Jó hangulatú, politikamentes úttörőavatás
2008. október 04. írta: Francois Pignon

Jó hangulatú, politikamentes úttörőavatás

 Miután én sem voltam ott a Tarka Magyar felvonulásán, azzal hogy csak belepillantgattam az Index online közvetítésébe, vékony szeletet kaptam az esemény hangulatából. Szerencsére a szervezők blogja segítségemre sietett. Miután saját beszámolójuk helyett eddig csak egy MTI-hír került oda, gondolom a szervezők is ahhoz hasonlóan látták az eseményt.


 Örömmel olvasom hát, hogy a becslések alapján az egyes szervezetek képesek voltak átlagosan húsz ember megmozgatására, és a rendezvény mentes volt a csúnya pártpolitikától.

„a megmozduláson jelen volt Gyurcsány Ferenc kormányfő is és az egybegyűltekkel közösen hitet tett az alkotmány 70/A paragrafusa mellett”


„A tömeg Gyurcsány Ferenccel együtt kinyilvánította, hogy elítélik az erőszak és a kirekesztés minden formáját”


„A tömeg lila, piros és szivárványszínű esernyőket emelt a magasba, Gyurcsány Ferenc miniszterelnök egy piros kendőt lóbált a feje fölött, felesége, Dobrev Klára pedig egy barna színű stólát emelt fel. A piros kendőt a miniszterelnök a rendezvény végén a nyakába kötötte, majd testőrei és gyermekei kíséretében autóba szállt és távozott. A miniszterelnököt taps fogadta és taps búcsúztatta a rendezvényről.”

 Már sajnálom hogy nem mentem el, igazán felemelő pillanatok lehettek. Bevallom, Gyurcsány Ferenc nyakba kötött vörös kendője a felhőtlen gyermekkor éveit idézte fel bennem. Remélem, a miniszterelnök pajtásnak is eszébe jutottak a régi szép emlékek. Talán a 6. pont is.

(A képet GayBears-től loptam, köszönet érte.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr90696446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akak 2008.10.04. 23:00:18

Ez a poszt, mint ahogyan az előző is, többtucatnyi civil szervezetet és jószándékú embert töröl pofán.
De tökmindegy. A Reakció elvesztette a fonalat, meg egy csomó embert, aki szerette.

Francois Pignon 2008.10.04. 23:02:00

Igen, sokan háborodtak fel ma Kálmánék anális utalásain is, pedig...
Azért nem túlzás, hogy jópár órával az események után sem voltak képesek pár mondatot írni pár képpel, hanem csak erre a mélyre benyalós MTI-s hírre futotta?

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.10.04. 23:04:42

Nem biztos, hogy elsősorban a Reakció szerzői azok, akik többtucatnyi civil szervezetet "töröltek pofán"...

akak 2008.10.04. 23:07:06

De bizony, dzsucseharcos. A TASZ és a többtucatnyi civil szervezet pofántörlése, mert nem fújták le a tüntetést, amiért Gyurcsány eljött, egy nagyon szűklátókörű pártlogika következménye.
De mindegy, lelketek rajta...

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.04. 23:07:34

Gratulálok, a reakció most érte el mélypontját.
ott se voltál de dumálsz?
nem értem mért gyülölitek ezt a rendezvényt?
Semmi köze nem volt gyurcsányhoz oldalt volt a tömeg nagyrlésze nem is tudta, hogy ott van, egy csomoan meg elküdték a picsába, pl én is, aztán a tömeg nagyrésze ezzel szimpatizált, és nem fletó segét nyalta.
Egyszerüen ez a cikk egy tudálékos parasztság.

Francois Pignon 2008.10.04. 23:08:11

Azért a minimum lett volna saját szemszögükből is megmutatni az eseményt, nem?
Egyébként tényleg köszönet illeti az Indexet a közvetítésért, a riporter ugyan a kelleténél többet beszélt, de tényleg az volt az egyetlen értelmes beszámoló, ahogy a felvonulókat beszéltették.

Francois Pignon 2008.10.04. 23:09:43

huba,
ez a bejegyzés alapvetően nem a rendezvényről, hanem a sajátos visszhangról szól.
Magáról az eseményről majd Kálmánék.

akak 2008.10.04. 23:09:52

Huba, igazad van. Ez, basszus, a Népszava szintje, komolyan.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.10.04. 23:12:17

weisz manfréd huba:
No offense! FP bejegyzése a Tarka Magyarról beszámoló MTI-hírről szól, amit nem máshol talált meg, mint a Tarka-blogon...

CrL 2008.10.04. 23:13:27

ezzel egy időben Londonban pedig képesek voltak olyan teljesen irreális baromságért tüntetni a civilek mint a gyerekszegénység megállítása. egyszerűen érthetetlen.

www.flickr.com/photos/simonkimber/

Kopiás Attila Steve 2008.10.04. 23:16:40

A gáz benne, hogy ez a saját weblapunkon van fent vezető hírként és nem tudunk vele mit kezdeni.
Az Összefogásban sokan nem értenek egyet ezzel, de guess what: az Összefogásnak nincs hozzáférése a Tarka Magyar weblaphoz...

Az eddigi teljes idevágó levelezés a listáról anonimizálva, csak hogy lássuk a vélemények arányait:

2008. október 4. 23:10 AB írta, :
Szintén.
Addig is, ha valaki esetleg nem ért egyet a cikkel, fejtse ezt ki nyugodtan szervezőként a commentek között, arra van. :+)

2008. október 4. 23:04 CD írta, :
egyetértek a F-fel.
D

2008. október 4. 22:56 EF írta, :
Ez gusztustalan. Ki tette ezt ki?
Vagy vegyük le, vagy rakjunk rá valamit.

2008. október 4. 22:43 GH írta, :
Nem volt kevésbé Gyurcsányra koncentráló beszámoló amit a honlapra tudunk tenni? Ez így tényleg öngól. :-(
Lesz saját beszámolónk?

Francois Pignon 2008.10.04. 23:23:26

KA_Steve,
köszönöm. Éreztem, hogy a résztvevők közül is soknál kicsapja ez a biztosítékot.

Pedig tuti érzés lett volna ha w.m. hubának lesz igaza, és velem éri el a mélypontot a Reakció. ;))

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.04. 23:30:55

pignon
pont félreértetem azért kaptam fel a vízet mert az egész média fletóról beszél, amikor kurvára nem rola szolt ez a nap.
lés ti beáltok ebbe a sorba.

akak 2008.10.04. 23:30:57

Elérte, basszus. De nyilván Sólyom Lászlót is megvezette a Maszop és az 5-6 ezer ember (beleértve Hubáékat) kizárólag Gyurcsáyn miatt mentek ki.... Valójában titkos MSZP-gyűlés volt...
Mert megjelent az "illegitim" miniszterelnök...
Ti ülyék vagytok. A Tarka Magyar az utóbbi évek legnagyobb civil összefogása, ebbe rúgdostok most bele...
Kinek az érdeke ez?

heima (törölt) 2008.10.04. 23:32:15

"A Tarka Magyar az utóbbi évek legnagyobb civil összefogása,"

Csak remélni merem, hogy nem csak ennyire képes a magyar civil társadalom.

Kopiás Attila Steve 2008.10.04. 23:32:50

Nincsmit. :+)
A Reakció mélypontja szvsz a cigánybűnözős cikk volt, nem emlékszem már, azt ki követte el.

Francois Pignon 2008.10.04. 23:34:23

huba,
az egész média Fletóról beszél, épp ezért megameglepő, hogy pont a szervezőknek, akik nem akarták oda a politikát, és akik közt rengeteg írástudó ember van, csak ennek az MTI hírnek a kopizására futotta.

akak 2008.10.04. 23:37:21

heima,
nézd meg, hány szervezet írta alá vagy csatlakozott hozzá...
még ÁS-osok is akartak :D:D:D

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.04. 23:37:44

itt éppen egy lakásban ülök ahol itt van 4-5 szervező és üvöltözve vannak kiakadva.
megfelel?

Francois Pignon 2008.10.04. 23:46:09

És nem akarok senkit elkeseríteni, de a hír szövegébeni előfordulások:
Gyurcsány - 3
Tarka Magyar - 2
civil - 0

akak 2008.10.04. 23:48:17

Pignon,
ebben igazad van, de észre kellene venned, hogy Gyurcsány ráakaszkodott a tüntetésre (helytelenül), a tüntetők meg a tüntetés célja az nem egyenlő Gyurcsánnyal, Baja Ferenccel és Kis Péterrel (hadd ne folytassam)....

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.04. 23:50:25

pignon nézd meg létszi a hír alatti kommenteket a tarka magyaron

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.10.04. 23:52:57

huba:
Tényleg nem szeretném, hogy úgy érezzétek, méltánytalanok vagyunk veletek szemben. Tudtunkkal ez az esemény hivatalos blogja, aminek az utolsó bejegyzése a Gyurcsánynak szobrot állító MTI-hír („A tömeg Gyurcsány Ferenccel együtt kinyilvánította, hogy (...) A miniszterelnököt taps fogadta és taps búcsúztatta a rendezvényről.”), mindenféle hozzáfűzés nélkül:
tarkamagyar.blog.hu/

Beszámoltunk korábban a tiltakozásokról is, viszont sajnos ezt a meccset hozta Gyurcsány, jól jött ki a kéretlen vendégszereplésből. Holnap esetleg még ír Gréczy egy blogbejegyzést, hogy végül a Charta és a Tarka békésen egységbe forrt. :(

Francois Pignon 2008.10.04. 23:54:46

Hoppá ,pedig pár napja még a Fidesz állt a Tarka mögött Gréczy szerint.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.10.04. 23:57:01

huba:
Nem ismeretlenek számodra a blogok, úgyhogy tudod, a bejegyzés a belső tartalom, a kommentek a külsők. Tehát itt a Tarka Magyar! blog magáénak érzi az MTI-beszámolót, amire a kedves olvasók így vagy úgy reagálnak. Dzsucseharcos hozzászólása kicsit éles, de ül:
tarkamagyar.blog.hu/2008/10/04/mintegy_otezer_ember_vett_reszt?fullcommentlist=1#c3548135

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.05. 00:02:16

turul
itt ülök pár szervezövel, a blogot csak egy belső kör tudja kezelni, az allatta lévő kommentek a civilek akik nem férnek hozzá.
Deák gábor pl aki ha emlékszel a holánban kisérgete shrödert és fletót
ez van szoptak a civilek, de ezért nektek pl inkább az ő pártjukra kéne állnotok

heima (törölt) 2008.10.05. 00:02:55

akak,

igazán gratulálok h minden noname 11 fős egyesületet sikerült összehozni, de az igazi sikert talán mégis az jelentené, ha sikerülne Magyarország valós problémáit megtalálni és azokat tematizálni.

Francois Pignon 2008.10.05. 00:03:02

Együtt érzek azokkal akik felháborodtak a résztvevők/szervezők közül, de kérem, rengeteg ember tudna jó beszámolót írni pár óra alatt, ha lenne akarat, ugye?

Másrészt, nem akarok mindenfélét idekeverni, de most lehet beleképzelni a felháborodóknak azok helyébe magukat, akik egy tisztes kormányellenes vagy egyéb normális jobbos demonstrációt szerveznek, aztán este csak árpádsávokat mutogat a tévé.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.10.05. 00:05:28

huba:
Kiajánlottuk a ti beszámolótokat is, a Gy-videóhoz is behivatkoztuk. De sokkal többet érne, ha a Tarka-blogon nem az udvari, Gyurcsány-orientált MTI-beszámoló szerepelne, hanem valami saját.

Francois Pignon 2008.10.05. 00:09:08

Turul,
én is ezt néztem éppen, másodpercre egyszerre. :DDD

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.05. 00:13:22

FP
oké
igazad van
én mondjuk ezért megyek ki inkább a saját szemeimel látni a dolgokat

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.10.05. 00:41:47

A civil kifejezés tisztességes neve civil érdekvédő.

Gyurcsány rá akart telepedni a kezdeményezésre, eddig ez oké, tőle nem is vártunk mást.

Az adekvált válasz hiánya nem oké, mert abból hiányzik az érdekvédelem. Ez természetesen a civilekre mint szerveződésre vonatkozik.

Mondják itt többen, hogy ők bizony nem úgy gondolják, mint a "szervezők". Kik a szervezők? A civil szervezetekből illetve a "civilekből" előlépett emberek. Ha olyan vállalhatatlan emberek vannak vezetői pozícióban, akik nem hajlandóak az érdekvédelemre akkor csakis a tagok a hibásak azért, hogy továbbra is képesek támogatni az adott szervezetet.

Hatékony érdekvédelemhez a mai performansznál többre van szükség. Sokkal többre.

Rengeteg lehetőség lett volna Gyurcsány távozását elérni. Ott volt a mikrofon, fel lehetett volna szólítani a távozásra, stb. Az például egy adekvált válasz lett volna.

Francois Pignon 2008.10.05. 00:54:03

Az Amnesty megkérte hogy ne menjen. Hubáék is írták, meg más bloggerek. De valóban, ha nincs egyértelmű vezetés, nem lesz egységes kiállás sem.
Lehet, hogy trehányság van az egész mögött. A jóhiszemű verzió a hivatalos blogjukra is ez. Tojtak az egészre, bekopiztak egy hírt, aztán azóta iszik valahol az a pár ember, aki hozzáférhetne a bloghoz, miközben a többiek eszik a kefét. (De azért ez tényleg elég jóhiszemű verzió.)

DEP 2008.10.05. 01:56:28

Én mondjuk minden felvonulósditól már émelygek az utóbbi években. Csak a pártrendezvények az elfogadhatók, mert az tiszta sor. Ez is csak egy túllihegett problémát sulykol. Ami nem is ennyire valóságos. Én csak lesajnálni tudok mindenkit, aki az ilyenekre elmegy.

józan' 2008.10.05. 03:38:26

Nos kérem, a Weisz Alfréd Huba megmondta, hogy a rejakció elérte a mélypontját! Ez a cseppet sem liberális, a felnőtt gondolatokkal és a helyesírással nagyon szoros barátságban lévő független értelmiségi ember azt hiszem jól kiosztotta most a véleményformáló csürhét! Shame on You!!!

akak 2008.10.05. 08:32:20

heima,
a helyzet az, hogy a szélsőjobboldaliak verbális ée nem verbális erőszakos fellépése komoly aggodalommal tölt el sok embert. Nem csak a kapcsolat.hu-t, nemhiába írta alá a felhívást főnökötök, Orbán Viktor, valamint Sólyom László köztársasági elnök.
Ugye őket nem fogjátok legyurcsányozni?:D:D:D
A másik az, hogy az un. civil társadalom nem szervezett, a többtucatnyi csatlakozó (kéretik átolvasni a listát) szervezet tagjai komolyan gondolják az üzenetet melyet ez a tüntetés közvetített. Hogy pár szarkeverő hogyan akarja a saját pecsenyéjét sütögetni a tüntetés által, annak sok köze nincsen az eseményen résztvevő ezrek jószándékához.
Ezt pedig te és többen alapvetően vitatjátok és kizárólag Gyurcsányra élezitek ki az egész tüntetést. Ezt nem tartom fair hozzáállásnak.

akak 2008.10.05. 08:37:45

Turul,
nekem ez fontosabb, mint a Gyurcsánnyal való obsession:

tarkamagyar.blog.hu/2008/10/04/solyom_laszlo_tamogatja_a_tarka_magyart

Francois Pignon 2008.10.05. 08:58:29

Nocsak, közben saját beszámoló még mindig nincs, de az MTI-s bejegyzést levették. A tegnap estig már bőven száz fölötti kommentjével együtt.
Az utólagos eltüntetés (a vita nyomaival együtt) is igen nagy taplóság ebben a műfajban.

states 2008.10.05. 10:13:49

Mindenki megnyugodhat, aki nem ment el. Érdemes volt...

Chicano 2008.10.05. 10:21:35

"Ti ülyék vagytok. A Tarka Magyar az utóbbi évek legnagyobb civil összefogása, ebbe rúgdostok most bele..."

Mi lennénk hülyék? Ti rúgtátok magatokat úgy tökön hogy még nézni is fájt! Legnanygobb? Én meg azt hittem rettenetes kudarc volt. Az igazság az hogy ilyen baromságokkal fogjátok teljesen lejáratni a civileket,és ha egyszer tényleg nagy szükség lesz rájuk senki nem fogja őket komolyan venni. Persze kérdezem én mennyire civil és független az a rendezvény ahol érkezéskor és távozáskor megtapsolnak egy pártvezetőt.

De mindegy is. A sajtó fújta fel az egészet. Ötezer ember menetelt egy kicsit aztán megtapsolta ferit és hazament. Jövő héten már senki nem fog emlékezni rá. Szerintem a szervezők szeretnék a leggyorsabban elfelejteni az egészet.

states 2008.10.05. 10:21:58

akak
A pofán törlést azok kapták, akik valóban azt hitték, hogy ez tényleg pártpolitika- és Gyurcsány-mentes rendezvény lesz. Nem, pontosan olyanra sikeredett, mint a Chartársaké, ami egyébként előre tudható volt, hiszen ugyanazopk vettek részt rajta, sőt, ugyanannyian...

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2008.10.05. 10:25:46

Egy háromezres felvonuláson 1 db Gyurcsány volt, a Reakció mégis csak vele foglalkozik... Semmi baj, Francois, yófey konzi vagy, mindenki látja. Remélem, a részletes beszámolót (Gyurcsányról) is olyan írja majd, aki ott se volt, mert igazából nem érdekli.

Francois Pignon 2008.10.05. 10:34:04

Nem akarom sokszor elismételni, de az események ilyen beállítása nem tőlem, hanem a szervezők hivatalos blogjáról származik.
(Amit azóta a hozzászólásokkal együtt eltüntettek.)

Egyébként lesz még Kínai Kálmán és Trágár Tóni jóvoltából további filmes beszámoló.

W Joe 2008.10.05. 10:38:30

Az úttörő erősíti a népek barátságát, védi a vörös nyakkendő becsületét.

szamarhegy 2008.10.05. 10:40:53

Kedves DEP! Az amit Te szeretnél, az azt jelenti, hogy megszűnik a civil társadalom és minden tömeg rendezvény a a 4 éves választási ciklus, a klf. elemző szoftverek alapján kisakkozott mondatok hitelesítése végett kerül megrendezésre. Sok tízezres civil felvonulások, érdekképviseltek nélkül a jelenlegi gátlástalan politikai kultúra jön létre. A civil kezdeményezések feladata, hogy a jog által nem kezelhető morális kérdésekben nyomás alatt tartsa a politikai elitet, mert számos kérdésben velünk szemben állnak az érdekeik. Pl. ügynöktörvény, titkosszolgálatok, 80 évre titkosított olaj perek, pazarló megyerendszer, cigányság, szegénység helyzete, kampánypénzek rendezése, képviselő max. 2 ciklusig lehet valaki, ingyen médiafelület az új politikai erőknek, oligarchák elképesztő gazdasági, politikai befolyása, autópálya, metró, Grippen, stb. Ezekben az ügyekben vagy háttér gazdasági megllapodás (autópálya, parkolási társaság, metró, ingatlan ügyletek) született, vagy csönd van, mert nem lehet belőle jól kijönni (cigányság, ügynök kérdés). Na, ezért kellene a civil szféra, elképesztő, hogy akik ekézik a Magyar Tarkát, azok nem látják, hogy a civil érdektelenség mindannyiunkat egy dél-amerikai oligarcha irányítású állam felé visz bennünket.

caralho voador 2008.10.05. 10:44:47

Tök fölösleges vitázni, basszátok meg, marhák, az egész, Gyurcsánnyal vagy nélküle, egy rakás szar. Egy álprobléma körüli habverés, miközben tucatszámra lennének ennél sokkal égetőbb és súlyosabb bajok, amikről persze nem szól a közbeszéd. Nincs még egy ilyen elcseszett, idióta ország, mint ez. A médiának sikerült olyan mértékig hiszterizálnia a közbeszédet, hogy - minden fajelméleti vonatkozás nélkül, pusztán a tényeket rögzítve mondom - egy csomó, fehér, heteroszexuális magyar ember életének az a központi és legfontosabb problémája, hogy a cigányokat, homoszexuálisokat és a zsidókat (satöbbi) milyen, többnyire nem létező atrocitások érik. Nem azt mondom, ha valaki iszonyú toleráns, liberális szemléletű, fontosak neki az emberi jogok, lehet ez egy fontos kérdés. Na de hogy éjt napallá téve ezen izgul, felháborodik, fasizmust kiált és demonstrál úton-útfélen?! Szánalmas, nevetséges, és rendkívül szomorú, főleg, hogy a teljes társadalom (including az összes kisebbség) riasztó sebességgel merül alá szarban a VALÓBAN FONTOS problémák miatt (demográfia, gazdasági és morális helyzet, cigánykérdés, stb-stb-stb)...

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.10.05. 11:21:00

csak még mielőtt nagyon eldurvulna a vita - bár már mindegy :( - én el akartam kerülni, hogy megint másod-, harmadkézből értesüljek, ezért, meg mert időm is volt, elmentem.
Szóval a következőképpen nézett ki: néhány ezer ember végigvonult a teljesen kihalt Andrássy, felálltak a Hősök terére, ezt meg is töltötték. Valami zenekar elkezdett játszani, közben a Városliget felől megérkezett GYF, mintegy száz ember foglalkozott vele, abból ötven kamerás, mert kép kellett nekik, szerintem a többi azt se tudta, hogy ott van. Se beszédet nem tartott, se az előadó nem említette meg. Aztán, miután felolvastuk az Alkotmány 70/a pontját, egyszerűen mindenki hazament.
Tényleg jobb lett volna, ha nem jön el - elképzelem a Reakció cikkét: "GYF, a felelős államférfi, megértette cselekedeteinek súlyát, és nem sajátítottta ki részvételével a civil eseményt."

Chicano 2008.10.05. 11:22:13

"Egy háromezres felvonuláson 1 db Gyurcsány volt, a Reakció mégis csak vele foglalkozik... "

Okkal, ugyanis miatta volt háromezres. Szerintem nélküle se lettek volna nagyon sokan, de ha nem ripacskodja oda magát talán lehettek volna akár 10e-nél is többen. Ami azért már majdnem tömeg.

Netuddki. 2008.10.05. 11:22:51

caralho voador 2008.10.05. 10:44:47

Mikor lesz már tüntetés a magas adók, a bonyolult adórendszer, a korrupció, a lenyúlások ellen? Mert ezek miatt a problémák miatt együtt szív a kommunista, libsibolsi, náci, nemzetiségi jómunkásember is.
Oszt kíváncsi lennék ezt melyik politikus írná alá?

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.10.05. 11:29:32

weisz manfréd huba · magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.04. 23:07:34

Ne haragudj, nagyon úgy tűnik nekem, hogy egyszerűen nem akarod meghallani a többek által is árnyaltan előadott meggondolásokat amik miatt a megmozdulást helytelenítették. Nem hiszem, hogy bárki is gyűlölte volna. Csak ellenszenves, mert hamis, fonák. Csapdát igyekezett állítani úgy, hogy helyes dolgokat helytelen közegben vonultatott föl, erkölcsi zsarolás jellege is volt. Nagyon sok egyéb dolgot is joggal hoztak föl vele szemben. De a legjobb, mert a leglényegibb a tegnapi KK-TT Reakció cikk volt. Ezek nem gyűlöletek. Te gyűlölködsz, ha komoly, átgondolt és minimum meggondalandó érvek sokaságát azzal söpröd el, hogy gyűlöletnek bélyegzed őket. Sajnos.

Zombecz 2008.10.05. 11:45:17

Kár GyF-ről beszélni, de tényleg sokat rontott a rendezvényen. Nem 4-5 ezren, hanem több tízezren is kimentek volna, ha nem tolja oda a pofáját. A reakció blog jól látja a helyzetet és inkább árnyaltan a komikumát próbálja megvilágítani az egésznek. Nem a rendezvényt támadja, hanem ezt a paprikajancsit és nagyon helyesen.

zoli27 2008.10.05. 12:01:45

Zombecz,
"Nem 4-5 ezren, hanem több tízezren is kimentek volna, ha nem tolja oda a pofáját."

Ezt nem tudhatjuk.

Roth Mano 2008.10.05. 12:08:09

reakcio elasta magat. jobbosbol nem lesz szalonna.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.10.05. 12:09:23

RM,
úgy-úgy, szalonna csak disznókból lehet.

tewton 2008.10.05. 12:14:07

Roth Mano 2008.10.05. 12:08:09
reakcio elasta magat. jobbosbol nem lesz szalonna.

Roth Mano pedig ezzel a mondatával (jobbosbol nem lesz szalonna) kiirta magát a demokraták közül

:)

BandW (törölt) 2008.10.05. 12:25:23

Hát, a reakció Gyurcsány fóbiájával egy 20 megawattos turbinát is lehetne már üzemeltetni.

nénike · http://mandiner.hu 2008.10.05. 12:34:20

Azt viszont tudjuk, hogy a Gyurcsány távolmaradásában bízó civilek 100 ezer embert vártak.

tothmari 2008.10.05. 12:45:08

A tarkamagyar.blog.hu levette az inkrimináló hírt és a kommenteket is!

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.10.05. 12:46:40

Az a helyzet, hogy a tudatos, a nép (rólad van szó!) megosztását célzó poltika lassanként teljes sikert ér el. Ebbe illeszkedig a tarka is, bárhogyan is igyekeznek hangsúlyozni a „civil” jellegét és (kérdéses) pártonkívülíségét.

Sajnos, és ezt előre lehetett látni, csak az itt elmondottak folytatódtak általa is:

www.kibulizottorszag.net

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.10.05. 12:53:21

Lokális Nostradamusnak érzem magam. :) Na jó, nem olyan bonyolult kitalálni, mit ír majd Gréczy Zsolt.

"Holnap esetleg még ír Gréczy egy blogbejegyzést, hogy végül a Charta és a Tarka békésen egységbe forrt. :("
reakcio.blog.hu/2008/10/04/jo_hangulatu_politikamentes_uttoroavatas?fullcommentlist=1#c3549558

"Ahogy az egyik résztvevő, Bauer Tamás fogalmazott, a Magyar Demokratikus Charta visszafoglalta a Kossuth teret, a Tarka Magyar pedig az Andrássy utat és a Hősök terét. (...) A tegnapi nap tanulsága az is, hogy nem érdemes százezres tömeget ígérni, egy ilyen megmozdulás ennyi embert vonz a mai időkben. Ez utólag bizonyítja, hogy a Charta tüntetés létszáma is elérte a jelenlegi lehetséges maximumot. Ez annál is inkább igaz, mert a két csapat felvonulói között jelentős volt az átfedés. A Charta több alapítója is a Tarkákkal vonult. Mindkét helyen ott volt például Bródy János, vagy Heller Ágnes. Novák Péter, a Tarka műsorvezetője szintén aláírta a Chartát is.
Úgy gondolom, hogy a Charta és Tarka elvileg egymásra vannak utalva – a Charta támogató közleményt is kiadott -, hogy amikor nagy szükség lesz rá, valóban százezres tömeg gyűljék össze. (...) Ezek után megpróbálom rehabilitációnak értékelni, hogy a Tarka honlapja a tegnapi napról bemásolta az MTI összefoglalóját, amely azt írja, hogy a miniszterelnököt taps fogadta és búcsúztatta a Hősök terén."
stop.hu/blog/entries.php?lstresults=1&blog_topics_id=221

Francois Pignon 2008.10.05. 12:58:26

"Ezek után megpróbálom rehabilitációnak értékelni, hogy a Tarka honlapja a tegnapi napról bemásolta az MTI összefoglalóját."

Amit azóta 150 hozzászólásával együtt töröltek is.

(Csak érdekességképp, pár napja az élesen látó Gréczy szerint még a Fidesz állt a Tarka mögött.)

heima (törölt) 2008.10.05. 13:02:13

"a helyzet az, hogy a szélsőjobboldaliak verbális ée nem verbális erőszakos fellépése komoly aggodalommal tölt el sok embert."

a helyzet az, hogy a szélsőjobboldal verbális és nem verbális erőszaka egy kicsi, elszigetelt és kurvára lényegelen szelete Magyarországnak. Tudom, hogy a belvárosi romkocsmákból ez másképp látszik, de azért lehessen már ne osztani a terheltségeteket és nem tapsolni neki.

Tudod milyen egy valóban értelmes civil megmozdulás? Olyan, mint a CM, vagy mint az Élőlánc rendezvényei (kisiskolák, kisposták stb), a VEKE, de még a Magyar Gárda is fontosabb témát bírt tematizálni. Ezért volt akkora a tömeg a Hősök terén, mint amikor egyszerre érkezik meg három turistabusz egy átlagos napon, ezért nem mentek el az ivócimbiken kívül mások, mert mindenki pontosan tudja, hogy semmi egetverő probléma nincs az Alkotmány idézett részével.

Nem azt mondom, hogy ne csináljátok, alapvető emberi jogotok a nonstop rettegés, a kiáltványt pedig minden probléma nélkül alá lehet írni, mintahogy OV vagy Sólyom megtette. Némi intelligenciával azért látható, hogy pl az urak hozzáállása is mutatja, hogy hova teszik a problémakört, Sólyom még nyíltan is próbálkozott belecsempészni a célok közé mondjuk a falusi terrort, de úgy látom nem igazán talált értő fülekre.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.10.05. 13:02:50

Mintha Gréczy ugyanazért dicsérné a tarkát, amiért a reakciósok bírálják. Egy politika projekt volt.
Most akkor a tarka itteni védelmezői nekiesnek-e Gréczynek?

zoli27 2008.10.05. 13:07:45

Ami a Gréczy-blogot illeti: Nem gondoltam volna, hogy a miniszterelnök környezete már ennyire el van keseredve. De sebaj, Zsolti, a Népszavánál, a Népszabinál és a 168 Óránál is tárt karokkal fognak várni...!

"Úgy gondolom, hogy a Charta és Tarka elvileg egymásra vannak utalva – a Charta támogató közleményt is kiadott -, hogy amikor nagy szükség lesz rá, valóban százezres tömeg gyűljék össze."
Valaki elmagyarázná nekem, hogy 2 db ötezres tömegből (jóindulattal), amelyek között ráadásul átfedések is vannak, hogy lesz százezres demonstráció?

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2008.10.05. 13:10:10

Kedves néptevagy!

Megkíméllek a fárasztó gépeléstől az önreklámért való küzdelemben, és elárulom, hogy a beállításoknál kiteheted a neved mellé a blogodat. Nem kell megköszönni. A többieknek se, akiknek tele a csukájuk azzal, hogy mindig az oldaladat sztárolod.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.10.05. 13:39:39

Agyalapi 2008.10.05. 13:10:10
Nem köszönöm meg.
Érdekes. Mondtam én neked, azt, hogy ön?

Minthogy nem emlékszek arra, hogy valaha akár csak megkíséreltem volna előírni neked vagy másnak mit tegyél, és mit ne, nem értem te miért próbálod nekem.

De minthogy te kezdeményezted, viszonzom:

Törődj a saját dolgoddal, és tűnj a francba!

Ha pedig nem tetszik amit én jónak tartok és ajánlok, az ne így próbáld megoldani.

stüszi 2008.10.05. 13:57:01



Ha magánemberként volt ott az a gennygóc, akkor miért kell bemondani mindenhol, hogy ott volt. De akkor miért nem mondják be a többi x ezer ember nevét?Ugyan már!!! Pártgyűlés volt a javából. Operett ország.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.10.05. 18:33:19

Egyébként a mai minimálisan létező radikalizmust pont azzal lehetne leépíteni, ha el lenne tüntetve az az ember aki olyan szépen rátelepült a rendezvényre.

Beszari civilek nem kellenek senkinek.
süti beállítások módosítása