Milyen lopás? - Ilyen ország pedig nincs CXX.
2008. szeptember 17. írta: TuRuL_2k2

Milyen lopás? - Ilyen ország pedig nincs CXX.

 „Lakástűzhöz riasztották Tiszabőre hétfőn a kunhegyesi és szolnoki tűzoltókat. A lánglovagok fél órán át küzdöttek a tűzzel, mire teljesen sikerült azt eloltaniuk. Mint megtudtuk, azonban oltás közben ismeretlenek elloptak a szolnoki tűzoltók egyik autójáról egy méteres habsugárcsövet.

 Mivel a lánglovagok hamar észrevették, hogy eltűnt az alkatrész, azonnal körbekérdezték a helyszínen, az oltó jármű jobb és bal oldalán összesereglett ötvenfős tömegtől, hogy láttak-e valamit. Ám a jelenlévők nem tudtak vagy nem akartak érdemi információval szolgálni a cső „tartózkodási helyéről”. (...)

 Megkérdeztük az esetről Farkas Barnabást, Tiszabő polgármesterét is — aki egyébként a tűzoltáskor a helyszínen tartózkodott —, vajon mi a faluvezetés véleménye a lopásról.
— Milyen lopás? Nem volt ott semmilyen lopás! Senki nem vitt el semmit! Különben is, vissza lett az téve a helyére. Egyébként is, nem kellene ezt az újságban megírni! — adott választ érdeklődésünkre Farkas Barnabás, de további, érdemleges információkkal nem tudott szolgálni.”
- írja a Szolnok-Jászkun Online (via vastagbor.blog.hu).

 Túl sokat nem tudok hozzáfűzni, de ijesztő, ahogy a roma politikusok viszonyulnak az általuk vezetett/képviselt közösség mindennapi jogsértéseihez.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr89668233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irrelevant 2008.09.17. 17:24:11

Szerintem társulnotok kellene a Vastagbőrrel, szinte sorozatosan ugyanazokra témákra csaptok le.

Francois Pignon 2008.09.17. 17:30:30

Nemcsak tűzoltó-, mentőautóval is "megesik" az ilyen:
stop.hu/articles/article.php?id=363135

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 18:04:33

nekem nem egyértelmű a romák részvétele a dologban, hogy jött ez ide?

Francois Pignon 2008.09.17. 18:10:37

A Vastagbőr azért mostanában eléggé rákattant erre a témára.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 18:23:43

Igyekszünk lekattanni ... de mindig van valami, ami felidegel ... :-(

Miért kell egy polgármesternek tagadni a rendőrségi jegyzőkönybe rögzített tényt?
Ez olyan, mintha bátorítaná az elkövetőket ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 18:24:30

calam

A polgármester roma származású.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 18:31:42

na, és ezt honnan tudjuk? és van-e ennek bármiféle releváns többlet információtartalma?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.17. 18:37:10

calam, költözz abba a faluba, aztán majd meglátod.
Nagyszüleimet már a 80--as években rendszeresen meglopták a c-k, egy tyúk, egy kis káposzta, stb. A probléma régi, de most már kezd kitörni a z ár.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 18:38:21

Őrnagy: kössz a tippet. Ezt ugye nem gondoltad érvnek?

Bladecatcher 2008.09.17. 18:43:33

Durva. Ez alapján akár el is hiszem azt a mende-mondát(?), hogy a Fehérgyarmaton lezuhant katonai gépet is majdnem teljesen szétlopták.

states 2008.09.17. 19:28:31

Nem érzitek, hogy mennyire rasszista az, hogy megírjátok arról a cigány polgármesterről, hogy cigány, aki letagadja a jelenlétében cigányok által elkövetett lopást azoktól a tűzoltóktól, akik egy cigány lakásán oltották a tűzet. A tudósítás egyébként is hiányos, mert például az sem derül ki belőle, hogy azok a cigányok követték-e el a lopást, akiknél a tűzet oltották. Ráadásul azt a slagot, amivel a tűzet oltották el sem lopták...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 19:31:32

calam

Mivel a szoljon.hu cikkében nincs benne hogy a polgármester milyen származású, gondolhatod, hogy nem az ujjamból szoptam ezt az információt ...

Az egyik szolnoki tűzoltó írt egy emailt nekünk, ő írta le a sztorit.
Persze, lehet ő is csak kamuzott és Farkas Barnabás 6. generációs, Hardvardon végzett jogászprofesszor ....

"Különös figyelmet érdemel a cikk végén a polgármester (aki szintén cigány,
sajnos a munkám során többször találkoztam vele) felháborító nyilatkozata!!!

Üdvözlettel,
egy tűzoltó"

És a langlovagok.hu emailről jött ...

Bladecatcher 2008.09.17. 20:17:07

Calam,

Kik? ŐK?

Őszintén mondom: nagyon nem érdekel, hogy kik. Engem maga a lopás háborít fel. Vagy ha úgy tetszik a lopások, mert ez a sztori (sajnos) csak csepp a tengerben.

Ököl 2008.09.17. 20:29:42

Nekem volna egy kompromisszumos javaslatom a vasúti vezetéklopások ügyében.
A híradóban ilyen esetekkor mindig elmondják, hogy a kár tetemes, sokkal több mint amit a fémátvevőhelyeken a kábel érhet.
Itt lehetne beavatkozni.
Véleményem szerint bíztatni kéne az éjszakai igyekőket, hogy szándékukat előzetesen jelezzék egy erre szolgáló ügyeleti telefonvonalon. Az ügyeletes tárgyaló (pl a MÁV részéről) megbizonyosodik a szándék komolyságáról, a valódi veszélyről. Ezek után mondhatna egy árat, amennyiért ne lopják el a fémet. Ez az ár legyen több, mint amennyit kaphatnának a telepen, de legyen jóval kevesebb, mint a lehetséges kár.
Vegyük komolyan a dolgokat. Bánjunk jól a közvagyonnal!

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 20:30:46

hát a lopás engem is érdekel. Sőt, az is érdekel, hogy konkrétan kik csinálták. De ennél több, viszont nem érdekel, nem is fontos.

kispufi 2008.09.17. 20:36:52

calamnak, magyarázatként: már az ötvenfős tömeg gyanút keltő (tudod, mint amikor jön a hír: két család összeverekedett, 20 sérült, 30 előállított - baleset után lincselés, megjelentek a rokonok, 50-en); aztán az alföldi helyszín; aztán a lopás ténye; majd a polgármester neve és stílusa. mind egyről árulkodik: már megint a Magyar Gárdával van a baj...

Thulsa Doom (törölt) 2008.09.17. 20:43:24

A politikának, főleg az úgynevezett baloldalnak folyamatosan szüksége van agyatlan, gondolkozni képtelen szavazókra. Ezért tűrik el, sőt ma már níltan támogatják és szaporítják a társadalom legalját. Ez a gondolkodás Európa teljes pusztulását fogja okozni.

Egy jó cikk a témában, külföldről:
front14.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=98&Itemid=64

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.09.17. 20:52:28

calam,
azt érted, hogy nem a lopás a hír - ugyan kérem! -, hanem az, hogy a polgimester letagadja?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 20:56:59

tölgy, értem én, hogy a polgármester letagadja. Ha igaz, mondjuk higgyünk a tűzoltónak, akkor súlyos. miért ne érteném. Csak a post végén van egy olyan kitétel ami viszont sztem "hír"

odonkor (törölt) 2008.09.17. 21:17:31

Ma egy beszélgetés során kimondtam a cigány szót, és a partnerem szó szerint ezt mondta: "fékezd magad"..

Hát jó. Ne beszéljünk erről. A Reakció pedig ne adjon hírt erről: fékezzétek magatokat, fiúk. Ez nem ügy, ez nem kérdés. Ne keltsetek gyűlöletet, már van elég így is ezen a Földön. Ha ellenkezőleg teszitek, akkor szegregálni akartok, kiirtani és ölni. Max. nem ismeritek el.

Nemigaz?

kispufi 2008.09.17. 21:21:44

LG, tombol a látens raszizmus. Meg a látens antiszemitizmus. Ez azzal kezdődött, hogy megszülettünk, méghozzá kirekesztő fajtájúnak.

Francois Pignon 2008.09.17. 21:27:49

Lopnak zsilipet is:
www.hirtv.hu/belfold/kek_hirek/?article_hid=234870
És tényleg ne legyen ebből nemzetiségi kérdés. A fémkereskedők felelőssége is komoly az ügyben, meg azoké, akik az államszervezetet irányítva felelősek a szabályozásért és a számonkérésért. Jaj, de vissza is fogom magam, mert a cigányozásnál csúnyább asszociációk is eszébe juthatnak az embernek ha egy hozzászólásban leírja a fémkereskedő és a miniszter szavakat.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.09.17. 21:33:10

calam:
Tiszabő lakóinak többsége roma - ha nem lenne egyértelmű a részvétel. Hagyjuk ezt az álszent politikai korrektséget...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 21:41:35

a politikai korrektség nem álszent, ez az alapja a demokráciának. De nem a pol.korrektség miatt durva, amit írsz, hanem mert nem érted, hogy ez miért sértő (csak így, eufemisztikusan). Azért, mert jelentőséget tulajdonítasz annak, hogy cigány. Ezzel van a baj. Tudod, az a kérdés ha valahol történik egy lopás és egy polgármester így reagál, és nem-cigány, akkor is így reagálsz?
Én azt állítom, hogy ennek nincs köze, ahhoz, hogy cigány-e vagy sem. Ilyen Ember és nem ilyen Cigány.

Francois Pignon 2008.09.17. 21:42:10

Szóval, a fémkereskedelem egy csúnya rohadt piramis, aminek az alján vannak a lopók, nem kevésbé gátlástalan azonban a szervezet többi tagja sem.
Még mindig kiráz a hideg, amikor egy jópár hónapos Fábry műsorra emlékszem, amit cigány-showként mutattak be, és amikor az ott megjelent "vajdákat" kérdezték, mivel foglalkoznak, mind azt mondta, "MÉH-telepe" van. Közönség nevet és tapsol.
De a csúnya rohadt piramis is a fejétől bűzlik, ami nem csóró cigány-, hanem nagy busa magyar fej.
És igen, mindenki felháborodik ezeken az eseteken, de amikor a falu határában sűrű fekete füst gomolyog, mindenki tudja, hogy kábelekről égetik a műanyagot, mégsem látni a helyszínre igyekvő rendőrautót.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 21:42:19

ja, amúgy direkt megnéztem és ha jól láttam, Tiszabőn még kisebbségi önkormányzat sincs. Remélem jól láttam.

Francois Pignon 2008.09.17. 21:45:53

calam,
ahol a kisebbség többségben van, nincs kisebbségi önkormányzat. Önkormányzati törvény is legutóbbi emlékeim szerint valahogy úgy rendelkezik, ha a kisebbségi lista többséget kap, nem alakul meg külön.

kispufi 2008.09.17. 21:48:32

minek oda kisebbségi önkorm. szerinted, ha cigány a polgármester? megnézném mondjuk a testületet is. kisebbségi önkormányzatot max. az a néhány helybeli őslakos nyugdíjas alakíthatna, aki még ottmaradt, de hát papíron ők nem kisebbség (csak a falujukban).
a polkorr. meg nem a demokrácia alapja, hanem ennek a katyvasznak, magyarliberalizmusnak, ahol nem nevezhető semmi és senki a nevén. szőnyeg alá dugja a strucc a fejét, ha lehet ilyen képzavarosan, s onnan diktál tempót és irányt.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 21:48:41

Pignon, lehet ezt nem tudom. Lehet, hogy így van, bár a képviselő nevek mellett általában a független van írva.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 21:49:38

"calam 2008.09.17. 21:42:19
ja, amúgy direkt megnéztem és ha jól láttam, Tiszabőn még kisebbségi önkormányzat sincs. Remélem jól láttam. "

Minek lenne, ha a rendes önkormányzatban is ott vannak?
Vagy szerinted Kakas, Burkus,Postás mint hivatalos nevek a valasztas.hu-n kit takarnak?

www.valasztas.hu/onkval2006/hu/10/10_0.html

Négyesi Zoltán FIDESZ
KISGAZDA POLGÁRI EGYESÜLETE
Bózsó Tibor FÜGGETLEN
Mága Gyula (Zsuzsa fia) FÜGGETLEN
Mányi Jenő (Zoli) FÜGGETLEN
Rézsó Gáborné FÜGGETLEN
Szabó Béla (Burkus) FÜGGETLEN
Turó Zoltán (Kakas) FÜGGETLEN
Nagy Rudolf LUNGO DROM
Mága Zsolt (Postás) MKP

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 21:51:59

Francois Pignon

Tudod melyik szám döbbentett meg engem 2008-ban? Amire nem kapta fel a fejét a sajtó?

20 000 színesfém-átvevő telep van Magyarországon.
Németországban azt hiszem 100 alatt van.

HÚSZ-EZER!
wtf?!

Minden megyében és Budapesten akkor min. 1000 !!!
3600 település van, az összes zsákfaluval együtt, de 20 000 MÉH telep???

Ez még is hogy ?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 21:52:29

én tényleg nem tudom, mit jelentenek ezek ott, de a Zsuzsa fia, akkor az mit jelent?

kispufi 2008.09.17. 21:52:55

bazmeg, zéró, ezt így? hogy be lehessen azonosítani? Zsuzsa fia? Jenő, aki Zoli? azt a kibaszott... de elolvasni ki olvasta az ikszelőknek? vagy már túlmegyek a határon?
hát, előbb-utóbb biztos, csak kérdés, melyiken.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 21:58:09

calam 2008.09.17. 21:51:15

Micsoda hülyeség ez!

Miért ne lehetne mondani hogy a sárgák geci jól ping-pongoznak is mindig ők nyernek? Vagy a feketék kurva jól futnak, és mindig fekete nyer 100 m síkfutásban?

"Sokan, akik egyébként hívei a társadalmi befogadásnak, és nemcsak a rasszizmust utasítják el, de általában mindenféle kirekesztő jellegű beszédet, idegenkednek a politikailag korrekt (pc) beszédmódtól. Én a híve vagyok."

Nagy különbség van ha valaki rasszista és ha valaki tényeket közöl.MIért ne lehetne leírni, hogy a tiszabői polgármester roma?
Ha fehér lenne, akkor is megállna a lábán az otromba baromság amit mondott.

Igazából azt veszem észre, hogy Te meg a többi "PC" rajongó a kereskedelmi TV-ék meg a MOhácsi Vikiék sajátságos hírtolmácsolását szeretnétek követni:
-Ha az áldozat roma, ezt azonnal és 10X kihangsúlyozni
-Ha a tettes roma, akkor a PC jegyében tettes vagy és gyanusított.

Ez szerinted korrekt?
Vagy ne említsük egyik esetben hogy roma, néger, sárga, eszkimó, vagy mind a kettő esetben , korrektül ...

kispufi 2008.09.17. 21:58:31

Pacal, Dácsku meg Gizi ki is maradt...
És maga a választás egyenlő volt a kisebbségi választással. Nincs más Tiszabőn. Ennyi. A testületet mind romák teszik ki.
Két hétre leköltöztetném a chartázókat oda, persze tíz-húsz fős turnusokban, egymást váltva, lássanak csak csodát.

Francois Pignon 2008.09.17. 21:59:17

calam,
de ebben tényleg nem vagyok biztos, hogy még így van (valamikor így volt, abban igen), mert a kisebbségi önkormányzatokról szóló rendelkezéseket viszonylag gyakran változtatták.
Mondjuk ahol egy nemzetiség simán többségben van, nyilván nem is szőröznek kisebbségi listákkal.

states 2008.09.17. 21:59:26

Cigánykérdésben amit még a rendszerváltás után el lehetett rontani, azt elrontották a baloldal politikusai, az értelmiségi holdudvaruk. A cigány ma pontosan tudja, hogy teljesítmény nélkül juthat pénzhez, hogy a törvények felett áll, hogy következmények nélkül bűnözhet, hogy nem vonatkoznak rá az emberi együttélés irott és iratlan szabályai, mert a fent említett politikusok, az ilyen-olyan megélhetési jogvédők biztosítják hozzá a törvényi, szervezeti és kommunikációs hátteret. Visszafordíthatatlan folyamatok indultak el, a többségi lakosság már nem csak a falvakban, a városokban is meg van félemlítve. A minap a lányom után azt ordítozták este tízkor a falkába verődött cigányok a Szondy utcában, hogy jól teszed, ha átmész az utca túloldalára, de legközelebb úgyis elkapunk. S ez még csak az út eleje, a vége pedig még különösebben dús fantáziát sem igényel: Olaszliszkának, Mezőtúrnak, Pátkának néhány év múlva már annyi hírértéke sem lesz, mint egy közúti balesetnek…

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 22:01:15

Kispufi, Tiszabőn a következő 36 személy indult a 2006-os önkormányzati választásokon. Ezek a hivatalos nevek, ezt nyomtatta az állami nyomda a szavazólapokra, így szavaztak:


1 Berkó Zsuzsanna Mária MAGYAR SZOCIALISTA PÁRT 93 1,48
2 Bózsó Tibor FÜGGETLEN 219 3,49 Képviselő
3 Bruna László (Törpe) FÜGGETLEN 88 1,40
4 Budai Csaba FÜGGETLEN 81 1,29
5 Cservák Ferencné FÜGGETLEN 201 3,20
6 Csik István (Pacal) FÜGGETLEN 200 3,19
7 Farkas Barnabás FÜGGETLEN 348 5,54
8 Felsőbényi Antal FÜGGETLEN 62 0,99
9 Marsi Lászlóné FÜGGETLEN 164 2,61
10 Mága Balázs LUNGO DROM 193 3,07
11 Mága Dezső (Csudi) FÜGGETLEN 198 3,15
12 Mága Dezső (Szami fia) FÜGGETLEN 196 3,12
13 Mága Gyula (Zsuzsa fia) FÜGGETLEN 225
14 Mága István (Biri fia) FÜGGETLEN 76 1,21
15 Mága Kálmán (Szopi) FÜGGETLEN 111 1,77
16 Mága Tibor FÜGGETLEN 147 2,34
17 Mága Zsolt (Kubu) FÜGGETLEN 181 2,88
18 Mága Zsolt (Postás) MKP 373 5,94 Képviselő
19 Mányi István (Bunda) FÜGGETLEN 137 2,18
20 Mányi Jenő (Zoli) FÜGGETLEN 264 4,21 Képviselő
21 Mányi Lajos (Alaja) FÜGGETLEN 189 3,01
22 Menyhárt László FÜGGETLEN 74 1,18
23 Nagy Rudolf LUNGO DROM 267 4,25 Képviselő
24 Négyesi István FÜGGETLEN 164 2,61
25 Négyesi Zoltán FIDESZ
26 Oláh József FÜGGETLEN 95 1,51
27 Rézsó Gáborné FÜGGETLEN 220 3,50 Képviselő
28 Sipos István FÜGGETLEN 188 3,00
29 Sós Gáborné FÜGGETLEN 58 0,92
30 Surányi Gusztáv FÜGGETLEN 153 2,44
31 Szabó Béla (Burkus) FÜGGETLEN 268 4,27
32 Szuróka Zoltán (Nyakas fia) FÜGGETLEN 71
33 Turó Csaba (Kalapos) FÜGGETLEN 214 3,41
34 Turó Zoltán (Kakas) FÜGGETLEN 241 3,84
35 Túró István (Dácsku fia) FÜGGETLEN 189 3,01
36 Zulinger Sándor MAGYAR DEMOKRATA

Íme:
www.valasztas.hu/onkval2006/hu/10/10_0.html

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 22:02:33

"Pacal" vagy "Szopi" néven indulni .... ja: és a te és a mi adónkból kapják a fizetésüket, akik önkormányzati képviselők lettek!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 22:05:41

calam 2008.09.17. 21:52:29
én tényleg nem tudom, mit jelentenek ezek ott, de a Zsuzsa fia, akkor az mit jelent?

Mivel pár roma család több tagja indult, és több ilyen nevű család is van, hogy be tudják lőni hogy melyik Mága Kálmán, akiből lehet hogy 5 is van, így rányomtatták, hogy a beceneve "Szopi".

Képzeld el, hogy Lendvai Ildikó elindul, és több Lendvai Ildikó is van abban a körzetben.
És úgy kerül a lapra, hogy "Lendvai Ildikó (Csillagszemű)"

states 2008.09.17. 22:12:36

zero
A csillagszemű juhász az egyik legszebb magyar népmese, a Csillagszemű pedig az egyik leghíresebb erdélyi táncegyüttes. Úgyhogy maradjunk a Lendvai Botox Ildikónál...

Francois Pignon 2008.09.17. 22:17:03

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 21:51:59
"20 000 színesfém-átvevő telep van Magyarországon.
Németországban azt hiszem 100 alatt van."

Ez a szám nekem elég vadnak tűnik, de igen, erre utaltam én is fentebb, ne verjük rá az egész balhét a fémtolvajokra, ha a kormányzat szemet huny a dolog felett, és így hagyja.
No igen, ha kormánytagoknak is zűrös fémkereskedői kapcsolatai vannak, mire számítsunk?
Pedig itt is lehetne "fehéríteni" ha szándék lenne rá.
Hogy miért nincs? Talán mert „Minden szavazat számít. Az meg, hogy hogyan szerezzük meg, soha ne derüljön ki.” reakcio.blog.hu/2008/09/17/ellensegkep_hatarok_nelkul

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 22:18:53

Francois Pignon

Itt a link a 20 000-es számhoz:
www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1092895

"Kondorosi Ferenc hozzátette: jelenleg mintegy húszezer színesfém-kereskedés működik az országban, de becslések szerint ezek száma a törvény szigorítása után legfeljebb háromszázra csökkenne"

Erre varrj gombot !

freehckr 2008.09.17. 22:20:05

zero: "És úgy kerül a lapra, hogy 'Lendvai Ildikó (Csillagszemű)'"

...vagy Lendvai Ildikó (Botox). :)

www.hirszerzo.hu/cikk.botrany_-_lendvai_botox_ildiko_a_magyar_charta_alairoi_kozott.79943.html

kispufi 2008.09.17. 22:23:07

a többi 19.700 fémtelep-tulaj pedig megbúvik a lipót ódon, most már üresen kongó falai között.
de most meg én asszociáltam.

Francois Pignon 2008.09.17. 22:24:49

freehckr 2008.09.17. 22:20:05

Mi itt ezen már napok óta szórakozunk, de a Reakció méltóságán alulinak tartotta volna, hogy erről külön írjon. Így meghagytuk ezt a sekély örömöt az elkövető nol.hu után a Magyar Nemzetnek és a Hírszerzőnek.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 22:37:42

"a Reakció méltóságán alulinak" xDDDDD

Francois Pignon 2008.09.17. 22:38:36

Na jó, kis túlzás. ;))
A Reakció nevében nem nyilatkozhatom, maradjunk annyiban, egyikünk sem süllyedt idáig. ;)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.09.17. 22:42:58

Francois Pignon:
Én gondolkoztam a süllyedésen, de megelőztek. :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 22:45:12

Olvassátok, Feri miket mondott a Közgázon!

Nem mondok inkább semmit ...
www.stop.hu/articles/article.php?id=383666&lstparts=1

A pályakezdő munkanélküliek 70%-ának nincs szakmája. A kormányfő szerint ezen kell változtatni egy felzárkóztató iskolákkal, ahol nem a csempét kell lecserélni, hanem laptopot kell adni a gyerekek kezébe, hogy kompetens tudással rendelkezzenek - vázolja a terveket Gyurcsány. Aztán segély helyett munkát kell adni a dolgozni képes embereknek, nem pedig munkával büntetni őket a segélyért.

Francois Pignon 2008.09.17. 22:48:07

Turul,
akkor várjuk ki a következő listát, mert én úgy láttam, hiába moderáltak, néhány akna azért átsiklott a szűrőn. ;)

Francois Pignon 2008.09.17. 22:50:04

(Egy napig figyelgettem, rendesen törölték a friss nevek közül a húzósabbakat, de kevésbé feltűnőek bizony ottmaradtak. ;) )

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.17. 22:53:57

Tizenöt tonna ólomvezetéket loptak el egy Heves megyei ipartelepről.
Az ellopott ólomvezetékek egy részét - 2600 kg-ot - egy egri színesfémátvevő telepen megtalálták, és találtak még a fémből - összesen 1500 kg-ot - füzesabonyi és hevesi színesfémátvevő telepeken is.

www.hirtv.hu/belfold/kek_hirek/?article_hid=234852

Már a zsilipkapukat is megrongálják a fémtolvajok, ezért gyakran homokzsákokkal kell védekezniük a vízügyi szakembereknek Tolna megyében.
Az egyik dunaszentgyörgyi csatornánál mindhárom zsiliptáblát ellopták. Ezek darabaja 150 ezer forintba került, a színesfém átvevők azonban csak 5-10 ezer forintot adnak érte. Ráadásul ezeket nem lehet készen kapni, le kell gyártatni, ami akár egy hónapig is tartat. A vizet azonban addig is fel kell tartóztatni.

Beke Zsolt a Közép-Dunántúli Környezetvédelmi és Vízügyi Igazgatóság szekszárdi szakaszmérnöke a Független Hírügynökségnek azt mondta: van úgy, hogy a kapuk helyett csak homokzsákokkal tudják elzárni a víz útját.

Amit csak tudnak bakelitra vagy műanyagra cserélnek a vízügyi szakemberek, de van ahol nem lehet, muszáj fémet használni.

www.hirtv.hu/belfold/kek_hirek/?article_hid=234870

MŰANYAG ZSILIPKAPUK!
Hogy ne lopják el ...
No, ez így ahgy van megy ki a Vastagbőrre ...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.17. 22:58:33

Én Eisenberger Benjamint láttam a listán. Azt hittem már meghalt.

Francois Pignon 2008.09.17. 23:03:58

Tényleg nézegettem egy darabig, lelkiismeretesen törölték a durvábbakat, de maradt ott bőven elsőre fel nem tűnő név. Tényleg várom hogy kiadják a végleges listát, tudunk majd belőle szemezgetni. Tippeket itt nem adok, miket nem töröltek, nem is emlékszem már nagyon, de például Solymosi Eszter simán bennmaradt, és gyanítom, nem a név egyik gazdája írta be.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 23:20:57

mi a link a névsorra, én nem találtam

vizipipa 2008.09.17. 23:38:09

Nem értem a problémázást a polgármesteren. Miért választanának Tiszabőn jobb vezetőket, mint általában az ország?
Farkas Barnabás azon a szinten, Gyurcsány Ferenc egy kicsit magasabban (OV se jelentene jobbat).
Mindenkinek a magáét, ahogy írták régebben egyes helyeken.

Sejtem persze, hogy ez így nagyon nem tetszik. Bizony, az igazsággal mindig ez a baj.

states 2008.09.18. 07:49:53

Az emberben egyre inkább erősödik a gyanú, hogy a fémlopási ügyekben már nem egyszerűen csak a szokásos kormányzati-hatósági tehetetlenségről van szó, hanem akárcsak az olajügyekben, igencsak érdekeltek lehetnek bizonyos befolyásos, ahogy mondani szokták, a politikához, pártokhoz közelálló személyek...

states 2008.09.18. 07:53:03

Apropó, valahol a neten olvastam, és hátha valaki nem ismeri: Hogy hívják a nyírbátori cigányok a színesfémet: Veresréz...

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2008.09.18. 08:57:29

calam

"ja, amúgy direkt megnéztem és ha jól láttam, Tiszabőn még kisebbségi önkormányzat sincs. Remélem jól láttam. "

Nem, szarul láttad, Tiszabőn van kisebbségi önkormányzat is, a nevek mutatnak némi átfedést a településivel:
www.valasztas.hu/onkval2006/outroot/onktjk3/tjk11053_kis.htm

vizipipa 2008.09.18. 09:04:42

Hát, states nálad bizony lassan esik le a tantusz.
Parlamentünk hozott már törvényt 1 nap alatt is és volt olyan amire a 18 év is kevés volt.
Mindig érdekeltség volt a kulcsszó. Ez a kulcsszó a számlamentes képviselői költségtérítésben, a képviselői létszám csökkentésében, az ügynöktörvényben és erről van szó a fémlopási ügyekben is.

states 2008.09.18. 09:14:00

vizipipa
Igen, de az ember még mindig nem nagyon akarja elhinni, hogy ott tartunk, parlamenti képviselők, kormánytagok is érdekeltek abban, hogy menjen a fémbiznisz. Mert akkor ez még csak nem is Balkán meg harmadik világ, hanem a jóisten tudja, hogy mi. Gyurcsányisztán...

vizipipa 2008.09.18. 10:16:53

states
Az a probléma, hogy te még mindig hiszel. Vagyis feltételezel. Ezt vagy azt.
Nem kell túl sok embert ismerni ezekből a körökből ahhoz, hogy az ember tudja. Vannak persze kivételek és vannak fokozatok. De ez a tipikus.
süti beállítások módosítása