Tüntetés a hajléktalan József Attila ellen
2011. november 19. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Tüntetés a hajléktalan József Attila ellen

  Hajléktalan-ügyben érintettek vagyunk, mivel a házunk egyik befalazott kapualjában él egy idősebb fedél nélküli úr. Azt hogy él, konkrétan onnan lehet tudni, hogy levet ereszt. A lé szarból, húgyból, tablettás borból, barack ízű alkoholos italból és tébécés turhából áll, amely a szóban forgó kapualj előtti járdaterületen terül el egy 2-3 méter sugarú félkör formájában. Ez abból a szempontból jó, hogy a gyerekeket, akikkel nap mint nap itt járunk el, nem kell beoltani semmilyen nyavalya ellen, mert egy életre immunizálódnak minden ellen. Ráadásul amikor meglátjuk a bácsit, fel lehet idézni nekik a Tatuin bolygó dzsaváit, így elterelődik a figyelem arról, hogy éppen a kibaszott óvodába megyünk. Arról a lehetőségről nem is szólva, hogy saját kapualjunkban napi 24 órában megfigyelhetjük az alapvető emberi jogok érvényesülését.

  Íme az említett úriember:

DSCF3746.JPG

  Hoppá, bocsánat, itt kicsit előreszaladtunk, a kép nem a házi hajléktalanunkat, hanem Müller Péter Sziámi zenész-üzletembert ábrázolja, akinek eredetileg a poszt vége felé kellett volna feltűnnie.

  Szóval visszatérve a hajléktalanokhoz: mint ismeretes, hétfőn a parlament elfogadott egy jogszabályt, mely szerint bizonyos esetekben a visszaeső utcán alvókat böribe lehet csukni. Ez ugye nyilvánvaló baromság, valószínűleg az előterjesztők is csak viccnek szánták, viszont a törvény valahogy mégiscsak átcsusszant, mint annyi egyéb köcsögség az elmúlt időszakban.

  Persze ahogy ez ilyenkor lenni szokott, meg is jelent rögtön a Facebookon egy független civil kezdeményeződés, amely néma tüntetést hirdetett a Kossuth térre a hajléktalanokért péntek estére. Ide természetesen mi is kilátogattunk.

  Amikor megérkeztünk, a 200-300 demonstráló éppen demonstratívan a földön ült. Ősi hagyomány Nemzetközi sztenderd lehet, hogy ha a hajléktalanokért tüntetnek, akkor a földön kell ülni; bár ezzel a logikával az orvostüntetéseken operálni kéne, a nagycsaládosokén pedig dugni.

  Egy-két résztvevő ismerősünknek felvetettük, hogy  a saját hajléktalanunkat nagyon szívesen elhoznánk nekik, de udvariasan vissza lettünk utasítva.

  Az esemény sztárvendége Molnár F. Árpád, a Hírháttér Multimédia tényfeltárója és echelon-tanú volt, aki a rossz nyelvek szerint szereti, ha kikötözik, és áramot vezetnek a mellbimbójába. Ilyesmiről itt szó sem volt, csupán újabb tényfeltárás készült:

  Molnár F. Árpádon kívül jelen volt még két, rózsaszín ruhába öltöztetett kutya:

  Továbbá több LMP-s politikus és politikai performer, úgyis mint Vágó Gábor és a méltán népszerű Érsek-Obádovics Nándor:

  Mivel meglehetősen hideg volt, a fagyhoz nem szokott iPad-tulajdonosok hamar véget vetettek az üldögélésnek, ám még nem haza mentek, hanem a Kossuth tér egyik sarkában ülő József Attila-szoborhoz. Itt már javában zajlott Az én József Attilám - Szubjektív versmaraton József Attila szobránál című rendezvény, amelyet szintén a demokraták utolsó menedékében, a Facebookon szerveztek. A 32 órás program azért jött létre, hogy felhívják a figyelmet: a 16-17 éves, pattanásos nagykamaszok kedvenc költőjének mindenképpen a Kossuth téri bukszusok között kell maradnia, egy frekventáltabb helyszínre szállítása nyílt hadüzenet lenne en bloc a magyar kultúrának.

  Hogy a hajléktalanügyi tüntetők miért csatlakoztak az eseményhez, azt nem annyira értjük; nyilván arról volt szó, hogy itt is borsot lehetett törni a fasiszta kormány orra alá, az pedig mindig jó, mindegy, miről van szó. Mindenesetre az igazsághoz hozzátartozik, hogy amikor Sas József befejezte a Mondd mit érlel... elszavalását, a hajléktalan-tüntetők szóvivője a mikrofonhoz pattant, és finoman elhatárolódott a dologtól, bejelentve, hogy az ő megmozdulásuk véget ért, immár mindenki csak magánemberként tartózkodik itt.

  A barna műbőr jakó és a lila-szürke polár felső ügyes kombinálása Molnár F. Árpádnak is bejött. Reméljük, ennek valami különösen ütős anyag lesz a gyümölcse:

  A szervezői sátorban bárki jelezhetett szavalni. Jelentkeztek is bőven, amíg ott voltunk, független civilek szájából legalább még háromszor elhangzott a Mondd mit érlel..., kétszer a Születésnapomra és négyszer A hetedik. Aki megéhezett, zsíros kenyeret kaphatott.

  Jóval korábban a helyszínen olyan nagyágyúk álltak ki, tettek hitet és szólítottak fel, mint Kuncze Gábor és Horváth Csaba. Sajnos róluk lemaradtunk, így kénytelenek voltunk beérni a mindig kőkemény Artner Sissóval:

  Sisso mellett fellépett a Mandiner régi riválisának számító coMMMunity oldal egész közössége, többek között Karsay Dorottya is szerepelt az előzetes programban, de őt sajnos nem láttuk.

  Amúgy a meghirdetett celeb fellépők névsora igencsak impozáns, a péntek-szombati programban többek között az alábbiak álltak/állnak ki egy-egy szavalattal a bronz József Attila mellett: Kornis Mihály, Sas József, Pécsi Ildikó, Ráday Mihály, Kukorelly Endre, Vásárhelyi Mária, Vágó István, Ágnes Vanilla, Babarczy Eszter, Kertész Ákos, Bródy János, Gálvölgyi János, Bodor Pál, Czeizel Endre, Mélykúti Ilona, Bárdos Deák Ági, Kulka János. Szegény József Attila, így is végigrinyálta az életét, de mit szólt volna ehhez a névsorhoz?

 

  Egyébként mi azt mondjuk, hogy József Attila maradjon a susnyásban, a hajléktalanok fagyjanak meg az utcán, akinek meg esze van, az nyisson mécsesgyárat, mert mostanában, amikor minden sarkon ünnepélyesen megsiratnak, szimbolikusan eltemetnek és tiltakozással egybekötve megemlékeznek, a viaszkellékekben van a pénz, arra pedig nagy szükség van.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr303395129

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ez kell most a népnek...! 2011.11.21. 12:30:52

Utálom a hideget. A telet. Valahányszor hidegre fordul az idő erőt vesz rajtam egy érzés, hogy most akkor magamba fordulok, elmennék téli álmot aludni és kibekkelem valahogy tavaszig. Pedig ameddig itt élek, az életem felét hideg időszakban é...

Trackback: Néhány szó a hajléktalanokról 2011.11.21. 12:30:06

A látszat ellenére ez nem egy ellenposzt. Se nem pro-poszt. Valószínűleg ezzel a két mondattal elértem az ellenkezőjét annak amit akartam. Most már mindenki mégis eszerint olvassa a következő sorokat...Ismét fellángolt a vita hajléktalanügyben. Mé...

Trackback: Elfogadták 2011.11.20. 11:17:48

p { margin-bottom: 0.21cm; }Már egy hete, hogy elfogadták az alkotmánysértő törvényt. A többség az embertelenségre szavazott.   Mára minden a helyére került.   A nincstelenség: érdemtelenség. A hajléktalanság: bűn. A börtön: gondoskodás. Az é...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bell & Sebastian 2011.11.22. 00:13:11

@bbjnick: Máma gonosznapot tartok. Ezt most keresztényként vagy műítészként mondja? Nem mintha tudnám a jó választ, csak hát túlzottan átpolitizált már ez a kérdés ahhoz, hogy könnyű válasz legyen rá adható.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2011.11.22. 00:20:18

@Bell & Sebastian: Nehogy már megharaguggyon! Én mindent csak komolyan mondhatok? Itt van egy valaki, Maga se ismeri személyesen, és csak úgy a nyakába önti kedvtelésből? Hol itt a morál? :) No meg a túlélés :-DD

ebfül 2011.11.22. 00:23:44

@babarczyeszter:

BPD= Bipolar Disorder is.

www.acronymfinder.com/BPD.html

Ugy ertettem, ebben az ertelemben hasznalja.

Egyebekben ugyanazt irja, mint en fentebb.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2011.11.22. 00:27:28

@babarczyeszter: Az is alapvető cél, ha már itt tartunk, hogy elfogadjuk, vannak akiknek más lehetősége nincs, mint hogy jelzőkkel fejezze ki a véleményét, mert a gondolataira senki sem kíváncsi. Sőt, sokáig nem volt kíváncsi. Most se kíváncsi. Sőt, a feje fölött mások döntöttek úgy, hogy a gondolatai nem érdekesek. Mára szembesülhetünk a gondolatok (?) nélküli érzéseivel, létével. Gondolja, hogy pl. a "homeless" kérdés csak úgy a nyakunkba szakadt? Gondolja, hogy jó vitákkal jobban lesznek? Hogy ez most kezdődött? Hogy csak pozitív érzésekkel majd felül lehet kerekedni? Kiknek kell ahhoz megegyezni, hogy... ehh nem folytatom, ne haragudjon.

Bell & Sebastian 2011.11.22. 00:43:31

@Mihint: Eszterke régi motoros itt, mindenféle szempontból, ne öltöztesse nán be álnaívnak. Persze hogy nem ismerem személyesen, ami nyilván fordítva is igaz, de nálam az előny.
Vonalon belül maradtam és nincs harag.

(tudja, egy ilyen videó után családtaggá vált és most nem Mozart menüett szólt az ebédhez)

Maga egy ló... vag! XD

ebfül 2011.11.22. 00:52:57

@Alfőmérnök:

Draga Baratom!
1. Elojossz a felrediagnosztizaltak/kezeltek, bezzeg ma kigyogyitanak dumaval
2. Kerdem: ki mondja ?
3. Belinkeled ezt az oldalt (tenyleg nem wiki, csak a formatuma) ahol az adott kerdesrol szo sincs:
irodalom.elte.hu/villanyspenot/index.php/1910:_Pszichoanal%C3%ADzis,_pszichol%C3%B3gia_%C3%A9s_modern_magyar_irodalom
4. Lehulyezel , mert azt merem irni forras nelkul ideztel, bezzeg az altalad linkelt cikk huszonhatodik hivatkozasa (Nemeth) leirta, amit mondtal
5. KONKRET forrast kertem, erre a forrasod hitelessegerol ugatsz
6. Nemeth raadasul ezt irja a masodik linkednel:

“A pszichiátria jelentős fejlődése ellenére el kell ismernünk: ha József Attila ma lenne beteg, akkor most sem lenne egyszerű feladat a kezelése.”

A kezeles es a kigyogyitas kozotti kulonbseget kerdezd meg valakitol, ha magadtol nem sikerulne megfejteni.

Reszemrol lezarva.

Karcolt lendület 2011.11.22. 00:54:27

@babarczyeszter:
A hosszan elhúzódó vita miatt érdemes összefoglalnom az álláspontomat: a hajléktalanok börtönbe csukása nem megoldás és a Juventus reggeli műsorvezetője nem chartás. Mindössze éreztem nála némi csalódottságot, hogy egy csomó betelefonáló - vagy esemesező - azt hozza elő, hogy ő konkrétan fél a hajléktalanoktól. Ami szintén túlzás, de érthető. Azt nem tudom, ebben a műsorban vagy néhány nappal később volt-e az a nő, aki hajléktalanként elmondta, mennyire nehéz visszakapaszkodnia és mennyire kihasználja - kicseszik velül - mindeki: ha hajléktalan, akkor például nagyobb az esély, hogy nem fizetik ki a munkáját. Ez az érem másik oldala.

Igazságot tenni nehéz, de elvitatni bármelyik helyzetben lévő embertől, aki részese a problémának, hogy ő nem elég humánus vagy empatikus, az szemétség. Igen, az emberek általába nem elég humánusak és empatikusak és csak a maguk szűk igazságát hajtogatják. De ennek okát ezekben a szituációkban nem átérezni szintén az empátia hiánya. ;-)

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2011.11.22. 00:55:22

@Bell & Sebastian: őtözteti ám a rosseb :) Amúgy igaza van, egy ló... az vónék :) Szent a béka, jó pihenést mindenkinek! :-D

Karcolt lendület 2011.11.22. 00:58:10

@Karcolt lendület:
Na jó, nem ismerem a Juventus női műsorvezetőjének politikai álláspontját,nem is érdekel.

Chartásnak azt a kirekesztő hisztit tekintem ,amit Honték művelnek ennek a cikknek a kapcsán. Ami, ha egy Jancsó film bevezető képorát írná le, akkor ujjonganának a forgatókönyvíró zsenialitásán. ;-)

Alfőmérnök 2011.11.22. 01:16:38

@ebfül: Hazudsz (vagy elmebeteg vagy).
"1. Elojossz a felrediagnosztizaltak/kezeltek, bezzeg ma kigyogyitanak dumaval
2. Kerdem: ki mondja ?
3. Belinkeled ezt az oldalt (tenyleg nem wiki, csak a formatuma) ahol az adott kerdesrol szo sincs:"

Már az elején (az 1. pont előtt) belinkeltem az oldalt. Ott volt az általam idézett szövegben Németh (a "forrás") neve is.
Lásd itt:

Alfőmérnök 2011.11.21. 17:03:06

Az én állításomban ráadásul ott volt az a szó, hogy valószínűleg. Ismétlem:
"Amúgy JA öngyilkossága VALÓSZÍNŰLEG annak volt a következménye, hogy félrekezelték."

Bell & Sebastian 2011.11.22. 02:21:35

Nem emlékszem ki, de Alfi rákérdezett Geothére, kiféle-miféle volt, megszolgálta-e a mértéktelen hájpolást?

Nos, igen, Geothe maga szinte a teljes német irodalom és belőle bújt ki legalább a fél magyar is.
Kőgazdag polihisztor, világlátott csávó volt, aki bőven szórta magjait gyöngyvirágtól lombhullásig és még írni is maradt ideje, többféle műfajban.

Hogy mast ne mondjak, a Faust alap (Ember tragédiája) és még minimum az Erlkönig, amit ismerni illik.

Életútja pont az ellentettje József Attiláénak, mindenből a legszebb, legjobb, legdrágább jutott neki, de a Nagy Franciát se lenyelni, se leköpni nem tudta.

Útálata onnan fakadt, hogy átugorhatatlan és megkerülhetetlen maradt vagy 200 évig, a szocialista német irodalomtanítás libatömő tölcsérrel nyomta le a szerencsétlen lurkók torkán, ha ízlett nekik, ha nem.

Rajzolt, festett, költött, eret vágott és üstöt foltozott, egyszerűen mindenhez értett. És jó nagy is volt. Meg nehéz, a lovak szerint.

Ez az a vers, amit reméltem, hogy az életben többet nem látok, bár meztelenül, fejen állva, hóesésben is kívülről és mégis, íme!

Wer reitet so spät durch Nacht und Wind?
Es ist der Vater mit seinem Kind;
Er hat den Knaben wohl in dem Arm,
Er faßt ihn sicher, er hält ihn warm.

"Mein Sohn, was birgst du so bang dein Gesicht?" —
"Siehst, Vater, du den Erlkönig nicht?
Den Erlenkönig mit Kron und Schweif?" —
"Mein Sohn, es ist ein Nebelstreif."
...

Ha valaki ezek után a Loreleit (Heine) is szóba hozza, azt hókon nyomom egy Sieg! -rúnával!

Ich weiß nicht, was soll es bedeuten,
Daß ich so traurig bin,
Ein Märchen aus uralten Zeiten,
Das kommt mir nicht aus dem Sinn.
...

Bis Morgen, Leute. :)

tewton 2011.11.22. 05:37:05

@Bell & Sebastian:
valamelyik német romantikus mondta e csodaember regényeire (a wilhelm meister háborúja, a wilhelm meister visszavág, a wilhelm meister visszatér), hogy olyan, mint a fűrészporból sütött kenyér :)

én élő magyar embert nem láttam, aki szerette volna. németeknél persze göthe huzagolja az elmét.

Alfőmérnök 2011.11.22. 06:25:13

@tewton: Lehet, hogy anyanyelvi szinten kéne tudni németül ahhoz, hogy igazán élvezni lehessen?
Ezt a verziót nem tartom kizártnak.
Én láttam már olyan magyar embert, aki szerette. Pontosabban azt mondta, hogy szereti, de szerintem csak kötelességből. :)

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.11.22. 07:15:31

@Holger Hartland:

tényleg nem érti? a népből jöttek számára /kivétel bbjnikk/ egy elit létezik. igen, az. vagy odatartoznak, vagy nem elitek. bármit is mondanak így van. gondoljon szegény várhegyi attilára /egykori tényleges kultuszminiszter/, egy vágy hajtotta, az, hogy azok akiket le kellett volna mészárolnia, felismerjék benne az embert, az alkotótársak, befogadják a szellemi előkelőség szálónjaiba. de ezek a vágyak elhálatlanok maradnak. nagyon komoly szolgálatokat kell ahhoz tenni, mondjuk hazát árulni, hogy azok a szálónok megnyíljanak.
de bbjnikk sokszor megénekelte már ezt az ergé és béribalogádám, vagy hogyan is hívják ezt a turult, vágyvezérelte városi bolyongásait. :)
tudja, hogy mondjuk ergének, aki azért nem jelentéktelen sajtós, hiszen megteremtette és magas színvonalon űzi a szentimentális metroszexuális publicisztikát, három merciért sem adná, ha egyszer jancsómikibácsi megsimogatná a buksiját, és rendes fiúnak nevezné. :)

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.11.22. 07:20:02

áh, ezt képtelenség tovább olvasni. ha valaki még egyszer ennyit beszélteti ezt a zakkant libát, seggbe rúgom.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.11.22. 07:24:41

és mit élveznek azon, hogy megkaphatnak egy szellemi fordulóra egy kényszeres nőt, aki simán ledumálja a kezelőorvosa fejét, aztán a tébolyda kerítésénél a zsuzsiját mutogatja az arra ténfergőknek.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 08:05:44

@babarczyeszter:

Azokat nem is cáfoltam. Kisebb aggodalma az embernek talán abból táplálkozik, hogy nincs itt a Vörös Hadsereg :))
Hatalomhoz valamit? :)

TG69 2011.11.22. 09:30:04

@bz249: Ha jól tudom Márai kérte egyszer ki magának, amikor egy pszichológus meg akarta "gyógyítani" :).

Alfőmérnök 2011.11.22. 09:44:23

@málnási: Szerintem ez túlzás. Nézze például ezt a Műcsarnokos gyereket, ezt a Gulyást (Gábor, azt hiszem), néha benyal a Vajda Misuéknak, néha odabasznak neki a baloldalon, de azért olyan nagy hisztit nem csapnak körülötte.

TG69 2011.11.22. 09:57:22

@Gabrilo:
Te úgy látszik a tölgy magyar hangja vagy belecsavarodva a kapcsolati hálók elviselhetetlen könnyűségébe. Tudod mit? Mérd ki kilóra a két elit támogatottságát és teljesítményét a rendszerváltás után és oszd meg velünk a pontos adatokat. Utána megbeszéljük a terápiát is...

TG69 2011.11.22. 09:59:46

@tewton: Az az alembert? :)

Egyébként jó ötlet ez a 30-as évek utáni erős cenzúra. Add meg a listát és pontosan tudni fogom, hogy mit kell olvasni :).

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 10:02:26

@TG69:

Okostojás, cáfolni tudja? :) Maga szerint az itt oldalt moralizáló OSF-esek szűkölködnek, meg saját zsebükből működnek? :)) Kackac.

TG69 2011.11.22. 10:06:19

@Gabrilo: Először legyen egy pontos, egzakt állításod ...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 10:12:13

@TG69:

Az mi, számokban megfogalmazva? :) Inkább kérdezek: szóval csak az állam a hatalom, vagy vannak más hatalmak is? Esetleg informálisak, hm?

TG69 2011.11.22. 10:16:25

@babarczyeszter: Azért a piacon dolgozókban nincs ilyenfajta félelem (vö Friedman) csak a válság dolgozik a fejekben. Egyébként is mi értelme ezeknek a politikai cikkeknek (2/3-ról stb), nem változtatnak semmit és nem is túl mély elemzések valljuk meg. Ha valamiből csak károd származik akkor ne csináld, szerintem sok okos dolgot teszel/tehetsz egyébként is.

TG69 2011.11.22. 10:19:06

@Gabrilo: Nézd, amikor hatalomról, túlsúlyrólerős kapcsolati hűlóról, mások kiszirításáról papolsz, akkor ténylegesen tudni szeretném, hogy mi ellen harcolsz. Neked kell pontosan megfogalmaznod mi nem tetszik, mi tetszene mik azok az eltorzult arányok (ezek sajnos kifejezhetőek számokkal), a sejtéseid és pszichés állapotod nem érdekelnek.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 10:23:57

@TG69:

Nem sejtésekről és pszichés állapotokról van szó, hanem egy kérdésről, ami önmagában sem kvantitatív természetű. Szóval?

TG69 2011.11.22. 10:30:05

@Gabrilo: Én arra gondolok, amikor a jobboldal kényszeresen 90%-ozott a médiatúlsúly miatt. Azzal lehetett mit kezdeni volt egy szám is. Hatalmi túlsúly = 90%. Mára már nem mondanak semmit erről, mert tarthatatlan ez az "állítás" sőt az is kérdőjeles, hogy a ballib vezet-e. Tehát nincs mit vitatkozni erős kapcsolati hálón, ha nincs mellé megmondva, hogy ez milyen területen érezzük is milyen támogatási arányok azok, amik félrecsúsztak. Mert az önmagában nem állítás, hogy az egy csoportba tartozó elitek tagjai támogatják egymást, lobbi tevékenységet fejtenek ki az államhatalom felé stb. Mi az ami ténylegesn fáj tehát ?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.11.22. 10:30:51

@málnási: Tényleg nem értem. Szvsz ez hülyeség, a "népi származásúak" rosszul látják, ha így látják.

babarczyeszter 2011.11.22. 10:43:23

@TG69: hát, szerintem elég mély elemzések azok, és egyelőre be is igazolódtak (habár azt nem feltételeztem, hogy az alkotmányt simán átírják). Ha valaha igazán megbukik Orbán, véglegesen, az ebben a ciklusban lesz, hacsak nem csinálnak előre hozott választásokat. Egy kétharmados vereség után nem lehet már egyben tartani azt a pártot. És akkor -- ha addig nem -- lesz egy normális konzervatív pártunk.

Közben pedig nekiláttak felszámolni az önkormányzati káoszt, és talán más fontosabb területen is lépnek. Mindenesetre a jóléti államot, ami mindenki szerint a fő probléma volt itt, sebesen építik le éppen, és nem is igen tehetnének mást.

És a fő probléma jelenleg az, hogy nincs ellenzék. Ez az egyetlen igazi politikai probléma Magyarországon.

Az a baj, TG, hogy igen gyakran van igazam, de ez csak évekkel azután derül ki, hogy megírtam a cikket. Akkor már ki emlékszik az eredeti cikkre.

babarczyeszter 2011.11.22. 10:47:26

@Gabrilo: ez a kedvenc mítosz, erre épül az egész jobboldal. És kvantitatíve nem igaz.

Nézze meg a leggazdagabb magyarok listáját. Csányi? Nobilis? Spéder? Lantos? Széles?

Nézze meg a magyar sajtótermékeket. Már a Metro újságot is felvásárolták.

Nézze meg Pintér vagy Vitézy cégbirodalmait.

Nézze meg Hernádi pályáját.

És persze azt is, hogy mikor mennyi állami pénz vándorol hová.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.22. 10:48:07

@babarczyeszter:
"Egy kétharmados vereség után nem lehet már egyben tartani azt a pártot. "

Mar hogyne lehetne.

A Fideszbol nem lehet csak ugy kilepni.

A szavazoik, azok elhuzhatnak.

babarczyeszter 2011.11.22. 10:56:52

@Doomhammer: lehet. De hol lesznek a szavazóik akkor?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.22. 11:08:09

@babarczyeszter:
Erre a kerdesre allandoan azt szoktam ismetelgetni, hogy 1996-ban a legnepszerubb ellenzeki part az FKGP volt. 1996-ban senki nem josolta volna meg, hogy 1998-at a Fidesz nyeri es valoban, csak egy hajszalon mult.

Azt gondolom, a Fidesz MSZP elleni tamadasa most egy nagy lehetoseg. Eljott a pillanat, hogy egy uj szocialdemokrata part keletkezzen a baloldalon.

TG69 2011.11.22. 11:09:09

@babarczyeszter: Na én pont az ilyeneket nem szeretem : "Ha valaha igazán megbukik Orbán, véglegesen, az ebben a ciklusban lesz, hacsak nem csinálnak előre hozott választásokat", szerintem ez felesleges okoskodás. Lehet, persze hogy neked lesz ebben is igazad, de ettől nem leszünk okosabbak a mában, mert nem következik belőle semmi, van egy hipotézis és kész.

Azért nincs politikai ellenzék, mert a ballib eljátszotta a hitelét. Most a jobboldal dolgozik rajta erősen, de ettől nem jön meg a másiké. A ballib politika és a közszereplők most is a szokásos hülye csatáit vívja, a politika végtelenül demagóg (lsd svéd modellel riogatás) az értelmiség pedig ugyanolyan hisztérikus mint volt előtte. Naná, hogy az emberek többségét nem érdekli már. Kivétel a legutóbbi millás tünti volt, de abban a nem tetszikben én az ellenzéket is beleértettem (vö a dal szövegével).

babarczyeszter 2011.11.22. 11:26:36

@TG69: igen, a publicisztika nem jó műfaj arra, hogy 1-2 éves távlatú dolgokról írjon az ember. Ezt én is tudomásul vettem. Pláne, hogy az olvasók többsége csak a nagyon egyszerű cikkeket érti meg, az olyan cikket, amiben jelszavak vannak, vagy maximum egy héttel azelőtt bejelentett valamire reagálnak (lehetőleg hevesen).

De ez tünet. Nem szeretnek gondolkodni az emberek, az elit sem. Csak drukkolni. Ami nagy baj, mert ezért olyan a politika, amilyen. Ha van, hm, ilyen izé, hogy felelőssége egy írástudónak, az ezen a területen van. Én legalábbis így érzem, ezt látom a saját feladatomnak, mindig is ezt csináltam. A környezet sokat romlott, amióta elkezdtem publit írni.

Abbahagynám, de valahogy addiktív.

A Milla -- hát az egy olyan történet, amiről szintén volna mondanivalóm. De mivel az én gyerekem is, most türelemmel várok, merre fejlődik.

TG69 2011.11.22. 12:23:43

@babarczyeszter: De a jobboldalon pl a közgazdászok képesek vopltak nagyonis kritikusak lenni és ehhez nekik még jelentős bizalmi tőkéjük van. Vagyis ha valaki nem aprózza el magát és képes tömören, de nem felszínesen fogalmazni (ez alapvetően abban sikerül, amiben szakember az illető), annak van súlya, hat és sokan el is olvassák/ idézik/ vitatják stb. Sőt amandineren is megjelennek igen jó, kritikus írások.

Vagy nézzük a Dörner kinevezése körüli botrányt. Túl azon, hogy milyen pályázattal nyert (ami tényleg egyfajta határátlépés) lényegi dolgot evvel kapcsolatban Schillingtől olvastam, aki az egész színházi működést kritizálja vagyis kilép a ti-mi dichotómiából és képes összetett elemzésre, kritikára.

babarczyeszter 2011.11.22. 12:30:50

@TG69: ezt ne itt beszéljük meg...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 13:19:08

@TG69:

Volna szíves felidézni, hol írtam itt fönt "médiatúlsúlyról"? Mert emlékeim szerint sehol, mert nem is arról van szó, és ezt maga is tudja.

@babarczyeszter:

Kegyed sem arról beszél, amiről én. Úgy tesz, mintha nem értené? :)

evil overlord (törölt) 2011.11.22. 13:44:22

@Alfőmérnök: "hogy bizonyos antidepresszánsok az öngyilkossági hajlamot növelik."
Ez egy ismert mellékhatás, de a terápia kezdetén jelentkezik.

@Bell & Sebastian: Mi a baj az Erlköniggel?

babarczyeszter 2011.11.22. 13:47:00

@Gabrilo: Nem, nem értem.

A hatalom -- mások viselkedésének irányítására, megszabására, kényszerítésére való képesség -- formái szerintem a államhatalom, a gazdasági hatalom és a médiahatalom. Ezen túl nem tudnék mondani semmit, ami hatalomra hasonlít a fenti definíció szerint.

TG69 2011.11.22. 13:50:43

@Gabrilo: Neked az utolsó állításnak tűnő szóhalmazod a következő volt :

"Itt a fentiek közül néhányan amúgy nagyon jól tudják, hogy némely emberke, a lobbijaik és az általuk zsetonált hálózatuk jóval komolyabb hatalmat jelentenek, mint egy minisztériumi főosztályvezető-helyettesé vagy egy egyetemi adjunktusé (a maradék meg gyalogos és a bebiflázott leckét löki vissza). És akkor az orbánista kép az ellenségről biztos kizárólag paranoia und propaganda terméke :))"

Ha nem tudsz ennél pontosabb megfogalmazással élni, akkor nincs miről beszélgetnünk (efelé próbáltalak terelni, hogy amikor médiatúlsúly félelem volt napirenden, akkor legalább elhangzott valamiféle konkrét kifogás).

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.22. 14:02:13

@Gabrilo: minden hatalom a kezetekben van. tehetseget sajnos nem adnak a ketharmadhoz. ez az aprobetus reszben volt, sajnos azt nem olvastad el.

van egy eletmagyarazatotok, Lanczitol MAK-ig, Fricztol Tokeczkyig, hogy azert lettetek kozepszeru senkik, mert a Halozat, sot a HALOZAT, betartott nektek. loszart gabrilo, tehetsegtelenek vagytok. kommer nyalonckent is azok voltatok, neofita konzikent is.

Bell & Sebastian 2011.11.22. 14:22:11

@evil overlord: Pont, mint ezzel a Jótüncivel, a könyökömön jön ki.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 15:02:22

@jotunder:

Jó édes nénikéje volt kommer nyalonc magának, vagy épp maga volt az.
De még nem is a tehetségről van szó, és nem is a kétharmadról. Bár maga kurvára nem autoritás azon ügyekben, amikben fröcsög. Fenyegetőzni viszont nagyon tud, mint elvtársai általában :))

Terra firma 2011.11.22. 15:08:43

@Gabrilo:
Kommer nyalonc vagy. Csak a vak nem látja. Nézz magadba és te is látni fogod.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 15:13:10

Na, egy újabb kéthozzászólásos nick. Mily meglepő :)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.22. 15:33:09

@Gabrilo: 1. en teged nem fenyegettelek meg. 2. en nem voltam satanista mint te, es nem voltam radikalis szelsobaloldali mint te. konzervativ az voltam, kb. olyan hulyen mint te, csak en azert messze nem vettem annyira komolyan mint te.

P.S bizonyitani tudom, hogy Gabrilo szimpatizalt a satanizmussal, ha esetleg pereskedni akarsz. azt is be tudom bizonyitani ha perelni akarsz, hogy igen radikalis szelsobaloldali eszmekkel is szimpatizaltal. es nem a rendszervaltas elott, hanem nem is olyan nagyon regen.

Terra firma 2011.11.22. 15:36:55

@Gabrilo:
Inkább legyek kéthozzászólásos nick, mint egy 6700 hozzászólásos internetfüggő entellektüel. Melyik a legmenőbb romkocsma mostanában? Te biztosan tudod.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.22. 15:39:31

gabrilo, te az altalad kompromittalonak tartott informaciokat egy ora alatt szedetted le a zalaizei haverjaid honlapjarol. es azt hitted, hogy nem maradt utana semmi. te fenyegetsz es mocskolsz embereket, a hatalom kepviseleteben, navracsics tibor politikai tanacsadojakent. az, hogy te barmit megtehetsz ebben az orszagban buntetlenul az eleg szomoru, es igen, en azt remelem, hogy ez nem lesz mindig igy, de azt garantalhatom, hogy nem en foglak megbuntetni.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 15:44:16

@jotunder:

Az anarchizmusra gondol? Ez hol titok? És ez hogy jön a kommernyaloncsághoz? Mesélje el, melyik kommereknek nyaltam, nosza, ki vele.

A sátánizmus viszont eszméletlen állat, ezt mégis mivel tudja bizonyítani a vincentinfo? :))) Gabrilo nem pereskedik, mert Gabrilo csak egy nick. És, de, maga fenyegetőzik, folyamatos jelleggel, igazi ávósnyilas stílusban. Amit múltkor előadott a vincentinfon pl. Szilvayval szemben, azon még némely nyilas lapocska is kiakadna. Maga szar alak.

Alfőmérnök 2011.11.22. 15:51:29

@evil overlord: Kérdés, hogy meddig tart a "terápia kezdete", és hogy ebben az időszakban milyen erős ez a mellékhatás. Egy vélemény:
"2010. december 10. - 01:30
#2
babarczyeszter
Szedtem (Seroxat és Paxil formájában) 5 éven át. A világon semmilyen hatással nem volt, kivéve, hogy felerősítette a depresszióm bipolaritását és erős öngyilkossági késztetéssel járt. "
bura.hu/szakmai-informaciok/gyogyszerek/gyogyszerek-es-amit-mi-tudunk-roluk/rexetin-paroxetine

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.22. 15:55:07

@Gabrilo: de nagy az arcod, kistucsok, de nagy :)))

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 15:57:35

@jotunder:

Nagy bizonyítás volt :)
Én olyan mocskolódást/fenyegetőzést sosem adtam elő, ami rendszeres a vincentinfon. Itt föntebb ennek csak a finom verzióját adta elő a kommer-sátánista meséjével (még a narkóst tegye mellé, úgy az igazi!)

tewton 2011.11.22. 16:12:16

@TG69:
"add meg a listát és pontosan tudni fogom, hogy mit kell olvasni :)."

tudtam én, hogy világnézeti különbségeink ellenére maga értelmes ember, magával lehetne konspirálni :)

mondjuk kezdődhetne az egész csengeydénes betiltásával :)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.22. 16:20:37

@Gabrilo: en azt amikor valaki felreszegen fekete ruhaban nagyon rosszul jatssza a Black Fridayt, enyhefoku satanizmusnak nevezem, kulonosen ha az illeto leirja, hogy leginkabb a szoveg ragadta meg. amennyiben az illeto a legradikalisabb 68-as szovegeket is hozzaveszi kedvenckent azt szelsobalos radikalizmusnak nevezem. a kommer nem rad vonatkozott te idiota, hanem Tokeczkyre, Friczre es Lanczira (igen, a katolikus kommer nyaldoklasra). MAK inkabb csak egy tehetsegtelen senki volt egesz eleteben. na ennyit rolad.

evil overlord (törölt) 2011.11.22. 16:22:49

@Bell & Sebastian: Nyöhehe. Ne olvassa, hanem hallgassa (a Liszt-átiratban nincs ének)!

@Terra firma: Doomhammer takaroggy!

@Alfőmérnök: Első pár hónap szokott lenni.
Egyébként úgy néz ki, hogy életkorfüggő: en.wikipedia.org/wiki/Selective_serotonin_reuptake_inhibitor#Suicide_risk

VI. Béla 2011.11.22. 16:27:28

@tewton:

Nem lehetne bbjnick-et is betiltani? Gondolja csak meg, feltámadna a hajdúsági öntudat és illegális webszervereket üzemeltetnének a tanyavilágban. Kétszáz év múlva Rózsa Sándoréhoz mérhető kultusza lenne.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 16:28:35

@jotunder:

Nos, én sosem játszottam sehol félrészegen a Black Fridayt, de ha játszottam is volna, ezt akkor is csak magánál lehetne enyhe fokú sátánizmusnak nevezni. Ezért a világban otthonosabb emberkék kiröhögik. Magyarul: maga hazudik. Ha a Black Friday szerzőjének vallomása érdekli korai okkult szimpátiáiról, majd megtéréséről, nézze meg a vele való beszélgetést a kicsit kettyós Alex Jones-szal (a valló figura amúgy szintén kissé kettyós). De az illető akkor sem én vagyok. Szóval, még egyszer: hazudik.

Maga meg elhelyez finom, vagy kevésbé finom fenyegetéseket, gusztustalanul buzizik a vincentinfon, de legfőképpen hazudozik. Én nem vagyok híve a maga bennfenteskedő fenyegetőzéseinek, úgyhogy részemről annyi, hogy kinyalhatja.
Magáról meg ennyit :)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.22. 16:40:50

@Gabrilo: a sajat egykori haverjaid fenyegetted a konzervatoriumon te szarhazi, vegyel egy kicsit vissza.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 16:43:51

@jotunder:

Valóban? Idézze be ide. De egyelőre még ezt a Black Friday-os történetet is igazolnia kéne valahogy, arra is várok.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 16:44:53

@jotunder:

e-mailben is küldheti, ez nem ide való. Várom, szarházikám :)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.22. 16:54:35

@Gabrilo: nem fogok veled a kommentsavon tul erintkezni. azert az en gyomrom sem bir mindent.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 17:02:08

@jotunder:

Szóval csak hazudozott, de azt erősen. Nekem ennyi elég. Csak remélni tudom, hogy a "vegyél vissza" következménye nem az, hogy a telefonszámom meg anyám lakcíme kikerül a vincentinfora. Adieu.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.22. 17:16:00

@Gabrilo: anyaddal sem kivanok erintkezni, a zalaegerszegi prostitualtak maganugyei sem erdekelnek, es most kb. le is akadhatsz rolam.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2011.11.22. 17:18:52

@jotunder:

Kész örömmel, ha ez fordítva is megtörténik.

Alfőmérnök 2011.11.22. 18:42:05

@jotunder: Ha jól emlékszem (nincs kedvem előkeresni), egy régebbi vitában még Lánczi érdemeit elismerted, egy ideje meg csak a tehetségtelenségéről makogsz, és ahol tudod, köpködöd. Minek köszönhető ez a fordulat?
Amúgy mennyivel tett le kevesebbet az asztalra ("szakmailag"), mint mondjuk TGM?

Bell & Sebastian 2011.11.22. 18:56:52

Most a Jótündért megsajnáltam.
Még egy ilyen piti fitymahúzogató bajnokságot sem képes megnyerni, mégis mindig megpróbálja. Értem én mi az, ha a Mindent Elsöprő Erő Legyőzhetetlen Akadályba ütközik.

Kulturális gombafelhő, az.
Ilyen ökörbéka vartyogást, mint amit itt JT előadott, egyre gyakrabban lehet olvasni. Nem, nem lesz ennek jó vége Tündér, meglásd, kikúrnak az odúdból, aszt maj sírhacc a betevődért, de mindhiába. Csak tessék, minden Nobel -díj története így kezdődik.

Hoppá, matematikai nincs. Peched van.

Google 2011.11.22. 20:11:46

Párhuzamos történetek.

Sárdobálóék védték meg igazán a hajléktalanokat ezzel a: szaros gatyával szalonokba nincs bejárással. Jól meg azt mondták nekik! KKTT-vel ellentétben.

@Bell & Sebastian:
Nincs Legyőzhetetlen Akadály - csak momentán kevesebb a különleges anyagból gyúrt ember. Viszont aki maradt, annál agresszívebb.

Bemásolhatnám azt is, amit Eszter írt:
"(...) a baloldal csak akkor tudja igazolni a szemétségeit, ha azt a mély hitét, miszerint el vannak nyomva és üldözve vannak, stb, bármilyen körülmények között megőrzi."

A kutyafáját, hát jobboldali helyett nem baloldalit írtam!

TWÁ-t is idézhetném; a jobboldal nem bírja elviselni, ha nincs hatalmon - írta volt.
Bezzeg a baloldal, bezzeg már! Bezzeg megint.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.22. 20:50:04

@Alfőmérnök: Lánczi András tudományos ismeretterjesztéssel foglalkozott, írogatta a főiskolai tankönyveit eszmetörténetből, és az OK is volt. Most tudományos kutató és vátesz. Ahhoz azért le kellett volna tenni valamit az asztalra. Soha semmit nem produkált. Semmit. Ahogy Tőkéczky, MAK vagy Fricz sem. Amikor TGM tudósként akarja eladni magát, akkor semmivel sem jobb mint Lánczi. Amikor publicista, akkor viszont sokkal jobb, mert TGM egy érdekes és intelligens figura. Ő lenne az ideális fideszes kőjobboldali publicista. Csak most marxomán korszaka van.

Alfőmérnök 2011.11.22. 21:16:11

@jotunder: "Ő lenne az ideális fideszes kőjobboldali publicista."

Muhahaha. :)
Abban egyetértek, hogy jobb tolla van, mint Lánczinak (meg a többi említett úrnak).

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.22. 21:29:32

@Alfőmérnök: TGM-nek a konzervativizmus állt eddig a legjobban. A konzervativizmushoz kell a legnagyobb olvasottság, a legtöbb elegancia és kifinomultság.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.22. 21:37:20

@Bell & Sebastian: tegnap még verekedni akartál. döntsd már el.

Bell & Sebastian 2011.11.22. 21:59:44

@jotunder: Szemmelverés is megteszi, láthatóan légszomjad van. Go to relax.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.22. 22:11:15

ez milyen szellemes ember... itt mindenki málnási akar lenni ???

Bell & Sebastian 2011.11.22. 22:22:29

@Google: Az elméket kell elfoglalni. A magamfajta majd csak akkor hisz a Bülbülrózsi szavának vagy magának Előretoltzoltánnak, ha vagy kikúrják innen a CEU -t, vagy felállítják az ortodox párját, vagy befizetnek évente 300 embert egy jobbos think-tankba.

Még hogy legyőzhetőek? Éppen azt magyarázza Tünde itt, hogy intellektuálisan kellene fölébük kerekedni (vagy saját kórust szervezni és feltekerni a hangerőt -teszem hozzá).

Álproblémákat fűrészelünk, centrumpárt az mikor jobbos? Gyurcsány szivarzsebéből nézve, talán-talán.

Bell & Sebastian 2011.11.22. 22:26:38

@jotunder: Ne viccelj már, Málnási egy gólem, mi hívtuk életre, hogy rosszat álmodj. Ha nem üzemel, ezerfelé oszlik, így egy vagyok csak belőle. Jut mindenkinek, ez a rossz hír.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2011.11.23. 01:29:16

@Google: a sárdobáló gyakorlatilag egy féléve megszűnt,de legalábbis pihen, nem védhettünk semmit:)

Google 2011.11.23. 11:25:48

@Buncze S.:

Ezt ma már nem úgy mondják, hogy megszűnt/pihen, hanem így: átment(ette magát) civilbe.
Ez az új terminus technicus - erre fognak koalíciót építeni, ne feledje! Akár még a Jobbikkal is, mert miért is ne?

suski 2011.11.23. 13:53:29

@jotunder: "gabrilo, te az altalad kompromittalonak tartott informaciokat egy ora alatt szedetted le a zalaizei haverjaid honlapjarol. es azt hitted, hogy nem maradt utana semmi. "

Gyomorforgató vagy. Nem veszed észre , hogy saját magadat járatod le, miközben másokkal vagy elfoglalva...?

" loszart gabrilo, tehetsegtelenek vagytok. kommer nyalonckent is azok voltatok, neofita konzikent is.

"a kommer nem rad vonatkozott te idiota, "
"

evil overlord (törölt) 2011.11.23. 14:07:54

@málnási: Most, hogy B&S leleplezte, jobb lesz ha vigyáz: gonoszbanya letörli az első betűt, oszt magának annyi.

tewton 2011.11.23. 14:20:34

@málnási:
élvezze a napfényt és a celebséget :)

@suski:
eszter biztos nem értené, mi ebben a karaktergyilkolás, meg miért oldalfüggő a dolog :(

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.11.23. 14:21:31

@evil overlord:

:) sebi csak annyit mondott a maga őrült nyelvezetén, hogy mindenki szívében él egy málnási. és ez így van. :)

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.11.23. 14:23:31

@tewton:

veszélyes celebség ez. most hogy az új panyol kormánynak fogok dolgozni, várom a vincék feljelentő levelét a monklóába :)

www.lamoncloa.gob.es/home.htm

tewton 2011.11.23. 14:26:51

@málnási:
élvezze a napfényt és a celebséget :)

@suski:
eszter biztos nem értené, mi ebben a karaktergyilkolás, meg miért oldalfüggő a dolog :(

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.11.23. 14:27:54

@evil overlord:
természetesen. ahogy a megvilágosodás, a végső igazság fénye is ottan van minden elmében -a mértéke változó- úgy málnási is. :)

suski 2011.11.23. 14:35:29

@tewton: Esztert ne keverjük ide, ő legalább vitatkozik, nem a nickek mögötti emberek után szaglászik.

evil overlord (törölt) 2011.11.23. 14:36:41

@málnási: Szar lehet nekik: a legnagyobb ellenség belül van, és nem tudják kivágni :)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2011.11.23. 18:36:11

@Google: nagyon frusztrált lehetsz. téged is bántott a HÁLOZAT?

Bell & Sebastian 2011.11.23. 22:33:21

@tewton: @evil overlord: @málnási:
Rám törtek a gyerekkori ÁVH -s emlékeim.
Pont ilyen klasszikus Rolexet csórt el nekem otthonról a haverom 1973 -ban. Akarnak egyet maguk is?

www.thoosje.com/Windows-7-gadgets-clock.html

jatekgyujtemeny 2011.11.24. 14:01:11

Szegény Tarlós és Kocsis Máté!

Ha ez két tökkelütött tudná, hogy ezt az egész posztszdsz/LMP-s facebook kampányt Győri Péter beosztottjai szervezik a különböző általa trónolt intézményekből, már rég kirúgták volna és mehetne közvéleményt kutatni.

Máté kedvéért találós kérdés, ki az?:
BMSzKI szakmai igazgatója és
Menhely Alapítvány elnöke és
Twist Olivér Alapítvány elnöke és
Oltalom Karitatív Egyesület alapító tagja és
SzDSz alapító tagja és
önjelölt kizárólagos hajléktalanszakértő...

A szervezők és résztvevők nagy része ezen helyeken dolgozik vagy dolgozott, elég csak a képeket megnézni. Persze mind civillé avanzsált egyből, bár nem ritka köztük a 4-5 000 ezer forintos BMSZKI-s fizetéssel bíró civil agitátor is.

Ez az egész nem a hajlékonyokért van, hanem hogy ez a szociális maffia tovább éljen, egyébként meg lesz..ják az egészet, lásd elmúlt 20 év.

jatekgyujtemeny 2011.11.24. 14:15:21

Elfelejtettem kérdezni:

Eltudjátok képzelni, hogy ma Bp-en hajléktalanokkal foglalkozó emberek, napi néhány órás munkával vagy még ennyivel sem, milliós fizetést kapnak havonta az állami támogatásokból? Értsd fizetésük havonta 6 számjegyű legalább.

Hát bizony így van!

Legalább több tucat ember él igen jól ebből az egészből.

Aki nem hiszi nézzen utána, végülis közpénzből megy az egész, nem?

Éhes_ló 2013.01.31. 13:13:58

A hulladék az hulladék és amióta a világ világ van hulladéka minden társadalomnak.
Aki ezzel érettségizett emberként nincs tisztában az hülye, vagy hazudik.
Annak aki dolgozik, adót fizet semmivel nincs kevesebb joga mint egy hulladéknak, bármitől is vált azzá, sőt több joga kellene legyen bárkinél aki nem dolgozik, hanem élősködik rajta.
De nincs.
Mindenki őt pumpolja, lopja meg, és szar alakok nevezik lelkiismeretlennek, mert nem bírja a hajlékonyak bűzét, nem tűri a közterületek slumosodását, jogellenes használatát, nem támogatja az agresszív koldulást, a tömegközlekedés elfertőzését, azt, hogy szerettei folyamatos közegészségügyi és közbiztonsági veszélyben éljenek egy "fővárosban" immár 20+ éve az itt szónokoló szar emberek és a hulladék kedvenceik miatt.
Nem értik, nem akarják megérteni, hogy ha az élősködők még az őket eltartó békés többséget tovább provokálják, leszólják, megtámadják nem növelik a szolidaritást, hanem elriasztják még azokat is akik eddig tűrték, míg tűrhették az áldatlan állapotokat.
A közterület használatának szabályai vannak. Mindenkire érvényesek. Aki ezeket nem tartja be azt rá kell szorítani, hogy betartsa.
A köztulajdon nem szabad prédája a korrupt politikusnak, jogvédőnek és az emberi hulladékoknak, hanem a közösség törvények által is védett vagyona.
Nem az emberi hulladékoké és a haverjaiké.
Viccből sem.

Régi igaz mondás: aki nem dolgozik, ne is egyék. Ideje érvényt szerezni ennek, mert túl sok az élősködő azokon akik a hátukon cipelik a széteső társadalmat.

Zb74 2013.05.06. 12:27:41

Íme, egy sokkal emberségesebb cikk a hajléktalanságról - egy sokkal bátrabb újságíró tollából:

www.origo.hu/itthon/20130503-riport-harom-nap-hajlektalansagrol.html
süti beállítások módosítása