Nyakó István hívei
2008. szeptember 19. írta: TuRuL_2k2

Nyakó István hívei

 Csenyétéről, az ország legszegényebb (pontosabban legkisebb vásárlóerejű) falujáról szóló bejegyzésünk kapcsán hívta fel figyelmünket ergé kolléga a falu 2006-os választási eredményeire. Az országgyűlési választások első fordulójában a településen 221-en voltak voksolásra jogosultak. Közülük a valasztas.hu adatai szerint 154-en szavaztak, 153-an érvényesen. Az egyéni jelöltek közül 152-en Nyakó Istvánt támogatták, dr. Ódor Ferenc egy szavazatot kapott. A listás eredmény ugyanígy oszlott meg a két politikust jelölő pártok között, MSZP-Fidesz 152:1.

 Nyakó István éppen mostanában értekezett Nagyváradon a roma szavazatok jelentőségéről: „Minden szavazat számít. Az meg, hogy hogyan szerezzük meg, soha ne derüljön ki.”

 Hogy hogyan nyerte el Nyakó István és a Magyar Szocialista Párt a romák lakta faluban 153-ból választóból 152 bizalmát, az vélhetően soha nem derül ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr65671410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zetek 2008.09.19. 14:47:39

Ehhez nincs mit hozzáfűzni. Nagyjából innen jöttek 2002-ben és 2006-ban a közvéleménykutatásokban nem jegyzett szavazatok.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.19. 14:53:27

Rohadt komcsiutódok. Rendszerváltáskor az összes III/III-ast, KISZ-est meg MSZMP-st örökre el kellett volna tiltani a politikától.

rolika 2008.09.19. 14:54:36

húdedurva
legjobb komcsi időket idéző szavazatarány

a partiumban meg lehetett volna annyi esze valakinek, hogy ráborítja az asztalt erre az idiótára

Francois Pignon 2008.09.19. 14:56:55

Igen, ezt tegyük hozzá a szocik rendre gyenge közvéleménykutatási adataihoz. Mert gondolom kérdezőbiztos ilyen helyekre nem jár.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.09.19. 14:57:32

Azért osztogatnak mert komcsik vagy állampárti múltúak, nameg mert létezik egy olyan igénytelen népréteg ami megvehető "ócsóért".

Ezeknek csak a hatalom kell mindenáron.

Google 2008.09.19. 15:11:36

Mondhatnánk, ilyen falu nincs. Ők meg azt, az MSZP kívül párt nincs. És itt a vége. A rendszerváltozáskor rontottuk el, jól mondják a kollegák, mert a farkas a bundáját cseréli ugyan, de a szokásait nem.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.09.19. 15:11:57

Ja, mellesleg az ilyen anomáliák kiszűrésére statisztikai szoftvercsomaggal végig fogom nyálazni az összes eddigi, illetve elkövetkező választást.

Ha nagyon kívül esik valami a térségi vagy az országos eredményektől, akkor azt szépen prezentálni kell.

krtek 2008.09.19. 15:19:13

Ez a kis tipikus féreg polelit vajon eldicsekedik erről, amikor felfelétörő politikai karrierjéről hazudik az erre fogékony barmoknak?

Zetek 2008.09.19. 15:24:15

Nagyon messze járok a valóságtól, ha azt hiszem feltóek ugyanebben bíztak a márciusi népszavazás előtt is? S innen kezdve lehet rugdosni a HírTv-t, de itt azért a nagy csapot elzárták.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.19. 15:42:20

De kemény ... és mi lett azzal az EGY szerencsétlennel, aki még az X-et is rossz helyre tette? Elüldözték a faluból?

Amúgy szinte kizárt, hogy 151 roma MINDEGYIK jó helyre tegye az X-et, kissé abszurd ... valószínűleg kicsempészték a szavazólapokat és a kocsmában X-eltek ...

Ezért nem törölte le az MSZP a borítékot ....

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.09.19. 15:47:38

Zetek:
"Nagyon messze járok a valóságtól, ha azt hiszem feltóek ugyanebben bíztak a márciusi népszavazás előtt is?"

Szerintem ilyen szavazatokra csak néhány országgyűlési mandátumot lehet alapozni, egy népszavazás eldöntéséhez édeskevés (pláne, ha pl. a szavazó ellenérdekelt a szociknak tetsző voksban).

buckafej 2008.09.19. 16:09:11

Itt lakom Abaújban.
Nyakó óriási pénzzel érkezett 2006- ban ide, az emberek 50 millióról beszéltek. külön havi újság jelent meg egy civil szervezet fedésében, amelyben volt olyan oldal ahol 2 fotóját is lehozták, összesen kb. 6-7 fotója volt egy kb. 12 oldalas újságban.
Hogy honnan volt egy egyesületnek annyi pénze egy rendszeres színes újságra, nem tudom, de sejtem.
Járt a TSZ- ekbe, kocsmákba, és fizetett az embereknek.
Telerakták az arcképével a falvakat - nem plakáton, hanem komoly tabló szerű táblákon.
Szóval ömlött ide a pénz- kampányra.

Ennek ellenére Nyakó bukott nálunk, szerencsére.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.09.19. 16:12:14

biztos megsimogatta pár purdé fejét, és mosolygot rájuk.
a népszaviban olvastam, hogy így kell szolidarítani.

buckafej 2008.09.19. 16:12:44

2006- ban óriási (a pletykák szerint 50 millió Ft.) összeg volt a zsebében, hogy itt nyerjen.
Külön újság jelent meg a fényezésére egy egyesület fedésében (készítői a szikszói szocialisták voltak).
A kocsmákban is fizetett az embereknek, tablóival tele voltak a falvak. Rengeteg szavazatot vásárolt, de ennek ellenére nem nyert.
Azóta a pályázatokon nem vagyunk valami sikeresek- kivéve néhány támogatóját, és az általuk vezetett településeket.

CrL 2008.09.19. 16:14:48

találtam egy ilyet is Nyakó úrról és a népköztársaság rendőrségéről:

- A Fidesz politikai nyereségvágyból elkövetett rágalmazást követ el. Folyamatosan támadja a köztársaság demokratikus intézményeit, a Központi Statisztikai Hivatalt, a _népköztársaság_ rendőrségét – nyilatkozta Nyakó. A hangfelvétel itt meghallgatható és letölthető.

stana.tvn.hu/hang/nyako_nepkozt_70412.mp3

Google 2008.09.19. 16:34:20

Ez nagyon jó volt, CrL!

A népköztársaság rendőrsége is, és "a nyereségvágyból, politikai nyereségvágyból elkövetett...rágalmazás is. Nicsak, ki beszél!

Senki se tudja meg, hogyan szerezte a szavazatokat, ugye, Nyakó úr?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.09.19. 16:37:24

Unom már ezeket a cigány témákat. Mikor fogjátok már fel, h a romák becsületesen élnek, undorodnak a segélytől, mert ők dolgozni akarnak, sosem bántanak senkit, nem fél tőlük senki sem se Kesznyétenen, se Galgagyörkön. Miért nem hagyjátok már élni ezt a szerencsétlen, szegénysorsú kisebbséget, mikor ők semmiről sem tehetnek, csak az a mocskos Magyar Gárda szennyezi be az ő tiszta kultúrájukat az ordasnáci propagandájukkal.

Én ott leszek holnap, és kart-karba öltve emelem fel szavam Kolompár Orbán úrral a kisemmizett romák jogainak védelmében.

Várunk benneteket is, gyüljünk össze a fasizmus feltámadása, a rasszista és kirekesztő eszmék terjedése ellen.

Tisztelettel:
Gréczy Zsolt

Google 2008.09.19. 16:44:02

Kolompár Orbán urat nem üldözi a ...rendőrség, ügyészség, bíróság?
Egész véletlenül nincs vaj a fején?

mr.joshua 2008.09.19. 16:53:49

Megint ez az Orbán...

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2008.09.19. 17:17:06

Politikai "elitünk" gyakran alkalmazza a megvásárolható szavazók megvásárlását választási időszakban. Egyik fideszes városatya pl a helyi tesco hatékony közreműködésével minden évben (hogy ne lógjon ki annyira a lóláb) szeptember-október környékén 5000 Ft-os vásárlási utalvány küld mosolygós arcképével díszitett levél mellé csomagolva a város összes nyugdíjas szavazópolgárának.

Imádják érte. Párezer ember, mind szavazópolgár, mint a robot úgy ixelnek a megfelelő időben és megfelelő helyen. 20 milliárdos városi költségvetésből belekerül talán még néhányszor tízmillióba is.

Szerintem minden pártban vannak ilyen ganék.

HgGina 2008.09.19. 17:18:26

Én is rá szavaznék...
...amikor választani kell, hogy kiket lőjenek főbe az igazi rendszerváltás első napján.

HgGina 2008.09.19. 17:21:52

Olvasva az előzőeket,...
... Gréczyre is szavazok.

CrL 2008.09.19. 17:23:32

a hetekből Nyakóról:

Kérdésünkre, hogy akkor miként kell értelmezni azt, hogy soha nem szabad kiderülnie, miként szerezték meg a roma szavazatokat, a szóvivő úgy válaszolt: ezeket a módszereket nem azért kell titokban tartani, mert illegálisak lennének, hanem azért mert ez egy párt belső ügye.

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2008.09.19. 17:25:35

másutt nem történt ilyen? A fidesz nem csinál ilyet ugye?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.09.19. 17:33:57

Micsoda "kamingaut". Természetesen ebben semmi meglepő nincs, csak a marxista hatalompolitikai értelmezés él tovább, mint Lenin szelleme:)))
Szó ne érjen ezután, ha komcsizom:))))))))

hacsaturján 2008.09.19. 17:43:23

jónapot kívánok, a szíjjártó petit kerestem volna, bár megértem, hogy nem jár ide.

ÁrPi 2008.09.19. 18:01:44

don shimoda · www.konzervatorium.blog.hu 2008.09.19. 16:55:47

"" Ez kurva vicces. :D Biztos gulyást osztogatott! :D ""

Vagypedig cigánypecsenyét is mondhatnál , de az nem illene a polkorrekt
tollhegyedre profi-konzervatorium-blogger úr :-)

Zetek 2008.09.19. 18:08:19

vicsigabi! Imádom ezt az "érvet". Már Öszödnél is előjött.

Kodomo 2008.09.19. 18:10:48

Ha varázsütésre minden cigány áttelepülne valahova Magyarországról, na akkor másnap itt állnánk bután, hogy még mindig nincs pénz semmire, még mindig ugyanazok a politikusok a vezetőink! Jé, hogy lehet ez?!

kill004 2008.09.19. 18:12:29

Kodomo: Csak szépen sorban, egyszerre csak egyet.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2008.09.19. 18:13:14

Gyerekek, az összes ilyen ügyet ki kell rakni nyilvánosság elé. Minden pártnak meg kell tisztulnia ezektől a férgektől. De ehhez az kell, hogy fájjon nekik az, hogy az emberek tudnak ezekről, beszélnek róla, elítélik.

Az meg tényleg nem Nyakó melletti érv, hogy a fideszben is vannak ilyen ganék, vicsigabi szégyelld magad. Reméljük viszont, hogy a Fideszből kihullatják az ilyen elemeket, ha kiderül róluk, hogy ilyenek. Az MSZP-ben nem gondolnám, hogy ez megtörténne, hiszen még a miniszterlnök is "ilyen".

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.09.19. 18:14:49

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.09.19. 14:53:27
Ja, és, hogy mindegyik egy faluban lakik.

ben2 2008.09.19. 18:18:29

vicsigabi:

"másutt nem történt ilyen? A fidesz nem csinál ilyet ugye? "

Nem, nem csinál, amíg legalább az alapos gyanúja fel nem merül.
Szerinted ha a Fidesz csinált volna hasonlókat a Szilvásy féle ÁVH nem találta volna meg és nem lett volna belőle máig tartó médiabotrány? Dehogynem.

Az a legviccesebb az ilyen balos hozzászólásokban, hogy a tényeket és a feltételezéseket egyenrangúként igyekeznek beállítani, a maguk kettős mércéjét alkalmazva rá.
Ha Gyurcsány hazudott, és ez feketén-fehéren kiderül, akkor ugye Orbán is, mert "az sem jobb". Ja hogy az egyik bizonyított, a másik meg nem? Agymosott hívők az ilyen apróságon nem akadnak fenn ugye.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.09.19. 18:31:38

"HgGina 2008.09.19. 17:21:52
Olvasva az előzőeket,...
... Gréczyre is szavazok."

A legnagyobb tisztelettel szeretnék ezúton is elnézést kérni Gréczy Zsolt újságíró úrtól, h úgy csináltam, mintha ő írta volna a fentebbi bejegyzésem.
Bocsánat!

Egyébként meg Zsoltikám, menj te büdös picsába!:-))

states 2008.09.19. 18:36:28

Évekig olvashattunk úgymond a zsidó kártya kijátszásáról szóló eszmefuttatásokat a jobboldali sajtóban. Pedig a cigány kártya cinkelt lapjai már javában forgalomban voltak a 90-es évek végétől. Sokan értetlenkednek azon, hogy a tüntetőkkel szemben oly profi módon felszerelt, fellépő kommandósoknak, rebiszeseknek nyomuk sincs a cigányerőszaktól naponta szenvedő településeken. Jó ha egy szem rendőr előkerül valahonnan, amikor már fél- vagy egész holtra vertek valakit, mint legutóbb Mezőfalván. Ugyanis cigányszavazatokat nemcsak pénzért lehet vásárolni, mint ahogy azt Nyakó tette, hanem sok egyéb módon is...

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.19. 18:40:13

Naszóval nagyon távol van tőlem, hogy Nyakót védjem. Ez hihető is lesz annak fényében, hogy igyekszek azt az írást népszerűsíteni, ami itt olvasható:

www.kibulizottorszag.net

és, az eredmény nyilvánvalóan búzlik, de fölmerül bennem, hogy ha olyanok a viszonyok ahogyan itt többen írják, akkor Nyakó riválisának, hogyhogy nem jutott eszébe legalább megpróbáni az irányzattal annak módján konkurrálni? Azt valahogy kétlem, hogy mert annyira más a Fidesz hozzállása a dolgokhoz, hogy annyira tiszta lenne. Válaszom nincs, ez őszintén csak kérdés. De nem érdekes?

Invictus 2008.09.19. 18:48:03

" br · sortores.blogspot.com/ 2008.09.19. 15:11:57
Ja, mellesleg az ilyen anomáliák kiszűrésére statisztikai szoftvercsomaggal végig fogom nyálazni az összes eddigi, illetve elkövetkező választást."

Nem ártana. Elvileg szavazókörre lebontva megvannak az eredmények. A Bp-i eredményeket pl. elemzte is az index legutóbb. Nem meglepő módon az volt a trend, hogy minél lepusztultabb egy adott környék, annál szocibb, és fordítva.

TD223 2008.09.19. 18:50:31

Röhej, az Mszpnek nincsen értelmes szavazója. A nyugdíjasok közül az értelmi fogyatékos, a cigányok, akik fogyatékosok és van rengeteg szellemi fogyatékos még, aki rájuk szavaz.

Letter Force · http://letterforce.blog.hirszerzo.hu 2008.09.19. 19:00:47

Érdekelne, hogy hol találtátok az adatot.

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.09.19. 19:08:31

Gyűlölködés, cigányozás, fekete-fehér szemlélet, a másik fél megvetése. Ez a mi vitakultúránk.

states 2008.09.19. 19:09:40

A nép te vagy!
Ez úgy lehet, hogy a Fidesz-frakcióban ül két diszcigány, ezzel le is van tudva részükről a "cigánykérdés", miközben az MSZP-sek választások idején kint vannak a terepen, pénzzel degeszre tömött aktatáskákkal. Nem olyan bonyolult ez...

Ács Ferenc 2008.09.19. 19:13:31

"Röhej, az Mszpnek nincsen értelmes szavazója."

Hát ez nagyon bölcs megjegyzés volt.

Kenedy1 2008.09.19. 19:16:11

Büdös cigányok!!

medve2 2008.09.19. 19:16:20

Az MSZP_nek nincs értelmes szavazója! Most mondja a Medián, hogy bár 5 % tudja, mi a Megegyezés, mégis a többség támogatja az adócsomagot, vagyis Fletót. És mindezt a Miniszterelnöki Hivatalnak. Nehogy azt mondjátok, hogy nem nagy mágusok!!!

Samott 2008.09.19. 19:19:43

A fideszes Papcsakon kivul iteltek mar el ebben az orszagban mast is valasztasi csalas miatt? Mert a jelek szerint nem egyedi eset az ilyesmi...

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.19. 19:21:30

Proszektura · proszektura.blog.hu 2008.09.19. 19:08:31

Hát persze. Könnyebb mint átgondolni ezt-azt. És nagyon régen az számít, mi szerzi a rövidtávú kellemes közérzetet.

Az embernek végoggondolni sem kell és véleménye is van. Sőt tábora is. Nem remek?

Csak egyre vékonyabb alatta az ág. Azért ő fűrészeli tovább.

jozicsenko 2008.09.19. 19:44:30

hi!

mielött elfelejtetik, volt itt egy pápai fenegyerek, akit Vas megyében választottak be az mszmp-be, mesterségesen felduzzasztott taglétszámmal
erről akkor sokat írtak, cikkeztek, mert még csak sportminiszter volt a drágám, tehát potenciális ellenfél
de késöbb miniszterelnök lett, azonnal elhallgatott a sajtó
mert erről nem polkorrekt beszélni :-)
és valahogy ott is a vas megyei kisebbség tünt fel pártfelduzzasztoműként...

meg ment a hir valahonnan szekszárd környékéről valami wekler nevü figurárol valami liberális párt miatt is, amit addig forszíroztak, amig be nem választották, ugye
utána minden elhallgatott

tényleg, hogy a fidesznek ez miért nem jut eszébe? :-))

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.09.19. 20:04:02

Letter Force:
A valasztas.hu szavazóköri szintű bontásában. Úgy emlékeztem, hogy betettem a linket - most pótoltam, elnézést.

states 2008.09.19. 20:04:35

Ennek tükrében egyébként azt hiszem, nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy a 2002-es választásokat csalással nyerték meg, amit persze eddig is tudta, aki tudni akarta...

teddyde 2008.09.19. 20:09:31

"Mindenki bekopoghat a szomszédjához, a rokonához és mondhatjuk, na Jóska bátyám, volt-e már szavazni? Ha nem volt, na, akkor iparkodjon. És ha nem akar a maga lábán, mert nincs rá ideje, üljön be a kocsimba, majd elviszem, öt perc az egész"

Így megy ez... szemétrohadtkomcsik

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.19. 20:11:18

states

"Minden szavazat számít. Az meg, hogy hogyan szerezzük meg, soha ne derüljön ki.”

nem derült ki -> nem csalás! :-)

Naumov 2008.09.19. 20:13:58

"ben2 2008.09.19. 18:18:29
Ha Gyurcsány hazudott, és ez feketén-fehéren kiderül, akkor ugye Orbán is"

Nem, nem. zorbán pontosan négyszer annyit hazudott, amint azt öszöd után sürgősen megtudtuk, többek között éppen Nyakótól.

pbgi 2008.09.19. 20:29:04

Grat a kolléga éberségéhez!

- duplagondol 2008.09.19. 20:44:00

states: Nyakó ellenfelének bőven lett volna oka hangosan reklamálni a választások után, nem tette. A miértre tán' adja meg a választ az egyik meginterjúvolt honpolgár:

index.hu/video/2008/03/03/szazezreket_vittek_a_ciganysorra_a_partok

"Háá..osztáskor mindenki. Egyik nap ez, másik nap az."

Invictus 2008.09.19. 20:56:30

Emiatt kellene valamiféle cenzus, műveltségi, esetleg minimális vagyoni (aki nem fizetett adót soha, az miért szavazhat?)
Végül is a kiskorúak sem szavazhatnak. Persze nyilván ez álom...

Invictus 2008.09.19. 20:57:34

Mert ez olyan, mint a császárkori Róma ingyengabonával és cirkusszal megvett proletarátusa...

soseleszekelső 2008.09.19. 21:02:22

FélOFF

Csak ha valaki kíváncsi lenne, honnan lehet a pénzt szerezni, a szavazatvásárláshoz

index.hu/politika/belfold/kossuthgaraz/

Kicsiny fővárosunkban csak az az egyetlen tér van, ahová parkoló építhető...

odonkor (törölt) 2008.09.19. 22:27:11

Nemigen van ezen mit csodálkozni. Ezt már 2002-ben is rebesgették, 2006-ra nagyjából mindenki tudhatta, nemsokára intézményesül.

Idevágó bejegyzésem se előzte meg a korát,
iranytu21.blogspot.com/2008/08/egy-j-trsvonal.html
de a jövőt mutatja. Jobboldal készülj, letörölnek? Netán újjászületsz?

megacrash · http://flickr.com/photos/megacrash 2008.09.21. 16:40:30

'mit kaptatok az mszptol?'
'segelyt!'
'es mit kaptok a fidesztol?'
'segelyt?'
'nem bazdmeg, kotelet! fel fogjak akasztani az osszes ciganyt ha hatalomra jutnak!'

(valasztasi beszed, mszp politikus, borsod megye, 2002, megtortent)
süti beállítások módosítása