Kóka János megvadult
2008. február 23. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Kóka János megvadult

 Te Jani! - kezdhetnénk bayerzsolti magass mélységekben napi mondandónkat: szóval, úgy véljük, elgurult a gyógyszer, meg elszaladt a lovacska, legalábbis ezt szűrjük le tegnapi sajtájodból.

 Kóka János megtestesíti mindazt, amit rühellünk a Szadeszben (na jó, a Demszky-, Wekler-, Magyar Bálint-jelenséget se felejtsük ki): a felelősség elhárításával vegyes pökhendiség, ami tegnapi megszólalásából árad, méltó építőkő lesz eddigi életművében.

 Az SZDSZ elnökválasztási botránya a párt elkisgazdásodását jelzi. Az egykori ejropéer liberós szürkeállomány pártjában, az egyre megalapozottabb gyanú szerint fiktív vidéki küldöttek, mások helyett szavazó tájékozatlan talpasok dönthettek arról, ki legyen a párt elnöke. Az eredmény: Kóka János győzött, második nekifutásra.

  De a gyanús körülmények között megválasztott pártelnök tegnap leszögezte: „Semmilyen felelősségem nincs az ügyben. Én ennek a pártnak nem voltam semmiféle vezetője, semelyik vezető testületnek a tagja, amikor ezt a választást kiírták, megrendezték” - mondta az akkori gazdasági miniszter. Torgyán J Kóka János azt is leszögezte: „A vizsgálat eredményétől függetlenül elnöki döntéseim érvényesek”.

A láthatóan feszült helyzetben lévő pártelnök Torgyánhoz hasonló nagyotmondással próbálta a kampányra terelni a figyelmet: szerinte „a referendum a kádári kommunizmus legcinikusabb hazugságait akarja visszahozni a magyar politikai térbe. Az ingyenes egészségügy illúzió ugyanis, az a hálapénzre épül. Emellett a magyar diplomák összehasonlíthatatlanul rosszabb minőségűek, mint a nyugat-európai vagy egyesült államokbeli egyetemek diplomái”.

Kóka így folytatta: „Látjuk, hogy a világ összes minőségi egyeteme fizetős egyetem, minden jó minőségű egyetemen van tandíj, a tandíj lényegesen magasabb, mint a magyar egyetemeken. Látjuk, hogy akinek diplomája van Magyarországon 2-2,5-szer annyit keres, mint akinek nincs diplomája. Az is világos, hogy egy diplomásnak mindössze harmad akkora esélye van a munkanélküliségre, mint valakinek, akinek nincsen diplomája”.

Szálazzuk már szét a mondatokat:

 1. Mit komcsizik a komcsi utódpárt koalíciós társának elnöke, akinek a Kommunista Ifjúsági Szövetség egyik utolsó vezére a legfőbb mentora?
 2. Milyen ingyenes egészségügy, te, te, te p...puma? Mindenki (aki adót fizet) senyved az egészségügyi és egyéb járulékoktól, hónapról hónapra szembesülünk azzal, hogy nincs ingyen egészségügy!
 3. A tandíjas eszmefuttatás teljesen zavaros: lehet, hogy a világ összes minőségi egyetemén van tandíj, de most Magyarország összes minőségi és nem minőségi egyetemén, főiskoláján bevezetik a tandíjat.
 4. Kösz, János, megnyugtattál, hogy a Harvardon lényegesen magasabb a tandíj, mint mondjuk a keszthelyi Georgikonon. Mondd el ezt majd a drávapiskieknek is, hátha onnan is akar valaki továbbtanulni!
 5. A diplomások nagyobb fizetésével és a munkanélküliségre való kevesebb eséllyel mégis hogyan érvelsz a tandíj bevezetése mellett? Ami pont a szegényebb vagy alsó középosztályból származó fiatalok elől zárja el a továbbtanulás útját, mert a családok esetleg nem tudják kigazdálkodni a fizetést. És most ne jöjjön senki a putriból jövő zsenik esetével, akik majd mentesülnek a tandíj alól, mert nem csak a mélyszegénység létezik, és nem csak zsenik léteznek.

 Szóval, köszi János, megerősítettél abban, hogy március 9-én, Gabrilo kollégát idézve, három akkora ikszet kúrok az igenek mellé, hogy le fognak lógni a papírról.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr12351207

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MALACKA NEWS 2008.03.14. 17:27:21

Rinya kapitány a süllyedő hajón Miután Fletókától hétfőn megtudtuk a parlamentben, hogy lüke volt az AB, beszopatták a népet, és aljas módon csalt a Fidesz, no meg rohadt egy szemét a Viktor, mert 300 ft

Trackback: Újgén Média 2008.02.29. 05:38:53

Itt az idő!Itt az idő! Ez volt a címe Fodor Gábor és Szent-Iványi István kampányindító írásának. Ha egy tisztességtelen minoritás nem nyúl elfogadhatatlan eszközökhöz az elnökválasztáson, akkor az idő el is jött volna. Az az idő amikor véget ér "Egy…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2008.02.23. 21:48:26

Hát ez nagyon k...király bejegyzés volt :DDDD

Koka zaza KÓka K.O.

Ubuntufan 2008.02.23. 21:50:24

rockjano:

Ha te értelmiségi vagy, akkor én meg nagyságos úr :)
Egyébként mindenki oda húz, ahová akar, erről szól még az (ál)demokrácia is.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.23. 22:01:50

egyébként is, attól hogy drágának számít idehaza, egyből majd versenyképes is lesz a nemzetközi élvonallal?

kepfeltolto.hu/i/?40306&t=img

Chicano 2008.02.23. 22:02:04

"vagy csak attól elit, hogy drága? és a pórnép nem bírja betenni a lábát, csak az elitek. a született elitek meg a csináldmagad elitek."

Ma feltűnt nekem egy nagy kormányhirdetés amin (három evezős orra látszik rajta) azt magyarázzák a nagyérdeműnek hogy Cambridge és Oxford universities jobbak mint a mezítlábas (és ingyenes) hazaiak. Sajnos nem volt szerencsém egyik nagynevű angol alma mater padjait sem koptatnom, de amennyire tudom nem a ploretariátus egyszerű gyermekei járnak oda. Komolyan azt hiszi valaki ha fizetni kell majd a valamelyik gagyi magyar egyetemen csak attól az majd veri Oxfordot?

Volt viszont szerencsém egy amerikai állami egyetemre járnom. Persze az sem ingyenes (cserébe nem adóztatják agyon a jenki adófizetőt) de szerintem közelébe nem jött egy hasonszőrű hazai egyetemhez. Nem kellene ez az régi duma hogy ami külföldi a jobb, és azért jobb mert ott fizetni kell érte.

Másrészről ha komolyan azt gondolja az istenadta nép hogy mindenki maga fizesse a taníttatását akkor ragaszkodnék ahhoz hogy egyrészt ezt egy komoly adócsökkentéssel kössék össze (hiszen állítólag nagy teher ez most az adófizetőknek), illetve a középiskola is legyen fizetős mert azt sem kötelező elvégezni. Legyünk következetesek.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.02.23. 22:04:21

Dúmi,

lehet, hogy a kutatásnak hiányzik itthon a piaca. De lassan már azt sem tudjuk elérni, hogy legalább a diákjaink értsék miről vitatkoznak, mit kutatnak a tudomány fellegváraiban. Már csak a követő szint is több pénzt igényelne a magyar egyetemekre (könyv, folyóirat, konferenciák, vendégprofok). Az egyszerű JSTORE pl. nincs meg az Eltének, ami nem egy nagy dolog.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.23. 22:06:14

Chicano, kattints a fenti linkre... ott úsznak a hajók.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.23. 22:08:22

jó, hogy itt rugózunk Jani absztrakt ars poetica-ján, közben meg termelik nekik a következő választásravalót. propagandát meg kampánypénzt is, ahogy szokták.

index.hu/gazdasag/magyar/m6a08022/

hiába, alpesi ország leszünk, kerül amibe kerül

Ubuntufan 2008.02.23. 22:08:36

Chicano:

mélységesen egyetértek, de megfejelném még valamivel:
igazából az általános iskolát se jó, ha túl sokan elvégzik, mert a végén még megértik a sok hülye dumát, amivel etetnek minket nap mint nap.

A végcél: 9 millió hülye országa, amiből 3-4 millió írástudatlan, több száz éve hazánkban ideiglenesen állomásozó pária.

Chicano 2008.02.23. 22:08:41

He he he... Ja, majdnem az.
Ma láttam először a hirdetést. Erre van pénz az adónkból, oktatásra nincs.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.23. 22:14:05

nálam ott szakadt el a cérna, hogy negyedik alatt nincs osztályismétlés.
pedig akkor még nem gáz. nem minden gyerek érett egyformán 6 éves korára.

Ubuntufan 2008.02.23. 22:18:46

Ez az osztályismétlés téma teljesen rendben van.
Ha negyedikes korára valaki nem tanul meg írni, olvasni, és 10-ig elszámolni, akkor később fogja boldogítani a tanerőket, ( és vezetőinket ) kivételes tehetségével :)

Az ilyeneknek pl. casting nélkül lehet bekerülni a Mónika-sóba :D

irrelevant 2008.02.23. 22:19:46

Nameg ugye akkor tanul meg a gyerek írni-olvasni (ha megtanul). Negyedikben már nem az olvasás tanítása a prioritás, úgyhogy ha alsóban nem tanulta meg rendesen, félanalfabéta maradhat a gyerek örökre.

Chicano 2008.02.23. 22:21:25

Még annyit a témához hogy pontosan az USA diplomám miatt elég sokat keresek ahhoz hogy a gyereket egyetemre küldjem. Viszont ha itthon is fizetni kell majd érte akkor tényleg döntsék el minnél előbb. Mert akkor még mielőtt a lányom középiskolába megy elmegyünk innen valami barátságosabb helyre. A nagy fizetésem után fizetett adót meg úgy általában a bennünket majd elbukja az állam (és a nemzet), de a lényeg hogy a nyugdíjak az infláció felett emelkedjenek azért hogy mindíg elégedett legyen az a sok irigy öregember akik EZEKET hatalomba tartják és nagy ívben leszarják mi lesz itt miután ők feldobták a pacskelt. Gerontodiktatúra. :(

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.23. 22:21:37

denever 2008.02.23. 21:39:36:
"Mondja már, kedves Tündér,
mitől lenne drágább a magyar elitegyetem? lenne ott is digitális tábla, sőt, digitális asztal meg digitális szék is? vagy feszt külföldi népek adnának elő, és az ő honoráriumukat kellene összekoldulni a diákoktól?"

Jelenleg túlkereslet van nemzetközi mezőnyben focizni bíró egyetemi kutató/oktatóból (Kína ...), így az árak valóban magasak.

Egy "elitegyetem" értékét az ott tanító és tanuló emberek adják, így ha a színvonaluk magas, az egyetem színvonala is magas. Egy ilyen oktató-kutató tudja a következőket:
- Ismeri a trendeket és diákjait trendi témák felé irányítja,
- Összeköti a szárnyai alatt zajló kutatási témákat más neves helyeken zajló hasonló tevékenységekkel,
- Ő saját maga is tekintély egy szakterületen és ismeri a nemzetközi kutatási/publikálási játékszabályokat,
- Viszonylag jól kommunikál, ami kell az oktatáshoz és a kapcsolatok menedzseléséhez is.

Az idősebb egyetemi generáció között ilyen emberek Magyarországon gyakorlatilag nincsenek (akik voltak, már lefalcoltak a rendszerváltás előtt vagy közvetlenül utána). A most 30-40 éves egyetemi generációból majd lesznek ilyenek - 10-20 év múlva, sok tévút és idővesztés után.

Nincs mese, ezt a kompetenciát meg kell venni. Egy olyan ország, ahol 50 milliárd költségvetési kerekítési hiba (forrás: Gyurcsány Ferenc) ez meg is tehető.

De mi ehelyett tandíjról tépjük a szánkat.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.23. 22:21:39

Ubuntu,
amit írsz az elsős anyag. illetve az volt akkor, amikor én jártam suliba. 1980-ban. persze, lehet ma már a Kerikókler a kötelező olvasmány az Egri csillagok helyett :-D (copyright by Kövér)

Ubuntufan 2008.02.23. 22:27:30

Chicano: ennél barátságosabb helyre hová mennél? :D

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.23. 22:27:56

tölgy 2008.02.23. 22:04:21:
"lehet, hogy a kutatásnak hiányzik itthon a piaca. De lassan már azt sem tudjuk elérni, hogy legalább a diákjaink értsék miről vitatkoznak, mit kutatnak a tudomány fellegváraiban."

Szerintem nem is érdekli őket. Ha tudnánk vonzó életpályát felvázolni nekik (pl. egyetem-PhD-világcég kutatási osztálya-startup zseniális ötlet alapján-egyetemi oktató) akkor úgy szívnák ki ezt a tudást az oktatókból, akik ezt az utat választották. Az egyetem-PhD-tanszék-lobbizás pénzért politikusoknál-politikai hátszéllel zsíros állami állás-infarktus/gyomorfekély pálya érthetően nem vonzó a fiataloknak. Ehelyett a diploma-gyakorlat szerzése valami magyar buhercégnél-fogd a pénzt és fuss valami lehúzásban-nagy pofa a magyar "elitszcénán" (ld. Kóka János, Gyurcsány Ferenc, Veres János ...) vonzóbb életcél. Meg tudom őket érteni.

Chicano 2008.02.23. 22:30:55

Hová? Ahonnan jöttem, amígó. Kettős állampolgár vagyok. Hogy hol, találd ki. :) Az volt a kényszerképzetünk hogy azért jövünk haza mert van egy gyerekünk és itthon jó az oktatás. Tudod, mikor mi itthon éltünk akkor még jó volt. Azóta rájöttünk... Ha most még fizetni is kell érte akkor semmi értelme hogy maradjunk. Ha 9.-én győz a gerontomaffia elmegyünk innen.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.23. 22:32:56

Doom,

naja, az általad vázolt embertípus - szívvel-lélekkel elkötelezett alkat - meg is érdemli az extra juttatásokat. de ezt a tandíjból nem lehet fedezni. az ilyen arcok ha nem is a versenyszférában keresik magukat véresre, akkor más neves külföldi egyetemek staffját erősítik.

amúgy az idealicus academcus egyes aspektusai külön külön fellelhetők a magyar egyetemeken is.

egyébként egyetemi hallgatóként saját erőforrásokkal is lehet eredményeket elérni, ha az oktatási környezet toleráns és ad lehetőséget alternatív ill. szakirányhoz kapcsolódó kutatósdira vagy tanulásra.
nyilván ha ezt egyetemi emberek nagy tapasztalattal még katalizálják, az külön jó.
de ez semmikép nem tömegtermék és nem tömegtermelés. a mestergyár bekaphatja.

mildi 2008.02.23. 22:35:45

-ZR- 2008.02.23. 20:17:58
:DDD most akkor fogjuk ovit és üssük vele agyon fletót?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.23. 22:37:47

denever 2008.02.23. 22:32:56:
"naja, az általad vázolt embertípus - szívvel-lélekkel elkötelezett alkat - meg is érdemli az extra juttatásokat."

Nem, ez nem szívvel-lélekkel elkötelezett alak, hanem profi. Ugyanúgy profi, mint az elsőrendű autószerelő, aki minden bonyolult hibát megcsinál. Valamit jól tud, amit nehéz csinálni és ennek meg is kéri az árát.

A szívvel-lélekkel elkötelezett alak az, aki ugyanezt havi 200 ezer bruttóért csinálja.

"de ezt a tandíjból nem lehet fedezni"

Lehetne, de akkor okos diákok helyett gazdag diákok jönnének. Megszűnne az egyik feltétele az "elitegyetemnek", miszerint az oktatók és a hallgatók színvonala is magas.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.02.23. 22:38:24

dúmi,
na azért mégsem! Mindig vannak szent őrültek, akiket érdekel mitől megy a kis vonat, és miért tud csipogni a kiscsirke, és honnan tudom, hogy mit nem tudok, stb. Nem vagy nemcsak a zsé vonz a tudományba.
Az talán megfontolandó lenne, hogy a magyar egyetemi oktatás - mint a holland, skandinávok - egyre inkább álljon át az angol nyelvre.

Ubuntufan 2008.02.23. 22:40:22

Chicano:

régen jártál errefelé :)
Az - ahogy fogalmaztál "gerontomaffia" - győzni fog, de ha mégsem, akkor is meg fogják magyarázni, hogy győzött.
Így mennek errefelé a dolgok, de szerintem már magadtól is rájöttél.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.23. 22:46:22

tölgy 2008.02.23. 22:38:24:
"na azért mégsem! Mindig vannak szent őrültek, akiket érdekel mitől megy a kis vonat, és miért tud csipogni a kiscsirke, és honnan tudom, hogy mit nem tudok, stb. Nem vagy nemcsak a zsé vonz a tudományba."

Ennél én jobbat mondok. Nem is lesz Magyarországon tudásalapú ipar és magas hozzáadott értékű termelés, ha a kutatóegyetemek színvonala nem magas. A nemzetközi tőke vadássza ezeket a helyeket és oda megy, ahol talál brilliáns agyakat. Magyarország megméretett és könnyűnek találtatott. Helyette gumigyár és mobiltelefongyár van, amitől nem lesz kibontakozás. Tehát nincs mese, meg kell reparálni a kutatóegyetemeket. Annak pedig egy módja van: profikkal kell összehozni az (okos) diákokat. Volt az MDF-nek az az agyelszívási alap ötlete, tudnám támogatni.

"Az talán megfontolandó lenne, hogy a magyar egyetemi oktatás - mint a holland, skandinávok - egyre inkább álljon át az angol nyelvre."

Ez egy lehetőség. A másik, hogy körülnézünk magyar származású, neves oktatók között.

Nem lesznek olcsók. Ami rosszabb, az egyetemi kollégák utálni fogják őket, ami összedöntheti az egész ötletet.

Ubuntufan 2008.02.23. 22:49:04

Úristen, azt hittem, hogy a idejött a gumigyár, már megfogtuk az Isten lábát!
Miért ábrándítasz ki, amikor már csak ennyi reményem maradt? :D

-ZR- 2008.02.23. 23:19:29

mildi

Úgy...jelenleg nincs más "eszköz" a kezünkben...:-)

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.23. 23:32:18

Egyszer mondaná már meg valaki innen vagy a HörrtTV okosai közül, hogy miért kellene lemondania, ha vizsgálat még tart, de anna vége még nincs ? Vagy ti már tudjátok, hogy nincs is miért lemondania ?
Ha annyira jól tájékozott az a megélhetési vállalkozó, akkor MIÉRT NEM NEVEZI MEG? HOGY KI HAMISÍTOTTA AZ ALÁÍRÁSOKAT ? Azonnal lehetne akasztani és lövetni, is ahogy szeretnétek. De mégsincs megnevezve senki.
MIÉRT NEM ? A Hír Tv tudja ! Vagy nem ? ! Csak szimplán utolsó komcsi módjára mocskolódnak ?

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.23. 23:33:06

Egyszer mondaná már meg valaki innen vagy a HörrtTV okosai közül, hogy miért kellene lemondania, ha vizsgálat még tart, de anna vége még nincs ? Vagy ti már tudjátok, hogy nincs is miért lemondania ?
Ha annyira jól tájékozott az a megélhetési vállalkozó, akkor MIÉRT NEM NEVEZI MEG? HOGY KI HAMISÍTOTTA AZ ALÁÍRÁSOKAT ? Azonnal lehetne buktatni és igazán anyázni, ahogy sokan szeretnék. De mégsincs megnevezve senki.
MIÉRT NEM ? A Hír Tv tudja ! Vagy nem ? ! Csak szimplán utolsó komcsi módjára mocskolódnak ?

tewton 2008.02.23. 23:54:16

óóó ... de ha majd bevezetik a tandíjat, akkor az SZDSZ fog ilyen kis pozitiv reklámokat is csinálni, hogy "k*** drága a diploma, de milyen magas színvonalú, éljenek a magyar egyetemek"?
Vagy olyant, amin az elégedett orvos mosolyogva közli, hogy "amióta vizitdíj van, mi bizony nem fogadunk el csúszópénzt. De egyetlen kollegám sem! Mert annyira meg vagyunk fizetve!"
Eddig, ha jól látom, a szadesztól csak ennyi telik, tkp. foglalkozási csoportok rágalmazása és lejáratása állami pénzen.

Mellesleg fura, hogy nem jutott az SZDSZ eszébe az, hogy más funkciókat is lehetne racionalizálni. Én javaslom az önrész bevezetését a honvédségbe, területvédelembe és rendfenntartásba. Ha nem tudsz fizetni, nem véd meg a rendőr. Illetve sürgősségi alapon megvéd (pl. ha pont az örs elött zsebelnek ki), de a riasztólövés költségét neked kell állnod, plusz a kiszállási díjat is. Ha betörnek hozzád, akkor a helyszínelési díjat, plusz nyomozási díj, plusz áfa. Ugyanígy gondolom a honvédelmet is, de meg kell bíznom egy tanácsadót, hogy kidolgozza a részleteket.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.23. 23:56:04

Wow "ez a jobb oldal ?! ....bla"
:))

Úgy látom a te fejedben már működik a virtuális valóság.

Elég ha egy ilyen beköszön, vagy elkövetem a havi kurucinfot, és rögtön kétségeim támadnak afelől, hogy itt kéne maradnom. Vagy csak az inluenza miatt látom így..

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.24. 00:00:19

Most már mindent értek, továbbra is ennyit tudnak. Miután fel lettek jelentve, hírtelen gondolták ők is,ősi béna reakció:

index.hu/politika/belfold/hirtevek7397/

Próbálják elkenni a szart, amit a már bevallott hazugsággal előidéztek, mert ez bizony rágalmazási magaslabda.

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.24. 00:02:51

Ok kedves bazalttufa ! Szerinted miért nincs megnevezve a hamisító, amikor ismerik, hiszen azt le tudták hivazkozni tőle, hogy a Kókára szavazott ?
Mivel nem nevezik meg ez tisztán bűnpártolás !

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.24. 00:07:19

a nickemről, meg annyit, hogy én egy nagyon másik jobbaoldaliságben hiszek, és azt bármikor támogatom is, amint kialakul. Egy olyanban, ami nem a legyártott hazugságokban hisz, és nem tervbizottsági,szocialista-demagóg megközelítéssel irányítaná az országot. Ahogy ez sok más országban ténylegesen is működik.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.24. 00:09:00

Kiváncsi vagyok, mi sül ki..

"ez a jobb....."!

Hülyeséget csinálta Hirtv az áltelefonnal? Igen.

Ha Veress kampányfőnöke igazolhatóan bólintott a megvesztegetésre, az botrány? Igen. ()

Van ennek köze ahhoz, hogy Kókát jó eséllyel (ahogy maga mondta) csalással választották meg? Nincs.

Legitim Kóka elnöksége ez esetben? Nem, de szenvedjen vele az SZDSZ.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.24. 00:14:44

Miért nincs megnevezve?

Mit tudom én. Lehet hogy ők sem tudják. Ellenkezőjére bizonyíték?

Ami tény. Ha nem lenne durva eltérés a két aláírás között, akkor ez nem lenne ügy. Ha nem lenne durva eltérés a két aláírás között, valsz. nem Kóka lenne a pártelnök.

Mire a nagy dúlás, elvtárs?

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.24. 00:17:44

Akkor válasszuk szét:

Első: Meghallgattam magát a HírTV-t ! Próbálja valaki kiszedni a kampányfőnökből, hogy mondjon igent, vagy, hogy szóban lefizesse, DE NEM TESZI ! EZÉRT EZ NETTÓ HAZUGSÁG! SEMMILYEN IGAZÓLHATÓSÁG NINCSEN !

A másik: Kókát jó eséllyel... stb. Ő azt mondta történhettek visszaélések, amiket ki kell vizsgálni és most már nem csak belső, de rendőrségi vizsgálat is van, de egyiknek sincs vége ! És a rendőrségi feljelentést NEM A HÍR TV TETTE? PEDIG ŐK LEHIVATKOZTÁK A HAMISÍTÓT ! MIÉRT NEM ?
Akkor miért lenne már most illegitim ?!

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2008.02.24. 00:20:31


Doomhammer,

Én azt írtam, hogy a kutatóegyetemeken EGYÁLTALÁN ne legyen tandíj. Vegyék fel a legjobb diákokat, és egyáltalán ne fizessenek egy fillért sem. És általában senki se fizessen Magyarországon nagy összeget felsőoktatásért. Ezt írtam le. Megnézheted. Erre jössz a faszságaiddal. :))

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.24. 00:22:08

Jo Tunder · eg.nolblog.hu/ 2008.02.24. 00:20:31:
"Erre jössz a faszságaiddal. :))"

Nem, te vagy egy hülye bunkó, Jó Tündér.

Ez jól esett. :-)

tewton 2008.02.24. 00:22:24

de amíg kiderül az igazság, skandáljuk együtt:
Ma-Nyi-Ne-Fe-Ha
Ma-Nyi-NeFe-Ha
Ma-Nyi-NeFe-Ha
Ma-Nyi-NeFe-Ha
Ma-Nyi-NeFe-Ha

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.24. 00:23:51

Ezt az elvtársozást mindig akkor szoktam megkapni, ha nem állok be a sorba ész nélkül, és vannak ezek szerint jogos kérdéseim, amire nincs korekt válasz csak ELVTÁRSOZÁS.

Nem vagyok az, csak nem szeretem, ha hülyének néznek, még, ha TV-nek is nevezi magát a HírTV jelenség és az azt minimális kritika nélkül visszhangzó emberek.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.24. 00:33:20

Értelmezési gondok.

Ezt írtam:

Kókát jó eséllyel (ahogy maga mondta) csalással választották meg..Legitim Kóka elnöksége ez esetben?

Lefordítom egyszerűmagyarra: ha bebizonyosodik hogy az aláírás hamis, akkor Kóka elnöksége illegitim. Mivel az aláírások láthatóan nem egyeznek, elég stabil a gyanú, hogy illegitim.

A hirtv meg nem a hamisítót hivatkozta , hanem azt aki tudott a csalásról. (az persze lehet hogy ő maga a csaló, de ezt nem a Hirtv tisztje bizonyítani)

Mára befejeztem az elsős korrepetálást. 1+1=2 Ezt valahogy próbáld mgemészteni.

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.24. 00:49:00

Bazalttufa Tanítóbácsinak szeretettel:

index.hu/politika/belfold/kok0216/

Kiemelés : "Sem Kóka János, sem a párt vezetése nem tudja, hogy pontosan mi történt, de nagyon gyanítják, hogy voltak szabálytalanságok az SZDSZ tavalyi elnökválasztásán." Akkor mégsem azt mondta, amit te megálmodtál ?

"A Magyar Nemzet arról írt, hogy az egyik küldött, Vági Sándor azt állította, nem vett részt a küldöttgyűlésen, így nem is szavazhatott, ám a jelenléti íven mégis szerepel a neve. A lap bizonyítékként közli Vági kézjegyét is, amely valóban nem hasonlít a küldöttlistán szereplővel. A helyette szavazó férfi nem akarta felfedni kilétét, de annyit elárult, Kóka Jánosra adta le szavazatát. " Itt konkrétan már a Magyar Nemzet hivatkozza, de, hát ők sem tettek feljelentést ?

Tantóbácsi ez így inkább 0+0= 00, és az így jelzett ajtó mögött le is öblítheti az állaga miatt

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.24. 01:00:54

Rendben. MN-ek valaki azt állította, ő csalt.
Miért nem jelenti fel? Mert ez egy állítás, mert nem kötelessége, pláne ha a forrás névtelenül nyilatkozott. (sajtóetika?)

A lényegen ráadásul semmit sem változtat

dowNLoad 2008.02.24. 01:29:13

Kókadt CSAK ANNYIT MONDOTT, hogy szereti a versenyt, NAGYON! Egy szóval sem említette, a tisztességes versenyt, vagy a korrekt versenyt! NEM HAZUDOTT, nem értem miért támadják ezt az igen magas humanoidot. (a koponya formája alapján egy igen ritka majomfaj egyede lehet, aki valamilyen mutáció folytán képes a hangképzésre) A vérében van a siker, ezt kár tagadni, a neoliberális kapitalizmus adhat ilyen fantasztikus lehetőséget mindenkinek. (csak kell egy após, egy párt, egy magyarbálint, agy balf@sz állam, egy impotens ellenzék, kollaboráns bírálóbizottság, egy megfelelő tender, stb....)

tewton 2008.02.24. 01:55:51

download: A vérében van a siker? HAHAHA. Ha télleg így van, javaslom rituális kivéreztetését, valamint a kinyert folyadék elosztását a népesség közt, hogy mindenki EGYENLŐ esélyt kapjon a sikerre... :(
azt is szeretném látni, amikor Jani és Feri együtt éneklik Cseh Tamástól, hogy "após pisztolyával megyünk illegalitásba" -- és tényleg mennének is.

Chicano 2008.02.24. 10:40:00

"ez a jobb oldal ?! Hülye vagy, néz már szét !"

Szétnéztem. És arra jutottam hogy te meg a szadesz karámból gyöttél kicsit propagálni a pártodat. Nagyon kúl. Majd bemegyek valamelyik libsi portálra topikolni "Ez a liberalizmus?! Hülye vagy, nézz már szét!" nickkel. Annyi embert biztosan meggyőzök mint amennyit te itt.

Mielőtt avval gyössz hogy érvek meg semmi, nos én megnéztem a HírTV bizonyítékait és nagyon meggyőzőek. Nem is tudta őket cáfolni a szadesz, csak maszatolgatnak hogy kitolják a botrányt március 9. utánra. Sunyi kistílű csaló hazug banda. Szégyen hogy ma ezek bitorolják a liberális jelzőt ebben az országban.

Chicano 2008.02.24. 10:47:25

Illetve egy dolgot el kell ismerjek: a szadesz kampánya király. Ahogy baxtatják a saját koala partnerük törzsszavazaóit, hát az egy elképesztően hatékony taktika hogy az így bedühített kádár nyugdíjasok biztosan elmenjenek a "szocializmusra" leadni a 3 igent. Ami Orbánnak nem sikerült, jelesül hogy megnyertje a kádári kispolgárok ma már nyugdíjas és mszp hívő tömegeit, no azt most a szadesz saját pénzen kikampányolja a fidesznek. Ha 9.-én sűrű tömött sorokban ezek az emberek elmennek igennel szavazni azt nagyrészben köszönheti a szadesznek a kormány. Isten tartsa meg ezeket az idiótákat a szadesz managementjében, nehogy idő előtt leváltsa őket a tagság! :)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.24. 11:09:25

a szadesz félelmetes mennyiségű pénz tapsikál el a kampányra. csak tudnám, honnan van.
ha én csinálnék népszavazást, biztos a párok szigorú számadása köré építeném a kérdést. és egyidejűleg kérnék jelentést az összes plakátos/újságos reklámcégtől az eladott felületekről, mellékelve a megjelenített kreatívokat.
igazándiból azért a fidesz kezdeményezése tetszett a teljes rekámmentességgel.

az óriásplakátról és a tv-szpotból lehetetlen annyi információt szerezni, hogy az objektívan befolyásolja a döntéseket. nincs is szükség rájuk.

persze ezért felkoncolnának a reklámosok.

Chicano 2008.02.24. 11:32:07

"a szadesz félelmetes mennyiségű pénz tapsikál el a kampányra."

No neeeeee... Tegnap hallottam Horn urat hogy valami 90 millióba került a kampány. "Minden fillérrel el tudnak számolni." Nincs okunk feltételezni hogy Horn úr egy sunyi hazug gazember. Aki ilyet állít az csak egy megátalkodott szocialista lehet. Mer' ugye ez után a kampány után már világossá tette a szadesz hogy a szocialisták meg a szocializmus a liberalisok és liberalizmus nemezise. Agymosott buta kádárista csűrhe. Remélem minnél több szocialista szavazóhoz eljut ez az értékes üzenet, főleg a nyuggerekhez.

irrelevant 2008.02.24. 12:11:12

Csak egy kérdés: ezen a blogon olvastam egy hozzászólásban, hogy a 9-i népszavazásnak csak 14-én lesz végleges eredménye. Én ezt nem tudom elképzelni, de ha mégis igaz, akkor provokáció. Mi igaz ebből, tudja valaki?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.24. 12:15:40

otvospeter:
Ez igaz, de semmi provokáció nincsen benne. A 14-ei időpontnak nincs különösebb jelentősége, az országgyűlési választásokon is csak napokkal később szokott lenni hivatalos eredmény, de már vasárnap este lehet tudni mindent.
Azért tart ilyen sokáig (annak ellenére, hogy már vasárnap este összeszámolják a szavazatok 99%-át), mert egyrészt meg kell várni, hogy a külföldön szavazók voksai is beérkezzenek, másrészt le kell járnia a jogorvoslati határidőknek - hivatalos végeredményt csak ezután lehet hirdetni.

irrelevant 2008.02.24. 12:16:42

Ja, szóval csak erről van szó. Akkor okés.

countrystudy 2008.02.24. 13:16:02

az mszp megérdemli,h rajtuk röhögjenek a szadisták
megtudná valaki saccolni,hányan szavazták át közülük,h biztos többségük legyen? most örüljenek és élvezzék egymás társaságát!

Citrom ;) 2008.02.24. 13:19:38

Még mindig ez a téma?
...csak az ürügy változik. :)

Chicano 2008.02.24. 14:13:03

Amíg van ok addig akad ürügy is.

dowNLoad 2008.02.24. 14:18:03

HAHAHA TEWTON ez jó volt. Benne lennék, hogy kókadt vérét szórjuk szét az országban, önmagától is ideadhatná, eddig ő kapott az országtól, most adjon is valamit! AZ ÖSSZES többi milliárdos is adhatná a VÉRÉT az országért.:) (brutálisan őszinte voltam, haha)

CSAK AZ NBH részére: csak vicceltem, és elhatárolódom magamtól.

ÁrPi 2008.02.24. 16:58:59

otvospeter 2008.02.24. 12:11:12
"Csak egy kérdés: ezen a blogon olvastam egy hozzászólásban, hogy a 9-i népszavazásnak csak 14-én lesz végleges eredménye. Én ezt nem tudom elképzelni, de ha mégis igaz, akkor provokáció. Mi igaz ebből, tudja valaki?"

Erre TuRuL_2k2 válasza a perfekt, ha viszont március 15-e elötti provokativ tényezőket keresel

akkor az egy hónappal előbbre-hozott Gárda-per
március idusa előtti időpontja eléggé felkavarhat ja a kedélyeket.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.24. 17:44:18

hoppá. máshol is vannak korrigált eredmények választásokon

gondola.hu/cikkek/58136

ahogy azt kell, valaki már cáfolt is. pedig senki nem gyanúsított senkit...

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.24. 23:07:47

Kedves Chicano !

Igazán megtisztelő, hogy utánam néztél, akkor valószínűleg megtaláltad ezt az ajánlott cikket:

index.hu/politika/kulfold/gati3389/

Kiemelés:
"Azt se tudjuk, hogy balra van a jobbra
A fejlődést gátló negyedik tünet szerinte a politikai fogalmak válsága. Gati szerint az, hogy a térségben mi a jobb- és mi a baloldal, egy nyugati ember számára felfoghatatlan. A jobb-bal skála ugyanis nyugaton főleg közgazdasági viszonyrendszer, és ez alapján Magyarország legjobboldalibb embere Bokros Lajos. Erre már Stumpf István, az Ybl klub elnöke is felhúzta szemöldökét. Hát még amikor Gati kifejtette, hogy egy jobboldali párt az állam szerepét szeretné csökkenteni és a kapitalizmus híve. Merthogy "ez nem a mai Fidesz". "Vagy mondjam azt, hogy a Horn Gyula egy igazi jobboldali?" - provokálta tovább meghívóit a professzor."

és egy bónusz:

index.hu/gazdasag/magyar/kor080128/

és, ha talán érthető,miért nagyon jogos a nickem a jelen Magyarországán. Persze, ha okosabbnak gondoljátok magatokat írhattok Gátinak is, meg Kornainak, hogy szemét elvtársak, meg libsik, de szerintem érdemes lenne elidőzni a leírtak felett a beszédes tapasztalatuk miatt.

De, felőlem írjatok a liberális blogokba is, én Demszkyre gondolnék, mert, ahogy a főváros vagy a BKV irányítódik az tényleg szar és simán hozza egy agonizáló, ultrapazarló szocialista nagyvállalat legszebb éeveit. Aláíróként bármikor csatlakozom !

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.25. 02:03:02

ez a jobb oldal ?.....

Jó lenne, ha megértenéd ez itt nem a Fidesz blogja és a jobboldal sem egyenlő a Fideszel, amely párt valóban részben populista, olykor demagóg balos retorikát nyom egy ideje, ami itt közel sem mindenkinek tetszik, sőt.

Én pl inkább angolszász konzervatív vagyok, gazdasági kérdésekben mindenképp, ha nem is kritikátlanul, mivel ez a szakmám és igyekszem aszerint megítélni a gazdaságpolitikai elveket.

Itt keurópában valóban kialakulatlanok a jobb-bal szocialista-konzervatív pártok elvi keretei, DE ez minden oldalra igaz. Ezzel együtt érdemes kettéválasztanod az ellenzéki retorikát(amiben minden oldal balos) és a kormányzati cselekedeteket, amiben már közel sem akkora az összhang.

A Fidesz kormány pl fiskálisan abszolút konzervatív politikát folytatott (választási évtől eltekintve), a szociális elvek is inkább konzervatív jellegűek voltak (középosztály támogatása), ellentétben a szocikkal, akik felelőtlen baloldali pártként költekeztek, és ha egy pillantást vetsz az MSZP szavazóbázisára, nagy része nyugdíjasokból és leszakadókból áll, amit az idei büdzsé is alátámaszt (csak a nyugdíjak és szoc. juttatások növekednek reálértékben).

Gáti prof amúgy köztudottan elkötelezett a magyar baloldal mellett, Kornai pedig..nos ő ugyan bevalottan inkább baloldali, de érdemes elolvasni a véleményét a jelenlegi EÜ tervezetről.

Chicano 2008.02.25. 08:08:13

Kedves "ez a jobb oldal ?! Hülye vagy, néz már szét !", mindössze arra próbáltam célozgatni hogy mieőtt ti, liberálisok elmagyarázzátok nekünk hogy mi a jobboldaliság és a konzervativizmus tisztáznotok kellene miért liberális a magyar liberális párt, népi nevén szadesz. Kétségtelen tény hogy mind az mszp mind a fidesz értékrendjét tekintve kissé meg van kavarodva, de szerintem egyik sem annyira mint a szadesz ami tökéletes szerep és értékvesztésben leledzik. Kitünő kóka úr sokat tett ezért, ha reményeim nem csalnak sikerül is pontot tennie eme nagy érdemű ámbár picinyke párt történetének végére. Ezért mondanám hogy inkább miattuk aggódj, a fidesz és a jobboldal köszöni szépen, megvan.

Még valami: Charles Gátitól hányni tudnék, de nincs időm kifejteni miért.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.02.25. 08:23:10

Az teccik, amikor a magukat jobboldalinak vélő honi ballibek a jobboldal alatt gyakorlatilag a gátlástalan pénzcsinálást értik. Így tényleg a ballibek a legjobboldalibbak kies hazánkban.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.25. 08:34:53

Random kínzó kérdés:

"Úgy tűnik, meghallgatásra talált a biztosítási alkuszok és biztosítók régóta hangoztatott érvelése, amely szerint az egy hónapos kötelező kampány eltörlése mind az ügyfelek, mind a biztosítók érdekeit szolgálná."

Vajon a politikai kampányok eltörlése nem szolgálná a köz érdekeit?
kukába a propagandával!

Chicano 2008.02.25. 12:53:03

Csak azt nem értem mi lesz akkor ha a bíróság mondja ki hogy érvénytelen volt a voksolás? Kóka vállalja hogy teljesen illegitim módon a főnök marad? Szvsz tökéletesen hülyét csinálna magából és a pártjából is. Egyébként ha még az egy jelöltes "megerősítő" kutyakomédiát se meri bevállalni akkar nagyon nagy lehet a párton belül a gebasz.

irrelevant 2008.02.25. 13:13:43

Az a legelkeserítőbb az egészben, hogy az SZDSZ hagyja ezt. Úgy tesznek, mintha az egész a borsodi SZDSZ belügye lenne, Kókát pedig kinevezték volna kommunikátorrá, hogy tudósítsa a média felé az eseményeket. Semmi felelősségre vonás, semmi "hogy is van ez János?", vagy esetleg "mi is lesz most?" az SZDSZ tagsága részéről. Egyedül ez a bizonyos Mali akárki szólalt fel, de nem tudott áttörni a hírzárlaton.

Az egykori vetélytárs, Fodor meg van elégedve a miniszeri székével, Fodor egykori kampányfőnöke, Ungár Klára hallgat, a régi motorosok Kuncze-Magyar-Horn-Demszky-féle négyese pedig Kókát támogatja. Ez még rendben is van, de úgy tűnik, nem kívánnak adni a látszatra. Arra a látszatra, hogy az SZDSZ demokratikus párt, nem pedig egy bebetonozott oligarchia egyre csökkenő jelentőségű patyomkinszervezete a legitimáció látszatának megőrzésére.

ÁrPi 2008.02.25. 14:18:45

"Persze, ha okosabbnak gondoljátok magatokat írhattok Gátinak is, meg Kornainak, hogy szemét elvtársak, meg libsik,"

Te oldalra-szétnéző!

Én például a magam részéről elegendőnek látom FELÉD -- megkérdőjelezni csupán gyurcsány ferenc jobboldaliságát.
De a jobbabb-ságát is kétségbevonom.

Sokan sokkal inkább azt vélekedik, hogy hazánkban nincs is amolyan igazi vegytiszta jobboldali párt.

:)

Fene se kényszerül polemia tárgyává tenni Kornai vagy Gati közgazdasági jobbosságát.

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.25. 21:12:41

és mi lenne, ha nem abból idulnánk ki, hogy ki milyen mezben játszik, hanem, hogy ki mit tesz mond, képvisel ? Nem mondja senki Gyurcsányt jobbosnak, csak vicces, hogy intézkedéseik inkább sorolhatóak jobboldaliBB ! megoldások közé, mint amit a Fidesz képvisel lényegében kivétel nélkül, ami az állami szocializmust fedi le. És a Gyurcsány-féle intézkedések egy Demján szerint még mindig csak maszatolások, igaz a jó irányba, de nem reformok.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.25. 21:45:12

ez a jobb oldal ?! Igen, alakulgat

Jobbos eszközöket használnak? Helyel-közzel igen, de rettenetesen csinálják. Azt see felejtsd el, ők azok, akik előtte négy évig abszolút felelőtlen, a hűtlen kezelés határát erősen súroló baloldali politikát folytattak, aminek a következménye egy fenntarthatatlan gazdasági pálya és egy közelgő államcsőd veszélye lett.

Ilyen helyzetekre pedig a baloldali gazdaságpolitika egyszerűen nem kínál megoldást.

Így fordultak, részben a jobboldali megoldások felé, mert ahogy itt többször szóba került, azért a nyugdíjakkal és szoctámokkal most is klasszik balpolt csinálnak.

A Fidesz retorikáját, pedig próbáld te is szétszálazni. Ha elolvasol egy Varga Mihály interjút a HVG-ben vagy a hirszerzőn ott gyökeresen más dolgokat mond, mint egy kereskedelmi TV reggeli műsorában. Ez nagyrészt a üzenetcsatornák polmarketinges felosztása az egyes célközönségek igényeire szabva.

Nem állítom, hogy a Fidesz garantáltan konzervatív politikát folytat majd, de mozgásterüket ők is ismerik.

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.25. 22:00:04

Ha már mozgástér: Igen, a Megyó az el***ta, most ehhez képest vegyük figyelembe, hogy volt ereje néhánynak megbuktatni, mert nyilvánvaló volt, hogy mennyire nem Ok, amit csinál. Innen azért kényszerpálya a választásokig. Nem mondhatták nyíltan, hogy a Petya az mennyire hülye volt, ahhoz képest elég egyértelmű volt a leváltása. Az öszödi beszéd inkább szólt Megyó örökségéről és a hátrahagyott kupacról. És ezután, így-úgy nekimentek. Ha már marketing, miért nem lehet azt, mint Fico odaát ? Még Dzurinda és a magyarok rakták össze a reformot, választás bebukva, Fico készen kap mindent és semmit sem csinált vissza, pl. biztosítók továbbra is, sőt kutatás szerint 53-54% már nem is engedné, hogy megszűnjenek !!! (kivétel csak a vizitdíj). Itt miért kell most ez a népszavazásdi és a mindent vissza ígérete, amikor Gyurcsányék ugyanazt a népszerűtlen pályát befutják és ott a választási győzelem ? Vagy mindenkit elvakít a lehetséges 66% ? De milyen áron ?

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.25. 22:04:44

és, akkor mi van, ha nem is lesz 66% ? Másik kényszerpálya az ígéretek miatt, amivel megint csak az ország lesz hátrébb ?

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.25. 22:29:37

ez a jobb

Ehem. Kedves tőled hogy Fleto válláról azt a terhet is leveszed, amit ő maga sem akart levenni abban az öszödi beszédben. Másfél évnyi felelőssége volt a dologban, és már az ilyesztő folyamatok ismeretében tette, amit. Tán nem kéne mentegetni.

És közel sem biztos, hogy a Fidesz majd felrúgja az EÜ rendszert. Sőt.

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.25. 22:44:13

én nem veszem le, igen már akkor is léphetett volna, nem tette, de most is látszik hányan sokkalják így is amit képvisel: Szili, Karsai, Havasi Szófia, társtud. tagozat, meg, akik most szocdem pártba el, igazi régivágású arcok. A választás után mondhatta, hogy bakker megnyertem nektek, mármint nekik és akkor talán mást is kellene, mint nem csinálni semmit. Tehát más lehet belülről ugyanaz a sztori.
Látom vasutasoknál, már te vagy a liberális, beszarok :D

-ZR- 2008.02.25. 22:49:55

Megyó a ciklus felénél változtatni akart, mert látta, hogy gondok lesznek. A koalíció viszont nem akarta az enyhébb megszorításokat sem, mert egyértelmű kormányváltás lett volna az eredménye...ezért elővették a "kalapból" a saját Orbán-klónt és igyekeztek kibekkelni a választásokig...amikor lemondatták, már gyanítottam hogy nagy baj van készülőben...

Gyurcsány vállát, nem másfél év, hanem a teljes ciklus terheli, mindvégig benne volt a kormányban...

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.25. 23:11:29

-ZR-

Ha szerinted egy sportminiszteri meg egy miniszterelnöki szék ugyanazt a ráhatást képviseli, akkor inkább nem vitatkozom

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.02.25. 23:17:03

A Pojáca nem jobboldalibb, hanem felelőtlen. Tudatosan nekivezette az országot a falnak. Tudta, hogy szar a gazdaság ne pannon pumázott, csökkentette az ÁFÁ-t, nyomta a gázár kompenzációt kifelé, és a 13. havi nyugdíjat. HA a gazdasági szar miatt puccsolták volna meg Megyót, akkor mindezt nem teszik. De tették, Megyo után rákapcsoltak az elkúrásra. Nehogy mán hős legyen ez a gyakorlati tanár!
Akkor lenne jobbos kicsit is, ha csökkentené az állami segélyek, jövedelmek reálértékét. Ezzel szemben mely választói csoportok jövedelmét igyekezett az infláció körül emelni? CSak nem a királycsináló járadékosokét, akik ma is a szocializmusban élnek (fix állami ellátásban)?
Ha valaki a jobbról beszél, ismerje már meg a jobbos gondolkodást és cselekvést!

dowNLoad 2008.02.26. 01:11:35

Aztakurv@ JOBBOLDAL:
Ha már mozgástér: Igen, a Megyó az el***ta, most ehhez képest vegyük figyelembe, hogy volt ereje néhánynak megbuktatni, mert nyilvánvaló volt, hogy mennyire nem Ok, amit csinál.

EHHEZ azért nagyon naívnak kell lenni, vagy hogy ÓVATOSAN FOGALMAZZAK, te ezért pénzt kapsz, vagy INGYEN dugod a nyelved a PATKÓBÉLBE? (mindkettőt elítélem) 3 dolgot nem tehet az, aki MAGAS POZÍCIÓBAN VAN:
1.NEM TUDTAM
2.ELFELEJETTEM
3.AZT HITTEM
Ezeket a TE példaképed még össze is szorozta, hahaha.

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.02.26. 21:42:00

13.havi a Megyó okosság része volt, amit nem kellett volna odaadni, de visszaszívni már nem lehetet, csak trükkösen, ahogy az meg is lesz, lásd. új szabályokDe, kedvencem mostanában, ahogy rinyálnak a Gyöngyösi Fidesznél, hogy mennyivel kevesebben jelentkeztek az ottani főiskolára.
Ezek szerint el kezdetek szelektálni, és a gyengébb suli szív, és én sem finanszírozom. Persze ezt is meg akarják torpedózni a népszavazással, mert kell nekünk a gagyi diploma állami pénzen, és persze népszavazás 5 milliárdért.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.02.26. 23:42:57

A tandij egy valos probelmara adott rossz megoldas. Persze, szelektalni kellene a rossz foiskolak kozul, sot leginkabb ertelmes kepzest kene adni.

ehelyett most mindenkitol szedunk tandijat es nem lesz normalis BSc szintu kepzes, mert minden egyetem a BSc-t egy MSc alapozokent kezeli. Viszont lesz 30%-os rata a BSc->MSc atmenetben, aminek a kovetkezmenye az lesz, hogy irgalmatlan sok ember fog hasznalhatatlan BSc diplomaval az utcara kerulni. Ja igen, 2011-ben, a kovetkezo kormany nyakaba varrva.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.27. 00:04:05

kedves "nem is tudom",

gondolom azt sem tudod, mire megy el az az 5 mrd.
- levelkuldes (posta)
- kommunikacios koltsegek, internet (t-com)
- teremberlet (iskola, polgarmesteri hiv, muvhaz)
- szavazobizottsagi tagok illetmenye (allampolgarok)
- feldolgozas, kiertekeles, hitelesites (OVI)

ennek jelentos resze a koltsegvetesbe jut vagy oda ter vissza.
nehogy azd hidd, hogy ez szerintem keves. nem keves, sok.
de hogy mennyi, azt nem tudja itt senki: lehet 4 mrd de lehet 6 mrd is.
elektronikusan gyorsabb es olcsobb lenne. de mindenkeppen kell az urna is - ha mas nem mozgo - hogy a nem intenetfuggo allampolgarok is szavazhassanak.

a gagyi diploma pedig nem a finanszirozas modjatol lesz gagyi, hanem attol, hogy az intezmeny mit teljesit.

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2008.02.27. 08:54:42


www.hirszerzo.hu/cikkr.a_mohacsi_fantomkuldott_-_szdsz-botrany_a_fideszben.58198.html

ezt is meg kell vizsgálni, vagy ez simán rágalom, amivel nem kell törődni ? ez egészen más mint az SZDSZ-ügy, vagy azért van benne kisebb hasonlóság ? én nem állítom, hogy igaz amit a Hírszerző ír, de ha esetleg mégis igaz, akkor mi a pontos különbség a két szabálytalanság megitélése között ?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.02.27. 09:46:10

Speciel én már vártam, hogy lesz egy "de a fidesz is..." hír.
Ha a koala korrupt, akkor a Fidesz is. Ha Fletó hazudik, akkor a fideszesek is. Ha ő Pojáca, akkor OVi meg paprikajancsi. Elég egyszerű a pr-osok észjárása, bár attól még lehet célravezető.

De ha a Fideszben a szavazáson csaltak, akkor nosza, nyomozzon a Hírszerző. Most még csak belebegtetett egy hírt, ami lehet kacsa. Gondolom, várják, hogy Szíjjártó vagy NAvra nyilatkozik egy ordenárét, mint Horn Gabesz, és azután jönnek elő a konkrétumokkal (hamis aláírások a jelenléti íveken, stb.) Ha nem így lesz, nem lesz semmi konrétum, akkor meg csak a Hírszerző próbált hírgyártóvá előlépni pár percre.

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2008.02.27. 10:28:07


Tehát mondjon le Orbán Viktor ha kiderül, hogy van hamis aláírás a jelenléti íven, vagy ne mondjon le Orbán Viktor ? Az is lehet, hogy ebből az egészből egy szó sem igaz, csak egy belső fideszes hirig követkeménye. Az is lehet, hogy a Hírszerző találta ki az egészet. A kérdés az, hogy ha esetleg mégis igaz, akkor hogyan kell ezt kezelni.

CrL 2008.02.27. 10:35:35

törvényességét tekintve ugyanaz a téma ha igaz, a különbség hogy az szdsz-ben egy szavazat is döntő volt.

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2008.02.27. 10:39:11


amennyire tudom a hivatalosan megválasztott küldöttek 51 százaléka szavazott Orbán Viktorra. én látok bizonyos hasonlóságokat. mindazonáltal a Hírszerzőnek egyelőre nincs komoly anyaga, van pár ember aki mondott ezt-azt. lehet, hogy lesz, lehet, hogy nem.

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2008.02.27. 10:47:48

"A fideszes politikus a kormányzati honlapra hivatkozva elmondta azt is, 2008-ban 2,4 milliárd forint bevételre számítanak a tandíjból, ám ez az összeg számításaik szerint 2013-ra 20 milliárd forint lesz. "

ezt arra hozta fel az egykori sasadi könyvelő Varga Mihály, hogy biztosan emelni akarják a tandíjat. a számolási készség hiánya mindkét oldalon becsület és dicsőség dolga.

volkov 2008.02.27. 12:12:47

Tunder Tunder,
nem vagy te bayerzsoti, hogy sasadi konyvelozzel:)
(neki a jo szokasa a politikusok eloelet dehonesztalo modon eposzi jelzokent hasznalni, lasd csotanyirto (vagy mi) Herenyi)
Egyebkent a jelenlevok nagy szazaleka szavazott egy oldalra a Fidesz, a jelenlevok fele ide, fele oda a szadi eseteben.

Ezert, (a hirszerzo allitasat elfogadva), a Fidesznel az eredmenyt ez kevesse befolyasolhatja, a szadinal meg akar a forditott eredmeny is kijohetett volna.
Remelem Koka marad:)

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2008.02.27. 12:19:37


Kedves volkov,

Arra bátorkodtam célozni, hogy Varga Mihály IS földbuta. Persze lehet, hogy csak nem akar kilógni a sorból és valójában titkosokos.

Szerintem a probléma (nem biztos, hogy van, a Hírszerzőnek nincs egyelőre komolyan információja és mások nem írnak erről az ügyről) az, hogy esetleg arra volt szükség, hogy a hivatalos jelöltek 51 százalékának szavazatát kapja meg a jelölt. Meglátjuk.

volkov 2008.02.27. 12:36:36

"hogy esetleg arra volt szükség, hogy a hivatalos jelöltek 51 százalékának szavazatát kapja meg a jelölt. "

igaz, ez jo felvetes. Annyi szol ellene, hogy, ha igy lenne, akkor valoszinuleg mar Orban megvalasztasakor is nagyobb lett volna a habveres. De ettol meg igazad lehet, meglatjuk.

ezzel a konyelo=>foldbuta megkozelitessel szerintem tovabbzsotisodtal, remelem nem haragszol meg erte:)

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2008.02.27. 12:54:36


volkov, egyetlen megjegyzés, mindkét nagypapám könyvelő volt. :)) komolyan.

volkov 2008.02.27. 13:07:43

:)
a tornatanarom mondta egy testverparra, ahol az egyik lany nagyon csunya, masik nagyon szep volt, hogy furcsan keverednek neha a genek (egyben ugye megelolegezve neked - mondjuk az arxiv alapjan:), - hogy te nem vagy foooodbuta.)

persze ertem egyebkent, bocs a szurkapiszkaert.

Google 2008.02.27. 15:19:56

Istenem, milyen intelligensen mondja, hogy:Varga Mihály földbuta!
Hátasztán és nasasztán akkor mi van? Talán miatta szenvedünk már 6 éve, talán ő és csapata qúrta el?
Hajlam mutatkozik arra, hogy a regnáló koalíciót úgy mentsük, hogy mindenki mást befeketítsünk, mert hát ők úgy is rosszak, tőlük nincs mit várni, majd 2010-ben a választók megbüntetik, ha akarják stb.
De miért keresik a kibúvót a kormánynak? A Fidesz kormány idején, 20 évből négy, bezzeg nem az ellenzéket hibáztatták, hanem mindent bevetve ostorozták a hatalmonlevőket!
Vajon ezeknek a pluralizmust az egy MSZP programjainak sokasága jelenti?

irrelevant 2008.03.07. 17:29:44

Kóka János nem hogy megvadult, egyszerűen megveszett:

index.hu/politika/belfold/utcai080307/

Ilyen gerinctelen, aljas sajtótájékoztatót közvetlenül a kampánycsand előtt... mióta az eszemet tudom, ilyen gyomorforgató szart még nem láttam a politikában. A BRFK megcáfolta ugyan, de az üzenet eljutott a TV-ken keresztül minden háztartásba.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.03.07. 17:53:17

otvospeter:
Aljas, de lehet, hogy működik. Ha vasárnap este valakik (az NBH? :)) szerveznek egy kis gyújtogatós fogócskát, akkor lehet ismét orbánozni.

CrL 2008.03.14. 11:24:52

mit jelez előre a reakció polmétere a mai szdsz-es rendkivüli ülésre?

kóka elnök úr tisztára mossa magát vagy tisztára mossa magát kóka elnök úr?

irrelevant 2008.03.14. 11:27:24

A Reakció-jósda nevében nem nyilatkozhatok, de a magam részéről heves indulatokat, kirohanásokat várok el az SZDSZ normálisabb tagjaitól :)

Thulsa Doom (törölt) 2008.03.14. 17:08:06

Kóka megvadult... hehehe. Én sok mindent el tudok képzeli erről a balfékről, de hogy megvaduljon....? Ezzel a fejjel? Képzeljétek magatok elé a megvadult Kóka képét. Egy dühös egér. Pusztító lenne!
süti beállítások módosítása