A miheztartás végett
2009. május 21. írta: robin masters

A miheztartás végett

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr261131938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 08:37:59

@Valandil:

csak épp nem ők adják a jobbik bázisát, a tömeget.

és a jobbik, ha elér valamilyen sikert, pozíciót, akor muszáj lesz e tömeg felé is gezstusokat tenni

medve2 2009.05.22. 08:44:40

@gloire: oroszország EU-tagsága nehéz ügy. Azért mégis vannak bizinyis demokratikus kritériumok, melyeknek meg kell felelni az EU-ban. Én inkább úgy fogalmaznék: a globális kihívások terén több dolog köt minket össze, mint elválaszt. Hosszú távon ennek kell érvényesülnie.

medve2 2009.05.22. 08:48:56

@Ara Jerezian:

Azt birom, amikor valaki elfelejti, mit írt: "A magyar jobboldalon sohasem volt amerikapárti hagyomány - ellentétben a cseh vagy a lengyel jobboldallal -, e téren is kéne tisztelni a hagyományt, ha már annyit vakerolunk a konzervativizmusról." Tehát nem papolsz a hagyományról?

Hát Igen, gyorsan eljutottunk a zsidókhoz, a változatásság kedvéért: " És nem értem, hogy miért kéne oroszpártinak lennie a magyar jobboldalnak, ha azt írom, hogy nincsenek meg azok a német származású zsidó szerzőkből kinőtt konzervatív elméleteknek, amelyeket néhányak itthon ültetgetni vannak szívesek? "

De kurva unalmasak vagytok!

medve2 2009.05.22. 08:51:27

@Elpet: Igen. Magyarország XX. százada többek között arra ment el, hogy a vesztes oldal választottuk szövetségesnek. Ehhez baromira értünk.

medve2 2009.05.22. 08:54:08

@Valandil: Csak ehhez kéne egy tökös EU. No meg nem ártana egy ukrán belpolitikai stabilitás is.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 09:05:30

oroszországra történelmi feladat vár. nagy harc lesz, és a mi jövőnk is ettől függ. hogy mi ez a feladat, nem merem megnevezni, mert simán kiszerkesztenek az mszp.hu-ék. ,)

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 09:10:07

@Valandil:
@medve2:

amúgy az ukránokat sem kll félteni, ha a nacionalizmus elborult, más országok kárára való kiéléséről van szó. csak nekik nincs meg hozzá a gazdasági-katonai erejük

ez az egész keleti szláv banda (nagyobb különbség van k-ny közöt mint é-d között, szerintem) tóttól meg ráctól a ruszkiig elég szörnyű bagázs

szlovének, csehek, lengyelek tudnak kompromisszumosan, tárgyalóképesen viselkedni, de a pravoszláv banda (meg az egyszem szlovák kakukkfióka) még mindig a despotizmust vallja

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 09:17:04

@Grift:

azt észre kellene venni, hogy a zsidó-amerikai tábor legalább a belül levőket tiszteletben tartja

ugyanez nem mondható el az oroszokról: adatott már ebből 40 év ízelítő

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 09:21:41

@Az Olei Hagardom terroristái:

ha oroszországot össze lehet mosni a szovjetúnióval, akkor kéretik az usát is azonosítani indiánirtó, niggergyilkoló nem régi önmagával. de mindez nem is számít.
kísérjük aggódó figyelemmel a népek krisztusának harcát. :)

Cypriánus 2009.05.22. 09:25:23

a tótok nyugati szlávok. Az egész tót hercigeskedés a magyar kuruc-dzsentri mentalitás túlhajtott előadása keleti cseh tájszólásban egy provinciális tanyasi köztársaság keretei közt.
Slota mintha egy Mikszáth regényhős lenne, csak fordítva ...(érdemes tanulmányozni a Beszterce ostromában az élősködő, "nagymagyar" voltukból megélő dzsentriket, akik éjjelente a szlovák házak alatt húzatják a cigánnynal a " fehér lóért adta el Szvatopluk országát" című nótát, -ennek a tükörképe ez az alkoholista barom.

amúgy tényleg kell az a Nabucco, nagyon. Ha bármikor ki lehet őket váltani, a Maci is megmutatja, hogy konstruktív tud ő lenni....

Amúgy nem vagyok mániákus oroszellenes, -Bizánc bukása után is jött ránk az iszlám áradat, az Új Bizáncnál is vannak sokkal rosszabbak (a katonák sapkáján is Kétfejű-sasos a bizánci címer van!)
rossz belegondolni, hogy mi lenne, ha a kínaiak megszereznék Szibériát.

Pistákom 2009.05.22. 09:28:02

Vessetek meg érte, de nekem bejön a Nagy Orosz Lélek mentalitása és itt szerintem az nyilvánul meg. Sajnálatos, hogy az orosz érdekek mentén mi magyarok mindig szopóágra szorulunk, de ez van. Ettől még nem tudok megvetéssel gondolni rájuk, nagy nemzet az orosz, ez kétségtelen. Fura helyzet, de ha kell nyilván fegyvert is fognék ellenük, de tűzszünetben szívesen iszom egy (tíz) vodkát velük. Van a vadságunkban valami transzcendens és mélyen emberi.

Lőjetek le!

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 09:30:16


ehhez az orosz videóhoz vajon mit szól a Jobbik törzsgárda?


http://podblanc.com/russian-beheading

medve2 2009.05.22. 09:31:26

@Az Olei Hagardom terroristái: Tudom, hogy baj van Ukrajnában. De azért azt tudni kell róluk, hogy az elmúlt időszakban például sajtójuk szabad, ott minden megjeléenhet, oroszországgal szemben. Aztán választásaik is szabadok, mióta elkergették Kucsmát. Az más kérdés, hogy ezeknek eredményei következtében nem teremtődött politikai stabilitás. És nyugat-Ukrajnának komoly európai hagyományai vannak.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 09:33:32

@Pistákom: "Van a vadságunkban valami transzcendens és mélyen emberi."
1.Mint a náci T4 programban ugye?
2. Inkább állati az a vadság, nem? Itt azért komoly gondok vanak az értékrendekkel...

medve2 2009.05.22. 09:36:08

@Grift: Hát.Egy volt kgb-st könnyű összemosni a Szovjetúnióval. Míg Obamát rabszolgatartónak tartani kicsit nehéz. Az USA történelmében szörnyű bűnök vannak, de mintha fejlődtek volna. Nem gondolod?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 09:36:13

@Az Olei Hagardom terroristái:
állati vadság? foszforbomba a gyerekekre, az viszont kifinomult ejrópai módi!

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 09:36:21

@medve2:

Jogos, mondjuk van is rá tendencia, hogy Ny- és K-Ukrajna távolodjon. Ez most télen is előjött a gázvita kapcsán, ha jól emlékszem. A keleti rész húzna az oroszokhoz.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 09:37:36

@Grift:

mégegyszer:
azt észre kellene venni, hogy a zsidó-amerikai tábor legalább a belül levőket tiszteletben tartja

ugyanez nem mondható el az oroszokról: adatott már ebből 40 év ízelítő

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 09:38:49

@medve2:

nem. sőt. a módszerek finomodtak. persze már nem is önmaguk ők, csak egy rafináltan megszerzett és működtetett gyarmat. persze egyszer robbanni fognak a dolgok és a két nagy nép megnevezi és elintézi ellenségeit! :)

medve2 2009.05.22. 09:40:12

@Pistákom: Az oroszok általában kifejezetten kedvesek. Én bírom őket. Kultúrájukat nagyra tartom. Viszont államberendezkedéseiket nem szeretem, külpolitikájukat főleg, mert folyamatosan korlátozni akarják hazám szuverenitását. Az amerikai mentalitást nem szeretem, kifejezetten rosszul érzem magam az USA-ban. Viszont demokráciában élnek, és én is abban szeretnék. Vagyis a velük való együttműködési hajlamomban van elvszerűség is.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 09:40:55

@Az Olei Hagardom terroristái:
a vazallusait, még szép. aztán ha kifeszülne a táborból, akkor kap a pofájára. az orosz birodalom meg nem tudjuk hogyan viselkedne, egyelőre még a szovjetúnió roncsaival kínlódnak.

medve2 2009.05.22. 09:42:10

@Az Olei Hagardom terroristái: Hát, mivel dél-kelet Ukrajna totál orosz....

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 09:42:29

@Grift: "már nem is önmaguk ők, csak egy rafináltan megszerzett és működtetett gyarmat"

Az USA? Vagy Oroszo? Mert medve e kettőről beszélt.

Te magad tudod még egyáltalán miről delirálsz?

medve2 2009.05.22. 09:43:23

@Grift: Pontosan látjuk, hogyan viselkedik. Nem fogadja el, hogy kiléptek a birodalomból.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 09:46:08

@Az Olei Hagardom terroristái:
az usa természetesen. bár ezt bonyolult lehetett felfogni. na további kellemes és sematikus rettegést kívánok, és sok boldogságot a kék-fehér barakkban. :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 09:47:48

@medve2:

így van. egy birodalom aztán pláne nem fogadja el. különösen akkor nem, ha ezeket az államokat a másik birodalom bábkormányai eveznék el az orosz érdekszférából. ez nem fog menni.

medve2 2009.05.22. 09:51:09

@Grift: Azért az mindig megdöbbent, amikor egy magyar ember megpróbálja elvitatni a tőlünk keletebbre lakóktól, hogy maguk döntsék el, melyik érdekszférához akarnak tartozni.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 09:51:19

@Grift:

azért az usa mint iraeli GYARMAT, ez azért kicsit erős
az AIPAC erejét kár lenne tagadni, de ha amerika meggondolja magát és nem ad több pénzt, paripát, fegyvert a "gyarmatosító" izrael ababn a pillanatban meg is szűnik valószínűleg

ez sokkal inkább partnerségi viszony a két állam között: az usának is bőven nagyon jó Izrael mint tüske az arabok fenekében


a jobbikot az elborult agyú szavazói fogják tönkretenni

Téglagyári Megálló 2009.05.22. 09:53:26

@medve2:

Ne keverd össze a pápát a császárral!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 09:54:56

@medve2:

dehogy vitatom, de ez a birodalmak harcában szokott eldőlni.

Cypriánus 2009.05.22. 09:55:42

amúgy én is birom a ruszkikat, csak ne itt csaholjanak majd Ukrajnát elfogyasztva Záhonynál, hanem őrizzék szépen kalasnyikovjaikkal közép-Ázsia és Szibéria határait az iszlámtól és Kínától....
amúgy lehet hogy Ukrajnát természetes törésvonala mellett ketté kéne vágni. Lényegében úgyis két ország....a keletit viheti a maci, és boldog lehet vele.
Az egykori osztrák (lengyel) orosz határ , ami a vallási törésvonalat is fedi kb. kifejezi hol .

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 09:57:21

@medve2:

lehet választani egy érzelgős don és egy hidegfejű üzleti tárgyalópartner között

én kis államként jobban örülök ha a keresztapa védelmére való kényszerülés előtt még van lehetőség partneri viszonyban tárgyalni az érdekeimről

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 09:59:44

@Az Olei Hagardom terroristái:

na ja. az arabok eleve, mohamed óta az usa ellenségei. mi másért kéne tüske a seggükbe? lol

a jobbikot az fogja tönkretenni, hogy morvai elmegy brüsszelbe és maradnak a nem túl meggyőző srácok. amúgy meg ha a komcsik eltűnnek, lelohad a széjobb rajongás és a kutya nem fog még egy ciklusban a szerényen bútorozott fejű jobbikra szavazni.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 10:06:37



egyébként kifejezetten mókás, ahogy egy ilyen niknek akarják elmagyarázni jobbikos barmok izrael disznóságait

az meg szánalmas és szomorú, hogy mindezzel ráadásul a ruszki befolyásnak való teret engedést akarják legitimálni


kedves JOBBIKOSOK, elvakult, fanatista barmok vagytok

a jobbikot a saját tömegbázisa fogja tönketenni, de ehhez maga a párt is asszisztenciát ad

Bummer 2009.05.22. 10:08:33

Hú de rossz érzés orosz katonákat látni.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 10:09:43

@Az Olei Hagardom terroristái:

azért az is tök édes, mikor valaki ezzel a nikkel amerinácionista propagandát tol! LOL

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 10:13:02

@Grift:
"na ja. az arabok eleve, mohamed óta az usa ellenségei. mi másért kéne tüske a seggükbe? lol"

ki beszélt itt vallásháborúról?

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 10:21:08


@Grift:

Morvai jobabn tette volna, ha jószándéka mellett gondol a keresztényi alázatra is, nem keveri össze akaratlanul is a tenniakarást a hiúsággal, és nem ül bele a Jobbikba - akkor tetteinek hitelét is teljes mértékig megőrizhetné

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 10:23:36

@Az Olei Hagardom terroristái:
morvai a legjobbat tette. a jobbik hátán besétál az ep-be. csuda dolgokat várok ottan tőle! :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 10:25:13

azért nem lesz kis meccs a világpolitikában a morvai-ahmadinezsád-putyin tengely!

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 10:36:10

@Grift:

no épp ez a baj, hogy a jobbik ilyenek elvárásainak kell hogy megfeleljen

de hát maguknak keresték

medve2 2009.05.22. 11:24:57

@Az Olei Hagardom terroristái: Ez így van. És ez a helyes. Da attól még lehet, hogy meberileg jobban érzed magad egy vodkás csávó mellett:-)

medve2 2009.05.22. 11:26:27

@Bummer: Hát még egy orosz katona szomszédjának lenni!

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 11:40:43

@medve2:

az amcsik felszínességével kapcsolatban (műveltségben és érzelmekben egyaránt) nincsenek illúzióim
ismertem orosz embert, de velük különösebb személyes, közvetlen tapasztalatom nincs, cak ami a történelemből meg a jelenkor híreiből eljut hozzám

ha jóhiszeműek akarunk lenni, a ruszkik durvasága betudható az érzelgősségüknek (érzelgős emberek a legnagyobb jovialitásból is könnyne váltanak durvaságba), de ez valahogy nem vigasztal a csizmatalp alatt

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.05.22. 12:43:40

Hát ez tanulságos eszmefuttattás volt.

Hogy valakinek részéről az orosz befolyáshoz tartozás lehetséges és kívánatos politikai opció legyen, azt én eddig csak a legvonalasabb, ám kihalófélben lévő moszkovita komcsi körökben tudtam elképzelni. De mindig tapasztalunk új dolgokat. Ez számomra új minőség, majd feldolgozom.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 12:53:10

@Elpet:
gyurcsányi a ruszkikkal pacsizik
a jobbikosok a ruszkikat ajnározzák

tehát mi a logikus következtetés?

bájos ez az új ébredő nemzeti(eskedő) öntudat

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 13:01:23

@Elpet:

nahát! én ilyet nem találtam a fentiek között...
segítek a feldolgozásban! nem hiszem, hogy bárki szeretne az orosz érdekszférához tartozni. más kérdés, hogy közel a medve, kár baszogatni, jó vele vigyázni. persze a másik félhez kell igazán kapcsolódni, de közben titkon szurkolni a medvének, hogy teljesítse be világhivatását és a cionista hatalmat tüntesse el. aztán lehet új és valódi európát és abban magyarországot építeni. persze már az orosz nélkül, de barátságban.
a medve erős, el fogja törni a telaviv-nyújork-párizs tengelyt.
hogy még egyszerűbb legyek, ha a világ testén cion a rák, akkor az orosz a kemó. aztán persze a kemót is le kell állítani.
na, valahogy így gondolkoznak a kegyetlen barbár medvekép finomítói. a hülye fejükkel....

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 13:13:51

@Grift:

pedig a barbár medve az barbár medve, soha nem is volt más, csak átnevezgették a dolgokat lásd pl. Cseka-GPU-OGPU-NKVD-KGB-FSzB

vagy ez, hú de civilizált népek:

http://podblanc.com/russian-beheading

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 13:25:14

@Az Olei Hagardom terroristái:
lassan meg kell hajoljak kifinomult érvrendszered előtt! :lol:

hogy te is értsed. az én koromban a ronda nő egyet jelentett a szovjet nőideállal, vagy legalábbis az általános felhozatallal. most meg a tenisz meccsek alatt markolászod magad, ha orosz nőt látsz. finomodnak, újak jönnek.
hajrá gyima, hajrá oroszország! :)))

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 13:39:51

@Az Olei Hagardom terroristái:

egyébként hogy korrekt legyek a témában:

www.liveleak.com/view?i=5b6040f836

itt a csecsenek tesznek pontot egy orosz (katona) életének végére

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 13:45:48


Ez az egész orosz meg kaukázusi bagázs borzasztóan kétes társaságnak tűnik.

Ennek kapcsán a nagy ázsiába tekintgetést meg ősmagyarkodást sem értem - ahelyett hogy örülnénk, hogy még időben kijöttünk a sztyeppéről.

Pistákom 2009.05.22. 15:32:02

@Az Olei Hagardom terroristái: Nagy hibát követsz el. Félelmet és gyűlöletet szítasz. Nemzeteket bélyegzel meg. Tudd meg: az az állat, aki a linkelt videókon látható benned is, bennem is ott él. Nem kéne etetni. Imádkozz! Isten jó.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 15:43:55

@Pistákom:

megbélyegzik azok a nemzetek(?, inkább törzsek) saját magukat:

pl. a kaukázusban mai is élő néphagyomány a vérbosszú - európában ilyet csak a bűnszövetkezetek csinálnak. kösz ilyen "népekből" nem kérek

ugye emlékszel még, mikor a zrínyin az azeri leölte az örményt (vagy fordítva, pontosan nem emlékszem, de a lényeg úgyis ugyanaz)

Gömöri 2009.05.22. 19:02:15

Ez egy humorfesztiválon készült felvétel...
Ezt leadni mint az orosz imperializmus bizonyítékát...
Hát, nem kicsit igénytelen.
Ez olyan, mintha az oroszok a Maksa-híradó alapján értékelnél a magyar politikát...
Idióták

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 19:15:26

@Gömöri:

mintha noenácik rendeznének humorfesztivált és a cikoonbéről dalolnának

de jót röhögtem

(barom)

medve2 2009.05.22. 19:31:22

@Gömöri: Téged nem zavar, min röhögnek az oroszok? Te tényleg nem érzed át a lélektanát?

Gömöri 2009.05.22. 19:37:47

Mi köze van a neonáciknak az oroszokhoz?
Miért vonsz egyenlőségjelet a neonácik és egy orosz humorshow közé? Miért gondolod, hogy egy orosz humorfesztiválon elhangzott dal a HIVATALOS orosz politika?
Csak nem valami paranoia ez?

Gömöri 2009.05.22. 19:46:37

Miért imperialisták az oroszok?
Miért imperialista az orosz politika?
Lássuk, érveid is vannak, csak csak fölmondod a leckét?

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 20:02:29

@Gömöri:

én kérek elnézést a valóságért

az oroszok ma is a szabadság, egyenlőség, testvériség jegyében vívják demokratikus békeharcukat

előre elvtársak

a magyar nemzeti radikalzmus jegyében előre Misa Maci ülepébe

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.05.22. 20:24:07

@Grift:

Nem kell, hogy segíts a feldolgozásban, pontosan értek én mindent. És továbbra is jobban vonz a nyugati civilizáció. Bizánccal barátkozni nem lehet. Vagy odatartozol, vagy meghúzod és őrzöd a határt. Ez van.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 20:25:48

draga uraim! az orosz népet és oroszországot ekézni a szovjethatalom mián, körülbelül akkora intellektuális teljesítmény, mintha a holokauszt érzelmi kötelezettségeit leszarva az mondanánk, hogy a táborokért a zsidók a felelősek, hiszen ők voltak ott. a kommunizmustól senki nem szenvedett annyit, mint oroszország. ezt talán tudomásul kéne venni.
hogy az orosz nagyhatalomnak képzeli magát? hát basszameg, az is. nagy dolog. a nagyhatalmak így viselkednek. talán be kéne szarnia a jelenleg a cionjobbosok által imádott grúziától? ahol a népszerűségi listák élén a mai napig sztalin áll? ne már! mert ugye most ez a rettentő példa. az izraeli-grúz kettősállampolgároktól hemzsegő dilettáns grúz bábkormány most egy igazi áldozati bárány ugye? ez vicces.
a feneketlen oroszgyűlölet petéit pont azok szúrták a magyar "demokráciába", akik az akkori érdekeik szerint korlátok nélkül kiszolgálták a szovjetúniót. unokáik meg virtigli konzervatívokként jelentkeznek a hatalomért. most még csak blogolnak, de megint a hatalom kell nekik. könnyen pörög a kaftán. hol vörös, hol konzi...

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 20:28:07

@Elpet:
nyugati civilizáció nem létezik, vége.

Gömöri 2009.05.22. 20:29:54

Hát, érveket nem továbbra sem hallottam. Csak egy - megjegyzem, elég hülye - paródiaszám van továbbra is.
Amúgy az Isten mentsen meg bennünket az oroszokkal való politikai szövetségtől. Nekem érveim is vannak erre. Persze nem "Bizánc". Mit keres itt Bizánc? Mi köze van Bizáncnak a mai orosz politikához?
De a beteges ruszofóbiát, meg a nívótlan propagandát se szeretem.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 20:37:14

@Grift: "draga uraim! az orosz népet és oroszországot ekézni a szovjethatalom mián"

akkor az MSzP-t miért kell ekézni az MSzMp miatt? az exügynököket miért kell bántani, ha exkgb putyin cáratyuska annyira nagyszerű?

szerencsétlen barmok vagytok

medve2 2009.05.22. 20:52:34

@Gömöri: Jellemző! Amikor nem tudsz mit mondani, hajkurászod, nincsenek érvek. Hallottál a kommunizmusról? Hallottál 1956-ról? Hallottál a Gazpromról? Hallottál Grúziáról? Moondd neked valamit az, hogy gázelzárás? Ismered a Mol részvényeinek felvásárlási történetét? Mond neked az valamit, hogy KGB? Esetleg Politkovszkaja? De érveid csak neked vannak.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.05.22. 20:58:03

@Grift:

Azért még annyira nincs vége. A Nyugat egész jól ellátja technológiával a világ többi részét, akik ezt nem is utasítják vissza. Haragszanak ugyan a Nyugatra, de a számítógépekben továbbra sem orosz mikroprocesszorok működnek. Amíg ez így van, addig a Nyugat nélkül bizonyos dolgok nem mennek. Persze le lehet mondani ezekről, mint ahogy sok mindenről.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 21:00:53

@Elpet:
ó, a technológia nem civilizáció.

elfelejtette 2009.05.22. 21:04:14

@Elpet: Keleti vs. nyugati civilizacio nem csupan technologia kerdese, de en sem temetnem meg a nyugatit. Tulelt mar sokmindent.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.05.22. 21:09:07

@Grift:
@elfelejtette:

Ó nem. Létezik civilizáció másfajta technológiával is. Csak épp szemmel láthatólag mindenki nagyon szereti használni a hanyatló Nyugat technológiáját, előállítani pedig nem tudja. Amíg ez így van, addig a Nyugat diktál, tetszik - nem tetszik. Ahogy most is.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 21:11:30

@Grift:

én még mindig inkább a nyugatra szavazok, ahol megszülethetett a demokrácia, a humanizmus

nem az ázsiai despotizmusra ami mai napig virágzik Minszktől Phenjanig

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 21:14:33

@Elpet:
nem érted. a nyugat ateista. az ateizmus nem civilizáció. a technológia az informatikusok istene. hatalma efemer... :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 21:16:04

@Az Olei Hagardom terroristái:
a demokrácia hülyeség a humanizmus istentelen. a diktatúra, na az a valami! :)

Francois Pignon 2009.05.22. 21:17:02

@Grift: Hát ez elég LOL

Az egykori kommunista országok többsége elég komoly erkölcsi kihívásokkal küszködik.
A moralitás területén meg sem közelítik még a nyugatot.

Lehet hogy a nyugat kényelmes, de stabil és működik.

Gömöri 2009.05.22. 21:18:56

@medve2:
Hallottál a keresztes háborúkról?
Az indiánok kiirtásáról?
A holokausztról?
Hirosimáról, Vietnámról? No és Irak, Afganisztán? Az emberi jogok sárbatiprása a Baltikumban?
Logikád alapján ezek szerint ezek lennének a Nyugat attributtumai?
Mert én nem hiszem...

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 21:18:57

@Francois Pignon:

a volt komcsi országok még keresik a moralitást, a nyugat legyőzte.

Francois Pignon 2009.05.22. 21:19:15

@Grift: Ja, szerinted Amerikában vagy Oroszországban magasabb a hívők arány? ;)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 21:21:12

@Francois Pignon:
lol a kérdés ravasz! az amerikai "hívők" hülyék. az orosz lélek a tételes hit nélkül is igazul! :))))

Francois Pignon 2009.05.22. 21:24:24

@Grift: Hehe, mindent meg lehet magyarázni, ugye? ;)))

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 21:25:29

@Francois Pignon:

azért ehhez az is hozzátartozik, hogy mennyire erős, következetes a hite azoknak akik hisznek (vagy azt mondják/gondolják magukról)

elfelejtette 2009.05.22. 21:26:08

@Grift: Az ateizmus meg bizonyulhat eletkepesnek. Anno a monoteista vallasok is csufosan szerepeltek az osiekhez kepest (pl. Egyiptomban az Aton kultusz), aztan tessek, parszaz, illetve egy-ket ezer ev, es egyeduralkodova valtak, es mostanaban kezdett csak felfesleni. Nem biztos, hogy a monoteista vallasra epulo allamrendszert nem valtja fel elobb utobb valami mas. Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy a mostani ateista-demokrata-multikulti lesz az, de ki tudja.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 21:27:25

@elfelejtette:
Az ateizmus meg bizonyulhat eletkepesnek.
nem!

Francois Pignon 2009.05.22. 21:29:20

@Az Olei Hagardom terroristái: Az USA egy nagyon erősen hagyománytisztelő ország, ezt kár tagadni. A hitéletük is a történelmükben gyökerezik. És felületesnek éppen nem nevezném. Ezt persze könnyű rásütni bármilyen hitgyakorlóra, de nem érdemes ebbe belemenni.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 21:32:56

@Francois Pignon:

megfordulva mindkét (sőt mindhárom) partján az országnak, csak bizonyos mértékig tudok ezzel egyetérteni

elfelejtette 2009.05.22. 21:35:47

@Grift: Ezt nem te vagy en dontjuk el, hanem a tortenelem.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 21:35:53

@Francois Pignon: "A hitéletük is a történelmükben gyökerezik."

a hitélet a hitben gyökerezik. ha a történelemben, akkor manír. és páncél. de felszín.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.22. 21:37:20

@elfelejtette:
ebben nem a történelem dönt. legfeljebb regisztrálja az eseményeket. :)

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 21:39:09

@Grift:

na ebben egyet tudok érteni, amennyiben istenhitről van szó

persze attól függ mit értünk hit alatt - nem feltétlen istenhitre kell gondolni

elfelejtette 2009.05.22. 21:40:38

@Grift: Hat jo, velem lehet beszelni, bar en is ateista vagyok. Szerencsere kiskoromban megkereszteltek, remelem, igy kompatibilis vagyok a jovovel. :)

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 21:44:13


angolul értőknek ajánlom:


http://rewtube.com/the-century-of-the-self-episode-4/


jó szórakozást

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.22. 21:46:07



Jaaj-jaaj eszt a fihtesznyaló, jobbikhrettheghő Hreakciót hotty kicenhzúházta a fihtesz

:)

http://fidesz.hu/index.php?Cikk=134035

süti beállítások módosítása