A következetlenség magabiztossá tesz
2009. május 20. írta: robin masters

A következetlenség magabiztossá tesz

  Akad itt egy ellentmondás, amivel az ügyben érintett hölgyek és urak máig nem számoltak el Magyarország népének. Hogyan jutott el a szélsőjobb az Európai Parlament 2004-es bojkottjától a 2009-es „Európa magyar hangja” szlogenig? Én megértem a csöndet. Ha akarnák, sem tudnák elmagyarázni. 



Frissítés: Itt egy ráadás kampányfilm a Jobbiktól, 2004-ből:

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr241128243

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.05.21. 16:10:50

Lehet más a Jobbik!Itt lenne már az ideje, hogy az újonnan ringbeszálló kis pártok elgondolkodjanak azon, hogyan tudnának a húsosfazékhoz jutni anélkül, hogy a most is ott zabáló kutyák az orrukba harapjanak.Az már látszik, hogy az LMP a kiábrándultak pár…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.20. 15:08:38

mit mondjak? kurva bonyolult. benne vagyunk az euban, nem? akkor meg ahhoz igazodnak. tényleg hihetetlen feladvány.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.20. 15:09:37

Úristeeeeeen!!!
A szélsőőőőőőjobb!!!
Neeeeeeeeeeeeee!!!

Magyarázatot követelek! A 4es metró egy dolog, meg okt 23 is, de hogy Morvai Krisztina kimegy az EPbe??!!!

Egy lehetséges magyarázat: a jónép semmit nem tud arról, hogy mi a rákot csinálnak pl a fideszes ep-képviselők? Abból hogy Deutchot is kiküldik most, a véleményem az, hogy qrvázáson kívül semmit.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.20. 15:14:34

Most van esélyük kijutni, akkor meg nem volt. Ilyen egyszerű.

Francois Pignon 2009.05.20. 15:17:42

Én ennek a kampányfilmnek a magyarázatára lennék kíváncsi, hogy mi a túrót szimbolizál a cigaretta?
http://www.youtube.com/watch?v=K3OrTUKJ26o

A Jobbiknak amúgy kényelmes helyzete van, bármikor bármit mondhat, mert úgy sincs esélye hatalomra kerülni.
Pedig sokat adnék érte, hogy láthassam a lelkes híveket, amint szembesülnének azzal, mihez kezdene hatalomban a pártjuk ;)

Kenguru 2009.05.20. 15:19:32

Megjegyeznem hogy Morvai Krisztinanak ez volt a celja.
Kipateroltak Brusszelbol, most meg visszamegy, egyenesen a fokapun.

Francois Pignon 2009.05.20. 15:20:31

@Őrnagy Őrnagy:
Igen, amúgy ilyen egyszerű a magyarázat.
És erről beszélek. Lám-lám, a Jobbik is pragmatikusan politizál, nem szilárd elvek mentén ;))

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.20. 15:37:55

@Francois Pignon: Te nem tudod elképzelni Vona Gábort, amint tíz évvel öregebben, húsz kilóval súlyosabban, hatalmas sörhassal és három tokával kimászik a hatalmas rózsafa államtitkári asztala mögül, lifttel levánszorog a minisztérium mélygarázsába, fújtatva bevágja magát az Audiba, megadja az útirányt a söfőrnek, majd felhívja az Elődöt (aki félig megkopaszodott és már dupla szemöveget visel), hogy szóljon már a stómanoknak, hogy siettessék meg az osztalékfizetést, majd megjegyzi, hogy a Kriszta már megint egymillió felett shoppingolt Münchenben?

Én igen.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.05.20. 15:42:30

@Őrnagy Őrnagy: "Most van esélyük kijutni, akkor meg nem volt. Ilyen egyszerű."
Ilyen egyszerű. Pista meg látja, hogy nincs esélye, hát bojkottálja a szavazást János Mária ürügyén. A poszt felvetésnek ügyefogyott, kekeckedésnek híg.

states 2009.05.20. 15:48:30

Arról is érdemes lenne egyszer leltárt készíteni, annál is inkább, mert még a jobboldalon sem igen esik róla szó, mennyit köszönhet a Jobbik az MSZP-nek, Gyurcsánynak és a cigánybűnözésnek? Abból a várva várt 5%-ból legalább 5-öt....

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.05.20. 16:03:13

AZ EURÓPA MAGYAR HANGJA szerintem az egész kampány messze legtalálóbb, legötletesebb és legízlésesebb szlogenje.

Ellenben ez a két MSZP-s kampányfilm

http://www.youtube.com/watch?v=aoMcQSua_i0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=tHWWi8Np9ZU&feature=related

annyira pontos, rafinált és aljas, hogy megfagy az emberben a vér:-(

Ki csinálja ezeknek a kampányukat? Maga a Sátán?:-(

ü
bbjnick

luucy 2009.05.20. 16:11:46

@bbjnick: Fokozom a dolgokat:

SZDSZ: http://www.youtube.com/watch?v=sU7Iso1NGCo

MCF-Romaösszefogás: http://www.youtube.com/watch?v=EHkRYcj-6PA

Ez utóbbihoz nem lehet kommentelni....

***

Ami a Jobbik kampányát illeti - szerintem rohadt jó lett.

Viszont tény, hogy ha a Jobbik pekerül a parlamentbe ugyanolyan lesz,mint a többi párt. Nem lehet másmilyen. Vannak bizonyos keretek, amiket nem lehet átlépni, amiknek meg kell felelni. Ezért nem lehet más a politika sem, legalábbis LMP-s értelmezésében nem.
Az meg hogy ne lopjanak,korrektek legyenek az elvárható, de több nem.

Cook kapitány 2009.05.20. 16:14:13

A második jobbikos videón úgy értettem, hogy "listájára" helyett azt mondják: "Szavazzon a Jobbik Pistájára!" Így nagyon vicces volt a videó.

Amúgy meglepően profi, különösen a 2004-eshez képest.

Francois Pignon 2009.05.20. 16:15:10

@states:
Fordítva is van mit köszönni. Az MSZP és az SZDSZ nem is tud már mással kampányolni, mint a Gárdával meg a fenyegető széljobbal. Frankó szimbiózisban élnek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.20. 16:16:38

@Kenguru:
Nem Brüsszelből paterolták ki, hanem Gyurcsány leváltotta őt egy esztertáskára, vagyis egy feminista zsidó mozgalom tagjára. Mire az ENSZ illetékes bizottsága nem kért az új magyar delegáltból. Ami érthető, mert nem várható el egy radikális zsidó mozgalmistától, hogy arab gyerekeket csókolgasson.

A poszt szerzőjétől megkérdezném, hogy a Fidesz miért váltott irányt 90-98-hoz képest? Nem úgy indult, hogy az SZDSZ ifjúsági szervezete volt, most meg ádáz ellenségek? He, Master? Ismered a kérdés lényegét, nemde? Gyakorta elmegetik fel a szocik. Nem Orbánt hívták szélkakasnak?
Masters lő... Öngólposzt.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.20. 16:19:28

@states:
Istenem, bár már ott tartanánk, hogy Morvai Krisztina, Magyarország első női miniszterelnöke sorra járja a pártokat, és hálálkodik kézzel-lábbal. Keressetek gyorsan még pártokat a kredencben, akinek hálát rebeghet a Jobbik! ;-)

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.05.20. 16:21:08

Amellett, hogy nem szívügyem a Jobbik, én az égvilágon semmi kivetnivalót nem találok abban, hogy akkor bojkottáltak, most pedig a Brüsszelbe való kijutásra gyúrnak. Ennek a dolognak semmi köze nincs a következetlenséghez, max az idők változásához. Ettől ők még eu szkeptikus párt maradnak.

Egyébként meg Szersén Gyula rulez! :))))))))

states 2009.05.20. 16:24:13

@bbjnick:
Ezekben a kampányfilmekben a Fideszt célozzák, de inkább a Jobbikot találják a szocik, miután képtelenek ellenállni a gárdázásnak meg a kossuthtérezésnek...

TH 2009.05.20. 16:26:06

hmm, az MSZP-s és az SZDSZ-es reklámok nem is lennének olyan rosszak, ha nem azokat reklámoznák, akiket. Az MSZP-s reklámban ráadásul van sok igazság is, de azért hogy egy ilyen reklámmal elő mer állni egy olyan párt, ami ennyire leírta magát, és ennyire egyértelművé tette, hogy mindenre alkalmatlan, az elég durva. Az SZDSZ meg a szokásos témát nyomja, ami persze tényleg uncsi, ez a szélsőjobbos riogatás elég nevetséges, de ezzel együtt nem lett olyan rossz a reklám - a probléma itt is az, hogy a mögötte álló párt teljesen hiteltelen. Ki a fene akar rájuk szavazni?

TH 2009.05.20. 16:28:12

@Francois Pignon: ja, de gondolom ezt a maszlagot nem veszik be már túl sokan. Bár mondjuk a Jobbikot nem szeretném a parlamentben látni, ez kétségtelen. :)

W Joe 2009.05.20. 16:30:20

Lehet, hogy Európa magyarhangjaként majd megpróbálják belülről bomlasztani az EU-t :)

states 2009.05.20. 16:32:19

@Mr Falafel:
A két utolsó választást a radikálisok miatt buktuk el, milyen mentségük van erre? Semmilyen. Most legfeljebb a kétharmadot fogjuk. Akkor ki kiből is húz itt hasznot? Az MSZP és a Jobbik. Egymásból...

TH 2009.05.20. 16:33:31

@Gasper: hehe, tényleg ez a Szersén, nem is esett le magamtól. :)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.05.20. 16:35:06

nem-e lehet, hogy a Jobbik belépése (jó, jelentkezése - de sz'tem ki is jut Morvai) Brüsszelbe olyan, mint anno Martonyi belépése - a szervezet megszűnáése előtt nem sokkal - az állampártba? :P

Google 2009.05.20. 16:37:37

Morvay Göncz bosszúja, a Jobbik az MSZP-é.
Ezt tudták adni Magyarországnak.
Robin kérdése helyénvaló, mindenesetre Morvay már elmondta:nem akarnak idegen hatalmakhoz dörgölözni.
A híveiktől úgy értettem, azt akarják, hogy az asszonyság Brüsszelből beszéljen haza és a választásokig bizonyítsa be, a kutyát a szájáért tartják.

krakkói vonat 2009.05.20. 16:47:37

Telitalálat Szersén Gyula! Ugyebár ő volt Cattani felügyelő magyar hangja (is)... :D

Pala 2009.05.20. 16:58:39

Hol van itt szélsőjobb?

TH 2009.05.20. 17:02:06

@disab: sőt, még Hooker is, ha jól emlékszem... :)))

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.20. 17:03:51

@states:
Elmagyaráznád a metodikát, miként működött ez?

Mindfield 2009.05.20. 17:04:51

"A Jobbiknak amúgy kényelmes helyzete van, bármikor bármit mondhat, mert úgy sincs esélye hatalomra kerülni."

Azon kívül jobboldalon már megszoktuk, hogy remekül megy a duplagondol. Ha azt mondják, hogy az EU szar, akkor szar. Ha azt mondják hogy az EU jó, akkor jó. És még ilyen baromságokkal is 100x többet érnek mint a baloldal. Szép ez az ország, na.

Zetek 2009.05.20. 17:07:14

@Mr Falafel: Érdemes lenne átnézni, hogy az adott határnaphoz - legyen az 1989, vagy 1990, vagy akár 1994 - ki módosított a legtöbbet az álláspontján és miért. De a döntő kérdés, hogy a Jobbik politikai pártként viselkedik és legalább részben meg kívánja valósítani a programját és akkor kész a kompromisszumokra, vagy nem és akkor valóban csak megélhetés okán űzi az ipart. Tehát kivel kívánják a jobbikosok megvalósítani a sok okosságukat?

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.05.20. 17:07:57

Erről az jut eszembe, hogy:
"...helyszin egy Britt afrikai gyarmat az 1910-es évek elején. A Britt kormányzó telefonja csörög, a telefonban zaklatott női hang:
- A kormányzót kérem!
- Az vagyok, miben segíthetek?
- Itt Regina nővér beszél a misszió épületéből! A kerítésen kívül több tucat lázadó gyülekezik és be akarnak hatolni az épületbe. Ha bejönnek biztosan mindenkit megerőszakolnak. Segítsen!!!!
- Ne aggódjon Regina nővér, küldök egy kisebb katonai egységet!

Pár perc múlva csörög a telefon:
- Itt Regina nővér. A lázadók betörték a kaput és elözönlötték a kertet. A nővérekkel bemenekültünk az épületbe. Ha bejönnek biztosan mindenkit megerőszakolnak. Segítsen!!!!
- Nyugalom nővér, a katonák már úton vannak!

Ismét pár perc múlva csörög a telefon:
Itt Regina nővér. A lázadók betörték a kaput és elözönlötték a fogadó termet. A nővérekkel bemenekültünk a könyvtárba. Ha bejönnek biztosan mindenkit megerőszakolnak. Segítsen!!!!
- Nővér nyugodjon meg, a katonák már csak 4 KM-re vannak önöktől.

Pár perc múlva csörög a telefon:
- Halló itt Regina nővér!
- Itt a kormányzó! Sajnos rossz híreim vannak. A katonákat szállító teherautó defektet kapott, a katonák gyalog indultak
tovább még kell negyed óra mire odaérnek. Addig ki tudnak tartani.
- Nem semmiféleképpen. Még egy perc és betörik az ajtót! Ha bejönnek biztosan mindenkit megerőszakolnak. Segítsen!!!!
- Nos ez esetben adhatnék egy tanácsot?
- Persze!
- Regina nővér, ha bejutnak a szobába a lázadók, kényelmesen dőljenek hátra és próbálják meg élvezni a dolgot."

Art Mooney 2009.05.20. 17:10:25

'Hogyan jutott el a szélsőjobb az Európai Parlament 2004-es bojkottjától a 2009-es „Európa magyar hangja” szlogenig?'

lmgtfy.com/?q=pragmatikus

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.20. 17:11:57

@Mindfield:
Így van, baromarcú. jobboldalon duplagondol, nálad meg szimplagondol se. Olyan kezdetleges vagy, hogy az evolúcionisták felkiáltanak, ha meglátnak: megtaláltuk a hiányzó láncszemet!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.20. 17:24:52

Szerintem ez egyszerűen "Ha nem tudod legyőzni, állj mellé" taktika. Taktikázni pedig minden pártnak kell, szavazatszerzés érdekében. Persze ettől még lehet azt mondani, hogy a Jobbik nem következetes, de logikus.
Egyébként Morvai sohase volt szerintem EU szkeptikus, mégcsak nem is tagja a Jobbiknak. De Balczó és Vona régi motorosok.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.05.20. 17:26:17

@disab: @TH: a régi Derrick szinkronban Szersén Gyula volt az örök harmadhegedűs, Willy Berger hangja is.

De számtalan példát lehet hozni, hiszen Szersén Gyula Magyarország emblematikus szinkronhangja! :)))))

ps. még a tavalyi Sziget fesztivál reklámjának is ő adta jellegzetes torokhangját. Erre most itt a Jobbik reklám. :))) Mit léphet most erre a Gerendai, meg a Müller?

teknős 2009.05.20. 17:27:48

nem olvastam végig a JOBBIK EP választási programját, de azért belenéztem, hogy mit is mond a "legerősebb" témájáról a cigányokról.

Röviden összefoglalom nektek.
1. fel kell mérni a cigányokat és beszélni kell róluk.
2. A cigánybűnözés büntetési tételén szigorítani kell.
3. (ez a kedvencem) Át kell gondolni a cigányság oktatását.

A többi programpont sem egyéb, mint lózung .

BOB 2009.05.20. 17:32:59

@TaTa86.: dehogynem, neha soroznek es kajalnak is :)

teknős 2009.05.20. 17:34:50

Egyébként én már régen azon gondolkodom, mi is a Jobbik.
Nem radikális, hiszen besimul a parlamenti rendszerbe.
Nem szélsőséges (csak rasszista), hiszen semmit sem tesz azon felül, hogy beszél és nem is szándékozik tenni semmit.

Magyarnak ugyan magyar, de az minden párt alapértelmezett beállításában van, ezzel nehéz kitünni.

Kétszínűnek kétszínű, hiszen Vona, láthatóan nem akarja felvállalni Molnár Balázs és Novák Előd átal szerkesztett kurucot. Inkább nem ismeri őket. Ha akarom kint vagyok, ha akarom bent ez elég silány erkölcsi alap.

luucy 2009.05.20. 17:36:33

@Zetek: Ez a legnagyobb kérdés. Pláne azok után aktuális, hogy Vona kijelentette, ők ellenzéki szerepre készülnek. Na most egy ellenzék nem tud semmit se csinálni, ergó ők se akarnak semmit se csinálni.... :-)

Egyébként már mondtam sokszor: legnagyobbat a jobbik szavazók fognak csalódni a pártjukban.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.20. 17:39:25

A Jobbik azért akar bejutni, h belülről bomlasszon. Következetes, így tud tenni legtöbbet az EU-ellen. Mit nem lehet ezen érteni?

Üljetek le, egyes!

:-)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.20. 17:53:26

Mellesleg mi a baj az új filmmel? Ha nem ismernénk a Jobbikot, csak bólogatnánk, mint műkutya a zsiguli kalaptartóján.

1. Ne lopj, mert kezedre csapok! Okés, nem?
2. Magyarország a magyaroké. Há' mé'? Kijé? Még jó, h a mijenké, nem?
3. Ráadásnak M. Krisztina minden szájmozdulata külön megér egy imádást. Ahogy ő mozgatja a sz.... ööööö.... érzéki száját, úgy nem mozgatja senki. Mié' baj az, ha ezt egész Európa láthassa? Ők úgysem fogják figyelni, amit mond, hát legalább a látvány lenyűgözi őket;-)

Google 2009.05.20. 17:53:33

@teknős:

Morvay pedig annyit tud mondani, hogy ő nem gárda-tag.
A kuruc-infót nem ismerik, a szerkesztőit még annyira sem. Gárdából van ilyen, meg van amolyan. Az egyik pozitív, a másik negatív előjelű.
Eredetileg katonasírokat gondozni, parlagfűvet irtani akartak és hova jutottak?
Úton-útfélen uszítanak, osztogatják a társadalmat maguk/magunkfajtákra. És a legszörnyűbb az, hogy ezt szabadon művelhetik.
Jó, hogy a Jobbiknak is van egy Dávid Ibolyája. Mert ugye, nő az esély!

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.05.20. 17:58:28

Tényleg!
Hogy egy izgalmas kis bulvárba fojtott kérdést tegyek fel: mit szól a Baló György, hogy a felesége a Jobbik ep listavezetője? :)))))

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.05.20. 18:08:33

mennyi pénzt kaptok azért, amit itt műveltek?

pokemon 2009.05.20. 18:09:21

Nemcsak simán bojkottáltak, hanem ilyeneket mondott 2004-ben a jobbik elnöke:
"Úgy gondolom, hogy aki elmegy szavazni június 13-án (az EP választásokra), az gyakorlatilag elfogadja a megalázó csatlakozást, honfitársaink földönfutóvá tételét, a magyar függetlenség felszámolását. Megszűnik a magyar nemzeti függetlenség, a törvényalkotói hatáskörök és a döntéshozás Brüsszelbe kerül."
Vagy,
"Az uniós parlamentben lehetetlen nemzeti érdekekeket képviselni."

Akkor most a jobbik kijelenti magáról, hogy "elfogadja a megalázó csatlakozást, honfitársaink földönfutóvá tételét, a magyar függetlenség felszámolását" ? És hogy igazából semmit sem fog tudni csinálni az EP-ben, hiszen "Az uniós parlamentben lehetetlen nemzeti érdekekeket képviselni."

Amelyről fúj a szél?

tutis 2009.05.20. 18:10:20

Miről beszélsz?!
Szélsőséges: maszop-szadesz!!!
Kell ezektől nagyobb ország rombolók?!

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.05.20. 18:10:31

@Gasper: szvsz elváltak már, de legalábbis nem élnek együtt.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.05.20. 18:12:39

Morvay amúgy egy tipikus karrierista picsa, ha nem a Jobbikban tűnt volna fel, akkor a Munkáspártban. Nemrég még a Bántalmazott Nők szüffrazsettje volt, most cigányverő. Hajrá.

is 2009.05.20. 18:35:47

ajaj, ha a címet komolyan veszem, akkor ez egy hosszabb sorozat lesz, mint az Ilyen ország nincs. csak néhány találós kérdéses példa (melyik pártra gondolok?):

- liberálisok vagyunk (1994-ig), vagy azt szitokszónak használjuk (2002 után)?
- legyen-e eü-ben magánbiztosító (1998-ig igen, azóta nem)
- legyen-e tandíj (195-ig igen, azóta nem)
- sokat kapnak-e az inaktívak, közötte a nyugdíjasok? (ez kb. havonta változik oda-vissza)?

de hát csak az ökör következetes. tehát a Jobbik nem ökör. vagy rosszul látom, nem ez a tanulság? lehet, hogy inkább a más szemében a szálkát lesz az.

szpal 2009.05.20. 18:41:06

@states: nem igaz, hogy a két utolsó választást a radikálisok miatt buktuk el. A Fidesz rossz politikája, a mindig feltűnő okos emberek (2002: Kövér, 2006: Mikola) voltak a bukás okai.
És nem tudom, mi baja lesz az országnak abból, ha a Fidesz nem szerez 2/3-ot. Vannak nagy reform terveik? Nincsenek. Akkor meg minek nekik a 2/3?

Azor 2009.05.20. 18:45:58

@states:
fél százalékkal volt a küszöb alattt a MIÉP azon a választáson - akik nekem abszolult nem szimpatikusak - a fidesznek csak annyi dolga lett volna, hogy az újraszámlálásért kiáll.
Én akkor rájuk szavaztam, és a Csurkára egészen biztosan nem szavaztam volna, de rosszul esett nekem is, hogy az összefogás mindent összefogó eszméje erre már nem terjedt ki.
Nem a miépet sajnáltam, hanem a miép szavazókat.

Ja és Morvait azért parancsolták vissza Brüsszelből, mert azthitte, hogy lehet védeni a buzik, cigányok, zsidók, palesztinok jogait, és amikor ez utóbbival próbálkozott, már csomagolhatott is.

És miért jelenik meg a reakción hetente három szélsőjobbozós izzadtságszagú írás? :/ rontja a minőséget...

Google 2009.05.20. 18:59:00

@szpal:

Azt nem kérdezed meg, hol a Fidesz programja?
Az MSZP azt is meg szokta kérdezni.
Szóval nincsenek reform-tervei se?
És ez honnan tudható? Szintén az MSZP-től?
A választásokat pedig igenis a radikálisok miatt buktuk el. De a harmadik választás lesz az igazi.

szpal 2009.05.20. 18:59:45

@efes: Morvai önéletrajza, csak hogy ne írkálj badarságokat:
www.jobbik.hu/node/5551

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.05.20. 19:00:39

@Bukowszky:
Keveset. A lehető legkevesebbet. :)

szpal 2009.05.20. 19:06:35

@Google: most nem is én vagyok a lényeg, csak szerintem sokkal több jobboldali embert el lehet vinni azzal szavazni, h. juttassunk be egy radikális pártot az EP-be, mint azzal, hogy a Fidesznek 2010-ben 2/3-a legyen. Elég buta hozzáállás a 2002-es és 2006-os kudarcokat kizárólag a MIÉP+Jobbik nyakába varrni.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.05.20. 19:14:47

@TuRuL_2k2:

"Keveset. A lehető legkevesebbet. :)"

Bérbloggerek! :)

teknős 2009.05.20. 19:17:28

@efes: Fogalmazzunk pontosan. Egy házban élnek, de külön háztartásban. Ebbe szerintem- és most rosszindulatú vagyok- elég sok minden belefér.

Úgy vélem, hogy Balóék nagyon okosan helyezkednek. Ha romlik a helyzet, a Baló család biztosította magát öt évre. Mindenki jól jár. Balóék szépen éldegélnek az asszony fizetéséből, az "igazmagyarok" pedig megkapják az igazságukat.

Ahogyan Balóné asszony életrajzát nézem vannak benne finom dolgok.

Az én családom erősen háttérbe szorult azért, mert erősen klerikális volt. Apámat csak a ferencesekhez vették fel gimibe. Balóné asszony pedig topmodell manöken anyukával rendelkezik...

teknős 2009.05.20. 19:19:34

@is: Látom erősen izzadsz, hogy eltereld a figyelmet a fő szövetségesetekről. Eddig is tudtam, hogy az MSZP sokkal inkább húz hasznot a Jobbikból.

robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2009.05.20. 19:22:15

srácok (akit érint), ugye nem gondoltátok, hogy nekem nem ugrott be ez a végtelenül logikus magyarázat?:) mármint, h akkor nem volt, most meg van esély, s ezért indulnak. a poszt ezzel kapcsolatban próbál ironikusan fogalmazni, talán nem elég közérthetően. azt viszont sajnálattal látm, hogy a vegytiszta, steril és makulátlan erkölcsű jobbiktól ilyen könnyen elnézik egyesek a következetlenséget, míg más pártoknál ugranak rá, tisztesállampolgár módjára.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.05.20. 19:27:49

@Úlfhéðinn:
Bizony, kizsákmányolt bérbloggerek vagyunk. :D

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.20. 19:28:35

@teknős:

csak a ferencesekhez, pedig topmodell anyuka szeretett volna lenni az apukád? akkor ez a ferencesség nem kis csapás lehetett! :))

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.05.20. 19:37:29

@teknős:

Sötét. Megfoghatatlan. Nyugtalanító. Ilyennek akarták, nem is várnak tőle többet. Nekünk sem kell többet tudni róla. Tipikusan az a jelenség, amin minél többet gondolkodsz, annál több kérdés merül fel. Nem érdemes belebonyolódni.

states 2009.05.20. 19:48:22

@szpal:
Nincs itt szó semmiféle nyakba varrásról, ez ugyanis színtiszta matematika. És ha arra gondolok, hogy ezek miatt a Vona-félék miatt kellett nekem ezt a két, sőt három retardált barmot néznem 7-8 éven keresztül, amint szétbarkácsolják az országot, akkor lenne egy-két ötletem Vonáék jövőjével kapcsolatban, ami egész biztos kívül esne a parlamenten...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.20. 20:34:25

@robin masters: önmagában meglepő, amikor valaki egy bármilyen politikai formációtól újat, meg tisztességet vár.

naivak.

caralho voador 2009.05.20. 20:38:42

@states: te merre jártál 2002 és 2006 táján? Milyen radikálisok miatt? Azt a két választást a Fidesz és személyesen Orbán (a kibaszott idióta személyi döntései, stb.) balfaszsága miatt veszítettük el, semmi másért. Persze nekik is könnyebb a jobbszélre fogni, mint a saját ökörségükre. Az a szomorú, hogy a jobboldali táboron belül sokan még mindig nem látják ezt be. Ők egy az egyben a kapcsolat.hu közönségének fideszes megfelelői.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.20. 22:50:10

@robin masters:
Ezzel a kommentecskével örökös tagságit váltottál a szánalmas.hu-ra. De nem csak te, hanem többen olyanok, akik többneknek tűntek elsőre. Olyan negédes, ahogy a Gödörből előmászó VBK-mámorban úszó reakciósok és libbant haverjaik összekapaszkodva fröcsögik tüdőbajos krahácsolásukat a Jobbikra. Elgondoltam, milyen lenne, ha én az egyházat érintő kérdésekben összeborulnék a fasszopó libbanttakkal, mondván, mi ateisták üssük együtt a buzista, promiszkuitásban bármilyen nemű lukba belefarkaló, egymás nemi szervét szopkodó katolikusokat. Most megígérem, a következő egyházas posztban sort kerítek eme kísérletre. Jaj, úgy izgulok, milyen hatást vált majd ki!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.05.20. 23:05:16

@caralho voador: no-no.
OV személyi döntéseit fikázni ok, de a jobbradikál azért befigyelt, és segített a ballibnek.
2002-ben a MIÉP kb. 4,9%-t kapott.
Pl. Bp. II. kerületében azért tudtak a ballibek polgármester adni 1994-ben és 2002-ben mert a MIÉP elvitt előbb 20%-t, utóbb olyan 6%-t.
1998-ban parlamentbe jutott a MIÉP, de koalaképtelen volt. Csurka hetente szerepelt a MTV-ben és rendre zsidózott egyet. Honnan vitte el az 5%-t? És mely párttal való kacsingatással lehetett csesztetni - főleg nyugaton és az US-ban - a jobboldali koalíciót?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.05.21. 00:46:05

a cigis, 2004-es kisfilm azért rossz, mert a pártjaink nem az unónak (az van a dobozon), hanem nekünk a koprósszögeink... magyar jelképet viszont mégsem tehettek éppen ők a cigisdobozra... :D

robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2009.05.21. 08:56:56

@Mr Falafel: :D azért a szánalmas.hu helyezésért lehet, hogy párbajoznunk kell még.

MTeddy 2009.05.21. 14:45:13

@TaTa86.: Elgurult a gyógyszer Tata???
A jónép meg csak nézzen utána a dolgoknak, mielőtt elkezd hőbörögni bazz. Elsőként gondolkodni, másodikként hőbörögni. Ez a helyes sorrend.
Lehet utánanézni: http://www.europarl.europa.eu/members/public/geoSearch/search.do?country=HU&language=HU
A nevek mellett ott integet egy kis szívecske. Nagy valószínűséggel Fideszes képviselő.
Véleményed természetesem bármiről lehet, de ne nagyon hangoztasd, mert kiderül, hogy tudásod meg nincs.

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2009.05.21. 16:13:41

És hogy lett a liberális, eszdéeszkistestvére fideszből "nemzeti-keresztény-polgári" erő?
Ráadásul ugyanazokkal az arcokkal?
Jobbikék azóta legalább a Kovács Dávid féle bandát kidobták a pártból...
Más szemében a szálkát... :)

nemzetiradikalis 2009.05.21. 18:44:45

Kösz ezt a blogot ez is csak megerősített benne, hogy a Fideszre ne szavazzak. Tegyétek fel a kérdést, hogy mit csinált a Fidesz az elmúlt hét évben? Elzavarta a híveket szavazni, hogy na majd most megbukik a kormány, na majd most, és????? Megbukott??? Nem.
Ja és jó lenne, ha a bukásokat végre felvállalná a fidesz és nem másra hárítaná(2002;2006).
Az meg külön vicc, hogy Morvait is kikezditek miközben a 2006os eseményekben ő többet tett a sértettekért mint a Fidesz bármelyik politikusa!
Győzzön a Jobbik!

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.21. 18:53:05

@nemzetiradikalis:

nem a jobbik elképzeléseivel van igazán baj, hanem a szavazóbázisával - akiknek meg ugye a kedvükre kell tenni, ha valamilyen pozícióba kerülne a párt

nem_kell 2009.05.21. 19:41:40

@states: "A két utolsó választást a radikálisok miatt buktuk el, milyen mentségük van erre? "
A két utolsó választáson a radikálisokra leadott szavazatokkal együtt se volt több a fidesznek, mint az mszp+szdsz koalíciónak. Tehát ez hazugság.
Orbán megint ezt sulykolja, hátha megint nem nyer...
süti beállítások módosítása