Hajrá, buzik!
2009. szeptember 05. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Hajrá, buzik!

  Ezt a Meleg Méltóság Menete dolgot sohasem értettük. Az egy dolog, hogy valaki homár. Feltételezésünk szerint senki nem jókedvében lesz homár - legalábbis nekünk már volt néhányszor jó kedvünk, de egyszer sem lettünk azok -, biztos egy csomó macera is van a dologgal, meg tényleg szar lehet, ha az embernek nincs kedve csajozni, de hát nekik ezt dobta ki a gép. Éljenek együtt vele, találkozzanak melegbárokban, ismerkedjenek melegportálokon, olvassanak melegújságot, érezzék jól magukat, és persze munkaidőben szolgáljanak ki minket a cipőboltban, fordítsanak ógörög költőket, vigyenek haza a taxijukkal, ha nagyon részegek vagyunk, és írjanak jó cikkeket menő lapokba. Ehhez az évenkénti szerencsétlen parádéhoz azonban nincs sok értelme ragaszkodni.

 Ezzel egyébként, amennyire tudjuk, a magyar melegek többsége is egyetért. Így a meneten csak egy-két szervezetük vesz részt - egy-két száz meleg, illetve egy-két száz ifjú humanista, ifjú kommunista meg ifjú feminista (hogy e köröknek mekkora a közös halmaza, abba most ne menjünk bele).

  Ráadásul egy ilyen pride-menet unalmas is, szar a zene, tikkasztóak a beszédek, kiszámítható a koreográfia, és még túl sokáig is tart az egész. Sokkal jobb lenne, ha mondjuk százméteres síkfutást rendeznének tollboában, fél perc alatt véget érne az egész.

  (Mellesleg az is unalmas, hogy manapság a médiában, filmekben, könyvekben már csak egyetlen cselekedet számít hősiesnek, mondhatni férfiasnak: ha a főszereplő szembenéz saját homokosságával, és nyíltan vállalja azt. Ha bárki bármilyen, az nevetséges, kivéve, ha meleg, mert az menő. De ez már messzire vezet, úgyhogy hagyjuk, mindenesetre ne menjünk moziba, az új Woodstock-filmet meg pláne ne nézzük meg, és a buzi cowboyokat is kerüljük.)

  A buzulás persze alapvető emberi jog, éppen olyan, mint az amatőr borászkodás vagy az internetes stratégiai játékok iránti rajongás, viszont marhára magánügy, ostobaság közügyet csinálni belőle. Harminc éve még esetleg lehetett valami értelme, na de most? Kit érdekel?

  Ám attól, hogy valaki ostoba, unalmas és értelmetlen dolgot csinál, még békében kell hagyni, amíg nem veszélyeztet másokat. Ha pár száz ember mindenképp fel akar vonulni az Andrássy úton, tök mindegy, hogy miért, azt nincs jogunk megakadályozni, és nekünk speciel kedvünk sincs. Nem mindegy? Ha vonulni akarnak, hadd vonuljanak. Ha azonban valaki erőszakkal meg akarja őket akadályozni ebben, azt nem szabad hagynunk - nagyjából erről szól a demokrácia, ami ugyan szar, de aminél eddig csak szarabb volt.

  Persze, ismerjük az ellenérveket: kiskorúak veszélyeztetése, nemzethalál, erkölcstelenség, megbotránkoztatás stb.

  Ezek azonban baromságok.

  A kiskorúakat nap mint nap jobban veszélyezteti az, amit a 7-es buszon vagy a tévében látnak, mint néhány exhibicionista hülye vonulása. Ha nem hiszik, szálljanak fel a 7-es buszra vagy kapcsolják be a Bebe tévét. Biztosak vagyunk benne, hogy még senki nem lett buzi amiatt, hogy elvonult előtte a Meleg Méltóság Menete. Ha meg ettől félünk, arra a húsz percre vigyük el onnan a gyereket, igazán ki lehet bírni. Nagy ez a város.

  A születésszám sem attól esett vissza, hogy túl sok lett a buzi, hanem attól, hogy a heteroszexuális párok gyávák/lusták/kényelmesek vállalni legalább három gyereket. Az évi egyszeri buziparádé és a népességfogyás között nyilvánvalóan nincs oksági kapcsolat. A demográfiai katasztrófa megoldása nem a buziverés, hanem a dugás. Nagyon sajnáljuk, ha ez utóbbi nem megy egyeseknek, de az emiatti frusztrációt nem a melegmanókon kéne leverni

   Ami meg az erkölcstelenséget illeti: való igaz, hogy a történelmi egyházak bűnnek tekintik a homoszexuális kapcsolatot (nem magát a homoszexuális hajlamot), viszont azt egyetlen keresztény egyház sem hirdeti, hogy a buzikat meg kell dobálni kővel. Sőt, az alaptanítás tudomásunk szerint mégiscsak az, hogy minden embert szeretnünk kell, még a buzikat is. Még akkor is, ha Bibliát dörgölnek a faszukhoz - az ítélkezés ugyanis nem a mi dolgunk, arra elég nagy apparátust tart fenn a Főnök, legalábbis a Jelenések könyve szerint. Megjegyzendő egyébként, hogy a rózsaszín tangás tagozat elenyésző kisebbséget jelent a buzgártársadalmon belül, a homik többsége egyáltalán nem sérti a „közerkölcsöt”. (Szerintünk egyébként sokkal durvább, amit a deszkások művelnek az Erzsébet téren minden nap, mint bármilyen buzimenet, de ez privát vélemény.)

  Szóval a Meleg Méltóság Menete hülyeség - még a homik szempontjából is, hiszen semmivel nem viszi előrébb az ügyüket, bármi legyen is az -, megdobálni, szétfütyülni, megverni a résztvevőket azonban még nagyobb hülyeség, emellett minden valamirevaló vallás szerint bűn is. Az biztos, hogy nem lesz tőle kevesebb a buzi, és még az a piszok Gyurcsány, meg a haverja, a Bajnai sem fog előbb eltakarodni. Szegény melegeken leverni a frusztrációnkat olyan jellegű primitívség, mint amikor az ember valami nagy hivatal kapujában a nyomorult portással ordítozik, mert lassú az ügyintézés.

  Ráadásul van egy alkotmányunk, meg vannak alkotmányos alapelveink, amelyek biztosítják a homároknak a szabad parádézás jogát - ugyanúgy, ahogy remélhetőleg nekünk is biztosítani fogják a jogainkat, amikor végre megtartjuk régen tervezett tüntetésünket a háromnegyedes nadrágok ellen. (És ahogy egyébként a gárdistáknak is biztosítani kéne, hogy üldögélhessenek a fűben, meg a neonáciknak is, hogy valami eszement tömeggyilkosra emlékezzenek.) Nem kéne hagyni, hogy egy kisebb-nagyobb csoport, vagy akár a többség megmondhassa, hogy ki mikor hova vonulhasson. Volt már ilyen, és az kurvára nem volt jó.

  Mi a buzikkal vagyunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr171359200

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az Én pride-om 2009.09.07. 12:34:43

Igen, kint voltam. Vagyis mégse. Kint is voltam meg nem is. Ok akár lehetett volna a felvonulásra, de a körülmények és a budapesti pride mikéntje ezt nem teszi lehetővé. A gay pride ahogy a nevében is van egy vidám ünnep kéne hogy legyen. Nem az. Nag...

Trackback: Népi írók, urbánusok, konzervatívok, emberek - A Bertalan-rendszer; Erdély 2009.09.06. 11:25:42

1. ábra Most fog elkezdeni bonyolódni a továbbgomb után.  2. ábra   A nép se nem jobb, se nem baloldali. Va...

Trackback: Buziadó...? 2009.09.05. 13:19:33

Óóó, bazmeg, felvillant a sötétség..."A Magyar Önvédelmi Mozgalomnak az a véleménye, hogy a lehúzott redőnyök mögött sem magánügy a szexuális perverzió. Az egyneműek kapcsolatából nem születik utód, a magyar jövő elhal. Ezért visszatérünk 2006-os ...

Trackback: Nem értem! A Melegek Menetét főleg nem! 2009.09.05. 13:11:48

Nem értem a melegeket. Nem értem miért kell maguk ellen bőszíteni a társadalmat. Minek kell rázniuk magukat az Andrássy úton, szeptember 5-én, de leginkább azt nem értem: EZT MIÉRT ENGEDIK???Tudom: Joguk van hozzá. Tudom: Demokrácia van.De akkor is? Mi...

Trackback: Mocskos nektarin! 2009.09.05. 12:38:14

calam és vincemate írása Kezdjük rögtön az elnevezéssel. Egyesek - és jól tudjuk, kik - a politikai korrektségre hivatkozva „kopasz barack”-nak nevezik ezeket, és mindenkit igyekeznek lejáratni, aki nem megy bele álszent játékukba. Pedig mi...

Trackback: Büszke vagy? 2009.09.05. 12:27:59

Az elmúlt néhány napban szinte mindenki fontosnak érezte, hogy hangot adjon véleményének a meleg kulturális hét, és az azt lezáró felvonulás kapcsán. Elkerülhetetlen, hogy itt is szóba kerüljön. A Gay Pride története a New York-i Christopher Stree...

Trackback: Ki lesz itt büszke? Szomorú parádé. 2009.09.05. 11:50:06

Kezdeném azzal, hogy beszámolok a szexuális életemről.  Én a magam részéről a nők iránt romantikusan vonzódó, monogám heteroszexuális beállítottságú feltűnően jóképű férfi vagyok. Ezen állításomat egykor édesanyám, ma a feleségem bármikor biz...

Trackback: Buzifeszt? Leszarom! 2009.09.05. 10:56:52

Igazából rendkívüli módon leszarom a melegfelvonulást. Ha úgy látják jónak, vonuljanak. Vagy megdobálják őket, vagy nem. Az sokkal jobban felháborít, hogy a rendőrök fogják eldönteni, hogy mi minősül a közízlés megsértésének. Azok, a zömében ostoba f@...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.T. - törölt (törölt) · http://www.metacafe.com/watch/2123225/ 2009.09.05. 13:17:30

Buji Ferenc

A HOMOSZEXUÁLIS PROPAGANDA


A hagyományos értékek, sőt általában az értékek, bizonyos tekintetben pedig maga az értékeszme elleni támadás egyik igen fontos vonala a nemiség mentén húzódik. Aki az eseményeket nagyobb intervallumban szemléli, láthatja, hogy a hagyományos nemi erkölcs bástyái egymás után esnek el. A hatvanas és hetvenes évek egyértelműen a heteroszexualitás jegyében telt el: minden nem büntetendő formáját – egészen a promiszkuitásig bezárólag – normálisként és természetesként igyekeztek elfogadtatni. Az úttörő szerepet ebben a beat-nemzedék hippimozgalma játszotta. Úgy látszik azonban, hogy a heteroszexualitás területén a lázadási lehetőségeket kimerítették. A nyolcvanas és a kilencvenes évek egyértelműen a homoszexuális propaganda korszaka, sőt valószínű, hogy szükség lesz még a következő évezred első évtizedére is ahhoz, hogy e területen is ledőljön az összes tabu.

A homoszexuális propaganda hatásmechanizmusának megértéséhez tisztáznunk kell, hogy a homoszexualitásnak tulajdonképpen három formája létezik: az öröklött, a szerzett és az elsajátított homoszexualitás. Vizsgáljuk meg most ezeket röviden.

(Az öröklött homoszexualitás) Ami az öröklött homoszexualitást illeti, e kategóriába döntően, ha nem kizárólagosan azok tartoznak, akikben nincs összhang a belső nemi természet és a külső nemi jelleg között. A homoszexuális párkapcsolatokban ezek magától értetődően nem a saját nemüket fogják képviselni, hanem az ellenkezőt: a férfi–férfi viszonyban a női szerepet játszó férfit, illetve a nő–nő viszonyban a férfi szerepet játszó nőt.

(A szerzett homoszexualitás) E párok fennmaradó tagjai, vagyis a homoszexuális kapcsolatokban férfi szerepet játszó férfiak és női szerepet játszó nők esetében nincs szó öröklött rendellenességről, hiszen az adott férfi férfias, az adott nő pedig nőies. Mivel nemi konstitúciójuk nem különbözik a normális szexuális kapcsolatot folytatókétól, annak oka, hogy e férfiak és nők mégis a saját nemükhöz tartozókban keresik nemi kiegészülésüket, a modern lélektan szerint nem lehet más, mint a gyermek és az ellenkező nemű szülő közötti koragyermekkori kapcsolat bizonyos zavarai. Ezt tehát szerzett homoszexualitásnak nevezhetjük. Itt azonban egy komoly megszorítást kell tennünk: e második kategóriában nőket csak elvétve lehet találni. Ennek roppant egyszerű magyarázata van. A szerzett homoszexualitással rendelkező férfiak ugyanis vagy egy túlzottan szoros anya–fiú kapcsolat, vagy egy normális, de a fiú részéről pszichésen rosszul feldolgozott anya–fiú kapcsolat miatt keresik nemi kiegészülésüket a férfiak között (ez utóbbi esetben itt kénytelenek vagyunk a homoszexualitás okaként egy közvetett öröklött tényezőt felvetni). Ami a nőket e kategóriában a homoszexualitás felé terelhetné, az az apa–leány kapcsolat lenne, ez azonban rendszerint sokkal kevésbé szoros, s így sokkal kisebb az esélye annak, hogy a homoszexualitás irányába tereljen, mint az anya–fiú kapcsolatnak. Mindenesetre a homoszexualitás imént említett két kategóriáját tulajdonképpen olyan elemi csapásként – s ugyanakkor olyan abnormalitásként – kell felfognunk, amelyről az adott személy nem tehet. Éppen ezért a homoszexuális propaganda számára csak annyiban érdekesek ezek, amennyiben normálisként mutatja be őket. Az eddigiekből azonban mindenkinek világossá válhatott, hogy ezek semmiképpen nem tekinthetők normálisaknak: az öröklött homoszexualitással rendelkezők azért nem, mert külső és belső nemi természetük nincs összhangban, a szerzett homoszexualitással rendelkezők pedig azért nem, mert eredeti nemi orientációjukat a koragyermekkori kapcsolatok gátolták. Ez utóbbiak egyébként – éppen e gátlás természete miatt – nem az azonos neműekhez vonzódnak, hanem az ellenkező neműekkel való nemi kapcsolattól irtóznak, s ez kergeti őket az azonos neműek karjaiba. Az első kategóriába tartozók között a domináns tendencia viszont nem az ellenkező neműektől való irtózás, hanem a saját neműekhez való vonzódás – és ebből fakad az ellenkező neműektől való tartózkodás.

Mintegy átvezetésképpen a harmadik kategóriához, érdemes megjegyezni még ezzel a két első kategóriával kapcsolatban, hogy az öröklötten homoszexuális férfiak döntő többségének párja a szerzett homoszexualitással rendelkező férfiak közül kerül ki, tekintve, hogy saját kategóriájukban nem találhatják kiegészítésüket (ott ugyanis csak nőies férfiak vannak). A nők esetében viszont ez magától értetődően csak erősen korlátozott mértékben lehet így (hiszen ezek száma – mint arra rámutattunk – elenyésző): az öröklötten homoszexuális nők többsége ugyanis már a harmadik kategóriából, az elsajátított homoszexualitással rendelkező nők közül kénytelen kiválasztani a párját. Miután azonban ez utóbbi nők – mint majd látni fogjuk – nem valódi homoszexuálisak, hanem biszexuálisak, a női homoszexualitásra a férfi homoszexualitással ellentétben sokkal kevésbé jellemző az együttélésben megnyilvánuló tartós párkapcsolat. A homoszexuális nők kapcsolatai inkább csak rövidebb-hosszabb ideig tartó kalandok. Tartós homoszexuális kapcsolat inkább a férfiak között jön létre, éspedig a két első kategóriába tartozó férfiak között.

(Az elsajátított homoszexualitás) E két első kategóriába tartozó homoszexuálisok aránya az össznépességhez viszonyítva aránylag kicsi, néhány százalék, de semmiképpen nem éri el még együttvéve sem az öt százalékot. És meg kell mondanunk, hogy ezek számát semmiféle propaganda nem is tudja növelni. A homoszexuális propaganda kizárólag a harmadik kategóriába tartozók, az elsajátított homoszexualitással rendelkezők számát képes befolyásolni. Egy normális, vagyis tradicionális normák szerint rendeződő társadalomban ezek száma hozzávetőlegesen zéró. Ahol ugyanis tisztában vannak azzal, hogy a homoszexualitás abnormális dolog, ott az embereknek nem jut eszükbe homoszexuális kalandokba bocsátkozni. Kalandokat említünk, mert mint ahogy már utaltunk rá, e kategóriába tartozó homoszexuálisok csupán „műkedvelő” homoszexuálisok. Tulajdonképpen nem is homoszexuálisak, hanem biszexuálisak, vagyis éppúgy hajlandók homo-, mint heteroszexuális kapcsolatra lépni. Eredendően ezek persze heteroszexuálisak, viszont a homoszexuális propaganda hatására – az „örömelv” és a „miért ne”-elv alapján – mintegy megpróbálkoznak a homoszexuális kapcsolattal is. A propaganda feladata itt tehát az, hogy – normálisként, sőt modernként bemutatva a homoszexualitást – lerombolja azokat az erkölcsi és emberi gátakat, amelyek ezeket az eredendően heteroszexuális személyeket visszatartották a homoszexuális kapcsolattól. De más miatt is ők a homoszexuális propaganda kedvencei, éspedig azért, mert tulajdonképpen elvtelenek (azaz szabadelvűek), helyesebben csak az örömelvnek engedelmeskednek. Ahogy ugyanis a heteroszexuálisok rigorózus ragaszkodását ellenkező nemű partnerükhöz túlhaladandó ódivatú beállítottságnak bélyegzik, éppúgy – ha igazán következetesek lennének – a valódi homoszexuálisok (első két kategória!) rigorózus ragaszkodását ugyanazon nemű partnerükhöz túlhaladandó ódivatú beállítottságnak kellene bélyegezniük – hiszen a valódi homoszexualitás éppen olyan „morális rigolya”, mint a heteroszexualitás. Hogy ezt mégsem teszik, ennek taktikai okai vannak, ami viszont egy átfogó stratégia keretébe ágyazódik. Mert tévedés ne essék: nem homoszexualizálni akarják az embereket, hanem azt az embertípust akarják megformálni és elterjeszteni, amelyik számára a homoszexuális kapcsolat ugyanazt jelenti, mint a heteroszexuális kapcsolat; azt az embertípust, amely már nem tud értékbeli különbséget tenni, mert nem is látja a különbséget; azt az embertípust, amely kizárólag az „örömelv” alapján tájékozódik a világban; azt az embertípust, amelynek korlátlan manipulálását nem akadályozzák holmi elvek, tabuk vagy morális rigolyák; azt az embertípust, amelyiknek már nincs tartása.

Ahogy a második kategória vizsgálatánál jelentős különbséget találtunk a férfiak és a nők között, úgy itt is tapasztalható bizonyos különbség. Arról van szó, hogy a homoszexuális propaganda a nők esetében termékenyebb talajra hullik, mint a férfiak esetében. A férfi ugyanis nemileg sokkal polarizáltabb és differenciáltabb, mint a nő. Ezt úgy is meg lehetne fogalmazni, hogy a férfi sokkal inkább férfi, mint amennyire a nő nő. Világosan kitűnik ez abból, hogy két normális szexuális beállítottsággal rendelkező férfi között mindig sokkal nagyobb nemi taszítás érvényesül, mint két normális szexuális beállítottsággal rendelkező nő között. Bárki megfigyelheti, hogy minden homoszexuális, sőt homoerotikus vonzalom nélkül nők – különösen tizenéves lányok – az utcán kéz a kézben sétálnak, a buszon egymás ölébe ülnek, szorosan összebújnak. Ilyen testi érintkezés a fiúk vagy férfiak között gyakorlatilag nem figyelhető meg, s míg a barátnők igen gyakran megcsókolják egymást találkozáskor vagy elváláskor, a barátok között ilyet csak a legritkább esetekben lehet látni. A férfi rendszerint szégyelli, ha egy másik férfit nyilvánosan arcon kell csókolnia. Ráadásul a nők homoszexuális kapcsolata – a nők általános gyengédségigényének megfelelően – inkább „soft”, míg a férfiaké „hard” típusú eljárásokra támaszkodik, ami ismét csak a nők számára teszi könnyebbé ilyen kapcsolat kialakítását: a férfiak durvasága vagy éppen „gyorsasága” miatt kielégületlen nőket a gyengédség utáni vágy egyre gyakrabban hajtja más nők karjaiba (ehhez hasonló motivációs szempontok viszont a férfiaknál fel sem merülhetnek). A homoerotikus vonzalom és a homoszexuális „aktus” között a nő esetében sokkal kisebb a távolság, mint a férfiak esetében, s ilyen módon a férfinak az egyikből a másikba átlépni sokkal nehezebb, mint a nőnek. És ez ad magyarázatot arra, hogy miért több a férfiak között a homoerotikus kapcsolat, mint a nők között: a férfiak kapcsolatai ugyanis gyakran megmaradnak a szexualitás nélküli erotikus vonzalom síkján (mint S. Freud és W. Fliess viszonya), míg a nők aránylag könnyen átjutnak az erotika síkjáról a homoszexualitás síkjára.

A homoszexualitás deviáns, vagy ami ugyanaz, perverz, vagy ami ismét csak ugyanaz, aberrált volta (mindhárom kifejezés azt jelenti, hogy „a rendestől eltérő”) igazán akkor tűnik elő, ha belegondolunk abba, hogy homoszexuális kapcsolat tulajdonképpen nincs is. Mert határozottan ki kell jelentenünk, hogy homoszexuális kapcsolat tulajdonképpen nincs! Kizárólag heteroszexuális kapcsolat van. Hogy heteroszexuális kapcsolat minden nemi viszony prototípusa, azt éppen a homoszexuális kapcsolat mutatja: itt ugyanis – legalábbis az igazi homoszexuális kapcsolatban (első két kategória!) – az egyik fél mindig kénytelen felvenni a női szerepet, míg a másik a férfi szerepet, s egyúttal a nemi dominanciák is megjelennek: a férfi avagy a férfit játszó nő a domináns, míg a nő avagy a nőt játszó férfi a passzív. Ilyen módon a homoszexuálisok mindig kénytelenek úgy csinálni, mintha heteroszexuálisok lennének – ugyanis minden nemi kapcsolat és vonzás alapja a nemi sarkítottság, ami viszont szükségképpen a férfias és nőies jelleg feszültségében fejeződik ki. Ez egyúttal arra is rávilágít, hogy a homoszexuális kapcsolat nem mint homoszexuális abnormális, hanem mint heteroszexuális! Ezek szerint a heteroszexuális kapcsolatnak két fajtája van: a normális heteroszexuális kapcsolat és az abnormális heteroszexuális kapcsolat. A normális heteroszexuális kapcsolat a férfias férfi és a nőies nő, míg az abnormális a férfias férfi és a nőies férfi, illetve a nőies nő és a férfias nő között jön létre. Ez természetesen a három kategóriánk közül csupán az első kettőre – a „valódi homoszexuálisokra” – igaz, azokra, akiket nem pusztán az örömelv mozgat, hanem akiket a nemi vonzás is befolyásol. Ellenben azt a kapcsolatot, helyesebben azt a kalandot, amelyet csupán az örömelv határoz meg, joggal nevezhetjük egy olyan autoszexuális kapcsolatnak, amelyben a nemi polarizáltság mozgató szerepét teljes mértékben az örömelv – a kielégülés keresése – foglalja el, akárcsak az autoszexualitásban (szeretnénk hangsúlyozni, hogy autoerotika nincs, csak autoszexualitás van, ugyanis az erotika minden formája feltételez valamilyen lelki viszonyt).

Írásunk elején utaltunk arra, hogy míg a hatvanas és hetvenes éveket a heteroszexualitás jellemezte, a nyolcvanas–kilencvenes évek, valamint az elkövetkezendő évszázad első évtizede még a homoszexualitásé lesz. De vajon az ezután következő évtizedek szexuális forradalma minek a jegyében fog zajlani? Nem kell különösebb prófétai tehetség annak előrelátásához, hogy a hagyományos nemi értékeknek – vagy ahogy ők nevezik: tabuknak – melyek azok a bástyái, amelyekre a támadó erők legközelebb megpróbálják kitűzni a zászlójukat: az egyik minden bizonnyal a vérfertőzés (incesztus) lesz, míg a másik az ember és állat közötti nemi kapcsolat (szodómia). Nyilvánvalóan ezek legitimizálásáért síkraszállni ma még elképzelhetetlen, viszont az események logikája kétségtelenül ebbe az irányba fogja hajtani a ma még homoszexuális propagandistákat. Ha ugyanis az örömelvet alkalmazzuk, amely szerint mindenkinek jogában áll úgy élvezni, ahogy tud (feltéve, ha ezzel nem árt senkinek), akkor az, hogy a szodómia polgárjogot nyerjen, tulajdonképpen semmiféle akadályba nem ütközik. Hiszen nem árt senkinek! Tán még az állat is élvezi. E pillanatban a szodómia még ritka, de ha a megfelelő propaganda hatására a szodómiával kapcsolatos „természetellenes” ellenérzéseket sikerül kiküszöbölni, akkor egyre többen fognak az állatokkal való nemi kapcsolat útjára térni. Elvégre miért ne, ha egyszer jól esik? S csakugyan, ha kizárólag az örömszerzés és a nem-ártás elvét alkalmazzuk – mint ahogy a homoszexualitás esetében is –, akkor a szodómia a heteroszexualitáshoz képest pusztán csak más. Sőt a szodómia haladottabb formáiban esetleg tartósabb együttélés is kialakulhat (különösen magányos férfiak és nők esetében). Innen már csak egy lépés, hogy megjelenjék az igény a kapcsolat törvényesítésére, amelynek kiharcolása újabb nemes feladat elé állítja majd propagandistáinkat. Mert miért ne?... És szóról szóra ugyanezt mondhatjuk el a vérfertőzés vonatkozásában is.

Nem minden jelentőség nélküli, hogy a szexuális forradalom kérlelhetetlen propagandistái, akiknek figyelme egészen a homoszexuálisok gyermek-örökbefogadásáig kiterjed, miért feledkeznek meg az egyik legmasszívabb szexuális taburól: a többnejűségről (poligínia). Ugyanis komoly jelentősége van annak, hogy miért éppen a többnejűség, ez a valóban hagyományos tabu az, amelynek ledöntése érdekében egyetlen szót sem lehet hallani. A többnejűség tiltása ugyanis mind vallási, mind pedig jogi alapon teljesen indokolatlan, sőt tarthatatlan. És mégis, propagandistáinknak eszébe sem jut, hogy szavukat felemeljék a szabadság e korlátozása ellen. Aligha járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy ennek oka a többnejűség erősen patriarchális jellegében keresendő, és a patriarchális szemlélet erősödését a modern kultúrában éppen propagandistáink kívánják a legkevésbé. A többférjűségért (poliandria) alighanem szívesen felemelnék a szavukat, viszont jól tudják, hogy a többférjűségért való harc nem volna elválasztható a többnejűségért való harctól – s ugyanakkor azt is tudják, hogy a többférjűségnek semmiféle perspektívája és vonzereje nem lenne a modern világban, ellenben a többnejűség lehetőségét sokan kihasználnák. A liberális elvekből kiindulva tehát nagyon is indokolt lenne a poligámia érdekében harcot indítani, hiszen ennek – a homoszexuális házassággal ellentétben – még vannak hagyományos gyökerei is (a többférjűségnek is!). Hogy ezt mégsem teszik, az éles fényt vet a közvélemény mélységesen manipulált voltára. Ugyanis témává csupán az lesz, amit témává akarnak tenni. És vannak dolgok, amelyeket, úgy vélik, jobb nem bolygatni, s amelyekről jobb bölcsen megfeledkezni.

Annak, hogy a többnejűség törvényesítése semmiképpen nem szolgálná propagandistáink céljait, van azonban egy másik oka is: tudniillik az, hogy az kiemelné a férfi és a nő természete közötti különbséget. Márpedig propagandistáink egyik célja éppen e különbség eltörlése lehetőleg minden területen. Ennek a jegyében zajlik a másság liberális kultusza, és ennek a jegyében zajlik az a folyamat is, amely lehetőleg mindent uniformizálni és standardizálni kíván. Éppen ezért szeretnénk itt rámutatni a férfiúi és a női természet különbözőségére, éspedig egy olyan területen, amelyen eddig azt – legalábbis tudtunkkal – még nem vizsgálták: a féltékenység területén. A férfiúi és a női féltékenység között ugyanis alapvető különbség van. Ez a különbség, éppen mert alapvető, nem pusztán mennyiségi, noha mennyiségileg is kifejeződik: a féltékenység sokkal jellemzőbb a férfiakra, mint a nőkre. Ez azonban abból fakad, hogy a férfiúi és a női féltékenység között minőségi különbség van. A nők ugyanis csak akkor féltékenyek, ha erre nekik a férfiak okot adnak magatartásukkal. Nem így a férfiak! A férfiúi féltékenység bizonyos értelemben ok nélkülinek nevezhető, amennyiben oknak kizárólag a nő féltékenységre okot adó magatartását tekintjük. Jól tudjuk azonban, hogy ok nélkül nem történik semmi. Ilyen módon a férfiúi féltékenységnek is megvan a maga oka. Hogy ezt az okot felfedezhessük, érdemes megfigyelnünk, hogy a férfiak – még akkor is, ha okuk lenne rá – csak elvétve féltékenyek arra a másik férfira, akit ők mutattak be feleségüknek. Pedig a férjek felszarvazói elsősorban ezek közül kerülnek ki. Az eset többnyire úgy szokott történni, hogy már mindenki tud a viszonyról, csupán a férj nem, noha a flörtök gyakran a szeme előtt zajlanak. A nők az ilyet rögtön észreveszik férjükkel kapcsolatban, s ilyen módon őket sokkal nehezebb orruknál fogva vezetni, mint a férfiakat. A férfiúi féltékenységnek, a híres „zöld szemű szörnyetegnek” az okát tehát nem itt kell keresnünk. A férj szemében viszont gyanús a feleség minden olyan férfiismerőse, aki nem az ő, vagyis a férj révén került kapcsolatba a feleséggel. És ezek között is különösen azok a gyanúsak, akik a feleséget már azelőtt ismerték, mielőtt a férj megismerte volna. De nem kerülnek sokkal kedvezőbb elbírálás alá azok a férfiak sem, akik már a férj és a feleség megismerkedése után, de nem a férjen keresztül ismerkedtek meg a feleséggel. A féltékenység oka mindkét esetben ugyanaz: a férj a feleség életének bizonyos területein, bizonyos aspektusaival kapcsolatban leküzdhetetlen hátrányban van ezekkel a férfiakkal szemben. Hiszen azok a férfiak, akik a feleséget már hamarabb ismerték meg, mint ő – vagyis a férj –, vagy azok, akik a feleségnek olyan élettevékenységeit, életmegnyilvánulásait is ismerik, amelyeket ő nem – vagyis akkor is látják, hallják stb., amikor ő nem –, e szempontokból jobban ismerik a feleséget, mint a férj. ők, ha csak mellékes területeken is, de előnyben vannak a férjjel szemben, éspedig behozhatatlan előnyben. Éppen ezért akit a „zöld szemű szörnyeteg” elragad, az nincs tekintettel a személyre: a leglehetetlenebb „vetélytársakra” is képes gyanakodni, olyannyira, hogy az a nő számára gyakran már megszégyenítő. A nő ezt a fajta „ok nélküli” féltékenységet nem ismeri, és csakugyan, a „zöld szemű szörnyeteg” valahány irodalmi leírása között egyet sem találunk, amelyben e szenvedély elsőrendű áldozata nő lenne. A női féltékenység mindig két lábbal áll a realitás talaján. A férfi féltékenysége viszont bizonyos értelemben irreális szférákban mozog: vagy minden látható ok nélkül és őrülten féltékeny, vagy a bárgyúságig vak, amikor pedig nagyon is oka lenne féltékenykedni; és az sem ritka, amikor ez a két magatartás egyszerre jelentkezik.

A nő reális féltékenysége szoros kapcsolatban áll azzal, hogy őt még mind a mai napig elveszik, s ő a férjéhez hozzámegy. A nő ezért a házasságban a birtokoltság állapotában van (vö. „házassági szerződés”, „eladó sorba került leány” stb.). A birtokló a férfi. És aki birtokló, az nem tűrheti, hogy ahhoz, akit ő birtokol, bármilyen tekintetben vagy vonatkozásban is több köze legyen másnak, mint neki. Nem tűrheti, hogy az ő birtokosi jogai bármilyen értelemben is csorbuljanak. A férfi irreális féltékenységének hátterében ez a kizárólagosság-igény van: teljesen és kizárólagosan birtokolni a nőt annak minden életaspektusával egyetemben. Viszont a nő számára – akinek féltékenysége reális típusú – a birtokoltság tudata csupán azt követeli meg, hogy birtoklója birtokolja őt. Ezért csak akkor lázad, ha ezt a birtokviszonyt veszélyben látja. Nem a birtokoltság teljessége érdekli – mint a férfit –, hanem a puszta birtokviszony. Másképpen – és a problémát élére állítva – úgy lehetne ezt megfogalmazni, hogy míg a férfi számára a nő a fontos – de nem mint adott személy, hanem mint birtokolt teljesség –, addig a nő számára a kapcsolat: a birtokviszony. Ezért van az, hogy a többnejűség a házasságnak a premodern típusú civilizációkban természetes formája volt, míg a többférjűség valamely külső kényszer hatására kialakuló deviáció csupán. A nő féltékenységét ugyanis alapjában véve nem sérti a többnejűség (hiszen a nő, mint a birtoklás tárgya, ugyanúgy birtokolt, mint a monogám házasságban), míg a férfi féltékenységét a többférjűség minden szempontból mélyen sérti (hiszen a birtokon osztoznia kell). Ugyanis az, hogy – szigorúan birtokjogi nyelvezetre lefordítva – egy ember több dolgot birtokol, a lehető legtermészetesebb dolog; viszont az, hogy egy dolgot többen is birtokolnak, komoly bonyodalmakhoz vezethet. Ezért a többférjűség sosincs kifejezett matriarchátus nélkül (különben ilyen helyzetet a férfi nem is viselne el), amelyet viszont éppen az jellemez, hogy a nők csak a férfias magatartástípusok egy részét birtokba véve képesek a társadalomban a meghatározó szerepet betölteni.

Ne kerteljünk, hanem minden szépítés nélkül szögezzük le, hogy a homoszexuális propaganda megfogalmazott vagy megfogalmazatlan, tudatos vagy öntudatlan célja az ember lerántása. A harc az ember ellen folyik, minden területen, összehangoltan. Előbb megfosztani az embert isteni, transzcendentális normáitól, majd megfosztani pusztán emberi, immanens normáitól is, hogy aztán ezt a mélyen emberalatti szintre süllyesztett embert mindenek mértékévé tegyék, és istenítsék. Még csak véletlenül se maradjon valami vagy valaki a világban, ami vagy aki magasrendű, tiszta, szép, magasztos, nemes. A tévé ünnepelt műsorvezetője – voltaképpen egy tőrőlmetszett nímand – arról beszél, hogy számára mennyire szimpatikus volt Scorsese Krisztusa, akit a film éppen olyan gyarlónak, esendőnek, bűnösnek mutat, mint amilyen akárki közülünk. Sehol nem nyilvánul meg tisztábban a propagandisták közvetlen motivációja. Nemcsak kiküszöbölni a magasrendűt, a szentet és a nemest, de megrontani, bemocskolni, pervertálni is azt: igazi kielégülést csak ebben találnak a közvéleményt befolyásolók. Mert e szavaktól – megtoldva még a „renddel” – úgy rettegnek, mint ördög a szenteltvíztől: legszívesebben még a szótárból is kitörölnék őket. És mi más ez, mint a lealjasításban való kéjelgés. Ez a lerántás öntudatlan mozdulata: mindenkit, aki magasabban van nála, lerántani a maga szintjére, mert nem viseli el a magasrendűt. Ugyanis zavarja önmagáról kialakított képében. Nemes és szent vagy egyáltalán nincs, vagy az egész nem más, mint „papi csalás”; vagy ha mégis van, akkor azt le kell rántani.

Talán mondanom sem kell, hogy ennek a beállítottságnak milyen szoros a kapcsolata az egyenlőség eszméjével. Mert az egyenlőség eszméje – jobban mondva babonája – nyilvánvalóan nem a tiszta és magasrendű, nemes emberben született meg, hanem a mocskos és alacsonyrendű, nemtelen emberben. Mert lerántani sokkal könnyebb, mint felemelni. Lerántani csak egyszer kell valakit, aztán magára lehet hagyni. Ott marad. Az emelkedéshez azonban mindig saját erő kell. Ez a nivellálás, vagyis az értékektől való megfosztás értelme, amely oly szoros kapcsolatban van az entrópia fizikai fogalmával. Egyenlőség csak lent jöhet létre; az érték hierarchikusan differenciál. És egy olyan kultúra, amely a magasrendűt, a nemest, a tisztát és szentet nem viseli el, s amelyik azt hiszi, hogy a méltóságot osztogatni lehet (Dignity for all – Méltóságot mindenkinek! – ahogy a szlogen mondja), s az nem egy belső tartás eredménye, az tökéletesen jellemezhető egyetlen szóval: nemtelen.

A kidolgozás alatt álló új embertípus vallása a másság liberális kultusza, amely mindenféle érték értéktelenségét vallja és – ami még szimptomatikusabb – hirdeti. A televízió- és a rádióadók egyre burjánzó homoszexuális műsorai voltaképpen heteroszexuálisoknak szóló homoszexuális propagandaműsorok – olyan propagandaműsorok, amelyek csak ebben a relációban ismertek: homoszexuálisaknak szóló heteroszexuális propagandaműsorok ugyanis nincsenek. S hogy ez a propaganda már verbálisan is mennyire ellentmondásos, azt mi sem mutatja jobban, mint az, hogy éppen azok beszélnek tele szájjal a másság tiszteletéről, akik az ugyanolyan neműek felé vonzódnak, s miközben önmagukat eufemisztikusan „melegnek” nevezik és neveztetik, a normális szexuális beállítottságú embereket burkoltan „hidegnek” (vö. frigid) minősítik. A propagandának ugyanerről a tövéről, ugyanezzel a logikával összhangban fakad egy másik hajtás is, amely a négerek vonatkozásában már csak a „színesbőrű” megnevezést hajlandó elfogadni: ez ugyanis túl azon, hogy a fehérek „színtelen bőrűnek” minősítését foglalja magában, egyúttal szemérmetlen hazugság is, ugyanis a négerek bőrének rendes színe minden, csak éppen nem színes (vö. színes televízió).

Mindazonáltal figyelmeztetnünk kell azokat, akik az események mozgatóinak hiszik magukat, hogy az általuk be nem látható háttérből, a kulisszák mögül ők is mozgatva vannak. Fentebb utaltunk a balekok tömegeire, akik valóban az emberi lét kiteljesedését várják a homoszexualitás normalizálásától. Meg kell mondanunk, hogy akik e balekok mögött állnak, éppúgy balekok a hátterükben álló személyiségek vagy erők szempontjából. A sötét oldalnak, vagy úgy is mondhatnánk, hogy a fordított hierarchiának ugyanis az a természete, hogy a balekok mögött mindig olyan balekok állnak, akik magukat autonóm irányítóknak tekintik. Az események, amelyeket hitük szerint ők hoztak mozgásba, éppen azért fogják őket is maguk alá temetni, mert saját mozgatott voltukat képtelenek átlátni. A felidézett és nem teljesen átlátott – s ilyen módon nem uralt – folyamatok ugyanis kényszerítő belső logikával rendelkeznek. Jól látható ez a társadalmi-politikai forradalmakban: az igazi forradalom igen gyakran maga alá temeti azokat is, akik önmagukat a forradalom kirobbantóinak gondolták. S ez a szexuális forradalom kapcsán sem lesz másképpen, noha ez a visszaütés egyáltalán nem biztos, hogy a szexualitás szintjén fog végbemenni. Mindenesetre e marionettfiguráknak, akik azt hiszik, hogy saját kényük-kedvük szerint mozgatják a tagjaikat, e „szabadgondolkodóknak”, akiknek a valódi szabadságról sejtelmük sincsen, figyelmébe ajánlom Vlagyimir Szolovjov Antikrisztusának utolsó fejezetét. Azokat, akik most lelkes destruktőrei az emberi kultúra még fennálló néhány morális kötöttségének, a háttérerők, miután végrehajtatták velük a feladatot, úgy fogják félresöpörni az útból, mint ahogy a forradalom félresöpri szülőit és gyermekeit. De akkor már késő lesz észbe kapni. A „Nagy Koppanás” szükségképpen csak akkor következhet be, amikor a feleszmélés az események adott irányba – lefelé – való rohanását már nem befolyásolhatja.

Nem is olyan rég még az volt a kérdés, hogy a cél szentesíti-e az eszközt. Azóta ez a kérdésfelvetés, függetlenül attól, hogy a válasz igenlő vagy tagadó, elavult. A homoszexuális propaganda célja és eszközei teljes összhangban vannak: a nemtelen célokat nemtelen eszközök szolgálják A homoszexualitásnak mint a heteroszexualitáshoz képest pusztán másnak az elfogadtatása csupán eszköze egy mélyebben fekvő szándéknak. Annak, aki ezt látja, nem szabad felülnie a homoszexuális propagandistáknak. Ez utóbbiak ugyanis a homoszexualitás-ellenesség életrehívásával, s aztán ennek inhumánus, intoleráns voltára való rámutatással kívánják saját pozíciójukat megerősíteni. A homoszexualitás azonban nem bűn, nem vétek; aki homoszexuális, az nem elítélendő, megvetendő, lenézendő – hiszen az, aki valóban homoszexuális, csupán elszenvedi a homoszexualitást; ellenben az a szemlélet, amelyet a homoszexuális propaganda hívei magukévá tettek, s amelybe balekokként tömegeket – s ezen belül homoszexuálisok tömegét – ugrattak be, s amely szerint a homoszexualitás éppen csak más, mint a heteroszexualitás – nos, ez a szemlélet nagyon is elítélendő, megvetendő és lenézendő, nagyon is bűn és vétek: közvetlenül az ember értékeszméje ellen irányuló támadás.

Raw 2009.09.05. 13:21:57

@ladislaus: Igazán örülök, hogy nem zavar téged az otthonában " egymást tömködő " két buzi. Csak tudod a helyzet az, hogy az se kéne, hogy zavarjon, hogy ha esetleg kézen fogva mennek az utcán, vagy (mit merészelek írni.... ) esetleg csókolóznak. Mert hogy joguk van hozzá...
Persze a kérdés ettől függetlenül jó. Mit vonulgatnak? Így, ahogy teszik, csak olaj a tűzre.

baliquez 2009.09.05. 13:23:10

Oda kell ülni a kamionjaik elé, aztán szép fotókat csinálni mikor a závósok elsünölnek onnan. Számukat meg felírni hogy a megbízóikkal lengedezhessenek majdan ugyanott. Nemsokára.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.09.05. 13:24:15

@F.T.: Aki ennyit foglalkozik a burnyákokkal az csak homár lehet. :-)

doberman 2009.09.05. 13:24:45

További értelmezések:

4. Minden buzi náci
5.Minden náci buzi


Az igazság egyébként: a buzik vonzódnak a náci designhoz és férfieszményhez

doberman 2009.09.05. 13:25:22

Egyébként annyira szép és megható volt ez az írás, majdnem elsírtam magam..

Kőbárány · http://kobarany.blogspot.com 2009.09.05. 13:25:53

A vallási vezetők csak azért nem irtják a homokos életérzés csíráit, mert az ő szellemváruk is telve van taknyon csúszó buzikkal.

Suum Cuique · http://magyarkodo.blog.hu 2009.09.05. 13:29:05

@Karmadealer:
Konyhapszichologizálgatunk? Konyhapszichologizálgatunk? :)

S. Annyi 2009.09.05. 13:29:19

Azért orosz józsit leköpném.....

Zabkása 2009.09.05. 13:30:17

@xanax: Itt te fogalmaztad meg a lényeget! :) PErsze mi keresztények fogadjuk el h a sok ratyi a Bibliát szentésgteleníti mert miért ne? Bezzeg fordítva....
A rtatyiságbetegség.... ennyi erővel tényleg a tömeggyilkosok is felvonulhatnának .... ja és az agyrém h a békés gárdás fűbenülés is osztlatásba torkollik meg ne is mondjam a többit, de bezzeg a buziknak a fél várost megtisztítják.
Ok kpakolják egymást púzon nemérdekel, de miért kell ezt hirdetni h "BETEG VAGYOOOK" ?
Jövő hétre szervezek akkor egy "Büszke vagyok h a pinát szeretem "felvonulást csak jó nőkkel..... akik félmeztelenül tánolnak és mi meg csöcsörésszük őket. Kapnánk lezárást? Engedélyt? Naugye.... És tényleg lassan már vezető hír h egy iylen van, elötte már hetekkel erről beszélnek a TVben.... persze nemcsoda h nagyobb prioritást élvez lassan már a fél parlament bevallotta h a buzi

Zabkása 2009.09.05. 13:32:56

tessék már megint index vezércikk a melegparádé.....

Raw 2009.09.05. 13:33:34

@Zabkása: Elég furcsa írás ez egy kereszténytől. Hidd el, hogy nem azokat jellemezted vele akiket akartál... :)

Zabkása 2009.09.05. 13:39:02

@Raw: Attól még h a JóIstenben hiszek, nemhiszem h áldásom kéne adni mondjuk erre..... nem vagyok álszent, hogy azt mondjam felebarát stb..... persze megpróbálhatok úgy hozzáállni, de ez nyílt provokáció és akkor még szeressem is? Vállalom h azt mondom kurvára irritál h nyíltan verik magukat, amíg nem hirdetik leszarom. PL a koliban is van egy srác aki bevallotta, de nem veri nagydobra és nem csinál semmi botránkoztatót.
Vagy esetleg a csöcsfogdosó 5letem nem tetszett? Majd gyónok.... sarkítva is de sztem a lényeget ki lehet belőle venni, hogy a homár parade az mehet bármikor, még van h politikus is kimegy rá mert miértne?! de persze egy Deák téren ücsörgés meg korlátozza a forgalmat meg miegyéb.... nem írom le újból sokan megtették elöttem.

hasszán 2009.09.05. 13:39:18

remélem fletót, meg az apró lányt jól elverik

hiba 2009.09.05. 13:42:01

@Zabkása: nagyszerű agyaddal próbálj emlékezni. tuc-tuc zene, kamionokon félmeztelen csajok, sőt pornósztárok, csöcsök, táncoló fiatalok. nem egy ilyen volt már.

S. Annyi 2009.09.05. 13:43:34

A keresztény, ha nem fogadja el a buzikat még nem keresztényietlen. A fogadd el felebarátod nem azt jelenti (a Bibliában a felebarát nem buzit jelent), hogy minden szarságot fogadj el. A keresztény nem birkát és nem hülyét jelent.

F.T. - törölt (törölt) · http://www.metacafe.com/watch/2123225/ 2009.09.05. 13:43:45

Ima a hazugság börtönéből


Robotként kell tudnod, mit neked mondanak
Áradnak csak folyton feléd a gaz szavak
A cél egyértelmű: ne gondolkozz semmin!
Csámcsogjál csak el a hivatalos trendin’

S ha mégsem így teszel, lehurrognak téged
Nevetségessé válsz, összedől a léted
Hisz ők diktálják, hogy kinél az igazság
Ilyen a mi létünk: egy szabados rabság

Ám ha mégis kibújsz a birkanyáj sorból
Egy droidhadsereg azonnal letorkoll
Tűzben égő szemmel kérik rajtad számon:
"Mit is állítottál? Nem így szól a kánon!"

Ezután pedig még, mielőtt eszmélnél
Ott találod magad a vádlott székénél
Körötted pedig csak istentelen népek
Elveszett már minden: ők az esküdtszéked

Szomorú világ ez, hazugsággal teli
Jó gyomra van annak, ki ezt elvisel
De még talán egyszer, véget ér e gazság
S múlté lesz csupán már a vérköztársaság

Mert elítélhetnek akárhogy a földön
Az örökidőnek semmi ez a börtön
Urunkhoz, Krisztushoz, mondj egy imádságot:
"Magasságos Isten, várjuk királyságod!"

(Mihály Ferenc)

Raw 2009.09.05. 13:46:00

@Zabkása: A homoszexualitás annyira nem fér össze a vallással, mint rákot, polipot,kagylót stb... enni. Ugyanis nincs pikkelyük és vízben élnek. Ezt tartsd szem előtt! Gondolom a sok vallási vezető és a sok nagyon keresztény tudatú ember sem esznek eféléket. :)

Zabkása 2009.09.05. 13:47:32

@hiba: igen Budapest Parádé néven ó bölcs barátom tudom jól. Nemhiába mondtam SARKÍTVA írtam, sőt mielött félreértenél ESZEMBE SEM JUTNA KAMIONON VERNI ÍGY MAGAM..... de akkor finomítok nehogy megbántsam "nagyszerű" lelked: buzik rózsaszín tangába szentségteleníthetik a Bibliát apácának öltözve, sőt aki azt mondja, hogy ennek nem kéne zöld utat adni még le is fikázzák.
Namost figyelembe véve hogy a betegség kategóriába sorolható kicsit vicces h lehet kampányolni mellette. Mondom a csöcsökamionnál jobbat; allergisá vagyok szóval sztem baszott nagy parlagfűvel a kezemben integetek majd és dobálom a taknyos zsepimet. Bizonyára kapnék egy egész sugárutat meg sündőrséget hozzá nem?
És azt sem tudom kihangsúlyozni h míg az egyik oldalnak a fingásához is útlezárást és rendőrt biztosítanak, addig a másiknak egy békés (!) megemlékezéshez mindenféle szart kitalálnak, mondhatni megtorepdózzák az 5letet.

zoli29 2009.09.05. 13:48:17

Az Indexet meg a Hírszerzőt olvasva a dolog úgy néz ki, hogy nekünk magyaroknak szégyellnünk kellene magunkat, mert az ún. kultúrországokban százezrek és milliók vesznek részt a melegfelvonulásokon, sőt, igazi népünnepélybe szokott átcsapni a dolog.

www.hirszerzo.hu/cikk.ilyen_a_melegfesztival_-_kulturallamokban.121796.html
index.hu/kulfold/2009/09/05/nyugaton_tapsolnak_keleten_utnek/

Zabkása 2009.09.05. 13:53:16

@Zoli28: Szégyelled már magad? :D

Bell & Sebastian 2009.09.05. 13:53:45

Village People - Liberation

Liberation (libera-a-a-ation), liberation
It's time for liberation, (right now-ow-ow)
Liberation (libera-a-a-ation), liberation
It's time for liberation

Out of our way because we're ready to fly (liberation)
And for this right we stand here willing to die (liberation)
No we won't let those small minds stand in our way
If there's a price then we are willing to pay

Stand up and sing together all in one voice (liberatio-io-ion)
If you're in love with freedom you have no choice (liberatio-io-ion)
Even a child can see that now is the ti-i-ime
When will you learn my friend that you're satisfie-ie-ie-ied

...

Liberation = Fellation (üzeni)
Így hallgassátok!

www.youtube.com/watch?v=ipbxK2ykhPU

Van aki elhiszi, de van aki nem!

zoli29 2009.09.05. 13:55:11

@Zabkása:

Próbálom, de még nem sikerült.

Zetek 2009.09.05. 13:55:28

@Zoli28: Miután már milliószor megbuktak marad az egyetlen érvük, bezzeg a művelt nyugaton. Nos a művelt nyugaton - pl. az USA -ban a XX. század elején 32 államban engedélyezték a fajnemesítést, pl. a szellemi nyomorékok és/vagy feketék kasztrálását. Nos akkor a mai haladók előfutárai azért tartották primitívnek Magyarországot, mert nem csatlakoztunk ahhoz a divathoz. Amúgy a fiúk érvelése tele van önellentmondással. Ha a primitív a magyar társadalom - mint ahogyan állítják - akkor miért lepődnek meg ezen? S, hol marad a demokrácia? Ha mi így akarunk élni, akkor miért nem élhetünk így?

Zabkása 2009.09.05. 13:56:13

@Zoli28: nyugi nem vagy egyedül :D

hiba 2009.09.05. 13:58:09

@Zabkása: De ha csöcsös kamion is rossz, attól miért nem vagy ennyire kibukva? Vagy te inkább a kettős mércére haragszol, nem is a melegekre?
Szerintem ha parlagfűfel integetsz és taknyos zsepit dobálsz, (amit utánna összeszedsz) a kutyát nem fogod érdekelni. Esetleg néhány fanatikust, akik szerint a parlagfű az ördög megtestesölése. próbáld ki!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.09.05. 14:01:49

@vero: Valójában azt írta le, hogy ő hogyan képzel el egy homoszexuális aktust. Csak azt nem értem, hogy mi a fene visz rá egy heterót, hogy homoszexuális aktusokról fantáziáljon.

Hacsak...

Alfőmérnök 2009.09.05. 14:03:37

@Grift:
Okoskodó humanista leszek: bűn az, ha valakinek valamiben ártunk, valakiben kárt okozunk. Ha két ember élvezetet okoz egymásnak, és másnak nem okoz kárt, az nem bűn. Szépnek nem szép. Deviancia - esetleg. Mindenestre népszerűsíteni nem kéne, ezt én is így gondolom.
Mint ahogy a drogfogyasztást sem.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.09.05. 14:05:30

én azt gondolom, hogy sokkal jobb lenne, ha nem beszélnénk róla, ha nem mennénk ki, se nézni, se dobálni.

ha az a 200 ratyi az annuális comingoutját tartja, na bumm.

ha senkit nem érdekel az egész, akkor szerintetek csinálnák?
ha nem lenne ott valamelyik/valamennyi TV, vonulnának?
ha nem menne ki az állampolgár digifényképezővel homárt fotózni, akkor is feszítenének?

szerintem nem. igény van rá. mindkét oldalon. a mutogatásra meg a nézésre. ha ez nem lenne, akkor valóban maguk miatt vonulnának.
persze a francnak se kell fogadatlan prókátor.

az egész dologról ez jut eszembe:

The average Howard Stern fan listens for - are you ready for this? - an hour and twenty minutes.
The average Stern hater listens for two and a half hours a day.

Zabkása 2009.09.05. 14:06:12

@hiba: nem mondom h rossz de nem mondom azt se h jó. De az a buliról szólt nem pedig arról h HETEROPARADE. Azért érezd a különbséget. ÉS igen a kettős mérce kurvára bassza a csőrömet! MElegekre sem haragszom csak engem az zavar h provokálnak is ... aztán persze én vagyok a köcsög h nem tolerálom h Feszülethez dörgölőzve egy szál kolbászban smároljon egy faszival.
A zsepit meg majd az FKF összeszedi, mert ugyebár minden ilyen szemetet hagy maga után, a kamionok eltünése utána a sárga mellényeg következnek mindig.
És neharagudj szted nem provokáció, hogy megmondták neki h közízlést ne sértsenek (ergo ne szopkodják egymást meg smároljanak, stb...) erre a reakió: ilyen törvény nincs ami megszablya, hogy ezt lehet-e vagy sem. Na most itt paragrafusokba menekülni szánalom, azért nemhiszem, hogy meg kell fogalmazni mi lehet mi nem. Elvileg engedélyt arra kaptak, hogy zenével végigmenjenek és táncoljanak.... de aztán jóval több van ennél. Csak hát őket nem oszlatják fel hirtelen.... miért is? és akkro megint csak kettős mérce...

bknn 2009.09.05. 14:10:34

A cikk nem sokat ér. Ugyanolyan lekezelően ír a melegekről, ahogy egy nem szélsőséges, átlag magyar gondolkodik róluk. Hogy ez jobb-e mint a gyűlölet vagy az erőszak? Szerintem nem. Csak más.

gitáros 2009.09.05. 14:10:40

@F.T.:
Ő már csak tudja:

"Buji Ferenc 1962-ben született Nyíregyházán. A középiskola elvégzése után tíz évig betanított munkásként dolgozott, majd ismét tíz évig a nyíregyházi Hittudományi Főiskola könyvtárának vezetője volt."

Jó is, hogy "szakembereket" idézünk.

ladislaus 2009.09.05. 14:12:04

miért baj hogy itt más a megitélésük a felvonulo buziknak??? más ország, más szokások. itt "ütnek" ott tapsolnak. el lehet menniük ha nem tetszik, geci fleto megmondta.

rockjano 2009.09.05. 14:18:37

Konzi barátaim

Csessze meg, ez a felvonulás tőllünk nyugatra több ezres népünnepély, politikai pártokkal. Moszkvában meg tíltják.

Nyugatabbra mindenütt OK, nem értitek hogy ez valami olyan ami teljesen rendben van, miért kell lehülyézni a dolgot. Ti a világ melyik feléhez akartok tartozni???
Közelebb laknék én is kimennék, pedig teljesen hetero vagyok és férfi

states1 2009.09.05. 14:19:46

Mindenfelé káromkodó, szentségelő emberek, autósok, gyalogosok, a rendőröktől mozdulni sem lehet, lezárt város, a berregő helikopterek miatt a saját hangját sem hallja az ember. Budapest, 14 óra. Ez nem a Meleg Méltóság Menete, hanem a melegebb éghajlatra elküldött menet. És joggal...

csiri bá 2009.09.05. 14:21:53

Pár gondolat...

1. miért nem takarodik már az összes vonulgatni vágyó más városba vagy a Hortobágyra? Miért mindig ezt a qrva város kell mindig miattuk lezárni?
oly mindegy hogy meleg, hideg, biciklis, futó, gyalogló, kék, zöld, sárga... Például miért nem vonulnak ma Pest helyett mondjuk Debrecenben???
2. ki fizeti az útlezárásokat, a rendőrök rezsi-órabérét, az FKFV-t???
Mikor pl. a Schumacher jött, büszkén közölték, hogy a Ferrari állja a motoros rendőrök és egyebek bérét, minden költséget...
Itt ki fizet? Vagy ezt is az adófizetők állják?? Ha igen milyen alapon?? Aki vonulgatni akar fizesse meg a valós költségét, ennyi...
Nekik joguk van vonulgatni, nekem meg ahhoz hogy ne az én adómból zárják le a fél várost miattuk...
3. azt mondják joguk van gyereket is nevelni...
Na most: azt állítják sokan, hogy ne nézzen a gyerek pornófilmet mert árt a fejlődésének meg abból vesz példát... ugyanez az erőszakos jeleneteket tartalmazó filmekre, játékokra is...
Okés, elhiszem...
De akkor ha a papát Zsuzsinak hívják vagy a mamát Bélának abból nem vesz majd magának példát a gyerek???

Zabkása 2009.09.05. 14:22:46

@rockjano: És miért mennél ki? Leskelődni? Esetleg kipróbálni h megtetszik valami (valaki) vagy mi? Mit érsz el vele? Bulizni mennél?

@states1: "Magyarország...én ÍGY szeretlek+" :D

2009.09.05. 14:23:06

ez a buzipártolás is csak annak jele, hogy elhellenizálódik társadalmunk
de majd jönnek a makabeusok!

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.05. 14:34:46

@csiri bá: hát jobbat, mint attól az általam ismert egyik (h)ősmagyartól aki rendszeresen verte véresre a feleségét és a gyerekeit...

HunVanHungary? 2009.09.05. 14:37:18

Most komolyan...Mi a FASZ az Meleg Büszkeség?????

HunVanHungary? 2009.09.05. 14:39:51

Mi tölti el büszkeséggel őket? Csak egy picit legyünk vizuálisak és képzeljük el, hogy mi is az a melegszerelem. Normális ember lehet erre büszke?

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.09.05. 14:52:35

@Grift: Egy hívő ember nem rakhatja a lompost az asszonykája púzójába sem ha mindketten élvezik? Csak kérdezem! :-)
És ha nem, akkor megujjazhatja az asszonyka popóját?
És ha azt sem akkor simogathatja az ujjbegyével a lukának a bejáratát?
A mellbe dugás az ér vagy sem? És hátulról pakolni a puncit?
Melyek a tiltott és melyek az engedélyezett erogén zónák és pózok?
Csak kérdezem, vajon hol van a pontos határ szerinted, mert te olyan szabatosan fogalmazó embernek tűnsz.
Továbbá azt is mi van ha mégis? :-D

Templ@r 2009.09.05. 14:53:25

INDEX percről-percre:
"A kordon vágta ketté a nászmenetet

Csak a menyasszony és a vőlegény jutott át a Körúton, a Szondi utcánál felállított kordonon, jelentette a harminc-negyven ellentüntető közt várakozó tudósítónk. A rendőrök átengedték még a két tanút is, hogy eljuthassanak a kordon mögötti házasságkötő-teremig, a násznépet azonban kívül tartották.

A kordon egy másik pontján tartózkodó rendőrök ugyanakkor nem engedtek át néhány olasz turistát, akik kétségbeesetten szerettek volna eljutni a Béke szállóig. Az alkudozásba tolmácsként belekerült tudósítónk szerint az olaszok a bőröndjeiket szerették volna felvenni, hogy elérhessék a repülőjüket. Egyelőre sikertelenül."

Alfőmérnök 2009.09.05. 15:19:05

A tudósítások szerint pár száz homi tartotta fontosnak, hogy megjelenjen a demonstáción. Ami, gondolom, töredéke a Magyarországon élő melegek számának. Tehát a kisebbségen belül is egy kisebbségről van szó. Elenben a fél belvárost lezárták. Kinek jó ez?
Én úgy gondolom, hogy ez az egész nem más, mint egy egyszerű provokáció.

hiba 2009.09.05. 15:23:50

@Alfőmérnök: ha nem lett volna értelem a menetnek, akkor úgy vonult volna végig ez a pár ember a városon, hogy senki észre sem veszi. Persze vigyázni kell a nagy tüntetéssel, nehogy így járjanak:
www.youtube.com/watch?v=e4vAuE1i7Hk&feature=related

hiba 2009.09.05. 15:25:12

Ezt pedig sok szeretettel küldöm mindenkinek aki szereti:
www.youtube.com/watch?v=49nVwrrJrIQ&feature=related

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.05. 15:26:47

@Alfőmérnök: azoknak akiknek mar kellett egy jó kis dobálósdi, meg skandálósdi. :D tudod, messze van még okt23. De legalább szórakoznak egy jót, este meg lehet beszélni pár Kőbányai mellett.

@Karmadealer: Ááá, túl messzire mész, a fajfentartásba az orális élvezetek se tartoznak bele, szóval hogy a csaj ledeepeljen az fertő, vág.

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2009.09.05. 15:29:51

@Karmadealer: Állitólag lessz eggy nekrofilfelvonulás, és mindenki hozza majd a partnerét.

2009.09.05. 15:33:22

Az ultima ratio amellett, hogy a menet NEM MENŐ: Gyurcsány Ferenc velük vonul.

Elintézettnek tekinthetjük az ügyet. :]

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.09.05. 15:40:06

@csi:

Mindig is sejtettem, gyakorta a számra is vettem a nevét a megfelelő jelzős szerkezettel ellátva...

Bit Rot 2009.09.05. 15:40:47

"Az ultima ratio amellett, hogy a menet NEM MENŐ: Gyurcsány Ferenc velük vonul."

Miért lenne ez probléma?
Elég nagy buzi Gyurcsány ahhoz, hogy beálljon a többi buzi közé!

Miközben a melegek meg otthon szomorkodnak, hogy a politika hergeli az embereket ellenük, eszközként használva őket...

Alfőmérnök 2009.09.05. 15:40:57

@hiba: @marxcie:
Nem értek egyet veletek. Én úgy gondolom, hogy a szervezők érdeke, éspedig azért, hogy bebizonyíthassák: a magyar intoleráns népség. Ez persze csak feltevés a részemről.
Néhány éve érdeklődésből ellátogattam a "leszbikus művészek fesztiválja" nevű rendezvényre. Nem sokáig bírtam, de annyit láttam, hogy nem nagyon voltak rendőrök és semmiféle attrocitás nem érte a résztvevőket. Hogy miért? Azért mert az nem provokáció volt.

Bit Rot 2009.09.05. 15:44:31

@rockjano:
"Nyugatabbra mindenütt OK, nem értitek hogy ez valami olyan ami teljesen rendben van, miért kell lehülyézni a dolgot. Ti a világ melyik feléhez akartok tartozni???"

Hány zsinagógát támadtak meg, gyújtottak fel nyugaton az utóbbi években?

És hányat Magyarországon?

Elárulom: Magyarországon egyet sem, nyugaton pedig többet.

TE hova akarsz tartozni?

"Gyújtogatás célpontjává vált két zsinagóga Franciaországban és Belgiumban, s emiatt attól tartanak az érintett országokban, hogy a Gázai övezetben folyó izraeli offenzíva kiváltotta düh az erőszakos cselekmények terjedéséhez vezet náluk is."

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.05. 15:50:36

@Bit Rot: No az iszlám zsidó konfliktust kár idekeverni, majd ha itt is annyi muzulmán bevándorló lesz akkor majd lesz itt is. Mondjuk ide kb senki nem akar bevándorolni, meg is értem. Jó, max a kínaik, de ők még Etiópiába is letelepednének...

@Alfőmérnök: Nem kell ezt bebizonyítani, ez eléggé evidens. Nekem az Újpest Fradi is provokáció, báz metrón nem lehet megmaradni a sok ugráló majomtól akik szétverik a kocsit, tilcsukbe?

Btw. amennyien kimentek ma a tüntetésre, ez Magyarország eddigi legnagyobb coming outja. Nekem mondhatja hogy ő ellentüntetett... Ottvoltál? Ottvoltál. Meleg vagy, pont.

Bit Rot 2009.09.05. 15:58:41

@marxcie:
"No az iszlám zsidó konfliktust kár idekeverni, majd ha itt is annyi muzulmán bevándorló lesz akkor majd lesz itt is. "

Hogy mondhatsz ilyet? Hát nem a magyarok a nácifasiszták, akik gyújtogatnak?? Import iszlám kellene ahhoz?

Vagy a magyar-zsidó konfliktus az szerinted semmi?

(Amúgy szerintem is semmi, csak fel van nagyítva.)

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.05. 16:07:58

@Bit Rot: Na ja, ők egy kicsit komolyabban veszik a dolgot. Itt még csak laza úttőrőcsapatok vannak hozzájuk képest. Tegyük hozzá, ez náluk szinte családi hagyomány, nemzeti sport. Nem mintha bármelyik oldalt sajnálnám, fanatikus idióták, na.

@Alfőmérnök: Btw még annyi jutott eszembe, persze hogy provokálnak. Pont ez a dolog lényege, tudniillik.

rockjano 2009.09.05. 16:11:02

@Zabkása:
Kedves zabkása.
Hetero vagyok tehát nem pártkeresni mennék!!!
Leskelődni minek megnézhetem TV-n is.

Miért mennék ki??? TÁMOGATNI ŐKET. Melléjük állni. Mert egyetértek azzal hogy a jogaikért küzdenek, amiért küzdeni kell, mert nincsenek sem jogilag sem társadalmi emancipáció szempontjából olyan helyzetben mint te vagy én. Mert a gyengébbet a különbözőt elfogadjuk és támogatjuk. Meg mert látványos, érdekes...nekem az.

Gyerekem olyan iskolába jár (Waldorf) ahol szánékossan tesznek minden osztályba sérült gyereket (vagy testileg, vagy szellemileg) hogy a gyerekek megtanulják elfogadni és kezelni a másságot.

jano

csiri bá 2009.09.05. 16:15:01

"Az ellentüntetők felbukkanása után egy munkatársunk jelentése szerint Gyurcsány Ferenc, Dobrev Klára és négy testőrük az Oktogonnál levonult a kisföldalatti amúgy lezárt megállójába, majd feltehetően elhagyta a demonstrációt."

No comment...

rockjano 2009.09.05. 16:17:17

@Bit Rot:
Bocs de még jó hogy nállunk ne támadtak meg zsinagógát (vagy éppen mecsetet) bár lehet hogy ettől nem vagyunk azért annyira messze.

De nagyon rossz a példád mert ez néhány szélsőséges őrült antiszemita (vagy palesztin) tette.

Az hogy bécsben több tízezren vonulnak ugyanezen a tüntetésen és nem 7-800-na mint nállunk és hogy a szélsőjobb kivételével az egész politikai spektrum képviselteti magát azon azért tán el kéne kicsit gondolkodnotok konzervatív barátaim.

GyF-nek együtt kéne vonulnia itt Orbánnal és Sólyommal. (jó Semjénnek nem muszály :-)))
A TASZ-os srác meghívta Sólymot az nem válaszol...vajon miért nem?? Nállunk sem kirívóbb ez a vonulás mint bécsben.

Miért nem olyan a joboldal nállunk mint akárhol nyugateurópában??

Mi a baj veletek??? (és tudom hogy a másik oldallal is sok baj van)

csiri bá 2009.09.05. 16:17:37

@marxcie: jobbat? Ugyan honnan veszed? Hiszen ők is ugyanolyan emberek, mint a te (h)ősmagyarod... azt állítják... akkor pedig náluk is ugyanúgy előfordul(hat) véresre verés, gyilkolás szerelemféltésből, és a többi...

little green rooster 2009.09.05. 16:19:56

Az utolsó mondat kivételével mindennel egyetértek.
Köszönöm.

Bit Rot 2009.09.05. 16:24:58

@rockjano:
"Bocs de még jó hogy nállunk ne támadtak meg zsinagógát"

Na, akkor mit választasz?

Magyarországot, vagy a zsinagóga-gyújtogató nyugatot?

"De nagyon rossz a példád mert ez néhány szélsőséges őrült antiszemita (vagy palesztin) tette."

A cigányokat is csak néhány szélsőséges (vagy volt izraeli dolgozó) őrült ölte.

Tehetetlen Dodó 2009.09.05. 16:35:10

Most hallom, szegény hommerek méltatlankodnak: a hatalmas kordonok meg készültség miatt nincs közönségük.
Nehéz a kedvükre tenni.

rockjano 2009.09.05. 16:41:17

@Bit Rot:

Ne izélj már!!! Szerintem te is érzed hogy nincs igazad.Azért mert egy országban egyszer-kétszer volt ilyen az nem jelenti hogy angliától belgiumig-spanyolországig naponta gyujtogatnának zsinagógágat...ugye ez nem igaz.

A cigányokat szélsőséges őróltek ölik igaz, de a velük szembeni gyűlölködés sokkal általánosabb és mélyebb (tudom hogy van velük gond de a gyűlölködésre nincs mentség)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.09.05. 16:43:11

Helyszíni tudósítóink utolsó bejelentkezése: úbazmeg, futás!

rockjano 2009.09.05. 16:44:48

@Tehetetlen Dodó:

Dodó... arról már hallottál hogy csak tahók írnak olyat hogy hommer... lehet meleg, homoszekszuális akármi. Miért nem írsz fartúrót vagy akármit???

rockjano 2009.09.05. 16:50:00

@marxcie: J az jó fej de ő csak egy m-el írja :-)

2009.09.05. 17:15:35

A vonulók fele a fejlett nyugatról importált homoszexuális (használat után visszaküldendő), a másik fele pedig a humanista-kommunista-feminista vonalon mozgó politikai aktivista. Összesen hatszázan. Plusz egy Fletó.

Kb 400 ellentüntető, szétszóródva.

És 1500 rendőr.

a cekh: 120 millió

Mindez egy pszichoszexuális fejlődési rendellenességet emberjogi problémává hazudó nemzetközi szélhámos projekt keretében.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.09.05. 17:19:18

@Tehetetlen Dodó:
:-))))

Még jó, h nem belépődíjat is akarnak szedni!:o)

@TuRuL_2k2:

"Helyszíni tudósítóink"

A reakcio.blog homár tagozata

vagy

a reakcio.blog homofób tagozata

???

ladislaus 2009.09.05. 17:32:13

Ez mennyibe fáj az adofizetőknek? Autok elszállítása, rendőrök készenléti díja, stb stb stb... Rohadna meg az összes nyomorult felvonulo ratyi! Miért nem tudnak normálisan élni???

ladislaus 2009.09.05. 17:53:51

nem video nyugi... de képek San Franciscobol. én röhögtem a buzeránsokon! Ezt akarják a felvonulok is majd Bp-en! tuti! idő kérdése!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.09.05. 18:08:16

@ladislaus: na, ez nagyon undorító volt. miért nem szóltál?

Google 2009.09.05. 18:26:36

A művelt Nyugatnak milyen zsenáns lenne, ha kinevetnék őket a sok elfajzottja miatt. És éppen a sokszor lesajnált keletiek tennék ezt. Hát ne már!
Mert ne kerteljünk, ahogy a konzumidiotizmus is onnan jön, a mindenáron való kielégítettségi kényszer forrása is ott van. Mindegy kivel, mindegy hogy, csak örömet szerezzen. Nekünk.
Nem baj ha lealacsonyít, majd terjesztjük, és vakok között király a félszemű alapon valahogy kijövünk belőle.
A Nemzet mellékletében olvasom, hogy Nagy-Britannia külpolitikájának célkitűzései közé tartozik a külföldi melegmozgalmak támogatása, a "haladás" támogatása.
Ezek ugyanazok, akik a haladás nevében többek között Irakot is lerohanták.
Foglalkozhatnának komolyabb dolgokkal is, mint amilyenek a járványok, az élelmezési gondok, a szegénység stb.
De ők nem adnak az elmaradottakra, a "haladók" ügyei foglalkoztatják őket.

ladislaus 2009.09.05. 19:01:32

@lelkylola: mondtm hogy azt a rohadt... :D

amugy zsindex is elmegy a kurva anyjába. rendőrök pofáját kitakarják, a tüntetőkét meg nem? nyomorult gennyláda zsindex!

bryan 2009.09.05. 19:15:53

@Raw:
zolivagyok.blog.hu/2008/07/04/tota_w_is_a_kamionon_riszal?fullcommentlist=1#comments

A poszt szerzőjétől azt szeretném megkérdezni, miért ostoba dolog az, ha valaki mondjuk egész éves rejtőzködés után évente egyszer felvállalja magát, bulizik egy jót, aztán hazamegy és másnap már termeli újra a GDP-t. Aki a lezárások miatt sír, az gondolja meg, ki miatt van ez a rendezvény ennyire biztosítva.

cserenkov 2009.09.05. 19:24:32

@bryan: Az nem baj, ha bulizik, de ezt miért kell minden évben a kamlrák elé tolni!
galeria.index.hu/belfold/2009/09/05/melegfelvonulas/?current_image_num=17&image_size=m

n_gery 2009.09.05. 19:30:45

Két dolog zavar.

Első: A külföldi diplomaták kiállása a menet mellett, a szlovákiai helyzettel kapcsolatban meg csend.

Második: Ma lezárták a fél pesti oldalt. Keresztben. A 4-6os villamos órákig nem járt rendesen. A többit most nem is emlitem. Fél napra nehezitették meg az emberek életét a környéken. Közben meg megmozdulásokat tiltanak meg a közlekedés aránytalan akadályozása miatt. Könyörgöm. Néhány száz meleg, és szimpatizáns, meg politikai kalandor felvonulása nem aránytalan akadályozás?

Magyarország2009.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.05. 20:30:16

@n_gery: ott nem, ahol az a prioritás.

tessenek érteni belőle!

sic! 2009.09.05. 22:22:23

Szóval akkor a dolog lényege: amíg a buzik rejtekhelyeken húzták meg magukat és nem kerültek a nép szeme elé, a rendőrség folytok cseszegette őket (razzia, megalázgatás, stb.), ők meg viselték a sorsukat. Oszt egyszercsak úgy negyven évvel ezelőtt megunták, fogták magukat is úgy ahogy voltak, rikítóan ki-/beöltözve felvonultak a nyílt színek.
Na erre emlékszik ez felvonulás.
Ami a pénzt és a lezárást illeti: Egyébként olcsóbb lenne, és kétórás útlezárás is elég lenne, ha normális ország lennénk - elvégre a kordon és a sok rendőr az "ellentünetők" miatt kell (és még a násznép is bejutott volna a házasságkötőbe).
Amúgy még a szakmai zsenialitás sem elég, hogy békén hagyják a buzikat: A Turing-próba atyát így is kicsinálták. szekularisfigyelo.blog.hu/2009/09/05/peticio_turingert

bryan 2009.09.05. 22:49:47

@n_gery:
A pridenak joga van vonulni. Lettek volna ott többen is, ahogy 2006 előtt voltak is, de elszabadultak azok a tahó gyökerek, akik miatt egyre veszélyesebb lett odamenni. Ebben a főzsaruk, meg a kormány vastagon benne vannak. Ezzel, hogy a nyugati országokban veszélytelen, hatalmas buli prideot nálunk valami veszélyes kiállássá tették, a régi, valóban néha durva buliból, veszélyes dolgot indítottak el, amit meg kell állítani. Azzal, hogy most a tahók nem fértek oda a menethez talán lehetővé tették azt, hogy jövőre egy vidámabb fesztivál jellegűbb dolog legyen belőle megint. Nézd meg milyen országokban tiltják be, és/vagy verik szét a melegfelvonulásokat. Nem akarok azokhoz hasonló helyen élni.

after80 · http://sasfeszek.blog.hu 2009.09.06. 05:56:26

@denever: Én indítottam a blogomon egy melegbojkotot aztán lenácizott egy hülye komcsi érte.

n_gery 2009.09.06. 10:06:35

@bryan:
Ok, joguk van. Nekem meg jogom van átmenni az Oktogonon, meg jogom van a Deák térre menni. Hagyjuk már ezt a kinek mihez van joga. Ahhoz van jogom amivel nem korlátozom mások jogait. Mi lenne ha előre tájékoztattak volna mindenről, és nem akkor mondják, amikor már nem jár a 4-6os, hogy akkor ez most estig igy lesz?

bryan 2009.09.06. 20:39:47

@n_gery:
"Ahhoz van jogom amivel nem korlátozom mások jogait."
Itt azért van egy hierarchia. Ha jön egy mentő szirénázva, bármennyire neked lenne elsőbbséged, le kell állnod, mert a mentő áthaladása fontosabb. A tájékoztatás hiánya valóban gáz, de az idióták kiszámíthatatlansága miatt nem lehet teljeskörű tájékoztatást elvárni. Azt viszont tudni lehetett, hogy szombaton káosz lesz, bele tudtad kalkulálni, hogy időre nem biztos, hogy bárhová oda lehet érni. Ha semmihez nem lenne jogod, ami mások kevésbé fontos jogait korlátozza, gondold végig mi történne. Semmilyen tüntetést nem lehetne tartani, mert valakit biztos zavar a zaj, vagy az útlezárás. Nem tudnál sehol bulizni, mert valakit az is zavar, hogy nem fekszel le este tízkor. Kompromisszumokat kell kötni. Mi lett volna a jobb kompromisszum, ha a melegek jogát a vonulásra tiszteletben tartjuk: rájuk engedjük a gyökérsereget, hogy dobálhassák őket kedvükre, így nyerve még két utcát kerülésre, vagy az ami most történt? Szerintem az utóbbi. Persze lehet jönni azzal, hogy másoknak miért nem tartják tiszteletben a gyülekezési jogát, de az nem arra érv, hogy ezt a menetet is tiltsák be, hanem arra, hogy az övéket is engedélyezzék. Egyébként nekem és szerintem több hozzám hasonló heterónak is szimbolikus jelentőséggel bír a pride. Az ugyanis a szabadság egyik fokmérője, hogy meg lehet-e tartani azt a menetet, vagy csatlakozunk a Balkánhoz, meg a keleti kvázi diktatúrákhoz, ahol ezeket a meneteket betiltják, vagy szétverik. Ahogy a másik oldalról a kurucinfo fennmaradását a maga tömény gusztustalanságában az internet szabadságának egyik fokmérőjeként látom. Sokakat sért, de ez az ár amit a szabadságunkért fizetni kell.

speedyx86 2009.09.06. 23:58:32

Annak a köcsögnek, aki a faszához tudja dörgölni a Bibliát, szívesen megmutatnám 3Móz 20,13-at: "És ha valaki férfival hál, úgy a mint asszonynyal hálnak: útálatosságot követtek el mindketten, halállal lakoljanak; vérök rajtok."

Nem, nem akarom megölni, mert azt utána később is többször kifejtették ugyanebben a könyvben, hogy nem szabad. De csak úgy olvasgassa napjában akár többször. A miheztartás végett.

Droidfigyelő (törölt) 2009.09.07. 12:47:52

@F.T.:

ne haragudj, de ilyen tartalmú és ilyen hosszúságú gyűjteményes ostobaságot már rég olvastam.

speedyx86 2009.09.07. 13:18:43

@bryan: Imádom, amikor a lényeget nem értik meg a hozzászólásaimból. Az olyan vicces :)

vladtepesch 2009.09.08. 13:40:28

Már én is olyan hülye buzi vagyok, hogy foglalkozom a buzi témával. Szerintem egy évben egyszer nyugodtan vonulhatnak, ahol akarnak, akinek nem tetszik, az ne menjen oda, egyébként meg aki nem homokszóró, az ne foglalkozzon velük, szóljanak időben, hogy mikor és merre szándékoznak majd haladni, oszt akkor nem arra fogok járni. Segil Bekur-nak lenni szerintem nem egy nagy durranás (sic!), mint ahogy heterónak sem, más vélemény szerint az anus albérletben van a vaginánál, volt, hogy a sötétben én sem mindig találtam a nőmnél a megfelelő bejáratot, igaz volt bennem egy-két kör lepárlat (magyarán: se....gg részeg voltam). Isten bizony fiúra még nem kellett gerjednem, sőt állatra sem, habár érdekes ám amit a Biblia tiltások terén előír ilyen vonatkozásokban (nyilván azt kellett tiltani, amit csináltak, azaz csinálták az amit-ot). Legjobb ha minden téren leszállunk a homoszex-ekről, váljanak egymás egészségére, csak engem hagyjanak békén ha lehet (a közrötyiben ha lehet ne álljanak már mögém nyitott sliccel -sem). Egyúttal most elnézést kérek a komment kezdetén írt "buzi"-ért, utálom ezt a szót, primitív, sutyerák, többet nem használom. Mindenkinek jó erőt és egészséget a holnapi magyar-portugálhoz (asszem mi leszünk az üllő, oszt jól el leszünk kalapálva - remélem tévedtem).

La Serenissima 2010.07.11. 14:46:33

ez (továbbra is) ütős! hajrá buzik, hajrá kínai trágár!

(hú, de remélem, hogy Grift nem látja majd ezt, mert akkor bizony jó időre vége lesz itt a földi mókának)
süti beállítások módosítása