teljesen máshol szeretnének lenni. És ez pár embernek sikerült is. Hol volt például Kiss Péter? Lehet ennek bármi jelentősége?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.12. 14:04:21

Nagyon közel hajolhattál Lola, ha ezt így látod... annak még a nézése is, khm, folytonossági hiányokkal küzd.

A Fib-vezér, mögötte, meg az üvegszem-projektet teszi a helyére.
És vajon milyen film pereg a főkatona tekintete előtt?!

simonmondja.... 2008.03.12. 14:05:06

Mutassatok képet arról is, mikor a Fidesz a nagy győzelmét aratta az európai parlamenti választásokon. Aztán a kis újabb népszavazósdi után milyen képet vágott Fletó és stábja a meglepetéstől, mikor mindennek ellenére befutottak.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.12. 14:05:40

kissPé ott állt vadai és fletó közt, az aranymetszés szabályainak megfelelően, de gyorsan ki lett retusálva. Ő kérte.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.03.12. 14:06:50

Lehet, hogy a szónokok hátára oda van írva: "Mit bámulsz, Te hülye!" Azért vannak ilyen zavarban :)

simonmondja.... 2008.03.12. 14:07:00

Mikola azért nézeget, mert egy pedáns ember és zavarja a fordított fideszembléma.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.12. 14:11:33

(megkövetem Szekeres et.-t, nálam még Juhász et. a főkatona, tudom, azóta rosáltak)

CrL 2008.03.12. 14:17:06

és hol van/volt kiss péter a kemény csapatból?

2008.03.12. 14:19:39

Akkor is Kósa a legszomorúbb. Ahogy rezignáltan maga elé néz...

smalladam 2008.03.12. 14:30:17

a fideszképen jobbra szerintem az a percné. az első képen vadai ágnes tanítónéni látható, neki jelentkezhet a rövidhajú ipse az előtérben

smalladam 2008.03.12. 14:34:56

direkt:) hirtelen felindulásból, aljas szándékkal

tewton 2008.03.12. 14:45:55

a szocialistáknál Mesterházy viszont még mindig a szebb jövőbe néz, rendületlenül. Mondjuk ha bukik a banda, ő még mindig fiatal és még lehet jövője.

Hiller a saját kezébe kapaszkodik bátorításért.

Vadai állhatott volna a második sorba ezzel a játszóteres ruhával. Lehet, hogy csak kávét főzni hívták be a központba, aztán mindenkit kirángattak a fotózásra? De vajon direkt pozicionálták a Ferenc mellé? kicsit kibillenti a szimmetriát.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.03.12. 14:56:19

Viktor mögött Halász János viszont hozza a derűs belvárosi értelmiségit egy fekete garbóban, trendi fehér zakóban és körszakállban :)

simonmondja.... 2008.03.12. 14:56:33

Vadai azért van a kis kényelmes szerkójában az előtérben, hogy lássa mindenki, ez csak egy pillanatnyi vereség, ami után mindenki visszamegy gályázni.
Remélem, kielégítő volt a magyarázat.
Pelcike pedig azért fehér, hogy az áldozati szüzeken megessen a szivünk.
Vagy az áldozati sokgyerekes csoporttréningeseken.

simonmondja.... 2008.03.12. 15:01:13

Na, Ergé, ez a belvárosi értelmiségi fíling az, ami nem vezetett sehova.
A cekker sokkal produktívabb dizájn.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.12. 15:04:02

nekem ez jon le a felso kepbol:

alljatok mar ide mellem, vegulis egyutt basztuk el, ti meg en, kozosen.

Francois Pignon 2008.03.12. 15:07:43

Először tényleg azt hittem, valami el lett rejtve a képeken, nézegettem, végül csak arra jutottam, hogy Szekeres mögött Waldo áll, a WTC legendás utolsó turistája. De már rájöttem, hogy nem ez jó megoldás.

nénike · http://mandiner.hu 2008.03.12. 15:17:09

Ergé

Halász János, ja. És közben azt dúdorássza, hogy köpni kell! www.ufi.hu/video/szerelem2.mpg

Turbulencia (törölt) 2008.03.12. 15:42:11

A 2006-os osztogatási versenyt Gyurcsányék nyerték, a 2008-asat pedig Orbánék. Ki fogja az egészet kifizetni? Mi (a nép... adófizetők... reakció-kommentelők...), természetesen.

Ki az, aki tényleg szánalmasan néz ki? Mi, természetesen.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.03.12. 16:10:11

Eddig Francois Pignon és denever járt a legközelebb a szerintem legfontosabb hasonlósághoz. :)

Devil Inside 2008.03.12. 16:23:30

Francois Pignon:
Ez mekkor a ötlet, Waldot odatenni Gyurcsány mögé. :-)))

Ha valaki megcsinálja, lécci linkelje be...

CrL 2008.03.12. 16:44:38

Idáig is el lehet jutni:

"Az én véleményem nem változott: ami itt történik, az a választók tudatos megtévesztése, folytatólagosan elkövetett politikai csalás. Ezt nyugodtan és higgadtan kijelenthetem. Az embereknek jövőt ígérnek, majd válságot kapnak cserébe. Állítólag. Az embereknek azt mondják, hogy nem jelentős ez a bevétel, értelmetlen az erőfeszítés, majd pedig az elmaradt bevétel után azonnal végveszélyt kiáltanak. A népszavazást szorgalmazóknak nem költségvetési tétel a vizitdíj és a napidíj, majd amikor győz a népszavazás, azt mondják: de amit elveszítettünk, azt pótolja a költségvetés. Milyen jobb szó van erre azon túl, hogy politikai megtévesztés és csalás. Kit terhel ezért a fő felelősség?"

blog.amoba.hu/blog-3.php?oid=T4210c59332b60640c219c7d0ab30e50

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.12. 16:56:25

CrL 2008.03.12. 16:44:38:

"Az embereknek azt mondják, hogy nem jelentős ez a bevétel, értelmetlen az erőfeszítés,"

Bocs, de Gyurcsany maga mondta, hogy nem jelentos a bevetel.
index.hu/gazdasag/magyar/hidas070723/
"A miniszterelnök az 53,6 milliárd forintos kivitelezési költséget saját értelmezési környezetbe helyezte. Miközben az ember azon sopánkodott, hogy milyen drága is – erről, majd később –, ő azt mondta: ez az ötvenmilliárd sok pénznek tűnik, de az államháztartásban még a hibahatárt sem éri el."

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.12. 16:57:20

A bloggep elnyelte a szovegembol azt a sort, hogy CrL Gyurcsanytol idez. Nem gondoltam volna, hogy ez lehetseges.

Francois Pignon 2008.03.12. 16:57:27

Devil Inside 2008.03.12. 16:23:30
Ha nem lennék ügyetlen ehhez, már meg is csináltam volna. De én is várom, hogy egy ügyeskezű fotosopper megtegye.

Freetibet (törölt) 2008.03.12. 16:59:34

Az első képről természetesen Horn Gábor jut az eszembe. "Ez kemény, ez a csapat kemény"

Különben ahogy Gyurcsány felállította maga mögé az összes fontosabb MSZP politikust, akit talált az épületben az engem is emlékeztetett a 2006-os Orbán akcióra... Hogy ugyebár ha az egyszemélyes vezető nyer, akkor övé minden dicsőség, ha pedig veszít, egyből teríteni próbálja a felelősséget...
Na de nem 2006 ápr. 10-re, hanem a 23-i estére asszociáltam én. Ez a jó kép:
index.hu/cikkepek/0604/belfold/fideszboru//.gdata/gp_16.jpg
Meg esetleg ezek:
index.hu/cikkepek/0604/belfold/fideszboru//.gdata/gp_17.jpg
index.hu/cikkepek/0604/belfold/fideszboru//.gdata/gp_20.jpg

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.03.12. 17:06:44

FreeTibeté a hangszóró. Ráadásul még jobb képet is talált, mint én, pedig sokáig keresgéltem.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.12. 17:07:51

Gyurcsány Ferenc azt a látszatot kelti, hogy ő Szenilla a Némó nyomában-ból.

Biztos vagyok benne, hogy nem hazudik, vagy mismásol, netán csúsztat.

nem. Ő csak gyorsan felejt. és ezt el is várja az összes állampolgártól.

Hazudtam. bocsánat. (miatyánk elmondva, üdvössége ismét veszélymentes)

De ezek a hülyemagyarok nem akarják elfelejteni, és a markukba röhögnek, amikor felhangzik a miniszterelnöki tiráda a politikai/választási hazugságok elítélendőségéről.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.12. 17:09:19

egyébként nekem a mellszoboravatás tetszett a legjobban.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.12. 17:11:00

Freetibet,
ez a bajusz, ez mindent visz.
hogy kilóg abból a búskomor bandából, áll mint a magyar bika szarva.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.12. 17:12:15

denever 2008.03.12. 17:07:51:
"Biztos vagyok benne, hogy nem hazudik, vagy mismásol, netán csúsztat.

nem. Ő csak gyorsan felejt. és ezt el is várja az összes állampolgártól."

Vagy mar elkezdte keverni azt a sok maszlagot, amit 2004 ota lenyomott. A neve alatt megjelent ideologiai alapveteseket felhasznalva mar mindent meg lehet indokolni es az ellenkezojet is.

segabor 2008.03.12. 17:18:44

Hadd linkeljek ide be egy bejegyzést, ha már a vesztéseknél tartunk.
Van olyan ember, aki szerint március 9. a Harmadik Köztársaság vége:

immortalis.blog.hu/2008/03/10/a_harmadik_koztarsasag_vege

Francois Pignon 2008.03.12. 17:22:09

Segabor, ezeket a mondatokat már olvastuk párszor az elmúlt években. Elég bárhol felütni a Debreczeni-összest.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.12. 17:22:41

segabor,
ja. "értelem és érzelem", mondja a blog tagline-ja. szerintem meg inkább csak érzelem. mindegy. az is valami.

"most már csak Putyin segíthet..."
vagy a Náciveszély.

Turbulencia (törölt) 2008.03.12. 17:26:58

Az, hogy Gyurcsány korábban lehazudta a csillagokat az égről, semmit sem változtat azon, hogy a Fidesz egy kártékony, demagóg, és igenis hazug propagandát nyomatott ezúttal.
A magyar adófizetőket sújtó teherről - ezek fognak a "győzelem" miatt növekedni - érdemes a tényeknek is utánanézni:
index.hu/gazdasag/vilag/sokad080312/

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.12. 17:29:11

Putyinéknál elég erős a szélsőjobb.
Zsirinovszkij 10%-on van, senki nem bántja, sőt..

Freetibet (törölt) 2008.03.12. 17:30:20

TuRuL_2k2, köszi;)

denever, melyik? A Martonyié? Mert Kövér Laci bajsza még a szokásosnál is jobban lefele lóg.

Valaki hiányolta, hogy a Fidesz képen miért nincsen nő. Hát olyanok mint a szociknál ne is nagyon legyenek! Merthogy az MSZP politikushölgyei nem éppen született szépségkirálynők... hogy meg ne bántsam őket.
A magaslabdát, hogy miylen a női felhozatal a Fideszben, meg üsse le más.

Naumov 2008.03.12. 17:30:45

Ha jól emlékszem, Kiss P. Gyurcsánytól balra ("ha szemben ülnek a tévével akkor Önöknek jobbra" - Palik L.) állt a kemény csapat szélén, Szekeresen túl, csak nem fért bele ebbe a fotóba.
A Fidesz meg már az 1998-as győzelmekor is teljes elnökséggel képviselte magát a sajtótájékoztatón, egy hosszú asztalnál ült Orbán, Áder, Kövér, Pokorni stb.

CrL 2008.03.12. 17:35:25

Doom:

érdekesnek találom a teljes offenzivát, ami persze részükről érthető, a kemkénykedés meg kifejezetten tetszik, eszük be sem jut hogy egy vasárnapi bukás után masszivan kontraproduktiv. és még csak most kezdődik igazán:

hirado.hu/cikk.php?id=266678

segabor 2008.03.12. 17:37:13

Turbulencia: ugye nem azt akarod mondani, hogy a vizitdíj és a kórházi napidíj elenyésző összege, továbbá a be sem szedett tandíj fogja a nemzetgazdaságot végleg térdre kényszeríteni? Aki ezt állítja, az .. kormányszóvivő.

Nem tudok már az ilyen hírek miatt aggódni vagy sírni. Gyurcsányék 2006-ban Medgyessy után még jobban padlóra küldték a gazdaságot és mindenféle pénzbehajtási ötlettel próbálják oltani a tüzet. És persze, most egy népszavazás fogja a kormány által elbénázott gazdaságot tönkrevágni?

Komolyan sem lehet az ilyet venni.

k|M · reakcio.blog.hu 2008.03.12. 17:38:20

"Gyurcsány Ferenc szerint a népszavazáson a szavazók azt mondták, nem értik azt a politikát, amit a kormány követ, és ezért a kabinetnek még többet kell tennie annak érdekében, hogy értsék, miért jó ez."

Ehh, az aufklérizmus dicső lovagja... Szánalmas.

Inkább ne tegyetek többet fiúk, ennyi is elég volt tőletek / belőletek.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.12. 17:38:32

Martonyié természetesen.
mintha egy igaz csikóst látnánk.

Devil Inside 2008.03.12. 17:39:27

Turbulencia:
Ezt most nem értem mire hozod érvként.
Pont a (rohadt) magas elvonási szint az, ami miatt elég nehezen indokolható, hogy még mindenki saját zsebből járuljon hozzá az állami szolgáltatások költségéhez.

Ezen szoktam felhúzni magam: ha valaki öngondoskodásról beszél, az ne vegye el a pénzem majd 55%-át. (Amúgy az átlagosnál kicsit is magasabb jövedelemnél gyorsan felmegy ez 60%-ra.) Ez kissé olyan strici-qrva viszony...

k|M · reakcio.blog.hu 2008.03.12. 17:40:11

Ez a felvilágosulatlan nép nem érti, nem érti, nem érti! Pedig olyan jók vagyunk!

Hogy tehetnénk még jobbat és jobban?

A szív szakad a jóságba bele.

Freetibet (törölt) 2008.03.12. 17:43:01

Naumov, igen, emlékszem én is a képre. Ebből is látszik, hogy 98-ban Orbán még nem volt spirituális fővezír, az csak a kormányzásuk alatt vált belőle.

Ez mekkora skicc:D
www.hetivalasz.hu/index.php?dloc=showIMG&imgID=1707&oid=18068&class=Cikk

Devil Inside 2008.03.12. 17:43:02

Crl:
Gyurcsány ezen magyarázkodására ismét csak azt tudom mondani, amit Horn Gábor olyan pontosan idézett tőlem vasárnap... ;-)

Turbulencia (törölt) 2008.03.12. 17:45:37

segabor,

"ugye nem azt akarod mondani, hogy a vizitdíj és a kórházi napidíj elenyésző összege, továbbá a be sem szedett tandíj fogja a nemzetgazdaságot végleg térdre kényszeríteni?"

Kérdés, hogy mit értesz az alatt, hogy "térdre kényszeríteni".
Az biztos, hogy ez egy lépés volt a rossz irányba.

"Gyurcsányék 2006-ban Medgyessy után még jobban padlóra küldték a gazdaságot és mindenféle pénzbehajtási ötlettel próbálják oltani a tüzet."

Ebben egyetértünk.

"És persze, most egy népszavazás fogja a kormány által elbénázott gazdaságot tönkrevágni?"

A népszavazás fogja a kormány által elbénázott gazdaságot még jobban elbénázni.
Sajnos mindig van lejjebb.
Most a nulla gazdasági növekedés környékén vagyunk, de léteznek negatív számok is...

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.12. 17:47:31

Turbulencia, kérlek.
világosan emlékszem, hogy 2006 novembere hangos volt a koala kacagásától, hogy a dilettáns kérdések nem jelentenek semmitféle befolyást az ország gazdaságára. "Méghogy ezzel kormánybuktatás?!"

tévedés ne essék, én nem azt kérem számon Ferencen, hogy letagadta, hogy lesz, aztán mégis lett - nyilván "akkor szembesült az új kabinet az ország és a költségvetés állapotával, amikor megalakultak".

én a copayment ilyen formáját utasítom el. amíg tőlem havi 80 rugót von el a kabinet egészségbiztosítási járulék címén, akkor had ne kelljen már még extra 300 HUF az algopyrinem felírására. és akkor még nem is számoltuk, mennyivel zsebelik ki a munkáltatót.
bazisok pénz bemegy TB/EÜ címen.
tetszenének nem a nyugdíjasokat tízelni 13. havi nyugdíjjal meg nem kreatívkönyvelni év végén, és nem ürülne a kassza akkora tempóval.
index.hu/velemeny/jegyzet/biz051020/

és persze, el lehet innen menni. el bizony. de nem nekem kellene.

Turbulencia (törölt) 2008.03.12. 17:51:50

Devil Inside,

"Pont a (rohadt) magas elvonási szint az, ami miatt elég nehezen indokolható, hogy még mindenki saját zsebből járuljon hozzá az állami szolgáltatások költségéhez."

Csak annyit kell megértened, hogy az államnak nem a Jóistentől van pénze, hanem az adózóktól.
Az állami szolgáltatások az adófizetők által fizetett szolgáltatások.

"Ezen szoktam felhúzni magam: ha valaki öngondoskodásról beszél, az ne vegye el a pénzem majd 55%-át."

Ez igaz, de a vizitdíj a jó irányba tett lépés volt. Azt célozta, hogy ne mindent (a relatíve kevés) adófizető fizessen.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.12. 17:53:57

Turbulencia 2008.03.12. 17:51:50:
"Ez igaz, de a vizitdíj a jó irányba tett lépés volt. Azt célozta, hogy ne mindent (a relatíve kevés) adófizető fizessen."

Hanem a betegek. Bravo.

Turbulencia (törölt) 2008.03.12. 18:01:55

denever,

Egyetértek, hogy a 13. havi nyugdíj is káros (mellesleg Orbán 14. havit is ígért 2006-ban!), de a vizitdíj arról szólt volna, hogy ez a 13. havi nyugdíj részben visszajön.

"amíg tőlem havi 80 rugót von el a kabinet egészségbiztosítási járulék címén, akkor had ne kelljen már még extra 300 HUF az algopyrinem felírására."

Az a baj, hogy valamit mindenki tud mondani hogy miért ne fizessen (a nyugger például azt, hogy 40 évig fizetett), azonban a buli végén a számlát mégiscsak rendezni kell valakinek. Ez az igazság valahogy kimaradt a Fidesz kampányából.

Turbulencia (törölt) 2008.03.12. 18:05:40

Doomhammer,

"Hanem a betegek. Bravo."

Figyelj, senki sem akadályozott meg téged, hogy elmenj a rendelőbe, és önkéntesen kifizesd a saját pénzedből a betegek vizitdíját.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.12. 18:09:14

CrL 2008.03.12. 17:35:25:
"érdekesnek találom a teljes offenzivát, ami persze részükről érthető, a kemkénykedés meg kifejezetten tetszik, eszük be sem jut hogy egy vasárnapi bukás után masszivan kontraproduktiv. és még csak most kezdődik igazán:"

Ja, en is ezen a kommunikacios offenzivan rohogok.
A Ford Edsel kampanya jut eszembe, mint marketing alapsztori.
en.wikipedia.org/wiki/Edsel

Minel inkabb nyomjak az uzenetet, annal nagyobb a bukas, mert annal tobb ember tudja meg, mi is a tartalom.

En azt gondolom, a "kommunikacio" technikailag tulajdonkeppen igen ugyes volt. Az adatokkal telenyomott "elemzesektol" (Zold konyvek) a demagog egysorosokig (fizessenek a potyautasok) minden megvolt.

Csak maga a tartalom olyan, hogy ha az emberek megertik, azonnal ellene fordulnak, mert zsigerbol tudjak, hogy atveres az egesz. Es igazuk is van.

Ugyhogy nyugodtan raerosithetnek a kampanyra, en csak rohogok rajta. Szeretnek latni meg nehany szuveren ertelmisegit, akik felmondjak a propagandaszoveget es orokre elassak magukat ezzel. ;-)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.12. 18:15:35

bocsánat. volt állásfoglalás arról, hogy a vizitdíj az nem a vizitre vonatkozik.
Pl. ha én beteg vagyok és elmegyek vizsgálatra, vagy az ominózus algopyrin-receptért hogy pótoljam akut metamizol-hiányomat - akkor lejattolom a 300 forintot.

de ha történetesen a feleségemnek is fel kell íratnom valamit, akkor azért is fizetek 300 HUF-t.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.12. 18:16:16

Turbulencia 2008.03.12. 18:05:40:
"Figyelj, senki sem akadályozott meg téged, hogy elmenj a rendelőbe, és önkéntesen kifizesd a saját pénzedből a betegek vizitdíját."

Mi????? :-))))
Te azt akarod mondani, hogy feloled nyugodtan fizethetnek a betegek, de ha ez engem zavar, en fizessek helyetted is? :-)

Tudod mit, engem zavar, hogy ha feltorik valaki autojat, a rendorseg ingyen kezeli az ugyet. Fizessen a karosult, ha feljelentest akar tenni. Ha pedig ez neked nem tetszik, fizethetsz a karosultak helyett is.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.12. 18:21:59

reformot csinálni válsághelyzetben nehéz.
tetszettek volna nem elbaszni a létező összes pénzt az előző ciklusban, és akkor lenne honnan reformálni.

ugyanis ez bazi álságos, hogy "az embereknek van pénze" és tőlük kell elvenni. sokkal szebb lenne a fekvése a leányzónak, ha történetesen jóváíródna a TB fizetésben a vizitdíj összege. (nem kell fikázni, tudom hogy 1csilliószor annyiért fejlesztenék ki a támogatórendszereket az oepnél és az apehnél a drága haver-kft-k).

vagy egyértelműen csökkenő tendenciát mutatna a járulékcélú elvonás, és mellé jönne be a copayment.

mert bár sokan szeretnének Dániát ide - Tóta is ezt tolja folyamatosan - de talán nem az elvonások területén kellene őket beelőzni.

személy szerint minden egyes adóforintomat sajnálom, mert azok foltozzák be vele a lyukakat a költségvetés falán, akik 4 éven át egyfolytában az ütvefúróval játszottak.
hát "menj(enek) a picsába"

Turbulencia (törölt) 2008.03.12. 18:22:53

Doomhammer,

"Tudod mit, engem zavar, hogy ha feltorik valaki autojat, a rendorseg ingyen kezeli az ugyet. Fizessen a karosult, ha feljelentest akar tenni. Ha pedig ez neked nem tetszik, fizethetsz a karosultak helyett is."

A helyes párhuzam inkább a biztosítókkal lett volna (a rendőrség a bűnöst keresi, nem a kárt enyhíti), és mit ad Isten: a biztosító mindig valamivel kevesebbet fizet, mint a kár, hogy azért a biztosítottak is érdekeltek legyenek a kár elkerülésében.

Turbulencia (törölt) 2008.03.12. 18:28:05

denever,

"személy szerint minden egyes adóforintomat sajnálom, mert azok foltozzák be vele a lyukakat a költségvetés falán, akik 4 éven át egyfolytában az ütvefúróval játszottak."

Ebben teljesen egyetértek.
Sajnos Orbán is csak azt ígéri, hogy ő aztán még többet játszana az ütvefúróval.

ÁrPi 2008.03.12. 18:43:15

Turbulencia 2008.03.12. 17:51:50

Írod "Devil Inside"-nak:

"Csak annyit kell megértened, hogy az államnak nem a Jóistentől van pénze, hanem az adózóktól.
Az állami szolgáltatások az adófizetők által fizetett szolgáltatások."

"Devil Inside" (rohadt) magas elvonási szintet ír olyannyira hogy TE még idézed is szavait, aztán mégis felvilágosítani akarod hogy "Az állami szolgáltatások az adófizetők által fizetett szolgáltatások."


Írod még Turbuli:

" de a vizitdíj arról szólt volna, hogy ez a 13. havi nyugdíj részben visszajön."

Tán megtalálod a forrást? :-) A vizitdij-eltörlés fiskális tünetei kompenzálhatók eme ötlet(ed?) szerint a 13.havinyögdij egyrészével, nemde?

Turbulencia (törölt) 2008.03.12. 19:05:17

ÁrPi,

Nem teljesen értem, mit akarsz mondani.
A 13. havi nyugdíj megszüntetése persze kiváló forrás lenne, de ezt persze a szocik nem fogják meglépni (tuti bukás), és ha meg is lépnék, Igazságos Viktor király rögtön visszaállítaná biztos győzelme után (esetleg a 14. havival megtoldva).

Nem, egy párt számára sincs más út, mint a fogyatkozó középosztályból még több adót kicsavarni, míg végül minden becsületes munkával boldogulni akaró ember elmegy innen. Így fog a demokrácia Magyarország államcsődjéhez vezetni.

Scroll_Lock 2008.03.12. 20:04:20

Turbulencia,

Szerintem az alapvető probléma ott van, hogy állandóan megy a sopánkodás, hogy 2 millió állja a többi ellátását, de cselekedeteik nem arra irányulnak, hogy felkutassák a maradékot, hanem hogy aki eddig is fizetett, fizessen még többet. Vagy komolyan azt gondolod, hogy a fizetésüket zsebbe kapók TB-jét pótolták ezek a 300 forintos tételek? Szerintem pótcselekvés az egész.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2008.03.12. 20:09:33

állítólag vadai művésznő csak komoly retorziók kilátásba helyezése miatt volt hajlandó a játszósruhájában felmenni a világot jelentő deszkákra.

Thulsa Doom (törölt) 2008.03.12. 20:14:01

Turbulencia, látod, pont a lényegre tapintottál. A legtöbben itt is azon örömködnek, hogy a csúnya diktátor Gyurcsánynak bevittek egy jobbhorgot. Aki ennek nem örül, az Gyurcsányista. Kb ez az összes gondolatuk.
Odáig már keveseknek terjed ki a fantáziája, hogy azon is elgondolkodjanak, hogy vajon ki a picsa fogja kifizetni a kieső bevételt. Természetesen az aki eddig is. Az általad középosztálynak nevezett munkából élő emberek. Azok, akiknek a béréből a legkönnyebb elvonni. Nem a segélyekből élő, here cigányok vagy az adójukból mindent leíró vállalkozók.
A teljes Magyarországi politikai káoszt talán semmi sem jellemzi jobban mint ez a szavazás. Az Mszp arra akarta rávenni a nyomorult helyzetben élő cigányokat, hogy ne menjenek el szavazni, vagy szavazzanak nemmel. Pedig ha valakinek, akkor nekik igazán érdekük lenne az igenek győzelme.
A Fidesz pedig arról győzködte a középosztályt, hogy szavazzon igennel, holott vele fogják mejd megfizettetni az egészet.
Természetesen a szavazáson az igenek győztek, hiszen ez a szavazás a Gyurcsány-kormányról szólt, nem pedig a feltett kérdésekről. A Fidesznek sikerült elérnie, hogy a "középosztály" saját jószántól dugja a fejét a hurokba. Gratulálok.

segabor 2008.03.12. 20:44:13

Kemotox: te valahol óriási tévedésben élsz.

"Odáig már keveseknek terjed ki a fantáziája, hogy azon is elgondolkodjanak, hogy vajon ki a picsa fogja kifizetni a kieső bevételt. Természetesen az aki eddig is."

Így van. Én is fizetem az adót, rendesen. Mellette másodállást vállalok, abból is adózok. Ne gyere ezzel a süket szöveggel, hogy "ki fogja kifizetni a kieső bevételt ...".

Minden fronton emelkednek az árak, az állam sok csatornán von el pénzt az emberektől. Ember, ez nem Svájc, ahol egye fene, még valami adót kivetnek, boldogan kifizeted, mert van miből.

Azzal itt mindenki tisztában van, hogy NAGY A BAJ (Gyurcsánytól kölcsönvéve). De azért hülyének már ne nézz, hogy a tetemes TB járulék után pótbefizetések legyenek. Ráadásul ez az összeg, tegyük hozzá, csekélyke az orvosok fele, de annak, aki Szabolcsban vagy Borsodban él, nem biztos, hogy sokadszorra is ki tud ilyen összegeket fizetni. Én ki tudom és nem is sajnálnám, ha lenne értelme ÉS mellette nem fizetném a társadalombiztosítási járulékot.

A középosztályt már rég taccsravágták a szocialista kormányok, mert nekik semmi szükségük rájuk. A szocik meg nem rávenni akarták a borsodi cigányokat, hanem megvenni. Vagy ez csak esztétikai különbség?

Végül: nem tartom Gyurcsányt diktátornak, csak elmekóros dilettánsnak, aki sikeresen zátonyra futtatta Magyarországot, állandóan Orbánnal foglalkozik és minden baj okát OV-on kívül még abban látja, hogy nem tudta elég jól elmagyarázni a népnek, mi is a jó neki. És ez nem miniszterelnöki teljesítmény.

Ennyi.

Turbulencia (törölt) 2008.03.12. 20:45:34

Scroll_Lock,

Ugyanazt gondoljuk: hogy ne az fizessen többet, aki eddig is fizetett.
A vizitdíj ebbe az irányba mutatott. Jobb egy kis lépés a jó irányba, mint a semmi.

Kemotox,

Örülök, hogy vannak rokon lelkek :)

Csak abban nem értek veled egyet, hogy "ez a szavazás a Gyurcsány-kormányról szólt, nem pedig a feltett kérdésekről". Az a baj, hogy mindenkinek másról szólt. A Fidesz teljesen más üzenetet sugárzott a hű jobbosoknak és a protest-szavazóknak („a szavazás a Gyurcsány-kormányról szól”), mint az egész országnak („három igennel most sokat spórolhat”), így most még azt sem tudjuk, hogy miről döntött a nép. Annyi biztos, hogy a középosztály szopja be az igenek győzelmét.

Turbulencia (törölt) 2008.03.12. 20:55:14

segabor,

Általában véve igazad van abban, hogy Gyurcsány "elmekóros dilettáns".

Ettől függetlenül, a matematika szabályai érvényben maradnak. Amit a népek a 300 forinton megspórolnak, azt TE (meg az adófizető középosztály) be fogod fizetni. Nem, nem Gyurcsány fogja befizetni, hanem te. Igen, igen, a tetemes TB járulékodon KÍVÜL. Valamilyen formában (ami egy elmaradt adócsökkentés is lehet, vagy talán gyerekeid fogják a plusz hitelt is visszafizetni) egész biztosan. Matematika.

Thulsa Doom (törölt) 2008.03.12. 21:15:19

Valóban, a matematika törvényei, mindekire és mindenkor érvényesek. Ezek a törvények azonban sokkal kegyetlenebbül hangzanak, mint a debil szinten levő, "sokat spórolhatsz" szintű szlogenek. Ezért mindenki inkább ezt szereti hallani.
Azt azért érdekes látni, hogy miként menetel önként a vágóhídra a Fidesz törzsbázisát jelentő "középosztály".

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.12. 21:48:55

turbulencia,
én ígéretek helyett a tetteket figyelem.
egyenlőre nincs mitől félnie a fidesznek az én értékrendem szerint.
leígérhetik a csillagokat az égről, lehozni úgysem tudják őket.

sajnos hiába a brilliáns retorika és az összeszedett propaganda koala oldalról, tettek és eredmények oldaláról még van hova nőniük.

Kemo,
a fidesz kommunikációja engem nem izgat. nem nekem szól. új, könnyen befolyásolható embereket akarnak vele megnyerni. én meg csak becsukom a szemem.
amíg csak ígérnek, addig nincs baj.

segabor 2008.03.12. 22:18:25

Kemotox: egy apróságra felhívnám a figyelmed. Milyen logika mentén kellene nekem befizetnem a TB-t ÉS még mellé a vizitdíjat? Mitől lesz ez igazságos mindenki számára? Ez alapján gyorsan eljuthatnánk oda, hogy fizessek eljárási díjat a közhivatalokban, hogy azzal is támogassam a sanyarú sorsú állami alkalmazottakat.

Más témában már megírtam. Az USÁ-ban éveket élt és dolgozott, majd ide visszatérő főnököm is azon a véleményen van: vagy minden ellátásért külön fizetünk, de akkor legyenek az adók alacsonyak (hiszen az állam nem szolgáltat), vagy fizetünk szolidaritási adót (TB, miegymás) és megkapom érte az "ingyenes" (képzavar) alapellátást (amúgy finoman sem illethető jobboldali jelzővel, személyesen is találkozott GYF-fel New Yorkban). Ennyi.

Az pedig, hogy nem fizet mindenki TB-t, ezért fizessen mindenki vizitdíjat, szemenszedett PR-fogás! A TB kártyát már ellenőrzik, érvényes-e, abból meg kikövetkeztethető ki fizet és ki nem TB-t. Tehát szó sincs arról, hogy a sok ingyenélőt kiszolgálják érvénytelen TB kártyával.

Ehh, nem bosszantom magam ezzel a sületlenséggel. Gyurcsányék csak ötletelgetnek mindenféle megalapozott gazdaságpolitika nélkül, mi meg szépen beledöglünk. A világ meg rajtunk röhög, mert hogy a gazdaságpolitikának régóta nincs hitele.

És Kemo még van képet védeni ezeket a dilettánsokat. Állva tapsolok hozzá!

táltos 2008.03.12. 22:29:50

A vizitdíj arra volt jó, hogy ha jönnek a magánbiztosítók majd szépen a vizitdíj fokozatos emelgetéséből finanszírozzák a költségeiket.
Most, hogy leszavaztuk, gondban lesz az új eü-i rendszer.

táltos 2008.03.12. 22:31:22

Ja, és miért is kellett megszüntetni a minimálbér adóját, "kedves" mszp?

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.12. 22:42:40

minimálbérből nem lehet megélni.
az adómentesítés (nem járulékmentesítés) nem bírt számottevő gazdaságnövelő hatással.

aki minimálbéren van bejelentve, az vélhetően kap mellékest zsebbe.
erre utal az apeh duplaminimálbér utáni járulékfizetés módosítása.

a minimálbér arra lett jó, hogy kvázi-legalizálja néhány ember munkaviszonyát, illetőleg hogy ne lehessen a végletekig kihasználni a munkavállalót.

az adómentesség deklarálása egyértelműen a szürkegazdaság előremozdítását eredményezte.

Turbulencia (törölt) 2008.03.12. 23:19:17

denever,

"én ígéretek helyett a tetteket figyelem. egyenlőre nincs mitől félnie a fidesznek"

Hát, szerintem is a Fidesz tűnik a kisebbik rossznak. Elég vacak a felhozatal.

"leígérhetik a csillagokat az égről, lehozni úgysem tudják őket."

Sajnos államadósságok gátlástalan felhalmozásával sok mindent meg lehet csinálni, ahogy Medgyessy és Gyurcsány bemutatta. Reméljük, hogy Viktorunk nem akarja az ígéreteit teljesíteni :)

Thulsa Doom (törölt) 2008.03.13. 00:00:57

Segabor, látod, te is tudod, hogy mi a lényeg! "vagy minden ellátásért külön fizetünk, de akkor legyenek az adók alacsonyak..." És ki beszélt a kampányban erről?
Az egyik hülye oldal azt mondta, hogy a magas TB-járulék mellé még fizessen mindenki különböző díjadat.
A másik hülye meg azt mondta, hogy legyen minden közös, tartsunk el mindenkit, függetlenül attól, hogy esetleg egész nap otthon vakarja a tökeit, míg te meg én dolgozunk rájuk. Te döntöttél és az utóbbit választottad. Lelked rajta. Nekem sajnos nem sikerült választanom, ugyanis az általad fenntebb említett opció, ami szeintem is a megoldás, nem szerepelt a kérdések között.

tewton 2008.03.13. 04:32:52

Vadiúj megfejtés!
Abszolút hivatalos!

A felső képen: európai, modern, hazafias baloldali párt
Az alsó képen: hagyományos baloldali párt, plusz populista is és szélsőséges is

innen a megfejtés:

"A miniszterelnök kifejtette: ma Magyarországon két nagy baloldali párt van, és nincs nagy jobboldali párt. Mint mondta, az egyik párt hagyományos baloldali politikát folytat, nyitott a radikális mozgalmak felé, míg a parlamenti demokráciával szemben kétértelműen viselkedik, és hajlamos a populizmusra. Ezzel szemben a másik baloldali párt, az MSZP, egy európai, modern, hazafias baloldali párt, amely arra törekszik, hogy a szabadság és az egyenlőség eszméit közös keretbe foglalja. Az előző párt nem az MSZP és nem is a Munkáspárt – tette hozzá."

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.13. 09:28:42

nagyon jó, hogy mindenki arra hivatkozik, hogy európai. meg európai értelemben vett mittudoménmi.

a nagy kibaszott helyzet az, hogy ez itt magyarország, nem pedig európa. mert nálunk nem európai átlagok vannak, nálunk magyar eredmények vannak.

úgyhogy van egy csomó olyan dolog, ami európai értelemben véve jó, magyar értelemben meg elég szar.

egy biztos: a gazdasági eredményeink és az ország állapota, külföldi megítélése legalább összevág az európai véleménnyel. mert európai értelemben véve szar az egész. és sajnos magyar értelemben véve is.

ÁrPi 2008.03.13. 09:42:07

Kemotox 2008.03.13. 00:00:57
"Az egyik hülye oldal azt mondta, hogy a magas TB-járulék mellé még fizessen mindenki különböző díjadat."

2006-ról emlékezve az úgy volt hogy egyik hülye oldal (gyf kiemelten is) Tagadta a "dobozfelírási-díjat", de aztán megcsinálta. (Itt nem ragozom hovatova.)

2008. március 9-röl emlékezve viszont idevágóan megjegyezném hogy egy népszavazással nem válthatunk kormányzási (így gazd.-pol.)-irányzatot,

azaz tehát NEM az itt "másik hülye oldal"-ként említődő gazdaság-politikai irányzat volt vasárnap terítéken .! :


"A másik hülye meg azt mondta, hogy legyen minden közös, tartsunk el mindenkit, függetlenül attól, hogy esetleg egész nap otthon vakarja a tökeit, míg te meg én dolgozunk rájuk."

Szerintem EZ a "másik hülye oldal", most is tudatában van/volt hogy közvetlenül egy népszavazással nem válthatunk direkte kormányzási irányzatot.
Ennek tudatában kampányolt amellett hogy egyelöre az "egyik hülye oldal" kényszerüljön a 2006-os választási programjához (oldalához) közelebbre visszahúzódni.

(Elékeztetem az előbbi mondatokra nem-emlékezőket,
hogy 2006 tavaszán kifejezetten Tagadta az "egyik" , azt amit KEMO TE most triviálisan ismert ígéreteként idézel fel.)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.13. 10:10:58

Hát, e poszt kommentárjai olyan jól indultak. Az ember csak derül és derül, erre jön egy kis turbulencia, és az egész megzavarodik.

Szomorú, hogy minden posztok vége a vizitdíj. Úgy vélem, hogy egy gombon vitatkoznak akkor, amikor a kabát nincs meg.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.13. 10:57:08

"Az én véleményem nem változott: ami itt történik, az a választók tudatos megtévesztése, folytatólagosan elkövetett politikai csalás." - az amőbából.

Na tessék, a más csalása fáj, a mienk viszont indokolt. Bazmeg, van bőr. :o

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.03.14. 08:37:37

nénike · reakcio.blog.hu 2008.03.12. 15:17:09

Na, mar megint az AE Bizottsagnal tartunk? De halal jo ez a video! Hosszabb reszlet nincs belole?
süti beállítások módosítása