Mellénybe, Magyar!
2009. november 26. írta: TuRuL_2k2

Mellénybe, Magyar!

„Itt az ideje egy országos méretű szolidalítási
polgári engedetlenségnek.”
 

  Ki hány fehér inges, fekete mellényes kollégával találkozott az elmúlt napokban a munkahelyén vagy az egyetemen? S hánnyal fog holnap vagy a jövő héten? Hétfő óta tart ugyanis Szegedi Csanád országos méretű szolidalítási polgári engedetlensége, az Új Magyar Honfoglalás 4. része:

Eljött az idő, hogy egy emberként álljunk ki a cigánybűnözés ellen, az Új Magyar Gárda és a Jobbik mellett. A mai naptól mindenki fehér ingben és fekete mellényben vegye fel a munkát és a diákok, egyetemisták és főiskolások is fehér ingben és fekete mellényben menjenek az iskolába. Az elmúlt hónapokban sok magyarázkodást és kifogást hallhattunk, hogy ki miért nem mer akár az utcára is kimenni a magyargyűlölők eltakarítása érdekében. Most csak egy fehér inget és egy fekete mellényt kérünk, amely az én korosztályom nagyapáinak ünnepi viselete, fehér inget és fekete mellényt, akár heteken át… Ezért senkit sem büntethetnek meg, ezért senkit sem rúghatnak ki. Aki ettől a vállalástól is meghátrál, az menthetetlenül gyáva.

  Tartunk tőle, a Jobbik és a Magyar Gárda szimpatizánsai, néhány derék pincértől eltekintve, menthetetlenül gyávák. (Annak idején egyes polgári körök kedvelt időtöltése volt különféle kitűzők, szalagok, háromrét hajtott Magyar Nemzet viselésére szóló felhívások kiadása, hasonló sikerrel.)

  A gárdisták körüli kormányzati bohóckodás persze ettől még szánalmas marad: Szt. Ahanov hívta fel figyelmünket Szollár Domonkos múlt heti reggeli rádiónyilatkozatára (4:45-től itt hallható), melyben a kormányszóvivő azt mondja, hogy a fehér ing + fekete mellény viselése önmagában is jogszabálysértő lehet. Ezzel a kormány gyakorlatilag a tiltott önkényuralmi jelképek, a vörös csillag vagy a horogkereszt mellé sorolja e rettenetes viseletet. Mi lehet a következő bátor, demokrata kormányzati lépés? A szebb jövőt szókapcsolat szabálysértéssé minősítése?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr521545633

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bíró Zoltán irodalomtörténész, politikus 2009.11.28. 14:38:54

168 óra: Kukorelly Endre, a jeles költő levegőért kapkodott, amikor Bolgár György beolvasta neki Bíró Zoltán nyilatkozatát arról, hogy tekintsük át, kik a magyar irodalom kedvencei Nyugaton. Az agyonmenedzselt Esterházy Péter, Kertész Imre, Nádas Péte...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oblomov 2009.11.26. 11:05:16

@negeev: @szamárfül: még emlékszem, h. a korai-fidesz időkben nagy kultusza volt a mellénynek a parlamentben.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.11.26. 11:09:37

amúgy:
még megérjük, hogy a fidesz-korm. alatt lesz betiltva még az ún. Bocskai-viselet is...
Csak vígyeljétek! mert a jobbik nem a szociknak kényelmetelen igazán , hanem a fityeszeseknek!

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.26. 11:14:20

@szamárfül:

Az élet olyan, mint egy nyári ruha mellénye?:)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.26. 11:16:29

@Talon Karrde:
Az megvan nálam,de hogy az ilyen nácoid csiribiri parasztokat nem szenvedhetem, az biztos.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.26. 11:25:46

@Talon Karrde:

Ne ordítsál, bobi, mert rövídlátó vagyok!

tempetőfi 2009.11.26. 11:26:02

Azt, mondjuk, megnézném, amint a Hargita Néptáncegyüttes ünnepi műsorán, tegyük fel, december 5-én Budapesten Bajnai felrohan a színpadra, és a legényest járó székely atyafiakat letartóztatja. Hiszen mink fehér ingre fekete mellényt veszünk ünnepi alkalmakkor, amikor meg táncolunk, még csizmánk es van hezzá.

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2009.11.26. 11:26:44

@El Topo (Sgt. Elias): Akinek nem inge, ne vegye magára. Nem hozzám szólt, nem foglalkozok vele.

speirs 2009.11.26. 11:31:13

Lassan Fábry urat is elviszik...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.26. 11:31:55

@Pallos Levente:

Majd akkor is legyél ilyen kis faszom mértéktartó, amikor ez a buzigyerek (ne legyen igazam) elő is írhatja, hogy mit hordj!

Oblomov 2009.11.26. 11:33:21

Most a pingvinek is magyarázkodhatnak.

tevevanegypupu 2009.11.26. 11:36:18

Feteke-feher macskakat es kutyakat igazoltattak az utcan a rendorok.

Rikki Harcos 2009.11.26. 11:38:18

@tempetőfi: "Azt, mondjuk, megnézném, amint a Hargita Néptáncegyüttes ünnepi műsorán, tegyük fel, december 5-én Budapesten Bajnai felrohan a színpadra, és a legényest járó székely atyafiakat letartóztatja."

jaj, nem annyira vicces a dolog, mert megtörtént

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.26. 11:41:16

Gondolom a kedves képviselő és szóvivő urak is mellőzni fogják majd a fekete öltönyük alól a mellényt mert akkor tisztára gárdistákokká válnának ha levetnék az öltönykabátot.
Egy nyári esküvő alkalmával letartóztathatják a fél násznépet is, azokat akiknek melegük van és levetik az öltönyt. Aberráció az egész.

rolika 2009.11.26. 12:04:12

Sokkal kreatívabban járna el a Gárda, ha holnaptól a terepszínű cucc lenne az egyenruhájuk. Betiltás után jöhetne a szürke-narancs Coverguard munkaruha. Aztán a jó öreg blue jeans kockás inggel, esetleg sárga mellénnyel. Kissé jobban felhívná a figyelmet a helyzet abszurditására, mint ez a töketlenkedés a szolidaritással.

Bobkó Csaba 2009.11.26. 12:12:50

Sietni kell ezzel, hogy divatkérdésekkel tölti az időt a kormányzat és egyes ellenzéki politikusok, lehet rá még pár hetünk, hónapunk. Aztán lesznek súlyosabb témák is. A szép lány csúnya barátnőt választ, hogy a kontraszt kiemelje őt. Lehet, hogy a Jobbik elnöke alelnökében találta meg a kontrasztot, na nem szépség, hanem bölcsesség terén?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.11.26. 12:26:41

@tempetőfi:
be kell tiltani a székely harisnyát is! :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.11.26. 12:28:07

@Talon Karrde:
egy-két éve volt mikor a magyar határőrök geciztek a székely táncosokkal és a határon táncoltatták őket.

tevevanegypupu 2009.11.26. 12:44:33

A sakktablak! Mi lesz ezutan a sakktablakkal es a figurakkal?? Jo, nem mind fekete-feher, de nagyon sok van..Esetleg egethetnenk ezeket egy kicsiket koztereken?(:

tempetőfi 2009.11.26. 12:45:40

@Grift: Tudja, hogy ha posztó nincs jól eldolgozva, milyen kényelmetlen? Szúr, viszket, meg minden. Viszont jó meleg.
De ha bárki betiltaná, kapna a fejire. Hokibottal.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.11.26. 12:49:48

@tempetőfi:
így múlik el a világ dicsősége! a bicskás székely hokibottal protestál. :)

tempetőfi 2009.11.26. 12:50:18

Most látom, hogy Tőkés püspök Tusványoson fehér ingben és fekete mellényben autonómiázott Orbán és Băsescu mellett.
www.tusvanyos.ro/hirek/?article_hid=181

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.11.26. 12:50:38

Én csak annyit szeretnék mondani, hogy amióta a gárdistákat először összeszedték az Erzsébet(?)-téren (no, amikor először húzgálták őket a földön valami söröző kerthelységében még a nyáron), azóta minden adandó alkalommal fekete nadrágban és fehér ingben jelenek meg, ahol csak tehetem (mellényem nincs otthon). A gárdistákhoz semmi közöm, ezt egyszerűen erkölcsi kötelességemnek érzem.

Köszönöm, hogy meghallgattak!

ü
bbjnick

tempetőfi 2009.11.26. 12:50:48

@Grift: A bicska nemes fegyver. Ha érti:)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.11.26. 12:50:56

@hatvanegyezrek:
sakktáblát nem szabad égetni! az antiszemitizmus! vigyázzon a szájára, ha jót akar! :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.11.26. 12:52:42

@tempetőfi:
há, ponn azt mondom, ember!
meg hogy néz ki egy székely, mikor megkérdezi az ütésre emelt hokibot alól, hogy tekenyőt hoztál e a bélednek? :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.11.26. 12:54:53

@Grift:
teve, hogy lett magából hatvanmegyezrek? :)
ez a beduin neve?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.26. 12:55:57

"Aki ettől a vállalástól is meghátrál, az menthetetlenül gyáva."

A Jobbik kommunikációjában és össztársadalmi megítélésében ez az úgynevezetett A.T.K.A-faktor.

"A Te Kurva Anyádat!"

tevevanegypupu 2009.11.26. 12:58:37

Megvan a megoldas: a fekete mellenyre mindenki tegyen ki egy voros csillagot. Vagy egy Che Guevara jelvenyt. Kosson voros kendot a nyakaba. Es kesz, mar mehet is.

tevevanegypupu 2009.11.26. 13:01:27

@Grift:
A konspiracios nevem volt. Egy a harminckettobol. Hala maganak kereshetek masikat. Vagy pedig nyomomra bukkant a KGB..egyik rosszabb mint a masik.

Várkonyi 2009.11.26. 13:02:58

"Tartunk tőle, a Jobbik és a Magyar Gárda szimpatizánsai, néhány derék pincértől eltekintve, menthetetlenül gyávák."

Az idő majd eldönti.

(Annak idején egyes polgári körök kedvelt időtöltése volt különféle kitűzők, szalagok, háromrét hajtott Magyar Nemzet viselésére szóló felhívások kiadása, hasonló sikerrel.)

Ez most keményen mellé, a nemzetiszín-szalagokért nem visznek el, ill. nem bírságolnak meg legalább 70 rongyra.

tempetőfi 2009.11.26. 13:05:04

@Grift: Hát, ez nem zsigeri, ezért a csatakiáltás a következő: "Ámber, kiverem a hülyeséget a fejedből!"

smalladam 2009.11.26. 13:21:14

én a kedvenc moszkva téri őrültjeim közül a szélsőjobbost (mindenféle jellemző ruházati kellékek, fehér fűző, fekete trianonhungáriaturulos póló, terepszínű akármi, plusz láncra akasztott plüssállat, és rendszeresen a metróaluljáró konzolgépén netezik) láttam ma gárdás mellényben, de fehér inget ő sem vett, vagy a pulcsi alatt viselte.

Bobkó Csaba 2009.11.26. 13:24:05

@Várkonyi:

Nem hatásosak az ilyen felhívások. Az embereket húsbavágó problémákkal lehet egy párt mellé állítani, illetve egy program mellé. A közbiztonság mindenkinek fontos, de a töbség nem szeret ruhaviselettel demonstrálni, meg ilyenek. Öngól olyan felhívást kiadni, ami nagy eséllyel érdektelenségbe fullad. Lásd Magyarok Sövetsége ultimátuma a nyár végén a hatalomnak, hogy okt. 23-ig vezesse be a Szentkorona-alkotmányt, különben irgum-burgum. És mi lett a nagyon durva szankció, hogy nem vezették be?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.11.26. 13:25:54

@smalladam: jesszus!
a fehér fűző náci? mit vegyek fel akkor?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.11.26. 13:28:20

@szamárfül:
az biztos, hogy dupla verést kap, ha a rendőrök észreveszik, hogy a turulruha alatt halcsont fűzőt visel!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.11.26. 13:30:39

én ilyenre nem is gondoltam. maga perverz disznó.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.11.26. 13:32:14

@szamárfül:
jajistenem, azt hittem a miedere fehér! bocsánat!

.Nitro. 2009.11.26. 13:32:23

életembe nem hordtam mellényt, eztuán se fogok. Szegedi Csanád kedvéért meg pláne nem. Ő is talán megtanulhatna ötltözködni ,akkor talán nem nézték volna vízvezeték szerelőnek az EP-ben már első alkalommal.

teknős 2009.11.26. 13:42:50

@Szt. Ahanov: Basszus, már gárdista vagyok, mert Wagon R+-m van?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.26. 13:56:31

Ejj ejj Csanád gyejek...
Sok lesz egy kicsit az arcból.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.11.26. 14:28:47

Az jutott eszembe, hogy kilencvenben egyszer már mindenki "megérvelte", hogy miért is nem szolidáris a rendszerváltozás veszteseivel. Ma is mindenki "megérveli", hogy tkpn. szolidáris lenne ő, no, de ezekkel, hát azért ezekkel mégsem lehet...

Ez, szerintem, hitványság.

Köszönöm, hogy meghallgattak!

ü
bbjnick

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.26. 14:50:01

@bbjnick: Herr Sturmliberator nehányszor hangoztatta, hogy "Elpet for president", nos én akkor jelölném Önt ugyanerre a posztra. ü Talon Karrde :)

Törböly (törölt) 2009.11.26. 14:50:44

Micsoda szerencse hogy a régiek nem neccharisnyát hordtak.

Szt. Ahanov 2009.11.26. 15:11:02

@teknős: Mi van, elfogyott a net, mielőtt a kommentem utolsó mondatához értél volna? :)

teknős 2009.11.26. 15:27:13

@Szt. Ahanov: :) Csak beleéltem magam a szélsőjobbos csökkentett üzemmódú világképbe! ;)

Elvégre Vona miniszterelnöknek készül.

Szt. Ahanov 2009.11.26. 15:31:54

@teknős: :) Akkor nálam nem működött az iróniaméter. Mentségemre szlgáljon, hogy nem volt semmi kacsintós szmájli vagy ilyesmi a mondat végén. Béke.

Várkonyi 2009.11.26. 15:34:05

@Bobkó Csaba: "Az embereket húsbavágó problémákkal lehet egy párt mellé állítani, illetve egy program mellé."

Átvágom a gordiuszi csomót:

Kell ilyen is, olyan is.

"Lásd Magyarok Szövetsége ultimátuma a nyár végén a hatalomnak, hogy okt. 23-ig vezesse be a Szentkorona-alkotmányt, különben irgum-burgum. És mi lett a nagyon durva szankció, hogy nem vezették be?"

1)Ez most más, mivel most nem a kormányt akarjuk megdönteni, hanem rámutatni a diktatúra egy darab visszásságára.
2)A Jobbik nem a Magyarok Szövetsége.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.11.26. 15:39:37

@Grift: Ez nem gyenge. Magam részéről nagy mellény nélkül, de szolidalítok. :>

teknős 2009.11.26. 15:50:51

@Szt. Ahanov: A szmájlik alkalmazása nem az erősségem, bocs! :)

Szt. Ahanov 2009.11.26. 16:25:30

@teknős: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) :D

plastik02 2009.11.26. 16:54:28

én betiltanám spec. meg a zoknit szandállal és a fehér zoknit fekete cipővel is. pukkadjanak csak a demokraták! meg az ízlésficamos gárdinnyók is.

Thulsa Doom (törölt) 2009.11.26. 17:14:30

Különben meg tényleg irdatlan fasság ez a fekete "munkaruha". Mégis, mit lehet ebben csinálni? A feketén meg a fehéren minden szar meglátszik. Még egy jót masírozni se tudnak úgy, hogy a felvert por ne üljön ki a díszelgő ruhájukra. Retkes ruhában meg égő rendről észtosztani.
Mindenesetre kiváló ötlet volt a ruha megtervezését a fideszseggnyaló mszmp-s Bencsikre bízni. Mindig is tudtam, hogy ez az alak egy beépített polgáriliberálcionista ügynök, aki direkt nevetségesen szar ruhát tervez a hazafiaknak.
Most meg már azért se cserélik le, hozzájuk ragadt mint pulihoz a bogáncs.

szpal 2009.11.26. 18:21:01

Gondolom, a Nemzeti Jogvédő Alapítvány holnap postázza az AB-beadványt, az meg majd eldönti, hogy alkotmányos-e egy ilyen tilalom. És lehet idiótázni a Fideszben a gárdistákat, de ha hatalomra kerülnek, csalódnék bennük, ha ezeket a szabályokat hatályban tartanák.

Bobkó Csaba 2009.11.26. 18:49:08

@Várkonyi:

"1)Ez most más, mivel most nem a kormányt akarjuk megdönteni, hanem rámutatni a diktatúra egy darab visszásságára."

Nem harap rá a tömeg. A MSZ se akart tán kormányt dönteni.

"2)A Jobbik nem a Magyarok Szövetsége."

Tudom, örülök neki, intő példának hoztam a balfékségüket, remélem, a Jobbik nem őket akarja utánozni.

X Y kronosz óra 2009.11.26. 20:02:33

Gyengéd érzelmi szálakkal kötődik a formaruhákhoz:
index.hu/belfold/ssg7472/

civilkontrol 2009.11.26. 20:12:45

Nem tudom eldönteni, hogy ez most ekkora félkegyelműség, vagy provokáció?
Elképzelem, amint a munkahelyemre bebaktat valamelyik kollégám mellényben. Vajon mi lenne belőle? Sértések, provokálás, az átlagembert az átlagembertől elválasztó értelmetlen gyanakvás és feszültség fokozódása. Konfrontáció hegyek, ez most borítékolható.
Vagy a "JOBBIK" eset, hogy Csanád pajtás pofával törli föl a padlót és csak egy maréknyi elhivatott valamiben hívő egyén teszi ki magát fölösleges megpróbáltatásoknak.

Csanádkám, nyálazd meg a paci pöpösét! Ettől egészségesebb ötleted nem volt az aktivizálásra???
Meggondolatlan seggfej!

picur3ka 2009.11.26. 20:15:42

@bbjnick:

Teljesen egyetertek mindket posztjaval szinte minden ertelemben. Itten egy extremista liberalis diktaturaban elunk, s hogy kit visznek el holnap, az egy egyre jogosabb kerdes.

Van nehany problemam azonban - ez valoszinuleg nem fog megakadalyozni egy fekete melleny vasarlasaban - ahogy mondja a kedves Csanad, azt nem szeretem, felhivni szimpatizalasra, ugy, hogy nyiltan vadolunk es szidunk, persze, a szadeszt se tiltotta be ezert senki. Petofi meg jobb volt magyar nyelvbol, nemzetisegi letere, meg eszbol is persze, tole be lehet venni az ilyet.

Masreszt, tul sok kaka van itt mar, ahogy van, ha nem letkerdes, talan nem kene meg egy extra cirkuszt krealnunk, eleg, amit ezek igy is gerjesztenek, mielott baj lesz es esetleg szetlovik a seggunket.

Higany 2009.11.26. 20:18:06

Ha jól tudom, akkor mától a vörös csillag viszont nem számít tiltott jelképnek:

"Üdvözlik a strasbourgi emberi jogi bíróság döntését a vörös csillag használatáról a Magyar Szocialista Párt európai parlamenti delegációjának tagjai, Herczog Edit és Hegyi Gyula.

Az MSZP két európai parlamenti képviselője emlékeztetett arra, hogy a vörös csillag régi munkásmozgalmi jelkép, amelyet ma is sok demokratikus baloldali párt használ. A strasbourgi ítélet meglátásuk szerint "világossá teszi, hogy a nácizmus és a baloldali eszmék összemosása ellentétes az európai jogállamiság értékeivel"." fn.hu

WTF?

picur3ka 2009.11.26. 20:19:50

@Higany:

Ez egy igen regi hatarozat, azt hiszem, szoval higannyon le.

Higany 2009.11.26. 20:33:28

@picur3ka: Tényleg, most jutott eszembe, hogy ezen már régebben felháborodtam.
Mindenesetre ez a lényegen nem változtat.

abandi 2009.11.26. 20:44:59

Na, jó...
A nyári öltözetet télen nem hordja senki. Marad a félelemkeltő téli öltözet.
Mennyivel jobb a kokárda viselés...

Google 2009.11.26. 21:49:43

@abandi:

Azért a sávos kendő télen is jól fog, a kabáton pedig marad a vörös csillag.
Az ellentétek vonzzák egymást.

hapcika 2009.11.26. 21:55:55

Nem attól gárdista a gárdista, hogy feketenadrágot, mellényt és fehér inget hord. Ez alapján bármelyik biztonsági cég alkalmazottja is lehet, de vannak megkülönböztető jelzések is. Himzések a mellényen, dzsekin. Árpádsávos jelvény a sapkán stb. Az árpádsávos zászló és jelvény használata sem azért tilos, mert a nyilasok meggyalázták, hanem azért, mert történelmi jelképünk és nem lehet kisajátitani, függetlenül a sávok számától. A nemzeti és a történelmi jelképek, ereklyék védelme a közt.elnök feladatköre és nem a kormányé. Ha valaki jogtalanul használja őket a közt.elnöki hivatalnak kell eljárni és a parlamenten keresztül a vizsgálatot megindítani.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.11.26. 22:01:33

@X Y kronosz óra: "Mindenkinek alaposan meg kell gondolnia, hogy politikusként magáneseményeken is mit mond, miként öltözködik, még akkor is ha nem gondolja komolyan, nyilatkozta Zuschlag János, volt MSZP-s országgyűlési képviselő."

:D

Tehetetlen Dodó 2009.11.26. 22:03:03

@Loxon: Vonatkozik ez a csíkos ruhára is?

cutcopy 2009.11.26. 22:03:56

"a fehér ing + fekete mellény viselése önmagában is jogszabálysértő lehet"

Itt az ideje egyenruhát váltani a gárdistáknak. Jövőre piros mellény nagy szegfűvel a hátán.. ebbe kössenek bele..!

abandi 2009.11.26. 22:19:12

@Google:
Divatdiktátor vagy-e?

abandi 2009.11.26. 22:20:02

@Google:
Divatdiktátor vagy-e?

hapcika 2009.11.26. 22:23:35

Fekete mellényt, nadrágot és kalapot hordanak a cigányok és a zsidók is. Akkor kivel akar most azonosulni Csanád pajtás?

Szt. Ahanov 2009.11.27. 08:42:45

@cutcopy: Zseniális ötlet! Kár, hogy a gárdisták nem a humorérzékükről híresek, pedig de megnézném kormányék reakcióját! :)

plastik02 2009.11.27. 12:05:48

@Loxon: ez mennyire életszagú már, ahogy a képviselők úgy köszönnek egymásnak, hogy 'látom még szabadlábon'! :D epic!

Szt. Ahanov 2009.11.27. 13:33:23

@Loxon: Tanulságos videó. Tóth György (MSZP) milyen ficces fiú: "Éljen Szálasi! Éljen Szálasi! Háháháháhá!"

Verók úrnak meg csak frenológiailag ki lehetne osztani húsz év szigorított fegyházat. Majdnem rokonszenvesebb, mint Szilvásy. (Ajjaj, náculok én is...)

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.11.27. 13:37:00

@nénike:

"Ez a Zsolt gyerek nem Gyenge."

Ilyen névvel keménykedni már eleve epic fail. :)

bryan 2009.11.27. 18:33:01

Az MSZP már megint a legszarabb módon kapta el a dolgot, kíváncsi vagyok Európai Értelemben Vett Cenzor Ildikó keze mennyire volt benne az ügyben. Még szolidaritanék is az egyenruhát viselőkkel, ha nem lenne túl bonyolult, egyben unalmas elmagyarázni jobbos és balos ismerőseimnek egyaránt, hogy igen, egyetértek a gárda betiltásával, egyetértek gyűléseik felosztásával, de nem, nem értek egyet ruhák viselésének betiltásával, semmilyen körülmények között.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.27. 19:22:06

@bryan: Na helló, örvendek hogy kezd nyiladozni a szemed.

bryan 2009.11.27. 19:41:49

@Talon Karrde:
Az eddig is nyitva volt, nem mondok mást, mint eddig, se a gárdáról, se az mszp-ről nem változott a véleményem (egyiket sem szeretem).

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.27. 21:17:22

@bryan: "hogy igen, egyetértek a gárda betiltásával, egyetértek gyűléseik felosztásával"
Na mesélj, miért?

bryan 2009.11.27. 22:00:09

@Talon Karrde:
Huhh. Ezt szerintem már átrágtuk egy másik posztban, de akkor még egyszer:
A pártmilíciák _mindig_ csúnya dolgokat eredményeznek. Növelik a feszültséget, a mérsékelt hangok nehezebben jutnak szóhoz, ha ilyenek mászkálnak az utcán, a sajóbábonyihoz hasonló jelenetek megismétlődhetnek, csak durvábban, ilyesmi. Viszont pozitív hozadékuk meg nincs, elmennek egy faluba, jól felbasszák az ott élő cigányok agyát, vagy simán csak durván megijesztik őket, aztán hazamennek és ebben az állapotban otthagyják a helyieket. Ha jól emlékszem erdélyi vagy, tehát ez valami olyasmi lehet, mint amikor elmegy hozzátok Pestről a politikus a nagy kocsijával szépeket mond, nagyokat mond, jól felcseszi a románok bunkó részének agyát, beül a kocsiba, vissza se néz, ti meg ottmaradtok. Szép gesztus, meg minden, csak valójában a csalánnak a más farkával verése. Persze a gárda betiltása magában csak a kezdete lehet a rendrakásnak, de szükséges ahhoz, hogy az egyáltalán elkezdődjön.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.27. 22:09:03

@bryan: Huhh. Ezt még emésztem kicsit, de szerintem a betiltás dettó hülyeség, a temetésen való igazoltatás (vastagbor.blog.hu/2009/11/06/fokozott_kozuti_intezkedes_a_temeto_kapujaban_ilyen_orszag_nincs_is) pedig már egyenesen etikátlan.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.27. 22:10:26

@Talon Karrde: a Vbőr link csukó zárójel nélkül megy.

bryan 2009.11.27. 22:26:57

@Talon Karrde:
Mondom, a módszer legtöbbször rossz, az alappal viszont egyetértek. A gárda felszámolásához ravasznak kéne lenni kicsit, a jelenlegi kormány pedig ilyesmiben sajna nem az, vagy nem akar az lenni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.11.28. 14:45:55

hülye ez a szegedi csanád.
egy jószívű hülye. jólelkű hülye.

mondjuk mellénybe menni munkahelyre még mindig praktikusabb mint vekkerórával a hősök rerére. vagy hova. mindegy hobva, de nem tudom elképzelni hogy ki lehet olyan hülye aki a fideszben kitalálta, hogy egy vekkerórával jöjjenek a szimpik.
... annyira én sem nézem le a fideszt, ez ott biztos valami pszichikai teszt volt, hogy kiderüljön mennyire élnek tömeghipnózisban és pártfüggésben, mennyi embernek van önálló gondolkodása a bázisban stb

==T== 2009.11.29. 11:17:45

@hapcika: Te normális vagy? Mi az, hogy nem lehet egy magyarnak használni a nemzeti jelképeinket?

greybull 2009.12.02. 14:45:45

az apja f....át annak a bírónak, aki úgy döntött az egyenruháról, ahogy, meg annak a kormánynak, aki ezt még szabálysértéssé is tette - és mi van, ha a gárdaruhát hordó embernek nincs más ruhája? he?
süti beállítások módosítása