Kivágóné utolsó bevetése - Ilyen ország pedig nincs CLXXI.
2009. május 14. írta: nénike

Kivágóné utolsó bevetése - Ilyen ország pedig nincs CLXXI.

  Ilyen ország pedig... sóhajtunk fel a szívünknek kedves fordulattal, és próbáljuk megérteni, hogy a hős magyar anya dúlt lelkében mi zajlik már napok óta. Az ÁVH-s, munkásőr, BM-es, esetleg szigorúan fedett III/II-es lét a közízlés szerint férfiúi habitust követel. Anatómiailag nem, csupán tapasztalatilag megerősített tény, hogy ezekben a körökben megemészteni, illetve magasról szarni a férfiak könnyebben tudnak.

  Vajon mire gondolt Kivágó Iván Györgyné? Hogy nem derül ki? Vagy a PÁRT majd megvédi? De hiszen mandátumának előző tulajdonosa is elsüllyedt a mocsárban. Persze az is lehet, hogy az évtizedek során saját maga számára is meglepő mértékben veszített állóképességéből a szocializmus egykori betonkemény hátvédje.

  A védekezés gyanánt előadott szöveg nem fukarkodik a szigorú minősítésekkel: „Anyaként, feleségként, érző emberként az utóbbi időben személyemet ért aljas, igaztalan, és valós információkat valótlan színeben feltüntető rágalmazásokat ezúton is visszautasítom...” Na már most, ha valóban igaztalan (vö. nem igaz ország) támadás áldozata, akkor miért mond le, és miért nem repül rá egy személyiségi jogi perre? Ha meg igazak a róla megjelenő információk, akkor miért sikongat, mint a...

  A középvezetői káderpolitikáját hozott anyagra alapozni kénytelen MSZP úgy látszik lyukra futott, Kivágóné egyetlen aktusával azonban a Fővárosi Közgyűlés BB Évijeként örökre beírta magát az értő közönség emlékezetébe. Jó mulatság, női munka volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr391120827

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.05.15. 07:42:19

Kivágóné titkos alkujaBede Márton villáminterjúja után én is elbeszélgettem Kivágónéval, hátha sikerül többet megtudnom arról, hogy mi rejtőzik furcsa feltűnése mögött, mik a tervei a jövőre vonatkozóan. Ficere Ödön Kivágóné asszony, ha az ország érd…

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.05.15. 07:39:02

Kivágóné titkos alkujaBede Márton villáminterjúja után én is elbeszélgettem Kivágónéval, hátha sikerül többet megtudnom arról, hogy mi rejtőzik furcsa feltűnése mögött, mik a tervei a jövőre vonatkozóan. Ficere Ödön Kivágóné asszony, ha az ország érd…

Trackback: Konzervatórium 2009.05.14. 11:52:40

Viszlát, Ivánné!Hová merűlt el szép szemed világa?Mi az, mit kétes távolban keres?Talán a múlt idők setét virága,Min a csalódás könnye rengedez?(Vörösmarty Mihály)Alig szavazták be a szocik Kivágónét a Fővárosi Kőzgyűlésbe a megdicsőült Hunvald György hel…

Trackback: Kifordított ország 2009.05.14. 10:54:56

Köszönjük Kivágóné!Lemond ugyanis a fővárosi képviselői mandátumáról, rögtön, miután megszavazták Budapest költségvetését. Elismerem, szükség van egy városnak, főleg a fővárosnak költségvetésre, röhögnek rajtunk eleget, enélkül is. De miért pont egy III/I…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.14. 13:17:59

@is: Te ordenáré seggfej...

Melyik országban vannak még iylen seggfejek, hogy úgy vezetnek be ingatlanadót, hogy előtte szuperbruttósítva tolják el a sávhatárokat, úgy, hogy még szarabb legyen? Melyik országban vannak még olyan seggfejek akik ürvözlik a magánnyugdíjpénztárakat, akik most vállvonogatva bejelentették, hogy ugrik a befektetés, mert mindent "elbuktak" a válság miatt a tőzsdén? Melyik országban vannak még olyan elvakult seggfejek mint te?

zeee 2009.05.14. 13:21:07

@TuRuL_2k2:

Na igen. AZ NBH munkatársait manapság sem az intoleráns körből válogatják.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.14. 13:24:27

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Az is érdekes, hogy alapból is magyar nyugdíjpénztárak átlagosan kevesebbet hoznak a jegybanki alapkamatnál is.
Pedig Verseny van, meg Piac vagy mi.

X Y kronosz óra 2009.05.14. 13:26:56

@tderi:

Annak, hogy Medgyessy, Horn, Vastagh Pál, és a KISZ-es nagykutyák: Bajnai, Kis Péter, Gyurcsány mennyivel jobban bírták a gyűrődést.

Kutyuu 2009.05.14. 13:30:19

@phaidros: "Mondod ezt úgy, hogy a Te kedvenc pártod vezette be a fenntarthatatlan és fedezet nélküli 13. havi nyugdíjat, nyilván azért, mert érdekelte, hogy mi lesz 20 év múlva."

Nomostakkor, ha azt nem érdekli, hogy mi lesz 20 év múlva, aki bevezette a 13. havit, akkor mi van azzal, aki be akarta vezetni a 14. (??) havit?

Idézet: ... szerint a 14. havi nyugdíj is lehetővé válhat a Fidesz járulékcsökkentési programja révén. A Fidesz elnöke erről Egerben beszélt, a városi sportcsarnokban tartott nagygyűlésen, pénteken."

Na, ki is ígérte meg? Hadd halljam kórusban!

ostván 2009.05.14. 13:34:01

Hülye ujságírók!
Kivágóné NEM háromperhármas ügynök volt. Olyan munkát végzett, amit MA is is végeznek emberek Magyarországon is és a világ minden országában, kivétel nélkül. Az, hogy ma a média támadásaitól félve, de mégis védik néhányan kis hazánkat, azért külön dícséret illeti őket (figyelem, nem vagyok tagja semelyik testületnek). Emberek, tudomásul kellene venni azt, hogy ha a lakásunk ajtajára egyre erősebb hevederzárakat szerelünk (még akkor is, ha csúnya), az országot is védeni kell kölönböző ÜGYNÖKÖK munkájával. Aki nem tudná, az Amerikai Egyesült Államok megfelelő szervezete a CIA nevében is benne van, hogy Ügynökség (az utolsó betű, az Agency rövidítése). Szóval nem az ördögtől való az a foglalkozás, hogy ügynök. De TI , ujságírók mindent megtesztek, hogy válogatás nélkül lejárassatok mindenkit, akit csak tudtok. Természetesen nincs módja védekezni, sem közvetlenül, sem közvetve. Nem kellene, hogy a Párt megvédje. Nem kellene feleslegesen támadni. Ismétlem, mindenkit hülyének tartok, aki beszállt ebbe a sárdobálásba.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.05.14. 13:35:54

ilyen háromper min én tudom hányás dolgokhoz nem szólok mert rögtön felüti a fejét az üldőzési mániám.

Demidoux 2009.05.14. 13:36:54

Van egy ismerősöm, aki világ életében az MSZMP pártszékházban takarított.
Ezeknek a kommenteknek a tükrében őt is helyben főbe kéne lőni, ugye?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.05.14. 13:37:30

@ostván:
Aki ma kémelhárító, arra egy rossz szavunk nem lehet: a hazát védi.
Aki a '60-as években kémelhárító volt a BM III/II-es osztályán, az legalább annyira a rendszert védte, mint a hazát - szerintem csendben élvezze az előző rendszerből átmentett javait, de tartsa távol magát a közélettől.

nénike · http://mandiner.hu 2009.05.14. 13:38:35

@ostván:

Ugyan, mutass már egy újságot, amelyik azt írta, hogy III/III-as ügynök volt Kivágóné!

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.05.14. 13:38:40

@Demidoux:
Hát persze, pont ezt követeltük. Vért, vért, vért! :]

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.05.14. 13:39:08

ja üljön rá egy bilire és azon szavazgasson

gólhaj · http://kroki.blog.hu/ 2009.05.14. 13:42:05

tudja valaki, hogy mi van most vb évával?

wiseguy 2009.05.14. 13:43:53

az mindenesetre látszik a kommentekből, higy az exkomcsi fideszkáderek népbutító propagandája nagyon ül. ez kell ebbe az országba, 2/3-ot nekik mert sosemhazudós orbán mindenre tud megoldást!

vajon meddig lehet még ezt az emberevőgyerekgyilkoskommunista propagandát tartani ebben az országban? mennyi hülye van még itt, aki ezt kajálja?
szánalmas...

Calhoun Mooney 2009.05.14. 13:47:55

Ha az átkosban ennyi "komcsizó" lett volna .. :-)) Ok nem mondom tovább, kis gerincesek ..de ne hidd el magadról, hogy te azért léptél be az MSZMP-be, mert bomlasztani akartad (akinek nem inge... de sokaknak az)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.05.14. 13:47:59

@wiseguy: inkább éhendöglök egy fidesz kommunizmusban, minthogy még egyszer a magyar szocializmust válasszam

szempontpuska 2009.05.14. 13:48:16

@tderi: kitüntetést ?
ez meg hogy jön ide ?

Tehetetlen Dodó 2009.05.14. 13:49:07

@Demidoux: Attól függ, mit takarított. Például a darálót a pincében...:o))

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.05.14. 13:50:04

@Calhoun Mooney: én meg a fideszbe léptem be, mert azt hallottam, hogy úgy tíz éév múlva lehet arra hivatkozni, hogy nem akartam éhenhalni a szocialiták uralkodása idején.

wagabound 2009.05.14. 13:51:02

@zsanett- a élet van és szoci fan: "inkább éhendöglök egy fidesz kommunizmusban, minthogy még egyszer a magyar szocializmust válasszam"

Kábé jövő ilyenkor neki is foghatsz... :-)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.05.14. 13:51:33

@Demidoux: és párt tag is volt, hogy ilyen jó állása volt?

bridgeman 2009.05.14. 13:52:01

@phaidros: ha már értelmességről meg pártatlanságról van szó, akkor érdemes elismerni, hogy:
- igen, a fidesz tényleg visszatért a felosztó-kirovó rendszerbe, ez valószínűleg rossz döntés volt
- 2006-ban a Fidesz is kampányolt 13. havi nyugdíjjal, szóval csak egy lehelletnyivel felelősebbek az MSzP-nél
- Bajnai kormánya fontos pénzügyi lépéseket tesz, amit a pénzügyi világ respektál. Mert amit csinál, az nagyságrendekkel jobb, mint amivel a parlamenti pártok ki tudtak jönni az elmúlt 10 évben.

Másrészt érdemes így kiírni a pártok nevét, és nem az "én kedvenc pártom - te kedvenc pártod"-ként emlegetni őket. És akkor valóban vita várható, nem parttalan személyeskedés.

Miért fontos ez, amikor egyértelműen vezet a Fidesz? Azért, mert most is látjuk, mennyire káros, ha az egyik oldal hülyeségeit a másik arra használja, hogy felmentse magát a saját hülyeségei súlya alól.

Kutyuu 2009.05.14. 13:54:09

@TuRuL_2k2: Onnantól kezdve, hogy 1957 május elsején tömegek ünnepelték Kádárt (ahelyett, hogy elzavarták volna a picsába) , mindenki, aki csak egy fát is keresztbetett ebben az országban, MINDENKI a rendszert védte. Kezdve a kétkezi munkásoktól , beleértve a nemzetközi hírű művészeket, eljutva a kiemelt szerepet kapó olimpiai bajnok sportolókig, focistákig, akik kifelé valóban legalizálták, védték, fennmaradását támogatták annak.

Ezek közül számtalan vérfideszes ma is aktív közéleti szerepet vállal. Soroljam?

wagabound 2009.05.14. 13:55:56

Azért visszatérve a posztra: bárki is volt ez a Kivágóné, nyilvánvaló, hogy szemét provokáció volt, amit művelte(tte)k vele. A nő pedigl kétszer is hibázott: először, amikor elfogadta a jelölést, másodszor, amikor lemondott.

Nem tudom, mit kapott jutalmul-kárpótlásul, de hogy nem ingyen csinálta, az biztos. Szerencsétlen kis hazánkban a politikusoknak - pártállástól függetlenül - legkirívóbb tuljadonságuk, hogy pénzért, hatalomért az anyjukat is megerőszakolnák a ravatalon...

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.05.14. 13:58:23

@szempontpuska: @wagabound: @wiseguy: ja, ti azt az álláspontot képviselitek mely szerint ha nincsen Bokros csomag, nincsen jóléti Orbán korszak, amire hát Megyó nem ígért rá, és Gyurcsány meg elítélte Megyó kormányzását mint szaktanácsadó, azta ez van olyan mikor az ukrán markecoló lebutázott, hogy ti mágyárok itt mágyároszágún mindent hüjén xsináltok, ahán és te mi a faszt keresel ungáron?

Viktus 2009.05.14. 14:01:14

http://www.hirszerzo.hu/cikk.olcsobb_gyorsabb_-_metroepites_maskepp.54748.html

Jut ebből minden jó elvtársnak ...

szempontpuska 2009.05.14. 14:02:10

@zsanett- a élet van és szoci fan: én azt az álláspontot képviselem, hogy jók a kilátásaid az éhenhalásra. Ezt is írtam, nem ?
Melyik része nem érthető ?

wiseguy 2009.05.14. 14:07:02

@zsanett- a élet van és szoci fan:
elvakultságod vagy ostobaságod gátol meg a leírtak értelmezésében?

mindenesetre felőlem bárhol, bármikor éhen dögölhetsz.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.05.14. 14:09:48

@szempontpuska: hát,ha neked a megfagyás és éhenhalás álláspont, azt én nagyon nehezen tudom pozítivan értelmezni, sőt egyensen kireksztőnek érzem:)))

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.05.14. 14:13:19

@wiseguy: részemről teljesen egyértemű, hogy elvakultságom és ostobaságom a gát.

tevevanegypupu 2009.05.14. 14:34:37

@Kutyuu:
az a majus elseje tenyleg borzaszto volt..Azt es a hasonlo unnepeket el kellett volna kerulni. De mivel valoban - nehany szimpatikus reszvetnyilvanitason kivul semmit nem kaptunk 1956-ert - csak ugy "bosszulhattuk" volna meg a rendszert, ha kollektiv ongyilkossagot kovetunk el. Erkolcsileg, szellemileg, fizikailag guzsba kotottek minket. Es nemcsak keletrol hanem nyugatrol is. Ha elni akartunk akkor muszaj volt dolgozni. ha kicsit vidamabbak vagy valamiert buszkek szerettunk volna maradni akkor kellett irni, filmeket csinalni es sportolni..Amit nem kellett volna az a hizelges, a magasabb poziciokert jellemtelen dolgokat vallalni, a kommunista partba belepni es megfigyelni, elarulni baratainkat, csaladunkat.Bar ez utobbit sokan megalazottan, rettegve eppen a csaladjukert tettek meg..
Nem a rendszervaltas elott kovettuk el a legnagyobb hibat. hanem utana: hogy akik ilyesmire kenyszeritettek bennunket most is itt vannak es most is iranyitanak.
Azok az igazan aljas es mindenre kepes talpnyalok akik eg most is barmire hajlandoak ezeknek az embereknek a kedveert.

bridgeman 2009.05.14. 14:40:17

@heima: Miért, a fideszes exkommunista nem áruló/mocsok/jellemtelen/stb, csak az emeszpés? Nem értem én ezt..

phaidros 2009.05.14. 14:41:16

@Kutyuu: nem az, akire én szavazok... de egyébként most már nem beszélnek róla, nem kell. :)

phaidros 2009.05.14. 14:45:22

@bridgeman: "Másrészt érdemes így kiírni a pártok nevét, és nem az "én kedvenc pártom - te kedvenc pártod"-ként emlegetni őket. És akkor valóban vita várható, nem parttalan személyeskedés."

is-nél ez egyértelmű. Számára itt mindenki hülye jobbos, aki utálja az MSZP-t.

phaidros 2009.05.14. 14:48:16

Ami meg a nyugdíjpénztárakat illeti, jó lesz lassan elfogadni, hogy nincs jó megoldási lehetőség jelenleg. Az én korosztályomnak értékelhető állami nyugdíja szinte biztosan nem lesz, a magánnyudíjpénztárakban éppen mostanában derült ki, hogy miért nem lehet bízni. Ezek után ha valaki azzal jön, hogy máshol is ez van, az számomra nem gondolkodó 0. De az legyen az ő problémája, szerintem a megoldás a saját kezünkben van. Aki akar, az meg harcoljon a fosért a szar ellenében...

Karcolt lendület 2009.05.14. 14:50:08

@Kutyuu:
Faszt, mindenki csak meg akart élni az adott szabályrendszer keretein belül.
Valakinek ehhez több megalkuvást bevett a gyomra, valakinek nem. Az utóbbiak részéről teljesen jogos a megvetés az előbbiek felé. Azok felé pedig pláne, akik működtették ezt a rendszert.

Úgyhogy elmentek ezzel az örökös relativizálással is a picsába, tényleg.

Kutyuu 2009.05.14. 15:07:23

@tevevanegypupu: Két dolog. Az egyik, hogy - sokan leírták már megkörnyékezettek, híres, és szurke emberek is - nem volt kötelező "érdemit" jelenteni, nem tudták kontrollálni. Pl. csurkát -akit utálok, mint a sz.rt - állítólag pár semmitmondó jelentés (vagy annyi sem, már nem emlékszem) után kidobták , hogy nem ér semmit. Utána sikeres drámairóként úgy rémlik nem lehetetlenítették el. A rockzenészek körüli ügynökökről írt könyvben számtalan eset van, amikor valakivel pár megbízhatatlannak ítélt jelentés után, vagy csak mert nem jelentett semmit, (pl. nem figyelt a házibuliban, hanem berúgott, mint a csacsi) egyszerűen megszakították a kapcsolatot. Kész.
Vikidál nem ilyen volt, Fogarasi (a Metro egykori billentyuse, nemtom mi van vele) sem ilyen volt. Nekik nem buntetesuk lett, nem kellett kényszeríteni őket, hanem jutalmuk. Németországi haknizás, magyarországi turnéhegyek, állami futtatás stb.

Kutyuu 2009.05.14. 15:16:32

@tevevanegypupu: Kettő:
"Nem a rendszervaltas elott kovettuk el a legnagyobb hibat. hanem utana: hogy akik ilyesmire kenyszeritettek bennunket most is itt vannak es most is iranyitanak."

Szerinted a rendszerváltás előtti 600E párttag mindegyike az MSZP-ben landolt?
Annó Antall mondta asszem, hogy a rendszerváltó MDF jelentős része a régi rendszerből szivárgott át. Hadd ne mondjam, onnan merre, melyik egyre jobbosodó alterpártba mentek akkor, amikor az MDF kvázi megszűnt jelentős erőnek lenni.
Szerinted miért torpedózza meg rendszeresen az ügynöktisztázásokat eme párt?

Kutyuu 2009.05.14. 15:18:29

@Karcolt lendület: Arra gondolsz relativizálásilag ugye, hogy Én ügynököm, meg a Te ügynököd?

elfelejtette 2009.05.14. 15:30:46

@ergé: "kérdem én, hogy van pofája Demszkynek (aki máig próbálna megélni szamizdatos múltjából) elfogadni egy komcsi ügynök alkalmi szavazatát a költségvetés elfogadásához???"

Állítólag valami olyasmit nyilatkozott, hogy neki is kellemetlen. Azért nem jön rosszkor, sőt, a megfelelő pillanatban jön, még a végén idő előtt megbukott volna Gáborunk. Kivágóné az illegális határátlépések specialistája, LOL

Énekeljük együtt a ballib áriát: a háromperkettő nem olyan, mint a háromperhárom, hülyékvagyok timind, sálálálá.

Kutyuu 2009.05.14. 15:35:29

@elfelejtette: Erről valahogy az jut eszembe, amikor valamilyen dzsemborin a Kossuth téren együtt szónokolt a nagy üldözött, a márc15-én megvert zorbán Pozsgai, illetve Szűrös elvtársakkal.

No, ki képes, és mire egy szavazatért, sálálálálá???

Oblomov 2009.05.14. 15:39:35

@wagabound:
Az embör társadalmi lény, akinek viselkedését befolyásolja a rendszer is, ha tisztességes az illető. Kivágóné lám, (immár a demokrácia viszonyai között) lemondott, és nem hiszem, h. lemondatták. Nem olyanok. Vö. azzal, hogy sem Horn, sem Medgyessi, sem Gyúrcsány nem mondott le, pedig megtehette volna mind magátol is.

Diktatúrában nem volt elvárás lemondani, sőt repült felfelé valaki, ha komoly poszton hibázott.

elfelejtette 2009.05.14. 15:39:37

@Kutyuu: De miért ez jutott az eszedbe? Ellentmond a véleményemnek, vagy a csak a rutin hozza elő?

elfelejtette 2009.05.14. 15:41:23

A főváros költségvetése is érdekes, ma megszavazták, és most olvasom a hírt az Indexen, hogy 60 mrd-dal kevesebb jön a 4. metróra az EU-tól.

Kutyuu 2009.05.14. 15:45:57

@elfelejtette: Bocs, most látom, te is idéztél. A Te idézetedre (
ergé · reakcio.blog.hu/ 2009.05.14. 12:51:22 ) ment a válasz. arról jutott eszembe.

szempontpuska 2009.05.14. 15:51:08

@elfelejtette: hát ha ez neked másképp nem megy csak énekelve....
nagyjából a zsoltárok is erre az agyi reakcióra épülnek :-)

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.05.14. 16:01:32

bakterfütty
hadd kérdezem már meg a jelen lévő orbánfóboktól, hogy ha eljáccunk a gondolattal, hogy a tetves-mocskos maszop hatalomban marad a köv. országgyűlési választáson, akkor az mijért lenne olyan nagyon jó ennek a 'kurva' országnak???

Valandil 2009.05.14. 16:02:21

Nana, a "kémelhárítós múlt nem ciki"-vel takarózóknak mondom: a hármas fcsf különböző osztályai között igen szoros együttműködés volt. Tehát aki besegítettek egymásnak, nem voltak éles határvonalak.
(Amúgy a Hálózat a mai napig él, havi rendszerességgel összejárnak pl. a szegedi tagok...)

elfelejtette 2009.05.14. 16:05:07

@szempontpuska: Jajj, tudom én, tisztában vagyok vele, hogy ti mennyire járatosak vagytok abban, hogy a 3/2-es osztály SZT-jei miket csináltak. Végighallgattam ezt a szart már Megyó idején. A háromperkettő az tökmás, ott csupa elegáns dzsémszbond száguldozik Aston Martinokkal, rázvanemkeverve, a gonosz imperialista ügynököket hárították el.

szempontpuska 2009.05.14. 16:10:08

@elfelejtette: a jelexerint ti vagytok benne járatosak, mert olyan részletesen elmagyarázzátok mit csinál :-)

szempontpuska 2009.05.14. 16:11:17

@elfelejtette: nézd csak meg Valandilt az imént, mennyire behatóan ismeri a dolgokat :-)

szempontpuska 2009.05.14. 16:12:34

@Valandil: tényleg, honnan tudsz te ennyit fcsf-ről és határvonalaikról ? :-D

elfelejtette 2009.05.14. 16:12:44

@szempontpuska: Most látom, orulunkvincent blog, így már értem, mi a probléma veled. A baloldali tévelygés sajnos eléggé terméketlen dolog.

szempontpuska 2009.05.14. 16:22:02

@elfelejtette: örülök hog yismered a blogunkat. Welcome ! :-)
mégicsak egyszerűbb azzal foglalkoznod aki ír, mint amit ír, nem ?
ősi bevált módszer, ad hominem apostola :-D

kispufi 2009.05.14. 16:24:49

@Kutyuu: mindenki, a legutolsó kisemberig, mind a rendszert szolgálta. Porod is neki szolgál. Bazmeg, azelőtt akkor meg mind horthysta volt. Lófaszt, nyilas. Ezek szerint mindenki az, amilyen a rendszer, amiben él? Hibáa, no, Rákosi pajtásnak is az volt a hasfájása, hogy tízmillió fasisztával kell kommunizmust építenie. Ma meg tízmillió komcsival demokráciát. A végeredményt nézve lehet, hogy okfejtésed a helytálló, basszus...
Aztán most meg már nem ártana nemzetet is építeni. Nehéz lesz tízmillió liberálissal.

elfelejtette 2009.05.14. 16:30:52

@szempontpuska: Igen, egyszerűbb, az én szellemi szintem nem teszi lehetővé az oldalak közötti szofisztikált véleménykifejtést. Magyarul, baloldaliakkal nem vitatkozok politikai dolgokban, mert csak a hülyeségeiket szokták szajkózni, egészen meglepően ritka kivételekkel. Úgyhogy pá.

szempontpuska 2009.05.14. 16:35:43

@elfelejtette: látszott hogy nehezen tudsz ebből kijönni, node ez a kísérlet azért igazán szánalmas :-)

elfelejtette 2009.05.14. 16:39:34

Haha, én aztán tényleg nehezen jövök ki a valamiből, fején találtad a szöget.

elfelejtette 2009.05.14. 16:40:45

@kispufi: Tízmillió reakciós országa vagyunk.

szempontpuska 2009.05.14. 16:43:57

@elfelejtette: jobb is a langymeleg eszmetársakkal egy követ fújni, az olyan kényelmes biztonságos és biztosítja az összetartozás akol melegét ?

elfelejtette 2009.05.14. 16:45:37

@szempontpuska: Jaja, pontosan. Zsoltárokat is éneklünk egymásnak.

szempontpuska 2009.05.14. 16:48:50

@elfelejtette: na képzeld, ha én meg Internacionálét énekelnék :))))

bridgeman 2009.05.14. 16:53:09

@phaidros: nem mutat semmi az öngondoskodás csődjére. Sőt, a magánnyugdíjpénztárak csődjére sem. Ez utóbbinak több független oka van:
- a jobb magánnyugdíjpénztárak menedzselt alapok, nem esnek annyit, mint a tőzsde. Ezt úgy csinálják, hogy a pénzt időben átmenekítik kevésbbé kockázatos befektetésekbe, pl. állampapírokba
- a hatályos magyar törvények szerint ha másképp nem rendelkezel, akkor ahogy idősődsz, egyre kissebb kockázatú papírokba fektetik a befektetéseidet. Tehát most, viszonylag fiatalon még elmegy egy-egy 20-30%-os bukta, cserébe a remélhető hozamok is magasabbak. Később viszont a pénzed egyre nagyobb hányadát egyre kissebb kockázatú papírokba fektetik. Persze dönthetsz másképp is, de ez elég jó védelmet jelent.

Kutyuu 2009.05.14. 17:05:15

@kispufi: Nem mondom én, hogy mindenki komenista volt, természetesen a szélsőséget fogtam meg, de hogy nem volt 10millió antikomenyista itt, és hogy a Hősök tere tele volt 57-ben vidám arcokkal, akik tapsoltak Kádárnak, az k.rvaisten.

elfelejtette 2009.05.14. 17:20:17

@Viktus: Én is csodálkoztam, hogy mindössze fél óra alatt megvolt az egész. Lehet még végkielégítést is kapott. :D

tevevanegypupu 2009.05.14. 18:15:41

Ahelyett, hogy orulnenek, hogy Budapestnek van koltsegvetese. Demszky ezert vallalta az emberfeletti aldozatot, hogy osszeall egy kemmel az akcio idejere.(:

phaidros 2009.05.14. 18:18:26

@bridgeman: megnyugtattál. :o)

Nincs családtámogatási rendszer, családpolitika, a jövő nemzedék érdekeit szolgáló politika, kevés a 2-nél több gyerek a családokban, szar az oktatás, egymillió minimálbéres - mégis mi a pozitívum, talán az, hogy a romló (megfizethetetlen) egészségügyi ellátás miatt hamarabb halnak majd az emberek? :)

Alapvetően ha az államban bízol idős korodat illetően, nagy valószínűséggel megszívod. Ha a piacban, akkor beszélgess el mondjuk a litván magánnyugdíjpénztárasokkal, mit gondolnak az egyre biztonságosabb befektetésekről, miközben az IMF a 40%-os költségcsökkentést kevésnek ítéli.

phaidros 2009.05.14. 18:19:27

@bridgeman: "nem mutat semmi az öngondoskodás csődjére"

asszem ez a nap mondata volt

Oblomov 2009.05.14. 18:28:54

@bridgeman: "nem mutat semmi ... a magánnyugdíjpénztárak csődjére"
Biztos ez? Mert:
-a nyomott bérrendszerünk utáni éves levonás/befizetés eleve kevés tőkét eredményez. Ez jól menedzselve sem látszik kitermelni olyan összeget, aminek hozamai elérnék a kirovó rendszerben fizetett (és a politika által rendszeresen emelt) nyugdíjminimumokat. Szerintem.
- menedzselés. Úgy képzelem (tévedhetek) hogy vannak szabályzók, mikor, mekkora esésnél kell eladni a tőzsdére vitt tőkehányadot. Nem lehet, hanem kell. Vagyis intézményi befektető nem dönthet másként. Ilyenkor viszont realizálja a veszteséget, amivel fogyasztja a tőkét. Pedig ha valaki, akkor a magánnyugdíjpénztári intézményi befektető az, aki kivárhatná, hogy az árfolyamok - válság múltával - visszaemelkedjenek a válság előtti szintre, és afölé. Ebben az esetben nincs tőkeveszteség, csak elmaradt haszon.

Wawel (törölt) 2009.05.14. 19:44:13

Aki mentegetni, mosdatni és relativizálni próbálja a kommunista diktatúra erőszakszervezeteit, annak így visszamenőleg azt kívánom, hogy lőjjék agyon az összes rokonát a határon.

Merthogy lehet, hogy rövid az emlékezet, de ennek az "illegális határátlépések specialistája" idejében tűzparancs volt érvényben, és jópár honfitársunkat úgy lőtték agyon, mint a kutyát, csak azért, mert ki akartak jutni egy szabad világba.

Aki ezeket védi annak a JÓ KURVA ANYJÁT!

tevevanegypupu 2009.05.15. 00:56:15

@Kutyuu:
Nem erdekel ki volt eroszakkal beszervezett ugynok, sokan voltak..barkit barmivel ra lehetett kenyszeriteni, es volt akit sokkal inkabb nyomas ala helyeztek mint mast. Nem tudom kit mentettek aztan fel ez alol a kotelesseg alol es azt sem, hogy miert. A rendszer ugy volt rohadt ahogy volt minden puhasaga ellenere. Nem tudtunk nagyon sok mindent - pedig sokunk csaladja nagyon megszenvedte a nepi demokraciat - egyszeruen fel sem telezett az ember egy masik emberrol olyasmiket amiket megtettek. Es itt nem az ugynokokre gondolok. Tudtuk, ismertuk a fajtajukat - mert a partban tevekenykedo vegrehajtoknak igenis fajtajuk van (nem vallasra gondolok) - de azt, hogy emberi mivoltukbol kivetkozott szornyetegek, azt azert nem nagyon kepzeltuk. Egymastol rettego fenevadak voltak..es ezek nem nagy szavak, hiszen eltem abban a korban. Elkepzelhetetlen karokat okoztak az emberek lelkeben, tobb generacio neveleseben, szinte elpusztitottak a civilizaciot.
Es mondom ezt annak ellenere, hogy a szocializmus egy bizonyos szakaszaban nagyon elenk es jo volt a kulturalis elet..azt hagytak, de csak ugy es addig amig akartak. Meg kritikusaik is voltak, Aczel elvtars engedelyezett kritikusai.
De az otudatot, onbecsulest es a nemzeti buszkeseget ki akartak irtani az emberek lelkebol, es majdnem sikerult is nekik..
Igaz, a fideszban is vannak volt parttagok. Eleg baj, nem kellett volna atvenni vagy felvenni oket. De legalabb talan annyiban valtozhattak meg, hogy most, amikor mar lehet (?) szabadon valasztani, megiscsak megprobalnak valamit helyrehozni a mult tevedeseibol.

heima (törölt) 2009.05.15. 01:01:58

@bridgeman: sok mindent nem értesz még akkor

heima (törölt) 2009.05.15. 01:02:49

@Kutyuu: a tények az hogy egy patkány vagy. pont.

molaris 2009.05.15. 08:13:39

Amikor a vége felé közeledtem a kommentek olvasásának, mélységes szomorúság fogott el. Mert rádöbbentem, hogy oldalfüggetlenül, nagyon sok olyan ember van aki képtelen a tényeket elfogadni, azt értelmezni, majd a korrekt következményeket levonni. Keresztbe- kasul ismerethiány, önös érdek szerinti látásmód és kisszerűség főleg a jellemző. Azon kevesek, akik szembenéznek a dolog lényegével, és azt helyesen interpretálják, kevesen vannak mint a fehér holló.

Akkor mit lehet azoktól várni, akik azt sem tudják mi a klaviatúra?
Szégyen, szégyen ránk, "gondolkodókra" nézve.

A sok zsigeri gyűlölet nem teszi lehetővé a normális diskurzust. Ha csak a tárgyi és történelmi tévedéseket venném sorra, írhatnék négy kötetnyit, napestig.
Hát egy frászt. Maradjon meg hülyének az, akinek ez jó. És megint hangsúlyozom: oldal függetlenül.

tevevanegypupu 2009.05.15. 10:41:41

@molaris:
Ez az oldalfuggetlen gyulolkodes is erdekes. Mert eltek mindig olyanok, akik a tarsadalom szamkivetettjei voltak. Mindig, minden korszakban voltak uldozottek, igazsagtalanul hatterbe szoritottak, sot aldozatok, akiket csak ugy kiraboltak, elkergettek, megalaztak, meggyilkoltak. Tevedes azt hinni, hogy az emberek tobbsege kepes tiszta szivvel megbocsajtani. Megbocsajthatja azt, amit vele kovettek el, de hogyan tudna megbocsajtani, ha a szuleivel, gyerekeivel, rokonaival es a barataival tortenik igazsagtalansag, hurcoljak el, gyilkoljak meg oket? Lehet, hogy tulzas azt kerni a tortenelemtol, hogy a gyilkosokat, a torvenytelensegeket buntesse meg, kapjanak az emberek elegtetelt legalabb erkolcsileg. Van azonban aki olyan "szerencses", hogy uldoztetese utan valahogy megis megadjak neki a lehetoseget, bocsanatot kernek, talan valamivel megprobaljak karpotolni is. Felejteni biztosan nem fog, de egy kis enyhulest, kis vigasztalodast erez..Ha megmarad a felelem es a gyullet az is ertheto. De mit erezzenek azok az emberek - millionyian vannak - akik soha, semmilyen elegtetelt nem kaptak, akiknek csaladjat evtizedek alatt, szisztematikusan ellehetetlenitettek, es azok akik ezt tettek vidaman mukodnek tovabb, sot meg ok beszelnek emberi meltosagrol, demokraciarol es igazsagrol? Szeresd felebaratod..jo. De mi tortenik abban az esetben, ha ezek a felebaratok olyanok, hogy meg csak szeretni sem hagyjak magukat egyszeruen azert, mert - talan eszre sem veszik - de nem ugy viselkednek mint ahogy az embert elkepzeljuk?

szempontpuska 2009.05.15. 10:44:35

@tevevanegypupu: "Igaz, a fideszban is vannak volt parttagok. Eleg baj, nem kellett volna atvenni vagy felvenni oket. De legalabb talan annyiban valtozhattak meg, hogy most, amikor mar lehet (?) szabadon valasztani, megiscsak megprobalnak valamit helyrehozni a mult tevedeseibol."

mondjuk ki : Megtértek !
:-)

szempontpuska 2009.05.15. 10:46:31

@Wawel: ez így van ! ráadásul nem is erkölcsi megítélés kérdése, hanem színtisztán jogi és konkrétan személyi (tehát nem kollektív) felelősség kérdése ez.

Mikor is lőttek utoljára a magyar határon ?

Kutyuu 2009.05.15. 11:01:55

@heima: Sz@rok rá, hogy te minek tartasz kicsi fiam. Úgy fejezted be a vitát, hogy el sem kezdted. Előszedheted a kereplőt, a tojást, a sípot, és elballaghatsz a picsáb@ gyűlölködni. Pont.

tevevanegypupu 2009.05.15. 11:14:41

@szempontpuska:
megjelent nekik Orban Viktor!(:

Wawel (törölt) 2009.05.15. 19:15:09

Csak hogy legyen valami fogalmatok az "illegális határátlépések specialistájáról". És ez csak csepp a tengerben.

1957-ben már állt az új szögesdrót kerítés, és a határőrök frissen telepített bakelitaknákat gereblyéztek a kőszegi erdők földjébe. Nem volt könnyű dolga annak, akit a forradalom vagy épp a leverése menekülésre kényszerített. Mivel az ötvenes évek végén autóval lehetett a legkönnyebben lebukni, a disszidensek inkább vonattal igyekeztek Szombathely felé, majd onnan busszal a határra, lehetőleg úgy, hogy sötétben érkezzenek. Ahhoz azonban, hogy valaki a zöldhatáron át Ausztriába érjen, több védősávon kellett túljutnia. Elsőként Celldömölknél – mélységi szűrő gyanánt – civil ruhás nyomozók szálltak a vonatra, és igazoltatták az utasokat. Aztán Szombathelyen, a központi pályaudvaron számos buszsofőr és kalauz feladata volt megfigyelni a határ irányába átszálló utasokat. A buszok csak a célállomáson álltak meg, ott katonák "fogadták" az érkezőket. Aki mindezek ellenére eljutott a zöldhatárra, azt a határőrök várták, utolsó akadályként pedig a szögesdróttal nehezített aknamező.

Goják Sándor határőr szakaszvezetőként szerelt le 1968-ban. Végig a nyugati határon szolgált, így tisztában van vele, hogy a keleti blokk disszidensei mit kockáztattak az ausztriai biztonságért. Mint mondja, akik rászánták magukat az illegális határátlépésre, tisztában voltak vele, hogy alig húsz-harminc százalék az esélyük. A Kádár-rezsim ugyanis minden szökést meg akart előzni, ezért 1957-ben kettőről öt méterre növelték az aknamező szélességét, a teherautókat is visszatartó tányéraknák ötven centire feküdtek egymástól. Többségüket még néhány botlódrót is egymáshoz kötötte, tovább csökkentve a határsértők esélyeit. Azok a határőrök, akik – kiválasztottként – a nyugati határon teljesítettek szolgálatot, mind tudták: ha a berendezések jelzik a tiltott határátlépést, de ők nem fognak el senkit, akkor kemény büntetés vár rájuk. Egy-másfél év "futkosó", vagyis büntető zászlóalj, és utána új szolgálati helyükre kerülnek, a román határra.

"A következmények ismeretében gyakran előfordult, hogy a járőr inkább lábon lőtte a menekülőt, de szökni senkit nem hagyott" – emlékszik vissza Goják Sándor. Akkoriban két parancs volt életben, az egyik hivatalos, a másik nem. A hivatalos megtiltotta, hogy a határőrök – a nemzetközi bonyodalmak elkerülése miatt – Ausztria irányába lőjenek, igaz, ezt a legtöbb katona figyelmen kívül hagyta. Azt a felettesi jó tanácsot azonban betartotta a többség, hogy "a menekülőnek a lábára célozzatok, de úgy lőjetek, hogy többet ne tudjon megszólalni". Mivel az akkori rendszerben ötévente megsemmisítették az adatokat, Goják Sándor szerint megbecsülhetetlen, hány ember végezte életét méterekre a szabadságot jelentő határvonaltól, legfeljebb a felrobbant aknák számából tudtak szörnyű átlagot vonni, ezer emberből mindössze öt jutott át rajtuk épségben.

Nem volt szerencséje annak a lengyel ifjúsági rúdugró bajnoknak sem, aki rúdjával próbált átlendülni az aknamező felett. A nyugalmazott határőr szerint a fiatal sportolónak nem volt elég helye a nekifutáshoz, így a rúdról nem előre, hanem visszaesett, testét három akna szaggatta szét.
Voltak, akik teherautóval próbálták áttörni a szögesdrótot, de az aknamező megállította őket. Az egyik menekülő sebesülten feküdt az aknamezőn, őt a határőrök lőtték agyon, míg a másik a csodával határos módon átevickélt a robbanások között. Lábon lőtték ugyan, mégis elérte Ausztriát.

Wawel (törölt) 2009.05.15. 19:24:41

@szempontpuska:
Utolsó gyilkosság a magyar határon: 1989. augusztus 21.

Wawel (törölt) 2009.05.15. 19:29:57

Még egyszer mondom, higgadtan és tárgyilagosan: A KURVA ANYJÁT AZ ÖSSZES SZEMÉTLÁDÁNAK, AKI EZT A DIKTATÚRÁT TÁMOGATTA! Nem csak élt és túlélt benne, hanem az erőszakszervezetek tagjaként aktívan építette, támogatta és fenntartotta a diktatúrát! Nehogy azt kezdje itt bemesélni valaki, hogy ugyanaz volt péknek lenni, mint III/II-es tisztnek!

szempontpuska 2009.05.15. 20:02:08

@Wawel: Most jön az hogy Kivágóné lőtt ? :-))

Wawel (törölt) 2009.05.15. 20:12:31

@szempontpuska:
Nem, sőt, valószínűleg csak virágokat locsolt a III/II-n, és vígasztalta az agyonlőtt emberek özvegyeit és árváit. Nyilván így lehetett.

tevevanegypupu 2009.05.15. 20:19:07

@szempontpuska:
A Kivagonek ott alltak a hatarorok mogott es ott voltak minden egyes gyilkossagban meg akkor is, ha szaz kilometerekkel arrebb egy irodaban iszogattak a kavejukat. Ez a szerencsetlen no azt hiszi, hogy tegnap megdicsoult. Ahhoz is hulye, hogy felfogja, bohocot csinaltak belole az elvtarsai.

Wawel (törölt) 2009.05.15. 20:32:41

A szomorú az, hogy ezek az özvegyek és árvák itt élnek közöttünk, és nap mint nap azzal kell szembesülniük, hogy 20 évvel az állítólagos rendszerváltás után még mindig a kivágónék és elvtársaik irányítják az országot. És éppen kioktatják őket demokráciából. Broááááááf.

szempontpuska 2009.05.15. 21:30:47

@Wawel: nyilván ez a két választása volt. Mint mindenkinek akkoriban (hány éves vagy ?)

szempontpuska 2009.05.15. 21:32:45

@tevevanegypupu: Kivágónék ???
te jósiten ?! Több is volt belőlük ? Vagy csak feltaláltad a kollektív felelősséget ?

Az utolsó részében biztos lehetsz...

szempontpuska 2009.05.15. 21:38:35

@Wawel: mielőtt levetnéd magad a hídról.... te tényleg nem látod át, hogy a hülyéjét járatják veled az oldschool szocik, ilyen húzásokkal meg internacionáléval ?
ennyi örömük maradt, te meg sápadtan ugrasz minden gumicsontra...

tevevanegypupu 2009.05.15. 23:28:06

@szempontpuska:
hat hogyan irjam? Kivagonekbol nehanyan? Ugy hetven szazalek?
Sokan voltak, egymast is ellenoriztek, bizalomrol szo sem volt, kellettek az emberek.

Leskelődő 2009.05.18. 15:43:12


III/II-es ügynök az SZDSZ óriásplakátjain

Az SZDSZ "...tucatnyi óriásplakáton reklámozza Kál Károlyt, az SZDSZ XXI. kerületi pártelnökét, önkormányzati képviselőjét, a főváros tulajdonában álló nagybani piac felügyelő-bizottságának SZDSZ-es delegáltját, aki húsz évig volt III/II-es ügynök."

http://csepel.info/?p=5132#more-5132
süti beállítások módosítása